Waar check jij het? Want geen van de 4 sites die ik gebruik laten dit zienquote:Op woensdag 4 november 2020 11:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee zijn alweer nieuwe stemmen binnen.
Omdat frauderen beter werkt als je de stand weet?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:10 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Geloof ik niet, maar ik vind dit wel opmerkelijk. Ik begrijp nog steeds niet wáárom men die stemmen per post tot het laatste heeft bewaard.
Waar kijk ik naar? Bij voorbaat dank.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:12 schreef ETA het volgende:
Biden favoriet hier, live stand op 0.468
edit correctie: nu op 0.431
[ afbeelding ]
Bij mij ook. Laten we het hopen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Bwin same.
Goei nieuws voor m'n portemonnee.
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:10 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Geloof ik niet, maar ik vind dit wel opmerkelijk. Ik begrijp nog steeds niet wáárom men die stemmen per post tot het laatste heeft bewaard.
Thanks!quote:
Op wie had je gebetquote:Op woensdag 4 november 2020 11:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Bwin same.
Goei nieuws voor m'n portemonnee.
Je hebt een punt... En mijn overmoedige reactie heb ik even gefinetunedquote:Op woensdag 4 november 2020 11:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Michigan is zeker niet te groot. Zijn nog 1.3 miljoen stemmen te tellen, vooral uit de grote democratische steden.
Dat ligt eraanquote:Op woensdag 4 november 2020 11:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een nieuwe president is wel altijd tof.
gaan we hier in NL ook krijgenquote:Op woensdag 4 november 2020 11:14 schreef Nattekat het volgende:
Al die poststemmen maken hier zo'n bende van
Daarom ga ik gewoon naar het stemhokjequote:Op woensdag 4 november 2020 11:15 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
gaan we hier in NL ook krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |