quote:
Hij heeft gezegd dat absentee ballots oke zijn (zo stemt hij zelf ook) maar mail in ballots gigantisch fraudegevoelig zijn en dat fraude met mail in ballots aan de lopende band is gebeurd in het verleden (is niet zo). Waarom zei hij dat? Omdat het algemeen bekend is dat Democraten notaire niet-stemmers zijn op election day in vergelijking met Republikeinen en dat als je het makkelijker maakt om te stemmen dat dus in het voordeel is van de Democraten. Daarbij is het ook zo dat Democraten over het algemeen meer gebruik maken van stemmen per post terwijl Republikeinen voornamelijk stemmen op election day.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:30 schreef Kyran het volgende:
Heeft Trump niet tijdens zijn campagne geroepen dat stemmen via de post fraude gevoelig is en dat men dat niet moet doen?
wayne staat biden 50% voor op Trumpquote:Op woensdag 4 november 2020 16:50 schreef Nielsch het volgende:
Zo ze gaan weer verder met Wayne in Michigan. Gaat rap nu voor Biden.
Also: FIPO@!
Deze?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:51 schreef okselzweet het volgende:
Post dat trump tweetje anders nog 20 keer.
Dat antwoord was al gegeven.quote:
Daar stel je dan ook de juiste mannetjes voor aan. Trumpquote:
Ze zijn bang dat in Democraten-staten ze de mail-in votes voor de republikeinen weggooien. En er waren berichten dat huishoudens zomaar meerdere stembiljetten kregen. Voor mensen die niet op het adres wonen. Zorgelijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:46 schreef Predator40 het volgende: [..] die is nog te dom om te poepen .....
Dan kan de burgeroorlog eindelijk los gaan barsten uit zijn voegen.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:52 schreef jameshond7 het volgende:
TRUMP VERLIEST
pro: rechtse wappies boos
con: linkse wappies feest
Wat is dit?quote:
Normaal Rep. maar zijn geen fan van Trump over het algemeen.quote:
Als er oprechte fouten gemaakt zijn, middelen die doorgaans uit.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:52 schreef Confetti het volgende:
Ik denk niet dat Republikeinse achter Trump zullen staan bij de rechtszaken. Dat zijn opportunisten die hem nu gaan laten vallen.
Trump laatste en enige hoop is de Supreme Court. Er is 10x meer per post gestemd las ik ergens, dat zijn zulke absurde aantallen opeens dat daar ongetwijfeld fouten zijn gemaakt.
Morgen. Morgen weten we dus pas of Trump gewonnen heeftquote:
Ik heb wel eens zijn Youtube kanaal gezien, dat was nog erger, en dat is geen grap.quote:
Geen enkele verkiezing wereldwijd is zonder fouten. Het gaat er dan ook om hoe significant die zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:52 schreef Confetti het volgende:
Ik denk niet dat Republikeinse achter Trump zullen staan bij de rechtszaken. Dat zijn opportunisten die hem nu gaan laten vallen.
Trump laatste en enige hoop is de Supreme Court. Er is 10x meer per post gestemd las ik ergens, dat zijn zulke absurde aantallen opeens dat daar ongetwijfeld fouten zijn gemaakt.
Klopt dat ben ik.quote:
Ze hebben altijd al geroepen dat Biden zou winnen dus ze hebben wel gelijk gehadquote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Overigens vind ik dat de Nederlandse media echt niet goed berichten over de Amerikaanse verkiezingen. Voor de laatste stand van zaken heb je meer aan dit forum dan aan al die gare MSM bij elkaar.
quote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef Starhopper het volgende:
Heeft iemand deze tweet al gezien?Trump is boos
![]()
[ twitter ]
Die gast had dus gewoon meer dan 60.000 stemmen in het hele landquote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef okselzweet het volgende:
Hoe staat meneer West er voor? Maakt hij een beetje kans om te winnen?
Ik ben benieuwd naar de bewijzenquote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef Ensiferum het volgende:
We zien nu waarom de Democraten zo fel tegen mail in ballot verificatie vochten. We zien nu waarom Democraten zo fel voor het accepteren van stembiljetten na de deadline vochten. Zoiets doe je alleen als je van plan bent te frauderen. Dit gaat zonder twijfel naar het Hooggerechtshof, en ik ga er van uit dat Trump hierop voorbereid is. We zullen zien hoe goed de "grootste en meest inclusieve stemfraude-organisatie" van de Democraten daadwerkelijk is.
Waarom stemmen mensen hierop? Je weet dat ie het toch niet gaat worden. Is dus een weggegooide stem.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:56 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Die gast had dus gewoon meer dan 60.000 stemmen in het hele land
Kan strategisch zijn om Biden stemmen af te snoepenquote:Op woensdag 4 november 2020 16:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom stemmen mensen hierop? Je weet dat ie het toch niet gaat worden. Is dus een weggegooide stem.
quote:
Ja ik had ook verwacht die tweet wel eerder te zien hiero.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat we deze nog niet eerder hier hebben gepost zeg!
proteststem, lange termijn,quote:Op woensdag 4 november 2020 16:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom stemmen mensen hierop? Je weet dat ie het toch niet gaat worden. Is dus een weggegooide stem.
oke Donaldquote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef Ensiferum het volgende:
We zien nu waarom de Democraten zo fel tegen mail in ballot verificatie vochten. We zien nu waarom Democraten zo fel voor het accepteren van stembiljetten na de deadline vochten. Zoiets doe je alleen als je van plan bent te frauderen. Dit gaat zonder twijfel naar het Hooggerechtshof, en ik ga er van uit dat Trump hierop voorbereid is. We zullen zien hoe goed de "grootste en meest inclusieve stemfraude-organisatie" van de Democraten daadwerkelijk is.
Dat zeiden ze over Trump in 2016 ook.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef Ensiferum het volgende:
In een land met 330 miljoen inwoners. Had eigenlijk wel meer verwacht dan 60.000.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:56 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Die gast had dus gewoon meer dan 60.000 stemmen in het hele land
Hahaha. Hahaha.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef Ensiferum het volgende:
Als de Senaat in Democratische handen was gevallen hadden ze hem sowieso niet laten vallen. Nu wellicht wel idd. Lekker de Democratische president ineffectief houden zodat het volk ontevreden is over hem en dan bij de volgende verkiezingen profiteren.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:52 schreef Confetti het volgende:
Onzin wat je verspreidt.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef Ensiferum het volgende:
Matige username.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:59 schreef Mexicanometmayo het volgende:
Biden maakt Trump helemaal kapot
Hilarisch
Toont maar weer eens aan hoe racistisch dat land is.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In een land met 330 miljoen inwoners. Had eigenlijk wel meer verwacht dan 60.000.
Het is gewoon al decennia gebruikelijk dat stembiljetten met een poststempel van 3 november of eerder worden geaccepteerd, ook al komen ze een paar dagen later binnen. Maakt overigens niet uit want Biden lijkt het ook gewoon te redden met de stemmen die allemaal op 3 november of eerder zijn binnen gekomen.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef Ensiferum het volgende:
We zien nu waarom Democraten zo fel voor het accepteren van stembiljetten na de deadline vochten.
Nope, ze plaatsen alleen een fake waarschuwing.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:01 schreef KennyPowers het volgende:
Twitter censureert de tweets van Trump
Trump is toch juist tegen fake news? Dan is het wel te begrijpen.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:01 schreef KennyPowers het volgende:
CNN ook nog 90% idd. Waar haalt NOS zijn informatiequote:Op woensdag 4 november 2020 17:00 schreef ETA het volgende:
Op Nos website heeft Michigan al 96% reported? Overige bronnen op 90%.
Die nieuws-websites moeten een beetje oppassen, een beetje domme jongen kan al gauw denken dat er iets niet in de haak isquote:Op woensdag 4 november 2020 17:00 schreef ETA het volgende:
geef ze aan bij de purliesie!quote:Op woensdag 4 november 2020 17:01 schreef KennyPowers het volgende:
Ik vind het ook VERY STRANGEquote:Op woensdag 4 november 2020 17:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die nieuws-websites moeten een beetje oppassen, een beetje domme jongen kan al gauw denken dat er iets niet in de haak is
Big if true:quote:Op woensdag 4 november 2020 17:01 schreef Fugue het volgende:
[..]
CNN ook nog 90% idd. Waar haalt NOS zijn informatie
Fox heeft ook 96. Die tellen sneller.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:01 schreef Fugue het volgende:
[..]
Google/AP zegt 96%quote:Op woensdag 4 november 2020 17:01 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee hoor: https://www.foxnews.com/elections/2020/general-resultsquote:Op woensdag 4 november 2020 17:00 schreef ETA het volgende:
Omdat mail in voting in het voordeel is van de Democraten, en verificatie (terecht of onterecht) Democratische stemmen gaat kosten. Nu weet je meteen waarom de één pro en de ander anti is.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef Ensiferum het volgende:
We zien nu waarom de Democraten zo fel tegen mail in ballot verificatie vochten.
Klopt, Biden lijkt die extra stemmen niet eens nodig te hebben.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is gewoon al decennia gebruikelijk dat stembiljetten met een poststempel van 3 november of eerder worden geaccepteerd, ook al komen ze een paar dagen later binnen. Maakt overigens niet uit want Biden lijkt het ook gewoon te redden met de stemmen die allemaal op 3 november of eerder zijn binnen gekomen.
NOS geeft de AP cijfers door.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:01 schreef Fugue het volgende:
[..]
FOX ook 96quote:Op woensdag 4 november 2020 17:00 schreef ETA het volgende:
Sowieso lastig om zo'n percentage vast te stellen, dat kan alleen als je weet hoeveel geldige stemmen er zijn uitgebracht en dat weet je niet voor je ze allemaal geteld hebt. Wat dat betreft zou ik alles tussen 90 en 99% met een korreltje zout nemen.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:01 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. Die trollen ons echt zwaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:04 schreef Viesdik het volgende:
Nevada gaat pas verder met stemmen donderdagmorgen____________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus straks gaat het echt om die staat______________!
raar, hoezo niet vandaag?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:04 schreef Viesdik het volgende:
Nevada gaat pas verder met stemmen donderdagmorgen____________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is nog niet gecalled toch? Maar +32k met 96% ziet er goed uit ja, zeker gezien de opwaartse trend.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:04 schreef ETA het volgende:
Ok, CNN dus beetje achter, maar dan kloppen de 96% cijfers waarschijnlijk wel. Dus Michigan is klaar?
Exposedquote:Op woensdag 4 november 2020 17:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ga weg domme kloon vannacht was je nog compleet pro Trump...
ja joh, Michigan kun je callen voor Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:04 schreef ETA het volgende:
Ok, CNN dus beetje achter, maar dan kloppen de 96% cijfers waarschijnlijk wel. Dus Michigan is klaar?
MI is blauw dus het is al beslistquote:Op woensdag 4 november 2020 17:04 schreef Viesdik het volgende:
Liberale partijquote:Op woensdag 4 november 2020 17:05 schreef Dagoduck het volgende:
Die Amerikanen moeten gewoon eens wat meer op 3rd/4th/5th parties stemmen.
Ja, maar nog niet alles is geteldquote:Op woensdag 4 november 2020 16:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heel eerlijk, zit al eventjes niet meer te kijken.
Staat ie er nu zo voor dat alles naar hem gaat?
Hebben ze daar ook een PVDA?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:05 schreef Dagoduck het volgende:
Die Amerikanen moeten gewoon eens wat meer op 3rd/4th/5th parties stemmen.
Moderator geworden?quote:
VERY STRANGE zou ik het haast noemenquote:Op woensdag 4 november 2020 17:06 schreef Viesdik het volgende:
IS het niet raar dat vooral via de post 90% democrate votes zijn?
Nee, want Biden heeft gezegd per post te stemmen en Trump nietquote:Op woensdag 4 november 2020 17:06 schreef Viesdik het volgende:
ITS FAKE NEWSquote:Op woensdag 4 november 2020 17:07 schreef Fugue het volgende:
[..]
VERY STRANGE zou ik het haast noemen
Nee, want Trump heeft zijn kiezers telkens voorgehouden dat ze niet per post moesten stemmen en Biden heeft gezegd dat ze dat wel moesten doen. Dus dan is het niet gek he, dat de meeste stemmen per post voor Biden zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:06 schreef Viesdik het volgende:
Noem namen en rugnummers.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:08 schreef Kyran het volgende:
Van sommige users weet ik ook echt niet meer of ze nu trollen of gewoonweg dom zijn.
Covfefequote:Op woensdag 4 november 2020 17:06 schreef Viesdik het volgende:
Party for the labor?quote:
Het zal niet overal 90% zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 17:06 schreef Viesdik het volgende:
67% pas geteld, terwijl het aantal stemmen al ver de voorgaande verkiezingen overstijgtquote:
Ik word hier pijnlijk op mijn nummer gezet.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
@:mexicanobakker
leek altijd een prima user
Ik herken ze gelijkquote:Op woensdag 4 november 2020 17:08 schreef Kyran het volgende:
Van sommige users weet ik ook echt niet meer of ze nu trollen of gewoonweg dom zijn.
Eens.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
@:mexicanobakker
leek altijd een prima user
Jaquote:Op woensdag 4 november 2020 17:06 schreef Viesdik het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2020 17:08 schreef Kyran het volgende:
pleonasmequote:Op woensdag 4 november 2020 17:08 schreef Kyran het volgende:
sorry makkerquote:Op woensdag 4 november 2020 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word hier pijnlijk op mijn nummer gezet.
Bedankt, Hans.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar weet je wat het is. Er is op dit moment gewoon niet zoveel zinnigs te zeggen behalve dat het ontzettend spannend is en Biden er het beste voor lijkt te staan. En dat dit nog dagen kan duren.
Waarom noem je mij?quote:
NOS uitleg: Hillary is overklast door gebrek aan dem stemmers in 2016quote:Op woensdag 4 november 2020 17:10 schreef Viesdik het volgende:
[..]
67% pas geteld, terwijl het aantal stemmen al ver de voorgaande verkiezingen overstijgt
raar.. erg raar
Terwijl de bevolking daar zelfs
[ afbeelding ]
Topic kan dicht.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar weet je wat het is. Er is op dit moment gewoon niet zoveel zinnigs te zeggen behalve dat het ontzettend spannend is en Biden er het beste voor lijkt te staan. En dat dit nog dagen kan duren.
het lijkt juist minder spannend te worden dan vanochtend werd gedacht, al is nog niks zekerquote:Op woensdag 4 november 2020 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, heel raar, kan natuurlijk niet uitgelegd worden met dat er simpelweg meer mensen zijn gaan stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:10 schreef Viesdik het volgende:
[..]
67% pas geteld, terwijl het aantal stemmen al ver de voorgaande verkiezingen overstijgt
raar.. erg raar
Terwijl de bevolking daar zelfs
[ afbeelding ]
quote:
Was jij niet pro Donald?quote:
klopt, gewoon dozen schuivenquote:Op woensdag 4 november 2020 17:11 schreef Ensiferum het volgende:
[ afbeelding ]
Soms heb je gewoon even wat extra stemmen nodig. En als een wonder komen ze ineens
Zijn toch stemmen per post jonge gans. Logisch dat die er opeens bijkomenquote:Op woensdag 4 november 2020 17:11 schreef Ensiferum het volgende:
[ afbeelding ]
Soms heb je gewoon even wat extra stemmen nodig. En als een wonder komen ze ineens
Niet als Trump de hele verkiezing ageert tegen post stemmen nee.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:06 schreef Viesdik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |