Schakel dan over naar een fatsoenlijke zenderquote:Op woensdag 4 november 2020 16:29 schreef Andromache het volgende:
Ik kijk nu naar CNN. Wat zijn Amerikanen toch vreselijk volk, alleen al die stemmen op tv brrrrrrr
Dat is inderdaad een gekke gedachte.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:30 schreef MakkieR het volgende:
Even een gekke gedachte tussendoor: We weten dat Amerika als geen ander van drama houdt. Is het dan niet mogelijk dat de uitkomst van deze verkiezingen allang is bepaald met een overduidelijke winst op Biden. Maar om het de hele nacht spannend te maken, Amerika de hele boel in scene zet om er een spannende avond van te maken. De swingstates, de kiesmannen, de early to call en al die andere bende om heel veel kijkcijfers te halen. Immers ergens moet het geld weer terug verdiend worden. Dit zou alleen maar in Amerika kunnen, the Land of the Biggest.
Valt best mee, tof volk hoorquote:Op woensdag 4 november 2020 16:29 schreef Andromache het volgende:
Ik kijk nu naar CNN. Wat zijn Amerikanen toch vreselijk volk, alleen al die stemmen op tv brrrrrrr
Neequote:Op woensdag 4 november 2020 16:30 schreef MakkieR het volgende:
Even een gekke gedachte tussendoor: We weten dat Amerika als geen ander van drama houdt. Is het dan niet mogelijk dat de uitkomst van deze verkiezingen allang is bepaald met een overduidelijke winst op Biden. Maar om het de hele nacht spannend te maken, Amerika de hele boel in scene zet om er een spannende avond van te maken. De swingstates, de kiesmannen, de early to call en al die andere bende om heel veel kijkcijfers te halen. Immers ergens moet het geld weer terug verdiend worden. Dit zou alleen maar in Amerika kunnen, the Land of the Biggest.
Ik zou mezelf laten opnemen als ik jou was.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:30 schreef MakkieR het volgende:
ja Fox ?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Schakel dan over naar een fatsoenlijke zender
Geen idee. Het zou kunnen dat er een grotere show van wordt gemaakt ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:30 schreef MakkieR het volgende:
En dan moet ze in maart ook nog Geert en Thierry troostenquote:
nou en ???? een vote is een vote hequote:Op woensdag 4 november 2020 16:32 schreef Viesdik het volgende:
[ twitter ]
Heeft Trump wel een punt.
De enorme sprint voor Biden komt door de postvotes
Ik ben niet degene die dit gaat jinxen. Vier jaar terug al gedaan.quote:
Dikke kans dat die de tijd wel uitzit en zo d'r geld wil zien. Althans, ze zijn vast niet in gemeenschap van goederen getrouwd denk ik?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Heeft die Sloveense president de felicitaties aan Trump al ingetrokken? Misschien kan er ook meteen een visum voor Melania geregeld worden, want die zal de scheidingspapieren nu wel klaar hebben liggen....
Nogmaals de vraag. Heeft Trump, tijdens zijn campagne, niet geroepen dat men niet via de post moet stemmen wegens fraudegevoeligheid?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:32 schreef Viesdik het volgende:
[ twitter ]
Amerika is een gek land, ik zeg alleen maar evenquote:Op woensdag 4 november 2020 16:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een gekke gedachte.
Alsjeblieft niet, dit is nog minstens weken vermaakquote:Op woensdag 4 november 2020 16:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kan iemand de arme man uitleggen hoe het werkt
Een parodie op een land.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Amerika is een gek land, ik zeg alleen maar even
Welk punt is dat? Democraten hebben in verhouding erg veel via de post gestemd. Dat was vooraf bekend.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:32 schreef Viesdik het volgende:
[ twitter ]
Nee, je bent de eerste.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ twitter ]
Had iemand deze Tweet al geplaatst?
Nee, slechts 4x ofzoquote:Op woensdag 4 november 2020 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ twitter ]
Klopt, en als die mogelijkheid er niet was geweest waren ze gewoon naar de stembus gegaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:32 schreef Viesdik het volgende:
[ twitter ]
Dat is dan weer het andere uiterste :")quote:
Volgens mij is er niet heel veel geld meer over als je de berichten over zijn financiële staat mag geloven, ik las iets over schulden van 300 miljoen geloof ikquote:Op woensdag 4 november 2020 16:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dikke kans dat die de tijd wel uitzit en zo d'r geld wil zien. Althans, ze zijn vast niet in gemeenschap van goederen getrouwd denk ik?
Fijn dat er iemand hier nog opletquote:Op woensdag 4 november 2020 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ twitter ]
Al 20 keer ofzoquote:Op woensdag 4 november 2020 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ twitter ]
Yup, want hij wist wie er gebruik van ging makenquote:Op woensdag 4 november 2020 16:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag. Heeft Trump, tijdens zijn campagne, niet geroepen dat men niet via de post moet stemmen wegens fraudegevoeligheid?
fraude gevoeligerquote:Op woensdag 4 november 2020 16:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nou en ???? een vote is een vote he
quote:
Wat is je punt?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag. Heeft Trump, tijdens zijn campagne, niet geroepen dat men niet via de post moet stemmen wegens fraudegevoeligheid?
Alleen bij Deutsche Bank al 290 miljoen Euro aan leningenquote:Op woensdag 4 november 2020 16:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet heel veel geld meer over als je de berichten over zijn financiële staat mag geloven, ik las iets over schulden van 300 miljoen geloof ik
zal bestquote:Op woensdag 4 november 2020 16:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die verkiezingen komt bij mij over als een hele grote reality show van John de Mol a la Big Brother.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:31 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik zou mezelf laten opnemen als ik jou was.
Ja, lekker lullen datquote:Op woensdag 4 november 2020 16:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, want hij wist wie er gebruik van ging maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |