Nog maar 6 zegt ie.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:57 schreef Jason22 het volgende:
Oh, hierna nog maar 6 nummers en da
[..]
Maar het is hierna nog maar 6 nummers en de superfinale.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Vooral Spanjaarden dwepen met Spanje, vorig jaar zag je dat al. Je zou zo denken dat die twee klefkezen gingen winnen uitgaande van de fanreacties maar dat waren grotendeels ook Spanjolen.
Je bent goed bezigquote:Op zondag 10 februari 2019 00:00 schreef Cee het volgende:
Dit is hoe een coma zou klinken als het kon zingen.
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:05 schreef Jason22 het volgende:
Krijgen alle vrouwen trouwens bloemen?
Veel praatzingen inderdaad; viel me ook al opquote:Op zondag 10 februari 2019 00:06 schreef Cee het volgende:
De Italianen zijn tegenwoordig wel fan van het gesproken woord in liedjes, niet?
Ik ook niet; wat mij betreft echt een van de beterenquote:Op zondag 10 februari 2019 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens vind ik het geen verkeerde inzending
Ik vind het met alleen de comments hier al saai klinken..quote:
quote:
Ik denk eerder dreigbriefquote:Op zondag 10 februari 2019 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben er nog niet uit of deze manbun een contactadvertentie of een dreigbrief dicteert
Ze verkoopt boerenkool, pak de shampoo erbijquote:
Welterusten!quote:Op zondag 10 februari 2019 00:18 schreef Momo... het volgende:
Nou mensen ik ga slapen, lees het morgen wel
Truste!quote:Op zondag 10 februari 2019 00:20 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Dit duurt te lang. welterusten
3 of 2 dacht ik.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:21 schreef ato het volgende:
He bah ook nog journaal, ik ga het ook niet trekken zo. Hoeveel liedjes nog?
Misschien pas als alle liedjes klaar zijn.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:24 schreef Greys het volgende:
Il Volo zong zestien uur geleden (give or take) en nog niet online.
Waylon meets Toppersquote:Op zondag 10 februari 2019 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tijger en glitter, eindelijk verenigd in één jasje
Nee de eerste 7 ofzo staan erop. Komt steeds eentje bij maar ze lopen gewoon enorm achter. ALLES duurt lang daar.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:25 schreef ato het volgende:
[..]
Misschien pas als alle liedjes klaar zijn.
Paar jaar geleden toch al?quote:Op zondag 10 februari 2019 00:24 schreef Greys het volgende:
Il Volo zong zestien uur geleden (give or take) en nog niet online.
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:27 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan zo'n darter.
Die jaquote:Op zondag 10 februari 2019 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Peter Wright, maar alleen vanwege de hanenkam
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:31 schreef Cee het volgende:
Zo, ik heb even alle esf’s van de jaren ‘00 teruggekeken, heb ik nog wat gemist?
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:31 schreef Cee het volgende:
Zo, ik heb even alle esf’s van de jaren ‘00 teruggekeken, heb ik nog wat gemist?
Afgezien van wat Italiaans gewauwel niet echt neequote:Op zondag 10 februari 2019 00:31 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:33 schreef Greys het volgende:
Ik snap wel dat de Italianen hier een week vrij voor nemen. Tis een ware uitputtingsslag voor medewerkers, deelnemers en kijkers, vijf dagen van dit.
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:35 schreef Greys het volgende:
EurovisionCanada (wait what?) tweet dit
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:35 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:35 schreef Cee het volgende:
Even een vraagje tussendoor, als straks op 23 juni om half 3 in de middag de winnaar bekend is, vragen ze dan meteen ook “ey flip, wilde gij ook naar het ESF of hoe zit dè?” of mogen ze over die beslissing ook weer een half jaar doen? Weten we dus überhaupt bij deze finale zeker of de winnaar ook de inzending wordt?
Dit jaar voor het eerst op Canadese tv, kwam ik deze week achterquote:Op zondag 10 februari 2019 00:35 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Meestal wordt dat wel vrij snel bekend, vorige jaren zelfs binnen een dag, dacht ik.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:35 schreef Cee het volgende:
Even een vraagje tussendoor, als straks op 23 juni om half 3 in de middag de winnaar bekend is, vragen ze dan meteen ook “ey flip, wilde gij ook naar het ESF of hoe zit dè?” of mogen ze over die beslissing ook weer een half jaar doen? Weten we dus überhaupt bij deze finale zeker of de winnaar ook de inzending wordt?
Vannacht als de SAN Remo winnaar het ook wil.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:35 schreef Cee het volgende:
Ik wil binnen een minuut.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:37 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Meestal wordt dat wel vrij snel bekend, vorige jaren zelfs binnen een dag, dacht ik.
Leukquote:Op zondag 10 februari 2019 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst op Canadese tv, kwam ik deze week achter
Jammer joh, eerst moeten de hosts nog een liedje zingenquote:
Ja klopt. Maar goed zij konden de hele week stemmen.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:40 schreef Greys het volgende:
Kon er de hele avond gestemd worden? Want de laatsten hebben dan dertien uur minder stemtijd.
Dit gaat echt 3 uur worden of zoquote:Op zondag 10 februari 2019 00:42 schreef Greys het volgende:
Oh god ik lees dat we zo horen de plekken 24-4.
En dan wordt het stemmen heropend voor de top 3. Het zou om 01 uur af zijn
Ik snap nu waarom de mafia is ontstaan daar.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:42 schreef Greys het volgende:
Klopt dat is de superfinale.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:42 schreef Greys het volgende:
Ging het stemmen niet gewoon opnieuw vanavond?quote:Op zondag 10 februari 2019 00:43 schreef ato het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar goed zij konden de hele week stemmen.
Trustenquote:Op zondag 10 februari 2019 00:46 schreef Greys het volgende:
Ik geef het op
Brandende ogen van foonscherm.
Lees het morgen wel.![]()
Het is wel te snappen, maar dat duurt even. Ongeveer net zo lang als dit programma duurt.quote:
Als je dan nu begint met uitleggen zouden we net op tijd klaar moeten zijn voor de editie van 2020quote:Op zondag 10 februari 2019 00:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is wel te snappen, maar dat duurt even. Ongeveer net zo lang als dit programma duurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |