Dat klinkt VERY STRANGEquote:Op woensdag 4 november 2020 16:41 schreef InstortendeSter het volgende:
Jongens ik ben op zoek naar een plaatje, ik weet niet zo goed hoe of wat maar het is fraude.
al 2 x minstensquote:Op woensdag 4 november 2020 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
Behehe is deze al door iemand gepost??????
[ twitter ]
die is nog te dom om te poepen .....quote:Op woensdag 4 november 2020 16:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wow, Trump weet niet hoe mail ins worden geteld. Shocker
quote:Op woensdag 4 november 2020 16:46 schreef Viesdik het volgende:
Ik heb zojuist geteld.. Trump heeft in Nevada volgens mij toch echt wel aanzienlijke kansen
als hij in las vegas nog wat extra votes krijgt...
Dus bij een hertelling kan Trump verliezen in Florida?quote:
Over fraude gesprokenquote:
Dit zal Ome Donald wel niet retweetenquote:
je snapt het niet denk ikquote:Op woensdag 4 november 2020 16:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Zoals al eerder aangegeven. In sommige staten zijn de post-stemmen al eerder gesorteerd (Trump of Biden).
Die stapels worden gedurende de dag gecontroleerd en dan vrijgegeven.
Nog dommer dan zijn volgers, je houdt het bijna niet voor mogelijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:46 schreef Alfje het volgende:
Het zou me oprecht niet verbazen als hij het echt niet snapt
Het is ook geen officieel account dus het zegt niks.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Occam's Razor
Gewoon een invoer "foutje" (als het al echt is). Waarschijnlijk eerst Biden ingevoerd en daarna Trump.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |