quote:Op woensdag 4 november 2020 16:26 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dit is gewoon een nep account van trump.
Ja, hilarisch.quote:
Dat denk ik nietquote:
Yep, nu weer verder met de corona crisis.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:23 schreef Coco het volgende:
Trump is uitgeschakeld u kunt nu weer overschakelen naar Op1.
Water is nat, maar het blijft grappig.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:26 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dit is gewoon een nep account van trump.
quote:FoxLiveBlogTeam
7 minutes ago
The Trump campaign just hosted a call with reporters, led by Trump campaign manager Bill Stepien.
Stepien said that they are confident that "count all legal ballots, the president wins." They also believe that can still win Arizona if all legal ballots are counted.
On Wisconsin, they believe it is a tight race and in "recount territory."
In Michigan there are outlying Republican counties, and in Nevada late breaking mail-in voting helped Republicans -- predicting a win by 5,500 votes. They are also confident in a healthy lead in Georgia.
quote:
Klopt. Neemt niet weg dat er andere vormen van fraude en manipulatie kunnen plaatsvinden. Niet op election day zelf maar in de jaren ervoor al. Bijv. gerrymandering en voter suppression.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:01 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Ja dat is precies wat ik denk ja.
Als ik al meekijk via de cijfers van CNN, die niet eens allemaal actueel zijn:
https://edition.cnn.com/e(...)esident#mapmode=call
Stel je wil twee belangrijke staten swingen, dan heb je het al over tien tot honderdduizenden stemmen. Succes met vervalsen zonder dat iemand van de andere partij hier ook lucht van krijgt.
quote:
WTFquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |