who the fuck is dat mogelijk ?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Wat ik gezien heb zijn meer vrouwen voor Trump gaan stemmen, ook meer donker gekleurde Amerikanen en Latino's. Het zijn de blanke mannen die minder op Trump hebben gestemd.
Gewoon alle stemmen tellen in een staat?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:19 schreef Viesdik het volgende:
[..]
hoe zit dat dan? per inwonersaantal?
hoe zit dat ook alweer precies?
Er zijn miljoenen stemmen per post verstuurd. Die moeten worden geteld. Dat gebeurt in de ene staat al snel (Florida) en in de andere niet of zelfs pas als alle stemmen van de dag zelf geteld zijn (Pennsylvania).quote:Op woensdag 4 november 2020 11:18 schreef Nattekat het volgende:
PA zal wel naar Trump gaan. Verder snap ik er geen ene bal meer van met die kutpost
Trump gaat winnenquote:Op woensdag 4 november 2020 11:20 schreef jigggy het volgende:
Ik snap er niks meer van
Wie staat nu voor en wie gaat winnen ?
Dat verschil is echt gigantisch, en er zijn al aardig wat resultaten binnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik denk dat PA naar Biden gaat. Resultaten van de grote stedelijke gebieden zijn volgens mij nog niet binnen en in 2016 was het verschil vrij klein.
Je bent wel overtuigd, hè?quote:
Je hebt een punt... En mijn overmoedige reactie heb ik even gefinetunedquote:Op woensdag 4 november 2020 11:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Michigan is zeker niet te groot. Zijn nog 1.3 miljoen stemmen te tellen, vooral uit de grote democratische steden.
Too close to call. Beide hebben nu evenveel kans.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:20 schreef jigggy het volgende:
Ik snap er niks meer van
volgens mij niet hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:19 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Gewoon alle stemmen tellen in een staat?
Geen PAquote:
Biden staat nu voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:20 schreef jigggy het volgende:
Ik snap er niks meer van
Doe je nog goed. Ik ben het al een paar uur kwijtquote:Op woensdag 4 november 2020 11:18 schreef Nattekat het volgende:
PA zal wel naar Trump gaan. Verder snap ik er geen ene bal meer van met die kutpost
😱quote:
Gelukkig wel zonder items ja, anders is het echt een smerig oneerlijk spel.quote:
Hoe kan trump dan nu nog winnen? Of waarom zijn mensen zo bang, verschil is best groot tochquote:Op woensdag 4 november 2020 11:22 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Biden staat nu voor.
238 Biden tegenover 213 voor Trump
Wie de 270 aantikt heeft gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |