Nou gezien de polls en de media de laatste weken was het toch kat in het bakkie gezien het merendeel van de Amerikanen Trump uitkotste.quote:
Ze hebben inkt gevonden dusquote:
De inkt was op daarquote:Op woensdag 4 november 2020 11:32 schreef phpmystyle het volgende:
Zijn ze in wisconsin gestopt met tellen? Aantal blijft op 90% staan.
Rood betekend dat de koers is gedaald sinds laatste meting (5 minuten per bar), Groen geeft een stijging aan.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen rood en blauw/groen/turquoise?
Inkt? Die dingen worden toch door een computer geteld?quote:
Dat is altijd zo. Maar zo werkt het in een democratie en zo werkt het nu eenmaal in Amerika.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Wie het ook wordt hij gaat een flinke taak krijgen, dit land is echt tot op het bot verdeeld. 50% gaat niet happy zijn.
Betekendquote:Op woensdag 4 november 2020 11:33 schreef ETA het volgende:
[..]
Rood betekend dat de koers is gedaald sinds laatste meting (5 minuten per bar), Groen geeft een stijging aan.
Het printen van de resultaten ofzo. Weet niet precies hoe dat zitquote:Op woensdag 4 november 2020 11:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Inkt? Die dingen worden toch door een computer geteld?
Ze hebben een lading Trump stemmen gevonden en schrokken hier dusdanig van dat ze de tel zijn kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:32 schreef phpmystyle het volgende:
Even een dutje doen tussendoorquote:Op woensdag 4 november 2020 11:32 schreef phpmystyle het volgende:
Door wie?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:34 schreef Scorpie het volgende:
In Nederland zouden we zeggen ongeacht wie er wint dat er recht moet worden gedaan aan de helft die niet "gewonnen" heeft. Zou dat hier ook zo zijn denk je?
Taalnazi wezen is echt alleen voor lager onderwijs/mbo/hbo klootjesvolk.quote:
op fok mag je spellingsfouten makenquote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:34 schreef Scorpie het volgende:
In Nederland zouden we zeggen ongeacht wie er wint dat er recht moet worden gedaan aan de helft die niet "gewonnen" heeft. Zou dat hier ook zo zijn denk je?
Worden sowieso weer rellen in de US wie er ook wint.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:34 schreef Scorpie het volgende:
We zitten in de cliffhangerquote:
Bizar ja.. lastige grafiek trouwensquote:Op woensdag 4 november 2020 11:29 schreef ETA het volgende:
[..]
Goksite:
Alles boven de 0,5 = Trump favoriet, alles onder 0,5 = Biden favoriet. Dus je ziet dat Trump er zeer goed voor stond, maar in laatste uur volledig is ingezakt.
Rollercoaster dus.
[ afbeelding ]
Wat was er in 2000 dan? Dat heb ik niet gevolgdquote:Op woensdag 4 november 2020 11:35 schreef VeX- het volgende:
Gvdme, wat zijn dit vreemde verkiezingen. Bijna net zo bizar als in 2000. Dit is eeen black box event. Ik weet nu niet of iedereen zo'n hekel aan Trump heeft gekregen opeens of dat Biden, corona en de manier van stemmen zo'n onverwachte invloed heeft.
Had bush de popular vote niet, en hebben ze lagn ruzie gehad over florida.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat was er in 2000 dan? Dat heb ik niet gevolgd
Uiteindelijk worden die natuurlijk ook beinvloed door gokgedragquote:Op woensdag 4 november 2020 11:29 schreef ETA het volgende:
[..]
Goksite:
Alles boven de 0,5 = Trump favoriet, alles onder 0,5 = Biden favoriet. Dus je ziet dat Trump er zeer goed voor stond, maar in laatste uur volledig is ingezakt.
Rollercoaster dus.
[ afbeelding ]
Je ziet dat mensen als jij en ik op Biden of op Trump inzetten. Zegt eigenlijk helemaal niks dus, maar iedereen blijft hier de odds maar bijhalen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:35 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Bizar ja.. lastige grafiek trouwens
snap niet goed wat ik lees en zie
Kwam op Florida neer, Bush met 500 stemmen verschil ofzo en wel/geen hertellingen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat was er in 2000 dan? Dat heb ik niet gevolgd
Raar dat jij dat dan niet doet.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Taalnazi wezen is echt alleen voor lager onderwijs/mbo/hbo klootjesvolk.
Dat was omdat Al Gore zijn verlies niet wilde nemen. Het was allang duidelijk dat Bush (zij het met een nipte meerderheid) Florida gewoon gewonnen had.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had bush de popular vote niet, en hebben ze lagn ruzie gehad over florida.
Wow! 500 stemmen verschilquote:Op woensdag 4 november 2020 11:37 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Kwam op Florida neer, Bush met 500 stemmen verschil ofzo en wel/geen hertellingen.
Duurde paar weken toen toch voor de uitslag definitief was. Ook allemaal stemboxen 'zoek' en zo.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat scheelde uiteindelijk 1000 stemmen ofzo in Florida, in ieder geval bizar weinig waarbij ze elk stembiljet ondersteboven hebben gekeerdquote:Op woensdag 4 november 2020 11:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
WO makkerquote:Op woensdag 4 november 2020 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar dat jij dat dan niet doet.
Ik heb wel een hazenslaapje gedaan van 3,5 uur, maar het voelt wel zoquote:
quote:
Waaromquote:Op woensdag 4 november 2020 11:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb wel een hazenslaapje gedaan van 3,5 uur, maar het voelt wel zo
dan telt elke stem gewoon echt iddquote:
Ja, en voor het sentiment speelde ook nog mee dat Bush zijn broer daar toen gouverneur was.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat scheelde uiteindelijk 1000 stemmen ofzo in Florida, in ieder geval bizar weinig waarbij ze elk stembiljet ondersteboven hebben gekeerd
Heb jij ergens een nieuwe update dan?quote:
Wanneer heeft de GOP wel de popular vote?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zie dat ook echt niet. Of ze onderschatten hoeveel poststemmen er nu nog in het systeem zit, dat kan natuurlijk. Je mocht gisteren nog je dingetje op de bus doen volgens mij.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat verschil is echt gigantisch, en er zijn al aardig wat resultaten binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |