quote:
Hij heeft gezegd dat absentee ballots oke zijn (zo stemt hij zelf ook) maar mail in ballots gigantisch fraudegevoelig zijn en dat fraude met mail in ballots aan de lopende band is gebeurd in het verleden (is niet zo). Waarom zei hij dat? Omdat het algemeen bekend is dat Democraten notaire niet-stemmers zijn op election day in vergelijking met Republikeinen en dat als je het makkelijker maakt om te stemmen dat dus in het voordeel is van de Democraten. Daarbij is het ook zo dat Democraten over het algemeen meer gebruik maken van stemmen per post terwijl Republikeinen voornamelijk stemmen op election day.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:30 schreef Kyran het volgende:
Heeft Trump niet tijdens zijn campagne geroepen dat stemmen via de post fraude gevoelig is en dat men dat niet moet doen?
wayne staat biden 50% voor op Trumpquote:Op woensdag 4 november 2020 16:50 schreef Nielsch het volgende:
Zo ze gaan weer verder met Wayne in Michigan. Gaat rap nu voor Biden.
Also: FIPO@!
Deze?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:51 schreef okselzweet het volgende:
Post dat trump tweetje anders nog 20 keer.
Dat antwoord was al gegeven.quote:
Daar stel je dan ook de juiste mannetjes voor aan. Trumpquote:
Ze zijn bang dat in Democraten-staten ze de mail-in votes voor de republikeinen weggooien. En er waren berichten dat huishoudens zomaar meerdere stembiljetten kregen. Voor mensen die niet op het adres wonen. Zorgelijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:46 schreef Predator40 het volgende: [..] die is nog te dom om te poepen .....
Dan kan de burgeroorlog eindelijk los gaan barsten uit zijn voegen.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:52 schreef jameshond7 het volgende:
TRUMP VERLIEST
pro: rechtse wappies boos
con: linkse wappies feest
Wat is dit?quote:
Normaal Rep. maar zijn geen fan van Trump over het algemeen.quote:
Als er oprechte fouten gemaakt zijn, middelen die doorgaans uit.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:52 schreef Confetti het volgende:
Ik denk niet dat Republikeinse achter Trump zullen staan bij de rechtszaken. Dat zijn opportunisten die hem nu gaan laten vallen.
Trump laatste en enige hoop is de Supreme Court. Er is 10x meer per post gestemd las ik ergens, dat zijn zulke absurde aantallen opeens dat daar ongetwijfeld fouten zijn gemaakt.
Morgen. Morgen weten we dus pas of Trump gewonnen heeftquote:
Ik heb wel eens zijn Youtube kanaal gezien, dat was nog erger, en dat is geen grap.quote:
Geen enkele verkiezing wereldwijd is zonder fouten. Het gaat er dan ook om hoe significant die zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:52 schreef Confetti het volgende:
Ik denk niet dat Republikeinse achter Trump zullen staan bij de rechtszaken. Dat zijn opportunisten die hem nu gaan laten vallen.
Trump laatste en enige hoop is de Supreme Court. Er is 10x meer per post gestemd las ik ergens, dat zijn zulke absurde aantallen opeens dat daar ongetwijfeld fouten zijn gemaakt.
Klopt dat ben ik.quote:
Ze hebben altijd al geroepen dat Biden zou winnen dus ze hebben wel gelijk gehadquote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Overigens vind ik dat de Nederlandse media echt niet goed berichten over de Amerikaanse verkiezingen. Voor de laatste stand van zaken heb je meer aan dit forum dan aan al die gare MSM bij elkaar.
quote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef Starhopper het volgende:
Heeft iemand deze tweet al gezien?Trump is boos
![]()
[ twitter ]
Die gast had dus gewoon meer dan 60.000 stemmen in het hele landquote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef okselzweet het volgende:
Hoe staat meneer West er voor? Maakt hij een beetje kans om te winnen?
Ik ben benieuwd naar de bewijzenquote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef Ensiferum het volgende:
We zien nu waarom de Democraten zo fel tegen mail in ballot verificatie vochten. We zien nu waarom Democraten zo fel voor het accepteren van stembiljetten na de deadline vochten. Zoiets doe je alleen als je van plan bent te frauderen. Dit gaat zonder twijfel naar het Hooggerechtshof, en ik ga er van uit dat Trump hierop voorbereid is. We zullen zien hoe goed de "grootste en meest inclusieve stemfraude-organisatie" van de Democraten daadwerkelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |