Dat klinkt VERY STRANGEquote:Op woensdag 4 november 2020 16:41 schreef InstortendeSter het volgende:
Jongens ik ben op zoek naar een plaatje, ik weet niet zo goed hoe of wat maar het is fraude.
al 2 x minstensquote:Op woensdag 4 november 2020 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
Behehe is deze al door iemand gepost??????
[ twitter ]
die is nog te dom om te poepen .....quote:Op woensdag 4 november 2020 16:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wow, Trump weet niet hoe mail ins worden geteld. Shocker
quote:Op woensdag 4 november 2020 16:46 schreef Viesdik het volgende:
Ik heb zojuist geteld.. Trump heeft in Nevada volgens mij toch echt wel aanzienlijke kansen
als hij in las vegas nog wat extra votes krijgt...
Over fraude gesprokenquote:
Dit zal Ome Donald wel niet retweetenquote:
je snapt het niet denk ikquote:Op woensdag 4 november 2020 16:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Zoals al eerder aangegeven. In sommige staten zijn de post-stemmen al eerder gesorteerd (Trump of Biden).
Die stapels worden gedurende de dag gecontroleerd en dan vrijgegeven.
Nog dommer dan zijn volgers, je houdt het bijna niet voor mogelijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:46 schreef Alfje het volgende:
Het zou me oprecht niet verbazen als hij het echt niet snapt
Het is ook geen officieel account dus het zegt niks.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Occam's Razor
Gewoon een invoer "foutje" (als het al echt is). Waarschijnlijk eerst Biden ingevoerd en daarna Trump.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |