Omdat er nog een aantal staten zijn die nog niet klaar zijn met tellen en Trump daar een enorme voorsprong heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:23 schreef jigggy het volgende:
[..]
Hoe kan trump dan nu nog winnen? Of waarom zijn mensen zo bang, verschil is best groot toch
Beide kandidaten beginnen met een paperclip en degene die die paperclip geruild heeft tot het meest waardevolle object aan het einde van de middag wordt president. De opbrengst gaat naar een goed doel.quote:
Ja heb het plaatje niet, paar keer voorbij zien komen. Geen grote veschuivingen, +3 -6 etc. zoiets meer, zullen denkelijk percentages zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:19 schreef Viesdik het volgende:
[..]
who the fuck is dat mogelijk ?
de blanke man?__!
0,44, dus Biden redelijk favorietquote:
Volgens mij niet hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:20 schreef Starhopper het volgende:
Lijkt erop dat Trump Nevada gaat pakken
ja, want goed voor de democratenquote:
Gaat heel close worden daarquote:
In vrijwel iedere staat wint de persoon met de meeste stemmen binnen de staat alle kiesmannen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:21 schreef Viesdik het volgende:
[..]
volgens mij niet hoor.
Kiesmannen staat niet gelijk aan het aantal stemmen
https://www.bbc.com/news/election-us-2016-37249697quote:In nearly every state, whoever wins the most votes also wins all of that state's electors - who take part in a process known as the 'electoral college'.
Each state has a different number of electors based on the number of representatives and senators it has in Congress, which itself is decided by the size of its population.
Want?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:25 schreef Adames het volgende:
maar het oververtegenwoordigen van het platteland is geen verkeerd effect.
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:20 schreef Starhopper het volgende:
Lijkt erop dat Trump Nevada gaat pakken
Trump was nooit al aan het winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:26 schreef Generationalpha het volgende:
Ik snap er niets van. Overal in het nieuws gehoord dat Trump zou winnen, wat gebeurt er allemaal ineens? Iemand uitleg?
Elk staat heeft een ander aantal kiesmannen..quote:Op woensdag 4 november 2020 11:23 schreef jigggy het volgende:
[..]
Hoe kan trump dan nu nog winnen? Of waarom zijn mensen zo bang, verschil is best groot toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |