Yep. En nog zo'n miljoen te gaan daarquote:Op woensdag 4 november 2020 16:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Trump's voorsprong in PA wordt ook kleiner. Was eerst boven de 600000 stemmen en is nu 550000 stemmen.
iedereen die per mail gestemd heeft stemt voor Biden.....quote:Op woensdag 4 november 2020 16:38 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het is wel erg vaag. Check dit dan!
[ afbeelding ]
64% geteld, Trump met 9% voorsprong, zou idd zo maar kunnen...quote:Op woensdag 4 november 2020 16:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg het donkerbruine vermoeden dat Pensylvania ook nog naar Biden gaat
'Hij was een beetje dom'quote:Op woensdag 4 november 2020 16:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ome Donald toch. Ouwe paniekzaaier.
met kogelbrieven?quote:
Denk dat ze csv bestanden ergens in pleuren in batches.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:39 schreef Viesdik het volgende:
WTf inderdaad
[ afbeelding ]
Biden stijgt zonder dat Trump stijgt.
Wtf is dit dan
JAquote:Op woensdag 4 november 2020 16:44 schreef Marsenal het volgende:
Twitter heeft Donald zn account alweer bij de redactie liggen zie ik
nee ?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie al gezien dat er zo'n plaatje is waar Biden er ineens 128000 stemmen bij krijgt en Trump niets?
Tegenwoordig is alles te fotoshoppen he,quote:Op woensdag 4 november 2020 16:39 schreef Viesdik het volgende:
WTf inderdaad
[ afbeelding ]
Wtf is dit dan
IK WIST HET WEL!!!! FRAUDE!!!!!!quote:Op woensdag 4 november 2020 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie al gezien dat er zo'n plaatje is waar Biden er ineens 128000 stemmen bij krijgt en Trump niets?
Zoals al eerder aangegeven. In sommige staten zijn de post-stemmen al eerder gesorteerd (Trump of Biden).quote:Op woensdag 4 november 2020 16:39 schreef Viesdik het volgende:
WTf inderdaad
[ afbeelding ]
Wtf is dit dan
Wow!quote:Op woensdag 4 november 2020 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
Behehe is deze al door iemand gepost??????
[ twitter ]
Misschien dat alle stembiljetten wel door vrachtwagenwassers worden geteld op de vingers en dat ze daar ergens de mist ingaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk dat ze csv bestanden ergens in pleuren in batches.
Maar dit moeten ze wel technisch kunnen uitleggen.
Welneequote:Op woensdag 4 november 2020 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
[ twitter ]
Dat klinkt VERY STRANGEquote:Op woensdag 4 november 2020 16:41 schreef InstortendeSter het volgende:
Jongens ik ben op zoek naar een plaatje, ik weet niet zo goed hoe of wat maar het is fraude.
al 2 x minstensquote:Op woensdag 4 november 2020 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
[ twitter ]
die is nog te dom om te poepen .....quote:Op woensdag 4 november 2020 16:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wow, Trump weet niet hoe mail ins worden geteld. Shocker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |