quote:
Waar check jij het? Want geen van de 4 sites die ik gebruik laten dit zienquote:Op woensdag 4 november 2020 11:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee zijn alweer nieuwe stemmen binnen.
Omdat frauderen beter werkt als je de stand weet?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:10 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Geloof ik niet, maar ik vind dit wel opmerkelijk. Ik begrijp nog steeds niet wáárom men die stemmen per post tot het laatste heeft bewaard.
quote:
Waar kijk ik naar? Bij voorbaat dank.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:12 schreef ETA het volgende:
Biden favoriet hier, live stand op 0.468
edit correctie: nu op 0.431
[ afbeelding ]
Bij mij ook. Laten we het hopen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Bwin same.
Goei nieuws voor m'n portemonnee.
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:10 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Geloof ik niet, maar ik vind dit wel opmerkelijk. Ik begrijp nog steeds niet wáárom men die stemmen per post tot het laatste heeft bewaard.
Op wie had je gebetquote:Op woensdag 4 november 2020 11:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Bwin same.
Goei nieuws voor m'n portemonnee.
Je hebt een punt... En mijn overmoedige reactie heb ik even gefinetunedquote:Op woensdag 4 november 2020 11:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Michigan is zeker niet te groot. Zijn nog 1.3 miljoen stemmen te tellen, vooral uit de grote democratische steden.
Dat ligt eraanquote:Op woensdag 4 november 2020 11:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een nieuwe president is wel altijd tof.
gaan we hier in NL ook krijgenquote:Op woensdag 4 november 2020 11:14 schreef Nattekat het volgende:
Al die poststemmen maken hier zo'n bende van
Daarom ga ik gewoon naar het stemhokjequote:Op woensdag 4 november 2020 11:15 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
gaan we hier in NL ook krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |