Gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Trump heeft waarschijnlijk gewonnenquote:Op woensdag 4 november 2020 10:57 schreef beantherio het volgende:
Bij nader inzien zie ik Bidden toch winnen. Ik voorspel dat ie Pennsylvania toch gaat pakken.
282? Nog 8% moet er geteld worden en ze zitten nu op zo’n 4.5M stemmen. Dus die 8% is dan zo’n 400k stemmen...quote:Op woensdag 4 november 2020 10:56 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Biden moet 100k goed maken. Er zijn nog 282000 stemmen.
Dat is 70% van de stemmen.
Heb ik niet teruggezetquote:Op woensdag 4 november 2020 10:58 schreef JochemSjakie het volgende:
Nu weer snel naar het origineel teruggezet
Dit ja, waar slaat dit allemaal opquote:Op woensdag 4 november 2020 10:57 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waarom heb je in de openingspost de neutrale banners naar die van Biden/Harris gewijzigd?
Daarvoor heb je een runningmate, dus dan wordt Kamala Harris de eerste vrouwelijke presidentquote:Op woensdag 4 november 2020 10:58 schreef Questular het volgende:
[..]
Stel hij haalt het 1e jaar niet qua gezondheid, wordt er dan een andere democraat naar voren geschoven? Want als dat het geval is dan zou je nog kunnen denken dat ze dit dan van te voren gepland hebben. Eerst stemmen losweken bij de republikeinen en dan je echte kandidaat naar voren schuiven.
Dat dacht ik ook. Nu niet meer.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Trump heeft waarschijnlijk gewonnen
van de staten pennsylvania, georgia en michigan is 1 pakken voldoende, dat is te doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoe kan je voor Trump zijn als je van de blm en transgenders en non-binair enzo bent?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja zoietsquote:Op woensdag 4 november 2020 10:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
Stamina Joe heeft de langste adem.
Wat een armoe. Keuze tussen een bejaarde clown of een seniele opa
Ik zie Biden Penn echt niet meer winnen eigenlijk als ik naar de counties kijkquote:Op woensdag 4 november 2020 10:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Nu niet meer.
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:00 schreef Frikandelbroodje het volgende:
@:Mikeytt
Uitstekende TT. Stamina Joe
Omdat de enige staat waar Trump niet de leiding had naar Biden lijkt te gaan?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Nu niet meer.
Nopequote:Op woensdag 4 november 2020 11:00 schreef Anonymousz het volgende:
Als Trump Georgia, PA & NC pakt
Dan wint hij 🥱😪😴?
neequote:Op woensdag 4 november 2020 11:00 schreef Anonymousz het volgende:
Als Trump Georgia, PA & NC pakt
Dan wint hij 🥱😪😴?
Gewoon het slot veranderen van het witte huisquote:Op woensdag 4 november 2020 11:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Weinig ophef over die speech van Trump van een paar uur geleden zie ik. Terwijl daar absoluut duidelijk werd dat hij een nederlaag niet gaat accepteren en ziet als valsspelen. Dit gaat nog heel wat worden.
NOS rapporteert 6%.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
282? Nog 8% moet er geteld worden en ze zitten nu op zo’n 4.5M stemmen. Dus die 8% is dan zo’n 400k stemmen...
Yep, maar denk dat Michigan nu de enige kansvolle isquote:Op woensdag 4 november 2020 10:59 schreef Adames het volgende:
[..]
van de staten pennsylvania, georgia en michigan is 1 pakken voldoende, dat is te doen.
Wisconsin gaat niet meer terug
+1quote:Op woensdag 4 november 2020 11:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zie Biden Penn echt niet meer winnen eigenlijk als ik naar de counties kijk
is genoegquote:Op woensdag 4 november 2020 11:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Yep, maar denk dat Michigan nu de enige kansvolle is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |