quote:
dat zie ik niet gebeurenquote:Op woensdag 4 november 2020 10:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook daar zitten nog genoeg democratische stemmen in het vat lijkt me...
Nog kanslozer om hier viesmad over te zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 10:50 schreef JochemSjakie het volgende:
Kansloos afwachten om een topicreeks te kapen________!
Omdat hij zo snel mogelijk een topic moest aanmaken omdat anders een ander het had gedaan, natuurlijk.quote:
Nee, maar hij moet er wel minimaal eentje winnen van die 3.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:48 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Winsconsin is niet persé doorslaggevend
hij had niet eens lapo, vieze narcistquote:Op woensdag 4 november 2020 10:51 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Omdat hij zo snel mogelijk een topic moest aanmaken omdat anders een ander het had gedaan, natuurlijk.
Viesmad over een TT zijn is natuurlijk wel normaalquote:Op woensdag 4 november 2020 10:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nog kanslozer om hier viesmad over te zijn______!
Daarmee is Michigan precies voldoende.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, maar hij moet er wel minimaal eentje winnen van die 3.
Early votes moeten nog komen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:51 schreef Viesdik het volgende:
Pennsylvania is 99% zeker voor Trump
kan niet anders
[ afbeelding ]
Mail ins nog. Wordt gewoon afwachtenquote:Op woensdag 4 november 2020 10:51 schreef Viesdik het volgende:
kan niet anders
[ afbeelding ]
Is blijkbaar nog slechts 64% geteld. Daar zit nog veel ruimte in afhankelijk van wat niet geteld is.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:51 schreef Viesdik het volgende:
kan niet anders
[ afbeelding ]
Het gaat niet alleen om de op dat moment staande exacte aantallen, maar dat is al zo vaak uitgelegd.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:33 schreef [url=]J.A.R.V.I.S.[/url] het volgende:
[..]
New Mexico, 88% van de stemmen geteld, Biden ligt 90k stemmen voor en wordt gecalled voor Biden.
Wisconsin, 94% van de stemmen geteld, Trump ligt 110k stemmen voor, to close to call.
De staten waar Trump als winner uit de bus komt zijn ook landslide overwinningen. De staten waar Biden als winnaar uit de bus komt moeten nog een hoop stemmen tellen en is het verschil heel klein. De staten waar nog niets is beslist ligt Trump merendeels voor, met grotere marges dan de zogenaamde staten die al aan Biden zijn vergeven terwijl in veel van die staten nog 10-20% van de stemmen geteld dienen te worden.
Paniek op de beurs alles.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:50 schreef ETA het volgende:
Vertrouwen onder gokkers zakt in na WI cijfers:
[ afbeelding ]
van 0,74 naar 0,54 nu.
0,5 = 50/50 kans
Vele honderdduizenden poststemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
Is blijkbaar nog slechts 64% geteld. Daar zit nog veel ruimte in afhankelijk van wat niet geteld is.
alle lichtrode county's staan op gemiddeld 90+quote:Op woensdag 4 november 2020 10:52 schreef warp995 het volgende:
[..]
Early votes moeten nog komen.
Kan kantelen zoals WI
Drie van de vier dacht ik?quote:
Georgia zie ik niet meer zitten voor Bidenquote:Op woensdag 4 november 2020 10:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik zei het toch Nevada, Wisconsin en Michigan =270. De vraag is of hij Michigan kan pakken nog.
Zo niet dan wellicht Georgia, Pennsylvania of North Carolina?
Je zag hoe snel het kan kantelen in WI. Die mail ballots maken echt een heel groot verschil dit jaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:51 schreef Viesdik het volgende:
kan niet anders
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld. En nog een reminder: in 2016 won Trump er met een verschil van slechts 44.000 stemmen. Moeilijk voorstelbaar dat dit verschil in 4 jaar tijd zoveel groter is geworden.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vele honderdduizenden poststemmen.
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:54 schreef NightDancert het volgende:
Trump-stemmers worden wel viesmad als nu de cijfers gaan kantelen.
Kamala?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Mocht Biden toch winnen, ben ik benieuwd wie vice- president gaat worden.
Ik blijf vasthouden aan de needle van NYT: https://www.nytimes.com/i(...)ecast-president.htmlquote:Op woensdag 4 november 2020 10:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Georgia zie ik niet meer zitten voor Biden
Nee vice presidentquote:
Biden moet 100k goed maken. Er zijn nog 282000 stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Georgia zie ik niet meer zitten voor Biden
Waarom heb je in de openingspost de neutrale banners naar die van Biden/Harris gewijzigd?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:49 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Uitslagen 2012 en 2016
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Stand van zaken 2020
[ afbeelding ]
De plek voor verkiezingsinfo die niet specifiek bij één van de kandidaten past. Algemene info over bredere Amerikaanse politiek (aanpak Covid, supreme court, etc.) kan in POL / [AMV] Amerikaanse politiek #843 How to debate.
Livestreams
https://edition.cnn.com/specials/live-video-0
https://video.foxnews.com/v/5614615980001#sp=watch-live
[..]
Stel hij haalt het 1e jaar niet qua gezondheid, wordt er dan een andere democraat naar voren geschoven? Want als dat het geval is dan zou je nog kunnen denken dat ze dit dan van te voren gepland hebben. Eerst stemmen losweken bij de republikeinen en dan je echte kandidaat naar voren schuiven.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mij maakt het allemaal niet uit maar Bidden lijkt mij fysiek en mentaal niet de juiste man om het witte huis te runnen
Ik denk dat hij Michigan gaat pakken met Nevada en Wisconsin. Dan is het over.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:57 schreef beantherio het volgende:
Bij nader inzien zie ik Bidden toch winnen. Ik voorspel dat ie Pennsylvania toch gaat pakken.
Gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Trump heeft waarschijnlijk gewonnenquote:Op woensdag 4 november 2020 10:57 schreef beantherio het volgende:
Bij nader inzien zie ik Bidden toch winnen. Ik voorspel dat ie Pennsylvania toch gaat pakken.
282? Nog 8% moet er geteld worden en ze zitten nu op zo’n 4.5M stemmen. Dus die 8% is dan zo’n 400k stemmen...quote:Op woensdag 4 november 2020 10:56 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Biden moet 100k goed maken. Er zijn nog 282000 stemmen.
Dat is 70% van de stemmen.
Heb ik niet teruggezetquote:Op woensdag 4 november 2020 10:58 schreef JochemSjakie het volgende:
Nu weer snel naar het origineel teruggezet
Dit ja, waar slaat dit allemaal opquote:Op woensdag 4 november 2020 10:57 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waarom heb je in de openingspost de neutrale banners naar die van Biden/Harris gewijzigd?
Daarvoor heb je een runningmate, dus dan wordt Kamala Harris de eerste vrouwelijke presidentquote:Op woensdag 4 november 2020 10:58 schreef Questular het volgende:
[..]
Stel hij haalt het 1e jaar niet qua gezondheid, wordt er dan een andere democraat naar voren geschoven? Want als dat het geval is dan zou je nog kunnen denken dat ze dit dan van te voren gepland hebben. Eerst stemmen losweken bij de republikeinen en dan je echte kandidaat naar voren schuiven.
Dat dacht ik ook. Nu niet meer.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Trump heeft waarschijnlijk gewonnen
van de staten pennsylvania, georgia en michigan is 1 pakken voldoende, dat is te doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoe kan je voor Trump zijn als je van de blm en transgenders en non-binair enzo bent?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja zoietsquote:Op woensdag 4 november 2020 10:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
Stamina Joe heeft de langste adem.
Wat een armoe. Keuze tussen een bejaarde clown of een seniele opa
Ik zie Biden Penn echt niet meer winnen eigenlijk als ik naar de counties kijkquote:Op woensdag 4 november 2020 10:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Nu niet meer.
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:00 schreef Frikandelbroodje het volgende:
@:Mikeytt
Uitstekende TT. Stamina Joe
Omdat de enige staat waar Trump niet de leiding had naar Biden lijkt te gaan?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Nu niet meer.
Nopequote:Op woensdag 4 november 2020 11:00 schreef Anonymousz het volgende:
Als Trump Georgia, PA & NC pakt
Dan wint hij 🥱😪😴?
neequote:Op woensdag 4 november 2020 11:00 schreef Anonymousz het volgende:
Als Trump Georgia, PA & NC pakt
Dan wint hij 🥱😪😴?
Gewoon het slot veranderen van het witte huisquote:Op woensdag 4 november 2020 11:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Weinig ophef over die speech van Trump van een paar uur geleden zie ik. Terwijl daar absoluut duidelijk werd dat hij een nederlaag niet gaat accepteren en ziet als valsspelen. Dit gaat nog heel wat worden.
NOS rapporteert 6%.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
282? Nog 8% moet er geteld worden en ze zitten nu op zo’n 4.5M stemmen. Dus die 8% is dan zo’n 400k stemmen...
Yep, maar denk dat Michigan nu de enige kansvolle isquote:Op woensdag 4 november 2020 10:59 schreef Adames het volgende:
[..]
van de staten pennsylvania, georgia en michigan is 1 pakken voldoende, dat is te doen.
Wisconsin gaat niet meer terug
+1quote:Op woensdag 4 november 2020 11:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zie Biden Penn echt niet meer winnen eigenlijk als ik naar de counties kijk
is genoegquote:Op woensdag 4 november 2020 11:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Yep, maar denk dat Michigan nu de enige kansvolle is
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Mocht Biden toch winnen, ben ik benieuwd wie vice- president gaat worden.
Een grote meerderheid van Defensie (politie, leger etc.) is pro-Trump dus daar kun je niet zeker van zijn. En de Supreme Court is in meerderheid pro-Republikeins.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:01 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Gewoon het slot veranderen van het witte huis
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Of poststemmen al geteld zijn verschilt per staat. Sommige staten mochten direct bij binnenkomst tellen, andere zoals Pennsylvania pas vanaf vandaag. En omdat die eerst de stemlokaalstemmen hebben gestemd gaan ze daar nu pas mee beginnen. Ze hebben iig tot 3 december.
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik denk het, maar dan doe ik natuurlijk wel wat aannames.
Arizona is al gecalled door sommige zenders. Wisconsin loopt Biden nu 11k voor. Nevada loopt Biden voor, enige lastige is dus Michigan.
Echter daar moeten nog aardig wat stemmen geteld worden, vooral in gebieden waar veel Biden stemmen vandaan gaan komen (+post), dus de kans is aanwezig dat Biden die ook pakt en dan is hij er.
North Carolina zie ik wel naar Trump gaan. Georgia hangt af van Atlanta, kan alle kanten op aangezien verschil niet heel groot is. Pennsylvania is verschil gigantisch, dus denk Trump, maar kan nog close worden.
Dank mensen, dank voor de updates. Ik probeer mee te lezen, te werken, tv te kijken en alles te begrijpen terwijl ik nul kaas van het Amerikaanse politieke systeem heb begrepen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je zag hoe snel het kan kantelen in WI. Die mail ballots maken echt een heel groot verschil dit jaar.
Alleen als Nevada daadwerkelijk nog keert.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:03 schreef Viesdik het volgende:
Ik zie het nog gebeuren dat Nevada ook nog omslaat naar Turmp dat zijn er 6
(...)
Het draait dus echt om die 2
Michigan is zeker niet te groot. Zijn nog 1.3 miljoen stemmen te tellen, vooral uit de grote democratische steden.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:03 schreef Viesdik het volgende:
Ik denk nog steeds dat Trump gaat winnen
De voorsprong in Pennsylvania en Michigan en Alaska lijken heel groot te zijn.
Gaat om 39 kiesmannen
213+39 = 252
dan heeft Trump er nog 18 nodig
Wisconsin zie ik Trump niet meer winnen.. maar je weet het nooit
als dat gebeurt heb je aan North Carolina of Georgië genoeg
NIet meer dan anders.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:04 schreef Viesdik het volgende:
Wat mij trouwens opvalt is dat toch best veel stemmen in California zijn uitgegaan naar Trump
Ook al is deze staat een trouwe democrate state
quote:
En als ik MI erbij toevoegquote:
10.000 stemmen nu?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:05 schreef Kyran het volgende:
Voorsprong in Wisconsin is toch wel fragiel hoor.
Dit is wel een heel positief scenario voor Trump. Van Pennsylvania en Michigan zou ik maar niet zo zeker zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:03 schreef Viesdik het volgende:
Ik denk nog steeds dat Trump gaat winnen
De voorsprong in Pennsylvania en Michigan en Alaska lijken heel groot te zijn.
Gaat om 39 kiesmannen
213+39 = 252
dan heeft Trump er nog 18 nodig
Wisconsin zie ik Trump niet meer winnen.. maar je weet het nooit
als dat gebeurt heb je aan North Carolina of Georgië genoeg
Viel gisteren al op dat in veel Democratische gebieden Trump al na het tellen van nog niet eens de helft van de stemmen veel meer kiezers had aangetrokken in die gebieden vergeleken met 2016.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:04 schreef Viesdik het volgende:
Wat mij trouwens opvalt is dat toch best veel stemmen in California zijn uitgegaan naar Trump
Georgia.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:05 schreef ETA het volgende:
Naast AZ, Maine en NV (redelijk grote kans) en WI, moet Biden nog 1 staat pakken voor de zekere winst.
Net onder 10k, met nog red counties te gaan (maar wel met outstanding absentee votes die weer blauw kunnen zijn).quote:
of PA, goede kans, maar geen zekerheidje, net zoals Georgia.quote:
Az heeft veel corona gevallen. Die pakt die wel. Of stengs moet t op z’n heupen krijgen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:05 schreef ETA het volgende:
Naast AZ, Maine en NV (redelijk grote kans) en WI, moet Biden nog 1 staat pakken voor de zekere winst.
Achterland is pro trump. Zoals eigenlijk overalquote:Op woensdag 4 november 2020 11:04 schreef Viesdik het volgende:
Maar die red counties hebben wel een grotere voorsprong dan vooraf verwacht werd.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Net onder 10k, met nog red counties te gaan (maar wel met outstanding absentee votes die weer blauw kunnen zijn).
En Georgia kun je wisselen voor Michiganquote:Op woensdag 4 november 2020 11:05 schreef Zwansen het volgende:
Als Biden Arizona, Nevada, Wisconsin en Georgia pakt komt hij uit op 270. Die eerste 3 lijken redelijk zeker.
Geloof ik niet, maar ik vind dit wel opmerkelijk. Ik begrijp nog steeds niet wáárom men die stemmen per post tot het laatste heeft bewaard.quote:
Bwin same.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:10 schreef Mikeytt het volgende:
Unibet net aangepast.
1.8 trump, 2.0 biden
Wat wel weer kan komen omdat mensen van te voren hebben gestemd, dus dat maakt het juist zo gek nu.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:08 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar die red counties hebben wel een grotere voorsprong dan vooraf verwacht werd.
Omdat ze niet eerder mochten beginnen met tellen. Van de Republikeinen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:10 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Geloof ik niet, maar ik vind dit wel opmerkelijk. Ik begrijp nog steeds niet wáárom men die stemmen per post tot het laatste heeft bewaard.
alles voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 4 november 2020 11:10 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Geloof ik niet, maar ik vind dit wel opmerkelijk. Ik begrijp nog steeds niet wáárom men die stemmen per post tot het laatste heeft bewaard.
Michigan verschilt 200k nu toch?quote:
Zie ik nou 130k biljetten en 200k stemmen?quote:
quote:
Waar check jij het? Want geen van de 4 sites die ik gebruik laten dit zienquote:Op woensdag 4 november 2020 11:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee zijn alweer nieuwe stemmen binnen.
Omdat frauderen beter werkt als je de stand weet?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:10 schreef Dejannn het volgende:
[..]
quote:
Waar kijk ik naar? Bij voorbaat dank.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:12 schreef ETA het volgende:
Biden favoriet hier, live stand op 0.468
edit correctie: nu op 0.431
[ afbeelding ]
Bij mij ook. Laten we het hopen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Bwin same.
Goei nieuws voor m'n portemonnee.
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:10 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Op wie had je gebetquote:Op woensdag 4 november 2020 11:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Bwin same.
Goei nieuws voor m'n portemonnee.
Je hebt een punt... En mijn overmoedige reactie heb ik even gefinetunedquote:Op woensdag 4 november 2020 11:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Michigan is zeker niet te groot. Zijn nog 1.3 miljoen stemmen te tellen, vooral uit de grote democratische steden.
Dat ligt eraanquote:Op woensdag 4 november 2020 11:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een nieuwe president is wel altijd tof.
gaan we hier in NL ook krijgenquote:Op woensdag 4 november 2020 11:14 schreef Nattekat het volgende:
Al die poststemmen maken hier zo'n bende van
Daarom ga ik gewoon naar het stemhokjequote:Op woensdag 4 november 2020 11:15 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
gaan we hier in NL ook krijgen
gister dacht ik meegekregen te hebben dat vooral meer vrouwen tegen Trump zijn gaan stemmen vanaf een bepaalde leeftijdsgroepquote:Op woensdag 4 november 2020 11:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Viel gisteren al op dat in veel Democratische gebieden Trump al na het tellen van nog niet eens de helft van de stemmen veel meer kiezers had aangetrokken in die gebieden vergeleken met 2016.
Ik kan er geen touw meer aan vastknopen, geen idee wie gaat winnen. Hoop stiekem wel op Trump, 4 jaar lang weer een prachtshow.
Nee, hier gaan we gewoon op de betrouwbare manier stemmen, alleen hele oude mensen mogen dat.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:15 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
gaan we hier in NL ook krijgen
Dat moet ook tenzij je 70+ bent.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Daarom ga ik gewoon naar het stemhokje
Dat is nog niet gegarandeerd blauw neequote:Op woensdag 4 november 2020 11:14 schreef warp995 het volgende:
Wisconsin gaat nog wel rood worden. Alle blauwe grote steden zijn al geteld.
stoppen met tellen dusquote:Op woensdag 4 november 2020 11:14 schreef warp995 het volgende:
Wisconsin gaat nog wel rood worden. Alle blauwe grote steden zijn al geteld.
quote:Biden has taken the lead in Wisconsin
From CNN's Allison Gordon
Joe Biden has taken a lead in Wisconsin right now, CNN's Phil Mattingly says.
“Joe Biden has started to turn Wisconsin blue — for the moment,” Mattingly said.
He emphasized that the situation was fluid and subject to change. Before new information came in, “Trump was up by 109,000 votes,” Mattingly reported.
In 2016, President Trump won Wisconsin by 22,000 votes, CNN's Chris Cuomo said.
Niet alles is daar nog afgerond, het lichtrode gebied is nog helemaal tot in het midden te zienquote:Op woensdag 4 november 2020 11:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Achterland is pro trump. Zoals eigenlijk overal
Een beurs/goksite. Je kan futures kopen, deze kosten tussen de 0,001 en 1,000 dollar. Deze future krijgt als waarde $1 als trump wint, en $0 als hij verliest. Dit is een live markt, dus mensen bieden en kopen live en is hiermee een zeer up to date indicator.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:13 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Waar kijk ik naar? Bij voorbaat dank.
Er is toch geen kiesmanverdeling per county?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:14 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Je hebt een punt... En mijn overmoedige reactie heb ik even gefinetuned
want in die gebieden Wayne County en Oakland County wonen de meeste mensen en lijkt de
Detroit en Oakland staan nu al heel gunstig voor Biden. 55 voor biden in Oakland en 55 in Wayne (nummers 1 en 2 van de staat op basis van inwonersaantal = 3 miljoen inwoners)
Als staan de nummer 3, 4 en 5 weer heel erg gunstig voor Trump (Macomb = 55, Kent = 56 en Genesee zelfs 71)
inwonersaantal = 2 miljoen
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_counties_in_Michigan
Maar ik weet niet zo goed hoe de kiesmanverdeling per county is, weet jij dat?
Precies dit. Gewoon stemhokjes, beetje afstand houden, meer locaties en dan komt het helemaal goed. Maar niet dit soort gedoe.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Daarom ga ik gewoon naar het stemhokje
Michiganquote:Op woensdag 4 november 2020 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stellng: De toekomstig president van Amerika wint Wisconsin
Zal gunstig zijn voor Biden gok ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:16 schreef Houtenbeen het volgende:
Las Vegas cijfers komen over een paar minuten
Wat ik gezien heb zijn meer vrouwen voor Trump gaan stemmen, ook meer donker gekleurde Amerikanen en Latino's. Het zijn de blanke mannen die minder op Trump hebben gestemd.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:16 schreef Viesdik het volgende:
[..]
gister dacht ik meegekregen te hebben dat vooral meer vrouwen tegen Trump zijn gaan stemmen vanaf een bepaalde leeftijdsgroep
zie hier ook genoeg mensen die zo denken.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:17 schreef Kyran het volgende:
Het is toch erg dat CNN constant moet uitleggen hoe het allemaal werkt en dat er geen fraude isWat een land.
Ook weer gelijk in, echt niet te geloven hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
zie hier ook genoeg mensen die zo denken.
hoe zit dat dan? per inwonersaantal?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er is toch geen kiesmanverdeling per county?
Ik zie een correlatie met Trump-adepten.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
zie hier ook genoeg mensen die zo denken.
Ja, alleen hier heten ze Lange Frans en zitten ze op youtube en in de VS zijn ze president.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ook weer gelijk in, echt niet te geloven hoor.
Ik denk dat PA naar Biden gaat. Resultaten van de grote stedelijke gebieden zijn volgens mij nog niet binnen en in 2016 was het verschil vrij klein.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:18 schreef Nattekat het volgende:
PA zal wel naar Trump gaan. Verder snap ik er geen ene bal meer van met die kutpost
who the fuck is dat mogelijk ?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Wat ik gezien heb zijn meer vrouwen voor Trump gaan stemmen, ook meer donker gekleurde Amerikanen en Latino's. Het zijn de blanke mannen die minder op Trump hebben gestemd.
Gewoon alle stemmen tellen in een staat?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:19 schreef Viesdik het volgende:
[..]
hoe zit dat dan? per inwonersaantal?
hoe zit dat ook alweer precies?
Er zijn miljoenen stemmen per post verstuurd. Die moeten worden geteld. Dat gebeurt in de ene staat al snel (Florida) en in de andere niet of zelfs pas als alle stemmen van de dag zelf geteld zijn (Pennsylvania).quote:Op woensdag 4 november 2020 11:18 schreef Nattekat het volgende:
PA zal wel naar Trump gaan. Verder snap ik er geen ene bal meer van met die kutpost
Trump gaat winnenquote:Op woensdag 4 november 2020 11:20 schreef jigggy het volgende:
Ik snap er niks meer van
Wie staat nu voor en wie gaat winnen ?
Dat verschil is echt gigantisch, en er zijn al aardig wat resultaten binnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik denk dat PA naar Biden gaat. Resultaten van de grote stedelijke gebieden zijn volgens mij nog niet binnen en in 2016 was het verschil vrij klein.
Je bent wel overtuigd, hè?quote:
Je hebt een punt... En mijn overmoedige reactie heb ik even gefinetunedquote:Op woensdag 4 november 2020 11:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Michigan is zeker niet te groot. Zijn nog 1.3 miljoen stemmen te tellen, vooral uit de grote democratische steden.
Too close to call. Beide hebben nu evenveel kans.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:20 schreef jigggy het volgende:
Ik snap er niks meer van
volgens mij niet hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:19 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Gewoon alle stemmen tellen in een staat?
Geen PAquote:
Biden staat nu voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:20 schreef jigggy het volgende:
Ik snap er niks meer van
Doe je nog goed. Ik ben het al een paar uur kwijtquote:Op woensdag 4 november 2020 11:18 schreef Nattekat het volgende:
😱quote:
Gelukkig wel zonder items ja, anders is het echt een smerig oneerlijk spel.quote:
Hoe kan trump dan nu nog winnen? Of waarom zijn mensen zo bang, verschil is best groot tochquote:Op woensdag 4 november 2020 11:22 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Biden staat nu voor.
238 Biden tegenover 213 voor Trump
Wie de 270 aantikt heeft gewonnen
Omdat er nog een aantal staten zijn die nog niet klaar zijn met tellen en Trump daar een enorme voorsprong heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:23 schreef jigggy het volgende:
[..]
Hoe kan trump dan nu nog winnen? Of waarom zijn mensen zo bang, verschil is best groot toch
Beide kandidaten beginnen met een paperclip en degene die die paperclip geruild heeft tot het meest waardevolle object aan het einde van de middag wordt president. De opbrengst gaat naar een goed doel.quote:
Ja heb het plaatje niet, paar keer voorbij zien komen. Geen grote veschuivingen, +3 -6 etc. zoiets meer, zullen denkelijk percentages zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:19 schreef Viesdik het volgende:
[..]
who the fuck is dat mogelijk ?
de blanke man?__!
0,44, dus Biden redelijk favorietquote:
Volgens mij niet hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:20 schreef Starhopper het volgende:
Lijkt erop dat Trump Nevada gaat pakken
ja, want goed voor de democratenquote:
Gaat heel close worden daarquote:
In vrijwel iedere staat wint de persoon met de meeste stemmen binnen de staat alle kiesmannen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:21 schreef Viesdik het volgende:
[..]
volgens mij niet hoor.
Kiesmannen staat niet gelijk aan het aantal stemmen
https://www.bbc.com/news/election-us-2016-37249697quote:In nearly every state, whoever wins the most votes also wins all of that state's electors - who take part in a process known as the 'electoral college'.
Each state has a different number of electors based on the number of representatives and senators it has in Congress, which itself is decided by the size of its population.
Want?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:25 schreef Adames het volgende:
maar het oververtegenwoordigen van het platteland is geen verkeerd effect.
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:20 schreef Starhopper het volgende:
Trump was nooit al aan het winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:26 schreef Generationalpha het volgende:
Ik snap er niets van. Overal in het nieuws gehoord dat Trump zou winnen, wat gebeurt er allemaal ineens? Iemand uitleg?
Elk staat heeft een ander aantal kiesmannen..quote:Op woensdag 4 november 2020 11:23 schreef jigggy het volgende:
[..]
Hoe kan trump dan nu nog winnen? Of waarom zijn mensen zo bang, verschil is best groot toch
Welk nieuwsquote:Op woensdag 4 november 2020 11:26 schreef Generationalpha het volgende:
Ik snap er niets van. Overal in het nieuws gehoord dat Trump zou winnen, wat gebeurt er allemaal ineens? Iemand uitleg?
Idd. SPANNEND!quote:Op woensdag 4 november 2020 11:21 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Too close to call. Beide hebben nu evenveel kans.
nee, ging pas om 4 uur slapen.. ben pas 1 1/2 uur wakkerquote:Op woensdag 4 november 2020 11:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ja heb het plaatje niet, paar keer voorbij zien komen. Geen grote veschuivingen, +3 -6 etc. zoiets meer, zullen denkelijk percentages zijn.
Niet veel kiesmannen maar het is geweldig om zo'n links bolwerk rood te laten kleurenquote:
10 piek op trumpie gezetquote:Op woensdag 4 november 2020 11:27 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Elk staat heeft een ander aantal kiesmannen..
sommige staten zijn een megaklapper.. de grootste is momenteel Penssylvania
de kleinste is Alaska
Pensylvania lijkt Trump te worden.. das dus een klapper van 20
Dus we zijn er nog lang niet.. het is echt een nek-aan-nek race
Dit is zo spannend, heb ik nog nooit meegemaakt
Fraude!quote:Op woensdag 4 november 2020 11:20 schreef Starhopper het volgende:
Maar de stemmen die nog geteld moeten worden zijn uit Clarke County. Die hebben een dem bias.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:26 schreef asco het volgende:
Ik zei het paar uur terug al. In Nevada was Vegas al geteld. Rest veelal rood en nu dus close terwijl Biden op voorsprong stond.
Welke zekerheidjes? Zoveel zekerheidjes zijn er niet meer, niet voor Trump en niet voor Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Trump heeft nog wel een stuk meer 'zekerheidjes' die niet zijn opgenomen in de uitslag, toch?
Ik vind de odds wel raar gezien de huidige situatie.
Klopt.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Trump heeft nog wel een stuk meer 'zekerheidjes' die niet zijn opgenomen in de uitslag, toch?
Maar zijn ook maar 6 kiesmannen. Trump moet mi, pa, nc en ga pakken.quote:
Wie het ook wordt hij gaat een flinke taak krijgen, dit land is echt tot op het bot verdeeld. 50% gaat niet happy zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:27 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Elk staat heeft een ander aantal kiesmannen..
sommige staten zijn een megaklapper.. de grootste is momenteel Penssylvania
de kleinste is Alaska
Pensylvania lijkt Trump te worden.. das dus een klapper van 20
Dus we zijn er nog lang niet.. het is echt een nek-aan-nek race
Dit is zo spannend, heb ik nog nooit meegemaakt
uhmm.. Overal in het nieuws vooral gehoord en gelezen dat Biden zou winnenquote:Op woensdag 4 november 2020 11:26 schreef Generationalpha het volgende:
In Vegas moet nog 16% geteld worden volgens CNN, dus Biden zal daar wel voorop blijvenquote:Op woensdag 4 november 2020 11:26 schreef asco het volgende:
Ik zei het paar uur terug al. In Nevada was Vegas al geteld. Rest veelal rood en nu dus close terwijl Biden op voorsprong stond.
Goksite:quote:Op woensdag 4 november 2020 11:27 schreef Viesdik het volgende:
[..]
nee, ging pas om 4 uur slapen.. ben pas 1 1/2 uur wakker
ga niet alles teruglezen (begrijp je hopelijk wel)
Nee hoor, neem ik je niet kwalijkquote:Op woensdag 4 november 2020 11:27 schreef Viesdik het volgende:
[..]
nee, ging pas om 4 uur slapen.. ben pas 1 1/2 uur wakker
ga niet alles teruglezen (begrijp je hopelijk wel)
Symbolisch is het prachtig als ie Nevada paktquote:Op woensdag 4 november 2020 11:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar zijn ook maar 6 kiesmannen. Trump moet mi, pa, nc en ga pakken.
geen schijt sherlockquote:Op woensdag 4 november 2020 11:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Wie het ook wordt hij gaat een flinke taak krijgen, dit land is echt tot op het bot verdeeld. 50% gaat niet happy zijn.
Niet happy lijkt me nogal een understatement.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Wie het ook wordt hij gaat een flinke taak krijgen, dit land is echt tot op het bot verdeeld. 50% gaat niet happy zijn.
De enige zekerheid is dat Biden van de resterende stemmen de meerderheid gaat behalen (want mail ballots). De vraag is of hij genoeg meerderheid gaat halen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn betere momenten geweest in de geschiedenis om in te stappen als president inderdaad.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Kan wel net het verschil maken. Als WI en MI naar Biden gaan, dan wint ie tenzij NV naar Trump gaat.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar zijn ook maar 6 kiesmannen. Trump moet mi, pa, nc en ga pakken.
Wat is het verschil tussen rood en blauw/groen/turquoise?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:29 schreef ETA het volgende:
[..]
Goksite:
Alles boven de 0,5 = Trump favoriet, alles onder 0,5 = Biden favoriet. Dus je ziet dat Trump er zeer goed voor stond, maar in laatste uur volledig is ingezakt.
Rollercoaster dus.
[ afbeelding ]
Nou gezien de polls en de media de laatste weken was het toch kat in het bakkie gezien het merendeel van de Amerikanen Trump uitkotste.quote:
Ze hebben inkt gevonden dusquote:
De inkt was op daarquote:Op woensdag 4 november 2020 11:32 schreef phpmystyle het volgende:
Zijn ze in wisconsin gestopt met tellen? Aantal blijft op 90% staan.
Rood betekend dat de koers is gedaald sinds laatste meting (5 minuten per bar), Groen geeft een stijging aan.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen rood en blauw/groen/turquoise?
Inkt? Die dingen worden toch door een computer geteld?quote:
Dat is altijd zo. Maar zo werkt het in een democratie en zo werkt het nu eenmaal in Amerika.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Betekendquote:Op woensdag 4 november 2020 11:33 schreef ETA het volgende:
[..]
Rood betekend dat de koers is gedaald sinds laatste meting (5 minuten per bar), Groen geeft een stijging aan.
Het printen van de resultaten ofzo. Weet niet precies hoe dat zitquote:Op woensdag 4 november 2020 11:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Inkt? Die dingen worden toch door een computer geteld?
Ze hebben een lading Trump stemmen gevonden en schrokken hier dusdanig van dat ze de tel zijn kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:32 schreef phpmystyle het volgende:
Even een dutje doen tussendoorquote:Op woensdag 4 november 2020 11:32 schreef phpmystyle het volgende:
Door wie?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:34 schreef Scorpie het volgende:
In Nederland zouden we zeggen ongeacht wie er wint dat er recht moet worden gedaan aan de helft die niet "gewonnen" heeft. Zou dat hier ook zo zijn denk je?
Taalnazi wezen is echt alleen voor lager onderwijs/mbo/hbo klootjesvolk.quote:
op fok mag je spellingsfouten makenquote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:34 schreef Scorpie het volgende:
In Nederland zouden we zeggen ongeacht wie er wint dat er recht moet worden gedaan aan de helft die niet "gewonnen" heeft. Zou dat hier ook zo zijn denk je?
Worden sowieso weer rellen in de US wie er ook wint.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:34 schreef Scorpie het volgende:
Bizar ja.. lastige grafiek trouwensquote:Op woensdag 4 november 2020 11:29 schreef ETA het volgende:
[..]
Goksite:
Alles boven de 0,5 = Trump favoriet, alles onder 0,5 = Biden favoriet. Dus je ziet dat Trump er zeer goed voor stond, maar in laatste uur volledig is ingezakt.
Rollercoaster dus.
[ afbeelding ]
Wat was er in 2000 dan? Dat heb ik niet gevolgdquote:Op woensdag 4 november 2020 11:35 schreef VeX- het volgende:
Gvdme, wat zijn dit vreemde verkiezingen. Bijna net zo bizar als in 2000. Dit is eeen black box event. Ik weet nu niet of iedereen zo'n hekel aan Trump heeft gekregen opeens of dat Biden, corona en de manier van stemmen zo'n onverwachte invloed heeft.
Had bush de popular vote niet, en hebben ze lagn ruzie gehad over florida.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat was er in 2000 dan? Dat heb ik niet gevolgd
Uiteindelijk worden die natuurlijk ook beinvloed door gokgedragquote:Op woensdag 4 november 2020 11:29 schreef ETA het volgende:
[..]
Goksite:
Rollercoaster dus.
[ afbeelding ]
Je ziet dat mensen als jij en ik op Biden of op Trump inzetten. Zegt eigenlijk helemaal niks dus, maar iedereen blijft hier de odds maar bijhalen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:35 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Bizar ja.. lastige grafiek trouwens
snap niet goed wat ik lees en zie
Kwam op Florida neer, Bush met 500 stemmen verschil ofzo en wel/geen hertellingen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat was er in 2000 dan? Dat heb ik niet gevolgd
Raar dat jij dat dan niet doet.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Taalnazi wezen is echt alleen voor lager onderwijs/mbo/hbo klootjesvolk.
Dat was omdat Al Gore zijn verlies niet wilde nemen. Het was allang duidelijk dat Bush (zij het met een nipte meerderheid) Florida gewoon gewonnen had.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had bush de popular vote niet, en hebben ze lagn ruzie gehad over florida.
Wow! 500 stemmen verschilquote:Op woensdag 4 november 2020 11:37 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Kwam op Florida neer, Bush met 500 stemmen verschil ofzo en wel/geen hertellingen.
Duurde paar weken toen toch voor de uitslag definitief was. Ook allemaal stemboxen 'zoek' en zo.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat scheelde uiteindelijk 1000 stemmen ofzo in Florida, in ieder geval bizar weinig waarbij ze elk stembiljet ondersteboven hebben gekeerdquote:Op woensdag 4 november 2020 11:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
WO makkerquote:Op woensdag 4 november 2020 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar dat jij dat dan niet doet.
Ik heb wel een hazenslaapje gedaan van 3,5 uur, maar het voelt wel zoquote:
quote:
Waaromquote:Op woensdag 4 november 2020 11:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb wel een hazenslaapje gedaan van 3,5 uur, maar het voelt wel zo
dan telt elke stem gewoon echt iddquote:
Ja, en voor het sentiment speelde ook nog mee dat Bush zijn broer daar toen gouverneur was.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat scheelde uiteindelijk 1000 stemmen ofzo in Florida, in ieder geval bizar weinig waarbij ze elk stembiljet ondersteboven hebben gekeerd
Heb jij ergens een nieuwe update dan?quote:
Wanneer heeft de GOP wel de popular vote?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zie dat ook echt niet. Of ze onderschatten hoeveel poststemmen er nu nog in het systeem zit, dat kan natuurlijk. Je mocht gisteren nog je dingetje op de bus doen volgens mij.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat verschil is echt gigantisch, en er zijn al aardig wat resultaten binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |