quote:Op woensdag 4 november 2020 10:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Mocht Biden toch winnen, ben ik benieuwd wie vice- president gaat worden.
Een grote meerderheid van Defensie (politie, leger etc.) is pro-Trump dus daar kun je niet zeker van zijn. En de Supreme Court is in meerderheid pro-Republikeins.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:01 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Gewoon het slot veranderen van het witte huis
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Of poststemmen al geteld zijn verschilt per staat. Sommige staten mochten direct bij binnenkomst tellen, andere zoals Pennsylvania pas vanaf vandaag. En omdat die eerst de stemlokaalstemmen hebben gestemd gaan ze daar nu pas mee beginnen. Ze hebben iig tot 3 december.
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik denk het, maar dan doe ik natuurlijk wel wat aannames.
Arizona is al gecalled door sommige zenders. Wisconsin loopt Biden nu 11k voor. Nevada loopt Biden voor, enige lastige is dus Michigan.
Echter daar moeten nog aardig wat stemmen geteld worden, vooral in gebieden waar veel Biden stemmen vandaan gaan komen (+post), dus de kans is aanwezig dat Biden die ook pakt en dan is hij er.
North Carolina zie ik wel naar Trump gaan. Georgia hangt af van Atlanta, kan alle kanten op aangezien verschil niet heel groot is. Pennsylvania is verschil gigantisch, dus denk Trump, maar kan nog close worden.
Dank mensen, dank voor de updates. Ik probeer mee te lezen, te werken, tv te kijken en alles te begrijpen terwijl ik nul kaas van het Amerikaanse politieke systeem heb begrepen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je zag hoe snel het kan kantelen in WI. Die mail ballots maken echt een heel groot verschil dit jaar.
Alleen als Nevada daadwerkelijk nog keert.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:03 schreef Viesdik het volgende:
Ik zie het nog gebeuren dat Nevada ook nog omslaat naar Turmp dat zijn er 6
(...)
Het draait dus echt om die 2
Michigan is zeker niet te groot. Zijn nog 1.3 miljoen stemmen te tellen, vooral uit de grote democratische steden.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:03 schreef Viesdik het volgende:
Ik denk nog steeds dat Trump gaat winnen
De voorsprong in Pennsylvania en Michigan en Alaska lijken heel groot te zijn.
Gaat om 39 kiesmannen
213+39 = 252
dan heeft Trump er nog 18 nodig
Wisconsin zie ik Trump niet meer winnen.. maar je weet het nooit
als dat gebeurt heb je aan North Carolina of Georgië genoeg
NIet meer dan anders.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:04 schreef Viesdik het volgende:
Wat mij trouwens opvalt is dat toch best veel stemmen in California zijn uitgegaan naar Trump
Ook al is deze staat een trouwe democrate state
quote:
En als ik MI erbij toevoegquote:
10.000 stemmen nu?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:05 schreef Kyran het volgende:
Voorsprong in Wisconsin is toch wel fragiel hoor.
Dit is wel een heel positief scenario voor Trump. Van Pennsylvania en Michigan zou ik maar niet zo zeker zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:03 schreef Viesdik het volgende:
Ik denk nog steeds dat Trump gaat winnen
De voorsprong in Pennsylvania en Michigan en Alaska lijken heel groot te zijn.
Gaat om 39 kiesmannen
213+39 = 252
dan heeft Trump er nog 18 nodig
Wisconsin zie ik Trump niet meer winnen.. maar je weet het nooit
als dat gebeurt heb je aan North Carolina of Georgië genoeg
Viel gisteren al op dat in veel Democratische gebieden Trump al na het tellen van nog niet eens de helft van de stemmen veel meer kiezers had aangetrokken in die gebieden vergeleken met 2016.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:04 schreef Viesdik het volgende:
Wat mij trouwens opvalt is dat toch best veel stemmen in California zijn uitgegaan naar Trump
Ook al is deze staat een trouwe democrate state
Georgia.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:05 schreef ETA het volgende:
Naast AZ, Maine en NV (redelijk grote kans) en WI, moet Biden nog 1 staat pakken voor de zekere winst.
Net onder 10k, met nog red counties te gaan (maar wel met outstanding absentee votes die weer blauw kunnen zijn).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |