of PA, goede kans, maar geen zekerheidje, net zoals Georgia.quote:
Az heeft veel corona gevallen. Die pakt die wel. Of stengs moet t op z’n heupen krijgen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:05 schreef ETA het volgende:
Naast AZ, Maine en NV (redelijk grote kans) en WI, moet Biden nog 1 staat pakken voor de zekere winst.
Achterland is pro trump. Zoals eigenlijk overalquote:Op woensdag 4 november 2020 11:04 schreef Viesdik het volgende:
Wat mij trouwens opvalt is dat toch best veel stemmen in California zijn uitgegaan naar Trump
Ook al is deze staat een trouwe democrate state
Maar die red counties hebben wel een grotere voorsprong dan vooraf verwacht werd.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Net onder 10k, met nog red counties te gaan (maar wel met outstanding absentee votes die weer blauw kunnen zijn).
Nog 10% van de stemmen nog te gaan.quote:
En Georgia kun je wisselen voor Michiganquote:Op woensdag 4 november 2020 11:05 schreef Zwansen het volgende:
Als Biden Arizona, Nevada, Wisconsin en Georgia pakt komt hij uit op 270. Die eerste 3 lijken redelijk zeker.
Geloof ik niet, maar ik vind dit wel opmerkelijk. Ik begrijp nog steeds niet wáárom men die stemmen per post tot het laatste heeft bewaard.quote:
Bwin same.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:10 schreef Mikeytt het volgende:
Unibet net aangepast.
1.8 trump, 2.0 biden
Wat wel weer kan komen omdat mensen van te voren hebben gestemd, dus dat maakt het juist zo gek nu.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:08 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar die red counties hebben wel een grotere voorsprong dan vooraf verwacht werd.
Omdat ze niet eerder mochten beginnen met tellen. Van de Republikeinen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:10 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Geloof ik niet, maar ik vind dit wel opmerkelijk. Ik begrijp nog steeds niet wáárom men die stemmen per post tot het laatste heeft bewaard.
alles voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 4 november 2020 11:10 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Geloof ik niet, maar ik vind dit wel opmerkelijk. Ik begrijp nog steeds niet wáárom men die stemmen per post tot het laatste heeft bewaard.
Michigan verschilt 200k nu toch?quote:
Zie ik nou 130k biljetten en 200k stemmen?quote:
quote:
Waar check jij het? Want geen van de 4 sites die ik gebruik laten dit zienquote:Op woensdag 4 november 2020 11:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee zijn alweer nieuwe stemmen binnen.
Omdat frauderen beter werkt als je de stand weet?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:10 schreef Dejannn het volgende:
[..]
quote:
Waar kijk ik naar? Bij voorbaat dank.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:12 schreef ETA het volgende:
Biden favoriet hier, live stand op 0.468
edit correctie: nu op 0.431
[ afbeelding ]
Bij mij ook. Laten we het hopen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Bwin same.
Goei nieuws voor m'n portemonnee.
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:10 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Op wie had je gebetquote:Op woensdag 4 november 2020 11:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Bwin same.
Goei nieuws voor m'n portemonnee.
Je hebt een punt... En mijn overmoedige reactie heb ik even gefinetunedquote:Op woensdag 4 november 2020 11:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Michigan is zeker niet te groot. Zijn nog 1.3 miljoen stemmen te tellen, vooral uit de grote democratische steden.
Dat ligt eraanquote:Op woensdag 4 november 2020 11:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een nieuwe president is wel altijd tof.
gaan we hier in NL ook krijgenquote:Op woensdag 4 november 2020 11:14 schreef Nattekat het volgende:
Al die poststemmen maken hier zo'n bende van
Daarom ga ik gewoon naar het stemhokjequote:Op woensdag 4 november 2020 11:15 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
gaan we hier in NL ook krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |