quote:Op maandag 2 november 2020 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Ja, daar heb ik niks aan.quote:
Dat is nou nog eens gezelligquote:
A'j een beetje op had gelet kun je t hooornquote:Op maandag 2 november 2020 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik niks aan.
Ik en opletten?quote:Op maandag 2 november 2020 20:22 schreef Meke het volgende:
[..]
A'j een beetje op had gelet kun je t hooorn
Het is niet alsof we het hier nooit over hebbenquote:
quote:Op maandag 2 november 2020 20:21 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
Bij jou kan ik het echt niet horen andersquote:Op maandag 2 november 2020 20:22 schreef Meke het volgende:
[..]
A'j een beetje op had gelet kun je t hooorn
En horen, doe ik bij geschreven tekst toch niet.quote:Op maandag 2 november 2020 20:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is niet alsof we het hier nooit over hebben
Ik maak nooit iets.quote:Op maandag 2 november 2020 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat als ik iets lekker zou vinden dat jij gemaakt hebt
Dat is het goede antwoordquote:Op maandag 2 november 2020 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij jou kan ik het echt niet horen andersEn bij @:Hamlapjes ook niet
Nee dat was ook een grapjequote:Op maandag 2 november 2020 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En horen, doe ik bij geschreven tekst toch niet.
En als ik ergens goed in ben, is het dit soort informatie vergeten.
JAAA toch een stukje dichter bij een voldoendequote:
Ik heb geen idee wat ik daarvan moet verwachten maar ik kom er nú aan.quote:Op maandag 2 november 2020 20:55 schreef Em31 het volgende:
@:Strani Olijfolie panna cotta bestaat
[ afbeelding ]
En bij mij?quote:Op maandag 2 november 2020 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar de tegenstander heeft zijn lesje geleerd?quote:Op maandag 2 november 2020 21:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
En bij mij?![]()
Heerlijk getennist, ik heb me kapot gerend en gemept
Jup, zij moesten nóg harder rennenquote:Op maandag 2 november 2020 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar de tegenstander heeft zijn lesje geleerd?
Gaat hardquote:
Ja als jij ze staat te meppen snappen we dat welquote:Op maandag 2 november 2020 21:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup, zij moesten nóg harder rennen![]()
quote:
Bij sommige mensen kan ik het vooral in de details horen. Zo hebben mensen uit de omgeving Nijmegen soms een zachte G, wat per zin kan verschillen. Zeeuwen maken van de G meer een H, en bij Twents kan je het vaak nog het beste horen aan de uitspraak van de O. Bij Rotterdammers en Hagenezen ook, maar die spreken de O dan weer anders uitquote:Op maandag 2 november 2020 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie heb je dan gemept?quote:Op maandag 2 november 2020 21:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup, zij moesten nóg harder rennen![]()
Ik lees het net. Triest weer hoor.quote:
Ja, ik snap dat nooit. Vreemden aanvallen uit pure haat...quote:Op maandag 2 november 2020 21:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik lees het net. Triest weer hoor.
Hoe ziek moet je zijn om een aanslag te plegen.
De bal natuurlijkquote:
Na Corona kun je weer gewoon je gang gaan ja.quote:Op maandag 2 november 2020 21:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
De bal natuurlijk. Tegenstander kan niet he, ik respecteer de 1,5 meter afstand!
Precies. Eerst Corona kort en klein meppen met de hamer en daarna kan ik er weer lekker op losslaan met mijn tennisracket.quote:Op maandag 2 november 2020 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Na Corona kun je weer gewoon je gang gaan ja.
Past hij wel in je huis? Heeft Silke er al op gezeten?quote:Op maandag 2 november 2020 21:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
De krabpaal is wel wat groter dan ik had verwacht
quote:Op maandag 2 november 2020 21:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies. Eerst Corona kort en klein meppen met de hamer en daarna kan ik er weer lekker op losslaan met mijn tennisracket.
Ja bij jou welquote:Op maandag 2 november 2020 21:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
En bij mij?![]()
Heerlijk getennist, ik heb me kapot gerend en gemept
quote:
Ho, is San Remo nú al begonnen?quote:Op maandag 2 november 2020 21:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het wordt wel wat krab.quote:Op maandag 2 november 2020 21:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Interessante les van meester Timquote:Op maandag 2 november 2020 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij sommige mensen kan ik het vooral in de details horen. Zo hebben mensen uit de omgeving Nijmegen soms een zachte G, wat per zin kan verschillen. Zeeuwen maken van de G meer een H, en bij Twents kan je het vaak nog het beste horen aan de uitspraak van de O. Bij Rotterdammers en Hagenezen ook, maar die spreken de O dan weer anders uitSoms zit het hem ook in de woordkeuze. Friezen pakken niet hun portemonnee voor ze naar de supermarkt gaan, maar pakken hun beurs en gaan naar de winkel. Plus natuurlijk het duidelijke voorbeeld van de otto
Dan nu maar hopen dat Silke er ook echt gebruik van gaan maken. Katten blijven eigenwijze wezensquote:Op maandag 2 november 2020 21:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat dingquote:
quote:
De doos waar de krabpaal in zat is vast ook heel leuk.quote:Op maandag 2 november 2020 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan nu maar hopen dat Silke er ook echt gebruik van gaan maken. Katten blijven eigenwijze wezens
Jaaaaa zeg ik hield me al in met die krabpaal maar nou gaat het te ver hoor!!quote:Op maandag 2 november 2020 21:30 schreef Momo het volgende:
[..]
De doos waar de krabpaal in zat is vast ook heel leuk.
Vier dagen klagen dat het te lang duurtquote:
Je mag best even stiekem aan je paal krabben, kijk ik wel een andere kant opquote:Op maandag 2 november 2020 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaaaa zeg ik hield me al in met die krabpaal maar nou gaat het te ver hoor!!
Gewoon de kat er iedere keer vanaf jagen, dan wordt het vanzelf interessant. Ze doen altijd precies wat niet mag.quote:Op maandag 2 november 2020 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan nu maar hopen dat Silke er ook echt gebruik van gaan maken. Katten blijven eigenwijze wezens
Dit dusquote:Op maandag 2 november 2020 21:30 schreef Momo het volgende:
[..]
De doos waar de krabpaal in zat is vast ook heel leuk.
Ik zit te twijfelen of ik het in de woonkamer laat staan of niet.quote:Op maandag 2 november 2020 21:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Past hij wel in je huis? Heeft Silke er al op gezeten?
Ja echt de ultieme mix van klagen en genietenquote:Op maandag 2 november 2020 21:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Vier dagen klagen dat het te lang duurt
Onbegrijpelijke intervalacts
Vroeger hadden we een kleine knuffelflamingo op de bank staan. Eén kat kon behoorlijk irritant zijn. We zijn toen begonnen met flamingo roepen en die knuffel haar kant op te smijten als ze iets deed wat niet mocht. Na een paar keer raak was alleen flamingo roepen duidelijk genoegquote:Op maandag 2 november 2020 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit dusEn krabben doen die troela's altijd aan de bank, gevolgd door een keiharde NEEEEEE van ons, maar verleren doen ze het nooit hoor
Dit klopt bij mij denk ik welquote:Op maandag 2 november 2020 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij sommige mensen kan ik het vooral in de details horen. Zo hebben mensen uit de omgeving Nijmegen soms een zachte G, wat per zin kan verschillen.
Wat schattigquote:Op maandag 2 november 2020 21:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik het in de woonkamer laat staan of niet.
Ze ligt al 1 van de mandjes
Ik kijk het nu samen met m'n ouders maar dat is minder leuk dan ik dacht, want we zijn nu dus bij aflevering 5 maar ik wil echt weten hoe het verdergaat.quote:Op maandag 2 november 2020 21:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Undercover was weer spannend, nu weer een week wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 december 2020 14:08 wilde Jobi trouwen met Mollie: TIJDENS MAAN.
Ja ik vrees dat ik het inmiddels al heb verprutst met de opvoedingquote:Op maandag 2 november 2020 21:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gewoon de kat er iedere keer vanaf jagen, dan wordt het vanzelf interessant. Ze doen altijd precies wat niet mag.
"Kat" kan je daarbij probleemloos verwisselen voor "fret".
Mijn plan is om deze week bij te gaan lopenquote:Op maandag 2 november 2020 21:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Undercover was weer spannend, nu weer een week wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 december 2020 14:08 wilde Jobi trouwen met Mollie: TIJDENS MAAN.
Luuc krabt wel netjes aan de palen (hij heeft er 3quote:Op maandag 2 november 2020 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit dusEn krabben doen die troela's altijd aan de bank, gevolgd door een keiharde NEEEEEE van ons, maar verleren doen ze het nooit hoor
Dat mislukt bij mij ook wel eensquote:Op maandag 2 november 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik vrees dat ik het inmiddels al heb verprutst met de opvoeding
quote:Op maandag 2 november 2020 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Vroeger hadden we een kleine knuffelflamingo op de bank staan. Eén kat kon behoorlijk irritant zijn. We zijn toen begonnen met flamingo roepen en die knuffel haar kant op te smijten als ze iets deed wat niet mocht. Na een paar keer raak was alleen flamingo roepen duidelijk genoeg
Silke gaat altijd de badkamer in als ik gedoucht heb en dus heb ik later overal natte kattenpootjes op de vloerquote:Op maandag 2 november 2020 21:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Luuc krabt wel netjes aan de palen (hij heeft er 3) maar hij mag echt niet op het aanrecht komen. Overdag houdt hij zich daar nu wel aan.
Maar vrijwel iedere ochtend zie je afdrukken van kattenpootjes die eerst door de gootsteen en toen over het aanrecht hebben gelopen-afdrukken op het blad![]()
Zo dat is een flinke paal!quote:
Oh is die van jou ook al zo, 2 van mij springen ook altijd op het aanrecht en gaan dan pannen uitlikken enzoquote:Op maandag 2 november 2020 21:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Luuc krabt wel netjes aan de palen (hij heeft er 3) maar hij mag echt niet op het aanrecht komen. Overdag houdt hij zich daar nu wel aan.
Maar vrijwel iedere ochtend zie je afdrukken van kattenpootjes die eerst door de gootsteen en toen over het aanrecht hebben gelopen-afdrukken op het blad![]()
Ik schrok van de grote. Ik kan hem nu niet meer retourneren nu Silke hem heeft geclaimdquote:Op maandag 2 november 2020 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo dat is een flinke paal!![]()
Koppie van Silke blijft gewoon TE adorable
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:43 schreef H_T het volgende:
Het pak van Irama wordt mede mogelijk gemaakt door de voormalige vloerbedekking van Theaterhotel De Oranjerie in Roermond
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:50 schreef Greys het volgende:
De youtube-upload-stagiair van Rai is óf in slaap gevallen óf is een knappe Italiaanse aan het vangen, want uploaden ho maar.
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:00 schreef Cee het volgende:
Dit is hoe een coma zou klinken als het kon zingen.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
oh god. die vrouw heeft uitgeperste smurf geruikt als shampoo.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:15 schreef ijs_beer het volgende:
Grazie...?! ik eis herstelbetalingen troela.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:00 schreef ijs_beer het volgende:
ZE ZIJN NU PAS HALVERWEGE. GEKKENWERK.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als een een plaatje in beeld komt van de artiest en titel, betekent dat er een nummer gezongen gaat worden dat echt meedoet.
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:07 schreef H_T het volgende:
's Avonds is hij zanger, maar daarmee komt hij niet rond. Daarom klust hij overdag bij als borstel voor een schoorsteenveger. Wordt dit het jaar van Simone?
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:12 schreef H_T het volgende:
Ik ben er nog niet uit of deze manbun een contactadvertentie of een dreigbrief dicteert
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:31 schreef Cee het volgende:
Zo, ik heb even alle esf’s van de jaren ‘00 teruggekeken, heb ik nog wat gemist?
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:35 schreef Cee het volgende:
Even een vraagje tussendoor, als straks op 23 juni om half 3 in de middag de winnaar bekend is, vragen ze dan meteen ook “ey flip, wilde gij ook naar het ESF of hoe zit dè?” of mogen ze over die beslissing ook weer een half jaar doen? Weten we dus überhaupt bij deze finale zeker of de winnaar ook de inzending wordt?
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:59 schreef Aoibhin het volgende:
Wie is deze mafketel?
Is heel Italië onderhand insane geworden van het lange wachten?
quote:Op zondag 10 februari 2019 01:00 schreef Aoibhin het volgende:
Dit is gewoon een of andere flapdrol uit het publiek die het zat was, en ze doen gewoon alsof het er bij hoort
...en zo verderquote:Op zondag 10 februari 2019 01:15 schreef Cee het volgende:
Ik ben net ter plekke even wezen kijken in Sanremo of er nog kaartjes bij de deur werden verkocht zodat ik de uitslag live kon zien, maar alles was uitverkocht dus ik ben weer teruggereden.
Ja je hebt daar toch ook nog een nieuwkomers categorie? Die niet per sé hoeft te winnen of zo. Daar won Francesco Gabbani het jaar voor hij het Sanremo voor ESF 2017 won.quote:Op maandag 2 november 2020 21:59 schreef H_T het volgende:
Rond half twee 's nachts leek er een uitslag te zijn, maar kreeg een van de kandidaten nog wat random prijzen uitgereiekt
Da's prima, maar dat hoeft niet om half twee in de ochtend nog een keerquote:Op maandag 2 november 2020 22:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja je hebt daar toch ook nog een nieuwkomers categorie? Die niet per sé hoeft te winnen of zo. Daar won Francesco Gabbani het jaar voor hij het Sanremo voor ESF 2017 won.
quote:Op maandag 2 november 2020 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's prima, maar dat hoeft niet om half twee in de ochtend nog een keer
Uiteindelijk viel het mee en was 2 minuten later bekend dat Mahmood zou gaan. Maar voor die tijd was er al een onbegrijpelijke goochelact geweest, random Addams Family-moment en nog meer raadselachtigsquote:Op maandag 2 november 2020 22:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]Hoe laat was het nou daadwerkelijk afgelopen?
Oh wacht je was 2019 terug aan het lezenquote:Op maandag 2 november 2020 22:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Uiteindelijk viel het mee en was 2 minuten later bekend dat Mahmood zou gaan. Maar voor die tijd was er al een onbegrijpelijke goochelact geweest, random Addams Family-moment en nog meer raadselachtigs
quote:Op maandag 2 november 2020 21:57 schreef H_T het volgende:
Ik ben wat San Remo aan het terug lezen, en daar zitten pareltjes tussen! Ook van mezelf, dus ik ga lekker arrogant die ook quoten
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
...en zo verder
Ja, ik had verder terug geklikt dan nodig wasquote:Op maandag 2 november 2020 22:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh wacht je was 2019 terug aan het lezenToen keek ik nog niet mee. In 2020 wel, maar ook niet alle avonden en op de laatste avond ben ik voortijdig afgehaakt toen de laatste drie bekend waren omdat ik doodop was, wilde slapen en ik de laatste drie alledrie prima keuzes vond.
Hardop gelachen. Dank.quote:Op maandag 2 november 2020 21:57 schreef H_T het volgende:
Ik ben wat San Remo aan het terug lezen, en daar zitten pareltjes tussen! Ook van mezelf, dus ik ga lekker arrogant die ook quoten
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
...en zo verder
Positieve tests moeten altijd doorgegeven worden, dus die worden wel meegeteld, als het goed is. Je weet alleen niet hoeveel tests negatief zijn.quote:Op maandag 2 november 2020 22:32 schreef Greys het volgende:
Heb half half snel even teruggelezen maar weet iemand toevallig ( @:Momo misschien?) of alle commerciële testen nou al meegeteld worden in de rivm cijfers? Want dat zijn er inmiddels erg veel las ik. Mijn baas heeft zich er ook al twee keer laten testen omdat hij voor werk over de grens moest en een verklaring nodig had. Begreep dat er al honderd locaties zijn voor commerciële testen. Hoop dat die inmiddels wel meegeteld worden, anders ontstaat er misschien een scheef beeld.
Volgens deze bron niet: https://www.skipr.nl/nieu(...)er-dan-rivm-opgeeft/quote:Op maandag 2 november 2020 22:32 schreef Greys het volgende:
Heb half half snel even teruggelezen maar weet iemand toevallig ( @:Momo misschien?) of alle commerciële testen nou al meegeteld worden in de rivm cijfers? Want dat zijn er inmiddels erg veel las ik. Mijn baas heeft zich er ook al twee keer laten testen omdat hij voor werk over de grens moest en een verklaring nodig had. Begreep dat er al honderd locaties zijn voor commerciële testen. Hoop dat die inmiddels wel meegeteld worden, anders ontstaat er misschien een scheef beeld.
Er is hun gevraagd om dat te doen maar een enkeling doet dat. Zag vanmiddag iets voorbij komen van 300.000 commerciële testen per week (vooral op bedrijfsniveau). Geen idee of dat nou echt precies is of een vage schatting. Dat is ongeveer evenveel als de GGD testen per week, die zitten nu ook rond de 300.000 testen per week.quote:Op maandag 2 november 2020 22:32 schreef Greys het volgende:
Dat valt dan wel tegen.quote:Op maandag 2 november 2020 22:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is hun gevraagd om dat te doen maar een enkeling doet dat.
Ja maar een paar dagen geleden zei rivm dus dat slechts een enkeling dat doorgeeft. Was benieuwd of dat inmiddels wel zo is.quote:Op maandag 2 november 2020 22:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Positieve tests moeten altijd doorgegeven worden, dus die worden wel meegeteld, als het goed is. Je weet alleen niet hoeveel tests negatief zijn.
Ja daarom, dan zouden er zomaar 8000 besmettingen per dag bijgeteld moeten worden als het percentage ongeveer hetzelfde is. Dan is er wellicht minder afvlakking dan ze denken.quote:Op maandag 2 november 2020 22:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is hun gevraagd om dat te doen maar een enkeling doet dat. Zag vanmiddag iets voorbij komen van 300.000 commerciële testen per week (vooral op bedrijfsniveau). Geen idee of dat nou echt precies is of een vage schatting. Dat is ongeveer evenveel als de GGD testen per week, die zitten nu ook rond de 300.000 testen per week.
Dat is idd ook wel zo.quote:Op maandag 2 november 2020 22:40 schreef Em31 het volgende:
Uiteindelijk zou je dat wel in de cijfers kunnen zien van de ziekenhuis- en IC-opnames natuurlijk. Die schieten in ieder geval niet nog totaal de andere kant op.
Maar wel eerder groepsimmuniteitquote:Op maandag 2 november 2020 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ja daarom, dan zouden er zomaar 8000 besmettingen per dag bijgeteld moeten worden als het percentage ongeveer hetzelfde is. Dan is er wellicht minder afvlakking dan ze denken.
[..]
Nu heb je wel een bepaalde sample van de bevolking dat sowieso via GGD gaat testen, je moet alleen niet hebben dat in verhouding meer mensen een commerciële test gaan doen. Al denk ik dat het percentage positieve testen lager zal liggen bij commerciële testen omdat daar ook mensen zonder klachten zich laten testen omdat ze een negatieve test nodig hebben voor iets. De belangrijkste maatstaf blijft de ziekenhuisopnames, maar je wilt natuurlijk ook 1-2 weken eerder weten als er een stijging aankomt. Rioolsamples komen ook meestal 1-2 weken later. En testen is ook belangrijk natuurlijk om er voor te zorgen dat positieve geen interacties meer hebben met andere mensen.quote:Op maandag 2 november 2020 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar een paar dagen geleden zei rivm dus dat slechts een enkeling dat doorgeeft. Was benieuwd of dat inmiddels wel zo is.
[..]
Ja daarom, dan zouden er zomaar 8000 besmettingen per dag bijgeteld moeten worden als het percentage ongeveer hetzelfde is. Dan is er wellicht minder afvlakking dan ze denken.
[..]
Dat is idd ook wel zo.Gelukkig.
Trusten!quote:
Dat klopt, ik deed een prebedtijdbijleesquote:
Charlotte Nijs is leukquote:Op dinsdag 3 november 2020 00:25 schreef Koen66 het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)-van-wie-de-mol-2021
Zal wel aan mij liggen hoor....
Wie zijn dit
quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Charlotte Nijs is leuk
En die Michelle Willemsen is niet eens stil tijdens de opnameperiode als je haar Instagram bekijkt, beetje research mag je ook wel doen in plaats van het van een random Instagrammer over te nemenEn sowieso, wie? Iemand van het youtubekanaal van de Telegraaf?
![]()
Zeg het ze Mollootquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Charlotte Nijs is leuk
En die Michelle Willemsen is niet eens stil tijdens de opnameperiode als je haar Instagram bekijkt, beetje research mag je ook wel doen in plaats van het van een random Instagrammer over te nemenEn sowieso, wie? Iemand van het youtubekanaal van de Telegraaf?
![]()
Hahaha whatever, binnen nu en 2 weken is het toch bekend wie de kandidaten zijn aangezien op 17 november het molboekje uit zal komenquote:
quote:
Ja ik werd er ook ongemakkelijk van toen ik net dat filmpje weer keek toen ik m opzochtquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gewoon raar om dan ineens iemand een ander drie zoenen te zien geven en zo dichtbij te staan
Ik vind wel meestal dat je de WIDM deelnemers meer ná hun deelname ziet dan voor hun deelname.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:56 schreef Strani het volgende:
Als ik van de 10 WIDM deelnemers er 3 of 4 ken, ben ik heel tevreden.
Volgens mij zijn er langzaam aan meer BN-ers die ik ken van WIDM of De Slimste Mens, dan van iets anders.
Ja precies, dat bedoel ik eigenlijk. Dus hoewel ik het op zich leuker vind als ik de deelnemers al ken, heb ik ook wel een hoop mensen voorbij zien komen die ik juist door WIDM en De Slimste Mens ben gaan kennen en leuk ben gaan vindenquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind wel meestal dat je de WIDM deelnemers meer ná hun deelname ziet dan voor hun deelname.
Van een aantal was het dan ook wel de lancering van hun carrière, bijvoorbeeld van Ellie Lust en Jamie Trenité.
Dan slaap ik al hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:10 schreef Strani het volgende:
Nou, hebben jullie er een beetje zin in mensen, de Amerikaanse verkiezingen!? Daarvan zijn de kandidaten tenminste al gewoon bekend.
Hopelijk vanaf morgen door naar rustigere tijden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:10 schreef Strani het volgende:
Nou, hebben jullie er een beetje zin in mensen, de Amerikaanse verkiezingen!? Daarvan zijn de kandidaten tenminste al gewoon bekend.
Not gonna lie, enigszins zenuwachtig, zeker omdat we na vannacht waarschijnlijk nog heel veel ook niet wetenquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:10 schreef Strani het volgende:
Vraagje: waarom Texas precies? Dat is toch een republikeinse staat en geen swingstate volgens die polls.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Not gonna lie, enigszins zenuwachtig, zeker omdat we na vannacht waarschijnlijk nog heel veel ook niet weten
Hoop toch op een ware blauwe tsunami, want de GOP, helemaal tegenwoordig:
Maar ik heb er vertrouwen in dat er genoeg Amerikanen verstandig zijn dit jaar
Ga lachen als Texas blauw wordt
Afstand zal niet zo'n probleem zijn. Bij voorgaande verkiezingen waren de rijen over het algemeen wel ruim. Voor de andere punten zullen ze vast wel iets bedenken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:23 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe de Nederlandse verkiezingen gaan als corona er dan nog is. Niet echt verantwoordelijk en coronaproof, die stemhokjes met datzelfde rode potloodje en de rijen die daarbij komen kijken.
52 volgers op YTquote:
We krijgen 3 dagen de tijd als het goed is en mensen boven de 70 mogen ook per post gaan stemmen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:23 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe de Nederlandse verkiezingen gaan als corona er dan nog is. Niet echt verantwoordelijk en coronaproof, die stemhokjes met datzelfde rode potloodje en de rijen die daarbij komen kijken.
Is meer dan ik hebquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is meer dan ik hebNog 30 erbij en ik mag ook aan WIDM meedoen!
Wat is GOP?quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Not gonna lie, enigszins zenuwachtig, zeker omdat we na vannacht waarschijnlijk nog heel veel ook niet weten
Hoop toch op een ware blauwe tsunami, want de GOP, helemaal tegenwoordig:
Maar ik heb er vertrouwen in dat er genoeg Amerikanen verstandig zijn dit jaar
Ga lachen als Texas blauw wordt
Zelfs dát heeft Trump voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vraagje: waarom Texas precies? Dat is toch een republikeinse staat en geen swingstate volgens die polls.
Ik denk juist daarom. Dat zelfs voor de Texanen de maat vol isquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vraagje: waarom Texas precies? Dat is toch een republikeinse staat en geen swingstate volgens die polls.
Nee ik vermoed dat je dan langer kunt stemmen (bijv een week) en/of vaste tijdsloten ingedeeld krijgt. Als iedereen op een vast kwartier moet stemmen bijv, spreid je de opkomst. En zoveel mogelijk machtigen binnen huishoudensquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:23 schreef molloot200 het volgende:
Grand Old Party, oftewel de Republikeinenquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:35 schreef Greys het volgende:
Moggah!
Mag vandaag voor het eerst na de gescheurde kniebanden weer zelf autorijden en dat is zo heerlijk want minder afhankelijk!
Zelf honden uitlaten duurt nog een paar dagen denk ik. Als die joekel één stap verkeerd zet trekt ie aan mijn knie en dat is hel. Maar ook dat komt vast snel weer in zicht! IK MIS HET ZÓ!
Also: best wel zenuwachtig ook voor die stomme Amerikaanse verkiezingen.
Ahh wat fijnquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:35 schreef Greys het volgende:
Moggah!
Mag vandaag voor het eerst na de gescheurde kniebanden weer zelf autorijden en dat is zo heerlijk want minder afhankelijk!
Zelf honden uitlaten duurt nog een paar dagen denk ik. Als die joekel één stap verkeerd zet trekt ie aan mijn knie en dat is hel. Maar ook dat komt vast snel weer in zicht! IK MIS HET ZÓ!
Een vast kwartier is super onhandig voor de mensen die moeten werken/naar school wel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik vermoed dat je dan langer kunt stemmen (bijv een week) en/of vaste tijdsloten ingedeeld krijgt. Als iedereen op een vast kwartier moet stemmen bijv, spreid je de opkomst. En zoveel mogelijk machtigen binnen huishoudens
Fijn dat het herstel in zet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:35 schreef Greys het volgende:
Moggah!
Jaaaa! Eind vorige week nog zo teleurgesteld bij de fysio dat het zo langzaam ging ondanks m'n vele oefenen en dit weekend ging het ineens supersnel veel beter!quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahh wat fijn![]()
Stapje voor stapje! En ik hoop dat het wandelen met de honden snel weer komt
![]()
Hup Greysquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:35 schreef Greys het volgende:
Moggah!
Je zou zeggen dat het gewoon niet kán, maar ik durf er echt nog niet gerust op te zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:44 schreef Momo het volgende:
Ik was toch hopen dat Trump niet herkozen wordt..bah..
Ja maar daar moeten mensen zich maar even in aanpassenquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een vast kwartier is super onhandig voor de mensen die moeten werken/naar school wel.
Dat dacht ik in 2016 ookquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat het gewoon niet kán, maar ik durf er echt nog niet gerust op te zijn.
vorige keer leek het ook zo zeker dat ie nooit gekozen zou wordenquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat het gewoon niet kán, maar ik durf er echt nog niet gerust op te zijn.
Nou ja als het verspreid is over een week moet het wel mogelijk zijn denk ikquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar daar moeten mensen zich maar even in aanpassenMisschien ook wel een week en dan iedereen een vast dagdeel? Ik stem normaal ook altijd voor/na werktijd, maar als iedereen dat gaat doen schiet het niet op
Ja dat is het inderdaad, ik wil niet terug naar bijna af. Niet nu ik weer mag autorijden en alles sinds drie dagen zonder krukken doe.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Hup GreysEn inderdaad nog maar even voorzichtig doen, want het zou wel heel jammer zijn als het nu alsnog mis gaat
Mijn hoofd kan er nog steeds niet bij dat schijnbaar nog steeds zoveel Amerikanen hem wel steunen...quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaquote:
Ik normaal ook, hoewel ik daar wel van baal. Zit toch te denken of ik m'n alarm niet ga zetten voor in elk geval een paar hele uren voor de projections.quote:
zijn aanhangers zijn redelijk blind van vertrouwen lijkt hetquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:50 schreef Greys het volgende:
[..]
JaMaar je zou zeggen dat mensen nu na die jaren hebben kunnen zien wat een rare vent het is als president. Toen was het misschien nieuwigheid en sensatie enzo.
En jij bent een bekende ESF'er dus je kunt zo meedoenquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is meer dan ik hebNog 30 erbij en ik mag ook aan WIDM meedoen!
De andere keuze is er alleen óók niet eentje die heel overtuigend is. Met z'n constante verwarring en Trump Bush noemen enzo. Bizar hoor, dat dit de enige keuzes zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn hoofd kan er nog steeds niet bij dat schijnbaar nog steeds zoveel Amerikanen hem wel steunen...
Klinkt als een goed planquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is het inderdaad, ik wil niet terug naar bijna af. Niet nu ik weer mag autorijden en alles sinds drie dagen zonder krukken doe.Even beetje kalm aan. Ik ga vanaf morgen wel méélopen en dat een ander dan de honden vasthoudt. En dan een paar dagen ik Bietje vast en een ander de Griek. En daarna met allebei.
Die mensen zitten in hun eigen bubbel, waar ze alleen FOX kijken en het 90% hallelujah is wat Trump doet. Plus dat hij een aantal (dubieuze) standpunten heeft die dergelijke mensen heel belangrijk vinden. En zelf echt geloven dat alles wat negatief over Trump, fake news is.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:50 schreef Greys het volgende:
[..]
JaMaar je zou zeggen dat mensen nu na die jaren hebben kunnen zien wat een rare vent het is als president. Toen was het misschien nieuwigheid en sensatie enzo.
Ja ik denk ook steeds, ze kunnen er toch niet weer zó ver naast zittenquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Net als bij de vorige verkiezing, weinig fatsoenlijke keuzes. Maar schijnbaar kun je alleen daar komen met superveel geld en de juiste vriendjes. Dat is in Nederland gelukkig een stuk minder..quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
De andere keuze is er alleen óók niet eentje die heel overtuigend is. Met z'n constante verwarring en Trump Bush noemen enzo. Bizar hoor, dat dit de enige keuzes zijn.
Maar zelfs de bubbelmensen moeten toch zien hoe idioot hij alleen al doet op Twitter? Of denken ze dat dat ook fake is? Hij spoort gewoon echt niet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die mensen zitten in hun eigen bubbel, waar ze alleen FOX kijken en het 90% hallelujah is wat Trump doet. Plus dat hij een aantal (dubieuze) standpunten heeft die dergelijke mensen heel belangrijk vinden. En zelf echt geloven dat alles wat negatief over Trump, fake news is.
Hier op FOK! heb je genoeg Trump adepten rondlopen die genoeg info krijgen om niet achter hem te blijven staan. Maar alsnog blind achter hem aan blijven lopen.
Deed je goed mee met Goedemorgen Nederland?quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:58 schreef Strani het volgende:
Toch maar mooi een aardbevinkje van 3.6 in de regio vanochtend vroeg. Sommige mensen in m'n dorp hebben 'm wel gevoeld, anderen niet.
Precies. En als het zo moet tegen die tijd werkt/studeert men ook nog wel veel thuis dus dat maakt het ook weer makkelijkerquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja als het verspreid is over een week moet het wel mogelijk zijn denk ikMensen min of meer verplichten dat als ze één dag in de week vrij zijn, dat ze dan op die dag moeten stemmen.
Ik verbaas me er elk jaar weer over hoeveel BN'ers ik blijkbaar ken. Vaak zitten er bij WIDM maar 1 of 2 tussen die ik niet kenquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:56 schreef Strani het volgende:
Als ik van de 10 WIDM deelnemers er 3 of 4 ken, ben ik heel tevreden.
Volgens mij zijn er langzaam aan meer BN-ers die ik ken van WIDM of De Slimste Mens, dan van iets anders.
Ook Biden is veel te oud en zou niet per se mijn keuze zijn. Maar is eigenlijk een vrij degelijke keuze. Er is weinig mis het hem.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
De andere keuze is er alleen óók niet eentje die heel overtuigend is. Met z'n constante verwarring en Trump Bush noemen enzo. Bizar hoor, dat dit de enige keuzes zijn.
WIDM 2021 start al goed met de gesuggereerde deelnemers, nooit van gehorodquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik verbaas me er elk jaar weer over hoeveel BN'ers ik blijkbaar ken. Vaak zitten er bij WIDM maar 1 of 2 tussen die ik niet ken![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Deed je goed mee met Goedemorgen Nederland?
Je ziet toch hoeveel idioten er op FOK! zitten? Laat staan als je er woont, dan ziet men alleen wat men wil zien.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zelfs de bubbelmensen moeten toch zien hoe idioot hij alleen al doet op Twitter? Of denken ze dat dat ook fake is? Hij spoort gewoon echt niet.
Ik ben vóór een president die een beetje met de tijd meegaat en tweet enzo hoor, niks mis mee. Maar er is niks presidentieels aan z'n kleuterachtige idiote rants daar.
Als ik Trump iets niet vind dan is het een leider.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:55 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:greys wat fijn dat je zoveel vooruitgang hebt met je knie dat je weer kunt autorijden
Ik had graag gezien dat Trump een krachtiger tegenstander had. Biden komt echt over als een oude man die nog krampachtig probeert mee te komen. Of je het nu eens bent met zijn standpunten of niet, Trump komt veel krachtiger over, veel meer als een leider.
meer een lijderquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ik Trump iets niet vind dan is het een leider.
Of ze kijken daar niet naar, of het interesseert ze niet, of ze gaan sowieso van z'n lang zal ze leven niet op een goddamn commie liberal stemmen. In Nederland heb je ook genoeg mensen die op een partij stemmen omdat hun ouders daar al op stemden, dus dan zal het wel goed zijn. Zonder zich ook maar een beetje erin te verdiepenquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zelfs de bubbelmensen moeten toch zien hoe idioot hij alleen al doet op Twitter? Of denken ze dat dat ook fake is? Hij spoort gewoon echt niet.
Ik ben vóór een president die een beetje met de tijd meegaat en tweet enzo hoor, niks mis mee. Maar er is niks presidentieels aan z'n kleuterachtige idiote rants daar.
En minder oude kandidaten worden daar minder serieus genomen door het volk...quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Net als bij de vorige verkiezing, weinig fatsoenlijke keuzes. Maar schijnbaar kun je alleen daar komen met superveel geld en de juiste vriendjes. Dat is in Nederland gelukkig een stuk minder..
ik denk dat een fors % idd uit gewoonte stemt op een partij, zeker ook in NL. Om over gelovige partijen maar niet te sprekenquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Of ze kijken daar niet naar, of het interesseert ze niet, of ze gaan sowieso van z'n lang zal ze leven niet op een goddamn commie liberal stemmen. In Nederland heb je ook genoeg mensen die op een partij stemmen omdat hun ouders daar al op stemden, dus dan zal het wel goed zijn. Zonder zich ook maar een beetje erin te verdiepen
Jaaaa Greys wat goed nieuws, fijn weer zo'n stapje vooruitquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:35 schreef Greys het volgende:
Moggah!
Ja. Hier heb je ook nog genoeg mensen die FvD blijven verdedigen, ondanks dat ze zich inlaten met Willem Engel en Lange Frans.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Of ze kijken daar niet naar, of het interesseert ze niet, of ze gaan sowieso van z'n lang zal ze leven niet op een goddamn commie liberal stemmen. In Nederland heb je ook genoeg mensen die op een partij stemmen omdat hun ouders daar al op stemden, dus dan zal het wel goed zijn. Zonder zich ook maar een beetje erin te verdiepen
Mjah. Mjah. Hm. Je hebt een punt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je ziet toch hoeveel idioten er op FOK! zitten? Laat staan als je er woont, dan ziet men alleen wat men wil zien.
Oh ik vind hem ook geen leider, echt nietquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ik Trump iets niet vind dan is het een leider.
Absoluut ja!quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:08 schreef Em31 het volgende:
Tweepartijensystemen zijn gewoon verschrikkelijk.
Hier hoop ik ook op. Dat voor die mensen destijds hij toch een vreemd soort hoop was ofzo, en hij nu door de mand is gevallen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Trump heeft het imago van een sjacheraar, van een pestkop en van een oplichter.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ik vind hem ook geen leider, echt niet. Maar hij heeft in mijn ogen wel meer het imago van een leider dan Biden.
waarom zijn er sowieso 2 Microsoft systemen voro dit doelquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:08 schreef Redefine het volgende:
Even wat anders wat ook wel stom is. Binnen ons bedrijf wordt Skype gebruikt om intern te communiceren. Maar dan zijn er toch altijd weer een paar die Teams gebruiken![]()
Die heb ik niet standaard aanstaan, want ik heb al genoeg programma's openstaan.
En dan zijn er ook nog sommigen die de ene keer Skype en de andere keer Teams gebruiken
ditquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Trump heeft het imago van een sjacheraar, van een pestkop en van een oplichter.
Het is echt ongelooflijk he wat hij allemaal uitkraamt. Als ik op Twitter ook zijn posts lees, het is verbazingwekkend dat dat de president van een van de machtigste landen van de wereld is.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier hoop ik ook op. Dat voor die mensen destijds hij toch een vreemd soort hoop was ofzo, en hij nu door de mand is gevallen.
Nou, Texas is normaal vrij safe voor Republikeinen, ja. Maar de demografische trend in Texas is al een tijd lang voordelig voor de Democraten, de staat wordt steeds diverser, met dus meer potentieel voor Dems.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
We gaan het zienquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou, Texas is normaal vrij safe voor Republikeinen, ja. Maar de demografische trend in Texas is al een tijd lang voordelig voor de Democraten, de staat wordt steeds diverser, met dus meer potentieel voor Dems.
Nu is in Texas de opkomst meestal niet heel hoog, mensen denken vaak toch dat het geen zin heeft. Maar dit jaar is de opkomst vooralsnog hoog voor Texaanse begrippen, zitten met alleen de early vote al boven het totaal van 2016. En die hogere opkomst zal voordelig zijn voor de Democraten. Dat betekent dat het best spannend kan worden in Texas en misschien, heel misschien, de staat zowaar blauw wordt.
Mijn gewaagde voorspelling voor de uitslagen is dan ook dat Texas blauw wordt, maar Florida rood blijft
Je bent niet de enige hoorquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik verbaas me er elk jaar weer over hoeveel BN'ers ik blijkbaar ken. Vaak zitten er bij WIDM maar 1 of 2 tussen die ik niet ken![]()
Wij hebben nu ook Teams én Skype, maar Skype gaat eruit zodat er geen verwarring meer kan zijnquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:08 schreef Redefine het volgende:
Even wat anders wat ook wel stom is. Binnen ons bedrijf wordt Skype gebruikt om intern te communiceren. Maar dan zijn er toch altijd weer een paar die Teams gebruiken![]()
Die heb ik niet standaard aanstaan, want ik heb al genoeg programma's openstaan.
En dan zijn er ook nog sommigen die de ene keer Skype en de andere keer Teams gebruiken
QFTquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:08 schreef Em31 het volgende:
Erg onhandig jaquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:08 schreef Redefine het volgende:
Het domme is dat deze saaie man dus op dit moment wel de meeste kans maakt tegen zo'n figuur als Trump. Dat zegt ook veel over de situatie in Amerika.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:15 schreef Arizona het volgende:
Maar ik blijf het dus jammer vinden dat team Blauw niet een meer krachtig overkomende frontman heeft kunnen optrommelen.
Hier ook! We bellen en chatten nu nog via Skype, maar vergaderen en samenwerken doen we via Teams. Dit wordt volgend jaar allemaal Teams.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Wij hebben nu ook Teams én Skype, maar Skype gaat eruit zodat er geen verwarring meer kan zijnVind Teams zelf ook wel veel fijner eigenlijk
Wat jij zegt dusquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Overigens, ik ben absoluut geen fan van Biden, maar ik denk wel dat hij toch de ideale kandidaat is nu. Biden wordt namelijk niet zo gehaat, zelfs wel gewaardeerd over het hele spectrum. Door zijn jarenlange ervaring weet iedereen wat ze aan hem gaan hebben en blijven de belachelijke pogingen uit het Trumpkamp om hem zwart te maken totaal niet plakken. Dat maakt dat Biden heel acceptabel is voor eigenlijk iedereen die tegen Trump wil stemmen
Ik dacht in het begin nog dat het wel een grap MOEST zijn. Maar nee, bittere realiteitquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is echt ongelooflijk he wat hij allemaal uitkraamt. Als ik op Twitter ook zijn posts lees, het is verbazingwekkend dat dat de president van een van de machtigste landen van de wereld is.
Eigenlijk hadden we hier in Spanje in principe ook een tweepartijensysteem sinds het einde van de dictatuur, maar nu zijn er in de laatste jaren drie partijen bijgekomen die aardig wat zetels pakken. We hebben nu ook eindelijk voor het eerst een coalitie.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:08 schreef Em31 het volgende:
Dat zou wat zijn zeg, Texas ineens blauwquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou, Texas is normaal vrij safe voor Republikeinen, ja. Maar de demografische trend in Texas is al een tijd lang voordelig voor de Democraten, de staat wordt steeds diverser, met dus meer potentieel voor Dems.
Nu is in Texas de opkomst meestal niet heel hoog, mensen denken vaak toch dat het geen zin heeft. Maar dit jaar is de opkomst vooralsnog hoog voor Texaanse begrippen, zitten met alleen de early vote al boven het totaal van 2016. En die hogere opkomst zal voordelig zijn voor de Democraten. Dat betekent dat het best spannend kan worden in Texas en misschien, heel misschien, de staat zowaar blauw wordt.
Mijn gewaagde voorspelling voor de uitslagen is dan ook dat Texas blauw wordt, maar Florida rood blijft
Ja, dat het zo'n parodie-account was of ietsquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht in het begin nog dat het wel een grap MOEST zijn. Maar nee, bittere realiteit
Oftewel samenvatting: Amerikaquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het domme is dat deze saaie man dus op dit moment wel de meeste kans maakt tegen zo'n figuur als Trump. Dat zegt ook veel over de situatie in Amerika.
Wel een mooi voorbeeld dat het dus wel kán veranderen, voor een deel dan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we hier in Spanje in principe ook een tweepartijensysteem sinds het einde van de dictatuur, maar nu zijn er in de laatste jaren drie partijen bijgekomen die aardig wat zetels pakken. We hebben nu ook eindelijk voor het eerst een coalitie.
Van de drie nieuwe partijen is er één extreem links, één extreem rechts en één zit in het midden (da's dan nu ook mijn partij). En dit komt dan bovenop de socialistische partij en de conservatieve partij die al bestonden.
Alleen hebben we helaas wel nog steeds een heel dom systeem met kiesdistricten dus die twee traditionele partijen krijgen nog altijd onevenredig veel zetels.
Ja, dat klopt op zich wel. Hij is een degelijke kandidaat die niet zo gauw gepakt kan worden op het e.e.a. Er is weinig waarmee hij door het andere kamp zwartgemaakt zou kunnen worden. Ja, de "hij is oud"-kaart wordt wel veel getrokken, maar men vergeet dan even dat Trump maar een paar jaar jonger is en altijd al seniel is geweest.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Overigens, ik ben absoluut geen fan van Biden, maar ik denk wel dat hij toch de ideale kandidaat is nu. Biden wordt namelijk niet zo gehaat, zelfs wel gewaardeerd over het hele spectrum. Door zijn jarenlange ervaring weet iedereen wat ze aan hem gaan hebben en blijven de belachelijke pogingen uit het Trumpkamp om hem zwart te maken totaal niet plakken. Dat maakt dat Biden heel acceptabel is voor eigenlijk iedereen die tegen Trump wil stemmen
Oja wij bellen en chatten nu via allebeiquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier ook! We bellen en chatten nu nog via Skype, maar vergaderen en samenwerken doen we via Teams. Dit wordt volgend jaar allemaal Teams.
Wij gebruiken skype alleen voor de chat en zoom voor bel/video meetings. Maar ik kan alleen geen zoom meetings aanmaken dus als ik iemand moet spreken die dat ook niet kan moeten we weer de telefoon gebruiken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja wij bellen en chatten nu via allebei![]()
Maar vind Teams wel fijner omdat je dan ook dingen kunt terugzoeken
Je kunt de rollen ook wel even terug-modererenquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:27 schreef Cyan9 het volgende:
Zijn de rollen omgedraaid? Dan ga ik er maar snel vandoor.
Dat wat de Founding Fathers hebben opgeschreven kun je eigenlijk wel als de bijbel zien. Nu wordt gewoon zelf een interpretatie gegeven aan wat er toen echt werd opgeschreven.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:28 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat altijd wel redelijk bizar blijft, is dat de Founding Fathers juist niet wilden dat het een tweepartijensysteem zou worden waarbij een idioot als Trump gekozen zou worden, dat moest die Electoral College voorkomen.
Oh boy, they were wrong.
De trollen ook, dus dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:27 schreef Cyan9 het volgende:
Zijn de rollen omgedraaid? Dan ga ik er maar snel vandoor.
Dat is blijkbaar normaal in Spanje.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
Oké, wie heeft de rol omgedraaid?
[ afbeelding ]
Ben je dat nou speciaal voor deze post gaan doen TFP?quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh, die gekken hier gebruiken een bidet...quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar normaal in Spanje.
Oh ja. Dan zullen het de Belgen wel zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh, die gekken hier gebruiken een bidet...
quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kunt wel zien wie er tijd teveel heeft.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben je dat nou speciaal voor deze post gaan doen TFP?
Valt mee, is een "gevonden" fotoquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt wel zien wie er tijd teveel heeft.
Laten we gaan stemmenquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil me niet schuldig maken aan moderatiemisbruik.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kunt de rollen ook wel even terug-modereren
Noem je mij nou indirect een trol?quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
De trollen ook, dus dat scheelt weer.
Ik las Baudet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wel mijn dm's inkijkenquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil me niet schuldig maken aan moderatiemisbruik.
Ook onhandigquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wij gebruiken skype alleen voor de chat en zoom voor bel/video meetings. Maar ik kan alleen geen zoom meetings aanmaken dus als ik iemand moet spreken die dat ook niet kan moeten we weer de telefoon gebruiken.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:28 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat altijd wel redelijk bizar blijft, is dat de Founding Fathers juist niet wilden dat het een tweepartijensysteem zou worden waarbij een idioot als Trump gekozen zou worden, dat moest die Electoral College voorkomen.
Oh boy, they were wrong.
Alexander Hamilton zou zeggen: "Uh, do whatever you want, I'm superdead"quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wat de Founding Fathers hebben opgeschreven kun je eigenlijk wel als de bijbel zien. Nu wordt gewoon zelf een interpretatie gegeven aan wat er toen echt werd opgeschreven.
Indirect?quote:
Nee daar komt vooral veel stront uit.quote:
Wel een duidelijke signature move, wordt dat de Trump? Heeft hij nog een stukje positieve legacy ook!quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:04 schreef Momo het volgende:
Haha, hier moet ik wel om lachen![]()
[ twitter ]
Ironisch dat het een nummer is van band met duidelijke LGBT links
Ik snap dat het ook allemaal heel schokkend isquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar mag ik nog steeds niks over zeggen.
Maar wordt hij er ook gelukkiger van, dat is de vraagquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Na onze urenlange DM-discussie over Cyan9 kan ik me voorstellen dat hij dat wil lezen.
Trump regelt zijn eigen legacy welquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wel een duidelijke signature move, wordt dat de Trump? Heeft hij nog een stukje positieve legacy ook!
Alhoewel, of je die move nou positief moet noemen...
quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:04 schreef Momo het volgende:
Haha, hier moet ik wel om lachen![]()
[ twitter ]
Ironisch dat het een nummer is van band met duidelijke LGBT links
Dit kan niet meer misgaanquote:De Democratische kandidaat Joe Biden won alle vijf stemmen in het kleine dorpje Dixville Notch.
Dat dorp sterft uit en niemand doet daar wat aan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Om het even in perspectief te zetten, de uitslagen sinds 2000:
[ afbeelding ]
BLUE TSUNAMI INCOMING
Ik zie ook duidelijk een afname aan mensen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat dorp sterft uit en niemand doet daar wat aan?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Om het even in perspectief te zetten, de uitslagen sinds 2000:
[ afbeelding ]
BLUE TSUNAMI INCOMING
Podver, what has been seen...quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:23 schreef Greys het volgende:
Oke ik moest lachen, ik ben een kleuter.
[ twitter ]
Kan niet meer misgaan dit!quote:
Het is een SCHANDE!quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat dorp sterft uit en niemand doet daar wat aan?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:31 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kom er net achter dat er blijkbaar een user is met de naam Ryan3, en ik voel toch een soort van verwantschap.
Ken hem verder totaal niet.
Ze had gehoopt dat je langer weg zou blijven?quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben weer geknipt![]()
De kapster vond het niet zo grappig toen ik "tot maart" zei.
quote:
Nog niets veranderd wat dat betreftquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:32 schreef Arizona het volgende:
Zucht, de motivatie voor school wordt voor mijn dochter niet beter.
Nu heeft ze een 5,5 voor een Frans opdracht omdat het niet in eigen woorden zou zijn. Ik heb er NAAST gezeten toen ze die opdracht maakte. Ze heeft af en toe een woord in google translate gezet maar helemaal geen zinnen.
Dochter: hád ik het maar helemaal in google translate gedaan, had ik hetzelfde cijfer gehad en had me dat mooi veel tijd gescheeld.
Ah nee wat rot zegquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:32 schreef Arizona het volgende:
Nu heeft ze een 5,5 voor een Frans opdracht omdat het niet in eigen woorden zou zijn. Ik heb er NAAST gezeten toen ze die opdracht maakte. Ze heeft af en toe een woord in google translate gezet maar helemaal geen zinnen.
Dochter: hád ik het maar helemaal in google translate gedaan, had ik hetzelfde cijfer gehad en had me dat mooi veel tijd gescheeld.
Ik zou daar niet zomaar mee akkoord gaan, hoor. Beetje genaaid worden door een chagrijnige docent Frans (ja, vooroordelen over Frans, niet gebaseerd op eigen ervaringen), terwijl het allemaal al zwaar genoeg is. Docent kan een baguette in zijn/haar reet steken en even normaal beoordelen, zo.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:32 schreef Arizona het volgende:
Nee wat STOMquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:32 schreef Arizona het volgende:
Kunnen we niet met de ESF-SC knokploeg langsgaan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:51 schreef Meke het volgende:
Ik vind dit ECHT heel stom van die docentIk kan daar zó boos om worden.
Ik heb wel eens werkstukken gezien met de wikipedialinkjes er nog in (stiekem ook wel schattig vind ik dat![]()
) en dan vind ik het volkomen terecht. En hier ook; als er gekke zinsconstructies of heeele Nederlandse zinsopbouw inzit of dingen als; ik ging naar de fauteuil om m'n geld op te halen, dan weet je dat het gewoon Google Translate is.
Maar eigenlijk wordt je dochter nu afgestraft omdat ze het te goed doet![]()
![]()
![]()
Ik wil graag het volgende zeggen tegen de docent: vieux chasseur d'oiseaux grenouille cornée lièvre vache pénis lop bull's-eye
Docenten kunnen soms enorm mierenneuken over dit soort dingenquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:51 schreef Meke het volgende:
Ik heb wel eens werkstukken gezien met de wikipedialinkjes er nog in (stiekem ook wel schattig vind ik dat![]()
) en dan vind ik het volkomen terecht. En hier ook; als er gekke zinsconstructies of heeele Nederlandse zinsopbouw inzit of dingen als; ik ging naar de fauteuil om m'n geld op te halen, dan weet je dat het gewoon Google Translate is.
![]()
![]()
Ik wil graag het volgende zeggen tegen de docent: vieux chasseur d'oiseaux grenouille cornée lièvre vache pénis lop bull's-eye
Het was inderdaad een relatief kleine opdracht.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah nee wat rot zegSoms, zeker als het niet zo'n lange opdracht is, en ook nog eens in een andere taal, kan het gewoon toevallig zo uitkomen. Valt er niet nog wat te onderhandelen? Dat je kan bevestigen dat je erbij was?
Ze heeft ook bewust wat zinnen uit het Nederlandse bronartikel niet gebruikt in de opdracht omdat ze die niet in eigen woorden kon vertalen. Dus alleen zaken gebruikt die ze goed kon vertalen. En dan krijg je ditquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:51 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
Ik ben voorquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kunnen we niet met de ESF-SC knokploeg langsgaan?
Ugh en dit klinkt ook meteen als een docent die heel overtuigd gaat zijn van zijn eigen gelijkquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:32 schreef Arizona het volgende:
Ik spreek geen woord Frans, maar toch vind ik dit een hele mooie zin.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:51 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
Thanksquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik spreek geen woord Frans, maar toch vind ik dit een hele mooie zin.
Hij was ook wel veel aangekomenquote:
Dat doet hij allemaal zelf;quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zit je nou in zijn quote te rommelen?
Nee hij gaf licht.quote:
Bij Diego zou niets mij meer verbazen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Als hij dat denkt is het misschien beter dat hij opgenomen wordt ja