abonnement Unibet Coolblue
pi_195954344
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 22:05 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De Senaat bedoel je? Het Congres hebben de Democraten al toch?
Congress is Senaat + Huis.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 22:10:59 #3
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195954368
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 22:09 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Congress is Senaat + Huis.
Dat is waar ik op doelde inderdaad. :)
pi_195954537
Ahh daar wachtte ik expres op, op iemand van de biden adoratiesquad die het topic ging openen met een "zure" titel. Deze is dan vrij simplistisch, is deze niet al keer eerder voorgekomen? ah ja nummer #6

Lock Him Up zeiden ze dat ook niet voordat hij President werd? of toen hij "impeached" zou worden? Het is een natte droom gebleken voor de anti-Trumpers en eentje die altijd bedrog zal blijven. _O_

Weet je wat voor dag het 3 november wordt?


ROOD! })
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195954628
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 22:19 schreef epicbeardman het volgende:
Ahh daar wachtte ik expres op, op iemand van de biden adoratiesquad die het topic ging openen met een "zure" titel. Deze is dan vrij simplistisch, is deze niet al keer eerder voorgekomen? ah ja nummer #6

Lock Him Up zeiden ze dat ook niet voordat hij President werd? of toen hij "impeached" zou worden? Het is een natte droom gebleken voor de anti-Trumpers en eentje die altijd bedrog zal blijven. _O_

Weet je wat voor dag het 3 november wordt?


ROOD! })
De creativiteit schoot even tekort. Zat ook nog te denken aan iets met Covid-19 😷
pi_195954776
twitter
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_195954792
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 22:30 schreef chroestjov het volgende:
[ twitter ]
Biden could wrap his own Christmas presents and still be surprised.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195954830
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 22:30 schreef chroestjov het volgende:
[ twitter ]
Je zou maar 2 debatten verliezen van iemand en dan spotjes runnen dat die man seniel is, dan spoor je ook niet helemaal, of wel? :')
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 22:35:54 #9
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195954873
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 22:33 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Je zou maar 2 debatten verliezen tegen iemand en dan spotjes runnen dat die man seniel is, dan spoor je ook niet helemaal, of wel? :')
Ach, we wisten allemaal dat het een vuile campagne ging worden, toch?

Dan vind ik dit nog een stuk onschuldiger dan alle belachelijke complotten die er rond gaan over sociale media.

Nog maar vier dagen...
pi_195954878
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 22:33 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Je zou maar 2 debatten verliezen van iemand en dan spotjes runnen dat die man seniel is, dan spoor je ook niet helemaal, of wel? :')
Op 3 november wordt pas bekend wie de debatten heeft gewonnen, of wil je dat we uitgaan van wat fake polls?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_195954913
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 22:36 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Op 3 november wordt pas bekend wie de debatten heeft gewonnen, of wil je dat we uitgaan van wat fake polls?
Je kunt de debatten winnen en alsnog de verkiezing verliezen. Zie Clinton. Die steeg na 3 debatten naar zo'n +8 federaal, maar dat liep daarna erg terug, naar zo'n +3 en een beetje waar het +2 en een beetje werd.
pi_195954943
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 22:36 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Op 3 november wordt pas bekend wie de debatten heeft gewonnen, of wil je dat we uitgaan van wat fake polls?
Wat zijn fake polls?
pi_195954954
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 22:39 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Wat zijn fake polls?
Ook dat ja. Wat een infantiel taalgebruik.

[ Bericht 9% gewijzigd door SnertMetChoco op 30-10-2020 22:46:17 ]
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 22:46:27 #14
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195955117
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 22:39 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Wat zijn fake polls?
"Fake polls" is net als "fake news" een makkelijke uitweg voor onze medemens die niet weet waar ze over praten, maar toch graag hun (bekrompen en bevooroordeelde) mening even wil laten gelden.
pi_195955219
Ik heb samen met mijn kat genaamd orangecatbad ook een kansberekening erop losgelaten.

Ik heb 2 kattenbakken naast elkaar gezet.

1 met foto van Trump erboven.
1 met foto van Biden erboven.

Orangecatbad deed het 2x in de kattenbak met Trump's hoofd er boven.
Orangecatbad deed het 3x in de kattenbak met Biden's hoofd er boven.

Kut volgens mij gaat Trump verliezen. ;(


Bij deze summon ik @Viesdik
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195955430
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 22:39 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Wat zijn fake polls?
Polls die als objectief, wetenschappelijk en representatief op het nationale niveau worden gepresenteerd terwijl ze worden uitgevoerd door, voor en bij media wat problematisch is aangezien het medialandschap extreem is gesegregeerd, daarnaast is de grootte van de N's in kwestie meestal ook niet indrukwekkend.
De bruikbaarheid van veel polls in recente jaren is dan ook niet zo groot, de presidentsverkiezingen van 2016 zijn toch wel een mooi voorbeeld?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_195955475
quote:
3s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:01 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Polls die als objectief, wetenschappelijk en representatief op het nationale niveau worden gepresenteerd terwijl ze worden uitgevoerd door, voor en bij media wat problematisch is aangezien het medialandschap extreem is gesegregeerd, daarnaast is de grootte van de N's in kwestie meestal ook niet indrukwekkend.
De bruikbaarheid van veel polls in recente jaren is dan ook niet zo groot, de presidentsverkiezingen van 2016 zijn toch wel een mooi voorbeeld?
Oke, noem n betrouwbare poll, alsjeblieft. In heel Amerika.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:07:33 #18
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195955547
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:04 schreef Cara het volgende:

[..]

Oke, noem n betrouwbare poll, alsjeblieft. In heel Amerika.
In before Rasmussen.
pi_195955629


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2020 23:13:57 (Niet bashen) ]
pi_195955645
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:10 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het feit dat 56% van de Amerikanen beter af is dan voordat Trump aan de macht kwam en corrupte Obama/Biden de touwtjes in handen hadden zegt toch genoeg?

[ afbeelding ]
56% big numbers. ^O^ Better than Obama! Huuuuge! *)

https://news.gallup.com/o(...)n-2020-coverage.aspx

Of past gallup ook niet in het straatje zoals NYT/WP/POLITICO/538? mmm dan kan ik er weer 1tje doorstrepen die verbannen moet worden volgens de betwetende democraten!
Dus 44% is slechter af? Zou ik niet direct trots op zijn....
pi_195955689
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:11 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Dus 44% is slechter af? Zou ik niet direct trots op zijn....
Er zijn ook andere polls die laten zien dat mensen nu juist weer vinden slechter af te zijn. Maar belangrijker, je kunt ook constateren dat de zon 's ochtends op komt en dat dan toeschrijven aan Trump, wat overeenkomt met wat hij doet. Je moet natuurlijk kijken naar het gevoerde beleid en wat de uitwerking daar van was.
pi_195955738
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:14 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Er zijn ook andere polls die laten zien dat mensen nu juist weer vinden slechter af te zijn. Maar belangrijker, je kunt ook constateren dat de zon 's ochtends op komt en dat dan toeschrijven aan Trump, wat overeenkomt met wat hij doet. Je moet natuurlijk kijken naar het gevoerde beleid en wat de uitwerking daar van was.
Ach wat lul je met trump aan het roer is iedereen slechter af behalve hij en zijn vriendjes. Zakkenvullers.
pi_195955745
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:17 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

Ach wat lul je met trump aan het roer is iedereen slechter af behalve hij en zijn vriendjes. Zakkenvullers.
Je hebt kennelijk niet gelezen wat ik schreef.
pi_195955793
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:17 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Je hebt kennelijk niet gelezen wat ik schreef.
Ik ben daar niet geschoold voor. :(
pi_195955861
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:11 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Dus 44% is slechter af? Zou ik niet direct trots op zijn....
Na 4 jaar Obama was 55% slechter af. Tja...
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:24:24 #26
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195955872
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:24 schreef Dejannn het volgende:
Daar is dan zeer weinig van te merken. Behalve dat je weer eens users zit aan te vallen omdat zij een andere visie hebben dan jij. Want, hoe zat het nu ook alweer? Als mensen het niet met jou eens zijn betreffende de geschiedenis van de VS, krijgen ze een linkje naar n van de boeken die jij als de onomstreden waarheid interpreteert, toch? Ik vind het voornamelijk een beetje getuigen van hautain gedrag .
Als men het daar niet mee eens is verwacht ik meer dan een plaatje.

Een "andere visie"? Hou toch op man; gewoon pics gejat van een of andere website zonder maar een moment serieus de geschiedenis van een Republikeinse of Democratische partij te hebben bestudeerd.

En ja, het presenteren van de Democratische Partij van de Breckinridge-jaren als Democratische Partij van vandaag is voorbij ridicuul en getuigt van bovenstaande: bij elkaar gegraaide plaatjes van het web die een bepaald wensdenken en laster wil combineren tot 'feit'.

Come at me bro.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:25:08 #27
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195955888
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 22:19 schreef epicbeardman het volgende:
Ahh daar wachtte ik expres op, op iemand van de biden adoratiesquad die het topic ging openen met een "zure" titel. Deze is dan vrij simplistisch, is deze niet al keer eerder voorgekomen? ah ja nummer #6

Lock Him Up zeiden ze dat ook niet voordat hij President werd? of toen hij "impeached" zou worden? Het is een natte droom gebleken voor de anti-Trumpers en eentje die altijd bedrog zal blijven. _O_

Weet je wat voor dag het 3 november wordt?


ROOD! })
Ze riepen volgens mij vooral Lock Her Up.

Hoe staat het met daarmee?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195955905
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Als men het daar niet mee eens is verwacht ik meer dan een plaatje.

Een "andere visie"? Hou toch op man; gewoon pics gejat van een of andere website zonder maar een moment serieus de geschiedenis van een Republikeinse of Democratische partij te hebben bestudeerd.

En ja, het presenteren van de Democratische Partij van de Breckinridge-jaren als Democratische Partij van vandaag is voorbij ridicuul en getuigt van bovenstaande: bij elkaar gegraaide plaatjes van het web die een bepaald wensdenken en laster wil combineren tot 'feit'.

Come at me bro.
_O_ ik snap niet veel van wat je zegt maar Trump is een idioot dat probeer je te zeggen geloof ik. :)
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:29:54 #29
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195955941
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:26 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

_O_ ik snap niet veel van wat je zegt maar Trump is een idioot dat probeer je te zeggen geloof ik. :)
Nee, ik zeg dat een hoop Nederlandse Trump fanboys geen idee hebben waar het over gaat. Zien in Trump een of andere super-rechtse demi-godheid van PVV-proporties, en derhalve glibberen voor 'm van hun kruk. Zo lekker rebels die man. Natuurlijk hun goed recht, maar laat zaken als serieus praten over geschiedenis en politiek verder over aan anderen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195955950
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ze riepen volgens mij vooral Lock Her Up.

Hoe staat het met daarmee?
Om haar op te sluiten heb je een muur nodig, maar die wil ook nog niet hard vlotten.
Daarom gooit hij het nu over een andere boeg en wil hij haar met corona besmetten. Dat lukt niet rechtstreeks want Hillary heeft natuurlijk geen enkele behoefte om in de nabijheid van Trump te vertoeven, dus probeert hij het via de wet van de grote getallen. Als hij maar voldoende super spreading events organiseert dan zal statistisch gezien het virus op enig moment Clinton bereiken.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:46:57 #31
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_195956192
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 15:31 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Hersenspoeling 100/100
NOS kijken. :D
Volkskrant lezen. :D
Nu.nl volgen. :D

Alles is waar. _O_
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:48:57 #33
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195956216
@Dejannn

Maar dat is natuurlijk al bijna twee decennia een beetje het stokpaardje van de Republikeinse Partij. Die zien ook wel dat ze sinds Nixon, en zeker sinds Reagan, zo ongeveer alle niet-blanke stemmers hebben verloren. Nu gaat die afstandelijkheid al wat verder terug - zeker in het Zuiden, waar de zwarte bevolking al eind 19e eeuw inzag dat het van de Republikeinen bar weinig meer te verwachten had - en al helemaal vanaf 1948, toen onder de bezielende leiding van senator Hubert Humphrey de Civil Rights een prominent platform kreeg in de Democratische partij. Of, zoals Humphrey het destijds zelf zei:

"My friends, to those who say that we are rushing this issue of civil rights, I say to them we are 172 years late. To those who say that this civil-rights program is an infringement on states’ rights, I say this: The time has arrived in America for the Democratic Party to get out of the shadow of states' rights and to walk forthrightly into the bright sunshine of human rights. People -- human beings -- this is the issue of the 20th century. People of all kinds -- all sorts of people -- and these people are looking to America for leadership, and they’re looking to America for precept and example." Sen. H. H. Humphrey (Minnesota), Democratische Conventie 14 juli 1948. Hele speech: https://www.americanrheto(...)thumphey1948dnc.html

Uiteraard zagen de conservatieve Zuidelijke Democraten dat niet zo zitten en verlieten en masse de Conventie van 1948, stichtten hun rabiaat racistische Dixiecrats en deden datzelfde jaar nog een gooi naar het presidentschap (Strom Thurmond). Uiteraard wonnen ze enkel in het diepe Zuiden - dat tot dan inderdaad overwegend Democratisch stemde.



Humphrey's werk heeft de Democratische partij voorgoed getransformeerd; en inderdaad: vanaf 1948 manifesteerde die partij zich niet enkel in woord, maar ook in daad als pleiter van de Civil Rights.

Ik herhaal maar weer eens: hoe komt het toch, Dejannn, dat in 1964 dat eens zo solide Democratische Zuiden voor het eerst sinds... ooit... als n blok Republikeins stemde? Was dat omdat de Zuiderlingen - blanken, aangezien zwarten daar nog altijd niet mochten stemmen - besloten de prachtige liberale pro-Civil Rights Republikeinen eindelijk te omarmen?

Natuurlijk niet. Men stemde ineens Republikeins omdat de kandidaat voor die partij, Barry Goldwater, meende - als goed libertarir - dat Civil Rights een zaak voor de staten zelf was, en niet de federale overheid. Muziek in de oren van de Zuiderlingen: immers, op die wijze zouden ze hun Jim Crow status quo tot in den lengte van dagen kunnen voortzetten en een groot deel van de bevolking (waaronder overigens ook straatarme blanken) politiek buitenspel blijven houden.

En waarempel: Golwater won alleen in het diepe Zuiden (en diens thuisstaat Arizona). Nog nooit stemde het Zuiden zo massaal, zo intens Republikeins. Het hele land ging voor de liberale democraat Johnson (die in weerwil van allerlei batshit insane propaganda a) nee, niet achter de moord op JFK zat en b) niet alleen geen racist was die iets zei in de trant van "we'll have the niggers vote democratic" stelde als overtuiging maar een van de meest progressieve presidenten ooit was onder wiens beleid miljoenen Amerikanen uit de ellende en armoede werden getrokken), maar Dixie, Dixie besloot het hokje rood te kleuren.



En sindsdien zijn de partijen zo ongeveer 180 graden gedraaid wat betreft de federale rol voor minderhedenbeleid. Nixon en diens Southern Strategy - ondanks het ahistorisch gejank van een Candace Owen - waren werkelijkheid en wierpen hun vruchten af, en op een korte opleving in 1976 (Carter) en 1992 (Clinton) na, is het het eens zo Democratische zuiden een Republikeins bastion geworden.

Heel smaakvol ook was het toen Ronald 'Messias' Reagan besloot in diens bezoek aan Neshoba County, Mississippi in 1980 het (roomblanke) publiek op te zwepen door te pleiten voor een terugkeer naar meer States' Rights en minder overheid. Dat in een county waar in 1964 nog drie mensen door de KKK werden vermoord omdat ze negers kwamen registreren zodat die konden gaan stemmen.


Dat zijn de feiten. De Republikeinen hebben zichzelf vervreemd van de niet-blanke achterban. Al vanaf eind 19e eeuw, en al helemaal vanaf de periodes Goldwater-Nixon-Reagan. Dat ze nu zien dat dat toch wel een aardig aantal stemmen oplevert, heeft die partij doen graven naar de Democratische Partij van de Burgeroorlog en Reconstructie, kunnen ze hun 'the Democrats are the real racists' en geneuzel over 'Democrat plantations' verkopen als nieuwe waarheid.

Dat dan vervolgens een roedel Nederlandse PVV-FvD-Trump fanboys, doorgaans oh zo trots op hun politieke incorrectheid en geroep om monocultuur, eigen volk en wat dies meer zij, nu presteert in al hun onbelezenheid de partij van hun grote held te bombarderen tot inclusief en kleurenblind, en de Democraten (in hun ogen niet meer dan Amerikaanse Groen Linksers) tot de ware racisten, is voorbij achterlijk...

[ Bericht 5% gewijzigd door EttovanBelgie op 30-10-2020 23:57:15 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195956311
Alvorens ik je essay ga lezen en becijferen, op welk concreet vraagstuk haak je nu in?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2020 23:57:49 ]
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:58:03 #35
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195956341
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:55 schreef Dejannn het volgende:
Alvorens ik je essay ga lezen, op welk concreet vraagstuk haak je nu in?
Dat de plaatjesplakkers waar je het voor opneemt geen enkele 'visie' hebben hieromtrent.

Wat heet, dat volk heeft nog nooit gehoord van een Breckinridge, Thurmond, Humphrey, Goldwater.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 00:06:25 #36
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_195956416
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:37 schreef Boze_Eend het volgende:
Heeft die beloofd dat hij die gaat bouwen als die wint?
Alles wat die man zegt is toch oplichterij.

Belofte is behoorlijk waargemaakt lijkt mij.
pi_195956421
Hah, in dit kader, @EttovanBelgie, beweerde een van hen hier recent, die de Democratische partij wegzette als de slavenpartij en van de KKK, dat de reden waarom zwarte Amerikanen zo eenzijdig op Democraten stemmen de marketingafdeling van de Democratische partij is.

Een platformswitch was niet te bevatten. Een verklaring waarom Republikeinen veel vaker met confederate vlaggen zwaaien of waarom zuidelijke staten veel meer Republikeins stemmen en noordelijke staten veel meer Democratisch had hij buiten dit marketing-verzinsel omtrent zwarten geen verklaring voor. _O-

Het zou grappig zijn als het niet zo zielig was.
  Beste debater 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 00:08:30 #38
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195956434
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 00:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hah, in dit kader, @:EttovanBelgie, beweerde een van hen hier recent, die de Democratische partij wegzette als de slavenpartij en van de KKK, dat de reden waarom zwarte Amerikanen zo eenzijdig op Democraten stemmen de marketingafdeling van de Democratische partij is.

Een platformswitch was niet te bevatten. Een verklaring waarom Republikeinen veel vaker met confederate vlaggen zwaaien of waarom zuidelijke staten veel meer Republikeins stemmen en noordelijke staten veel meer Democratisch had hij buiten dit marketing-verzinsel omtrent zwarten geen verklaring voor. _O-

Het zou grappig zijn als het niet zo zielig was.
Verbaast me niets...

Maar die cognitieve dissonantie is ook altijd wel kek om te zien. In n topic lopen zeiken op buitenlanders en IQ-statistieken publiceren van domme Afrikanen, in een ander topic Biden wegzetten als Grand Dragon van de KKK en 'dat moeten we niet willen'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195956447
Denken jullie dat Trump gewoon opstapt als ie verliest?
Definitely not CIA
  Beste debater 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 00:10:53 #40
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195956452
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 00:10 schreef capricia het volgende:
Denken jullie dat Trump gewoon opstapt als ie verliest?
Trump verliest niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195956454
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 00:10 schreef capricia het volgende:
Denken jullie dat Trump gewoon opstapt als ie verliest?
Trump verliest niet.
pi_195956461
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 00:10 schreef capricia het volgende:
Denken jullie dat Trump gewoon opstapt als ie verliest?
Verwacht ik wel. Niet zonder de verwachte tweetshitshow natuurlijk
pi_195956470
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 00:10 schreef capricia het volgende:
Denken jullie dat Trump gewoon opstapt als ie verliest?
Hangt af van het precieze scenario. Als Biden gewoon duidelijk wint zou het me zelfs niet verbazen als Trump opstapt, want zo'n transitie is dodelijk saai voor de man, waarbij hij dagelijks geconfronteerd wordt met zijn falen en van beleid wat overgedragen moet worden snapt hij toch al niks.

(Nog los van theorietjes over een pardon die Pence hem zou kunnen geven, waar ik zo mijn vraagtekens bij zet)
pi_195956471
Ik heb het gevoel dat als het verschil klein is, er nog best problemen kunnen komen.
Definitely not CIA
pi_195956483
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 00:13 schreef capricia het volgende:
Ik heb het gevoel dat als het verschil klein is, er nog best problemen kunnen komen.
Dat zou dan inderdaad kunnen. Zo heb je dat Pennsylvania zou kunnen beginnen met meer getelde stemmen voor Trump, wat langzaamaan blauw kleurt, waar elke radicale militie in het land op af zou kunnen komen. Van dat soort fijne scenario's. Aan de andere kant komt Florida betrekkelijk snel binnen mits het verschil een paar punten is. Als dat voor Biden is, dan is in feite elk scenario voor Trump afgesloten op echt hele bizarre dingen na.

[ Bericht 5% gewijzigd door SnertMetChoco op 31-10-2020 00:20:27 ]
pi_195956485
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 00:13 schreef capricia het volgende:
Ik heb het gevoel dat als het verschil klein is, er nog best problemen kunnen komen.
Aardige kans dat Florida gewoon naar Trump gaat en dat het kijken wordt naar Pennsylvania.
Die stemmen worden pas over een week helemaal duidelijk, maar de eerste dag worden vooral de stemmen van drie november in beeld gebracht. Pennsylvania is op dag n dus donkerrood. Trump gaat roepen dat het klaar is, ik garandeer het je. Het is hopen op Florida, Texas en Georgia, maar daar heb je gewoon fijne ratfuckery van Republikeinse goveneurs, net als in 2018. Het is nog niet voorbij.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195956519
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 00:15 schreef Cara het volgende:

[..]

Aardige kans dat Florida gewoon naar Trump gaat en dat het kijken wordt naar Pennsylvania.
Die stemmen worden pas over een week helemaal duidelijk, maar de eerste dag worden vooral de stemmen van drie november in beeld gebracht. Pennsylvania is op dag n dus donkerrood. Trump gaat roepen dat het klaar is, ik garandeer het je. Het is hopen op Florida, Texas en Georgia, maar daar heb je gewoon fijne ratfuckery van Republikeinse goveneurs, net als in 2018. Het is nog niet voorbij.
Bernard Hammelburg (BNR) denkt dat er een kans is dat Texas nu toch echt blauw kan gaan worden, al acht hij die kans klein. Hoe kijken de kenners in dit topic hiernaar?
pi_195956532
quote:
3s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:01 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Polls die als objectief, wetenschappelijk en representatief op het nationale niveau worden gepresenteerd terwijl ze worden uitgevoerd door, voor en bij media wat problematisch is aangezien het medialandschap extreem is gesegregeerd, daarnaast is de grootte van de N's in kwestie meestal ook niet indrukwekkend.
De bruikbaarheid van veel polls in recente jaren is dan ook niet zo groot, de presidentsverkiezingen van 2016 zijn toch wel een mooi voorbeeld?
Nee, dat is helemaal geen goed voorbeeld. Je zegt fake polls, dat is wat anders dan dat polls er soms naast zitten.
pi_195956539
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 00:19 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Bernard Hammelburg (BNR) denkt dat er een kans is dat Texas nu toch echt blauw kan gaan worden, al acht hij die kans klein. Hoe kijken de kenners in dit topic hiernaar?
Mijn mening is dat die kans reel / substantieel is. Maar als je dit in dit topic vraagt om de mening van een Trump aanhanger te horen, dan moet je niet naar mij luisteren.
pi_195956611
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 00:21 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Mijn mening is dat die kans reel / substantieel is. Maar als je dit in dit topic vraagt om de mening van een Trump aanhanger te horen, dan moet je niet naar mij luisteren.
Ik verbaas me (als dagjesmens) dat er geen "neutraal" topic lijkt te zijn dat enigszins reacties trekt. Het algemene topic is heel stil.
pi_195956629
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 00:29 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Ik verbaas me (als dagjesmens) dat er geen "neutraal" topic lijkt te zijn dat enigszins reacties trekt. Het algemene topic is heel stil.
De Pol-club verpest alles :'(
pi_195956632
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 00:29 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Ik verbaas me (als dagjesmens) dat er geen "neutraal" topic lijkt te zijn dat enigszins reacties trekt. Het algemene topic is heel stil.
Das een beetje het centrum van het probleem. :D
Definitely not CIA
  Beste debater 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 00:32:13 #53
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195956635


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2020 00:36:46 (Hou het netjes) ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195956648
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 00:29 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Ik verbaas me (als dagjesmens) dat er geen "neutraal" topic lijkt te zijn dat enigszins reacties trekt. Het algemene topic is heel stil.
Je hebt op zich het topic in POL voor algemeen gebruik met wat striktere moderatie, maar de Trumperts vinden dat topic ook juist niet "neutraal".

De mensen die veel in deze topics reageren hebben ofwel een grote politieke interesse hierin en/ofwel zijn erg betrokken bij een van de kandidaten of uitkomsten.

Dus naja, ik weet niet hoe je dat dan zou moeten bereiken en dus zul je voor jezelf moeten bepalen wat hier handig in is. Hoe dan ook, als je wat meer moderatie op de inhoud wil -> POL.
pi_195956811
Het aller engste aan de democraten is dat ze meer censuur willen opbrengen tegen de mensen die een andere mening hebben. Je ziet het in veel trekjes terug.

Denk aan bepalen voor wie jij moet stemmen. Als je dat niet doet wordt je gecanceld.
Denk aan bepalen voor wie jij moet stemmen. Omdat je een kleurtje hebt.
Denk aan welke bronnen nog op het internet mogen verschijnen. Omdat het niet in hun straatje past.
Denk aan vrijheid van meningsuiting. Omdat het hun gevoelens krenkt.
Denk aan het ontkrachten van schandalen of bewijs. Als zijnde conspiracytheories.
Denk aan beinvloeden van social media, dislikes of likes verwijderen.
Denk aan censureren van kanalen op social media. Omdat het dit niet in democraten ogen waarheid is.

Je zou al kunnen stellen dat er hevige censuur gaande is. Mensen durven nog steeds niet uit te komen dat ze voor iemand anders dan de democratische partij stemmen. Omdat ze bang zijn voor de haat die ze dan tegemoet komt.

Trump heeft aangegeven dat hij al het stront wat de democraten hebben naar hem toe kunnen gooien, welke conspiracy dan ook.

Democraten zoals Warren hebben tijdens de senate hearing van Facebook/Twitter al aangegeven dat ze nog meer censuur willen. Nog meer. Het internet is over enkele jaren niet meer wat het was. Of er komt een internet a.l.a. darkweb en het normale internet sterft een saaie dood.

Trump is voor mij daarvoor nog de enige die dit kan voorkomen.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Beste debater 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 00:58:01 #56
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195956815
quote:
13s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 00:56 schreef epicbeardman het volgende:
Het aller engste aan de democraten is dat ze meer censuur willen opbrengen tegen de mensen die een andere mening hebben. Je ziet het in veel trekjes terug.

Denk aan bepalen voor wie jij moet stemmen. Als je dat niet doet wordt je gecanceld.
Denk aan bepalen voor wie jij moet stemmen. Omdat je een kleurtje hebt.
Denk aan welke bronnen nog op het internet mogen verschijnen. Omdat het niet in hun straatje past.
Denk aan vrijheid van meningsuiting. Omdat het hun gevoelens krenkt.
Denk aan het ontkrachten van schandalen of bewijs. Als zijnde conspiracytheories.
Denk aan beinvloeden van social media, dislikes of likes verwijderen.
Denk aan censureren van kanalen op social media. Omdat het dit niet in democraten ogen waarheid is.

Je zou al kunnen stellen dat er hevige censuur gaande is. Mensen durven nog steeds niet uit te komen dat ze voor iemand anders dan de democratische partij stemmen. Omdat ze bang zijn voor de haat die ze dan tegemoet komt.

Trump heeft aangegeven dat hij al het stront wat de democraten hebben naar hem toe kunnen gooien, welke conspiracy dan ook.

Democraten zoals Warren hebben tijdens de senate hearing van Facebook/Twitter al aangegeven dat ze nog meer censuur willen. Nog meer. Het internet is over enkele jaren niet meer wat het was. Of er komt een internet a.l.a. darkweb en het normale internet sterft een saaie dood.

Trump is voor mij daarvoor nog de enige die dit kan voorkomen.
:Z
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195956841
quote:
13s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 00:56 schreef epicbeardman het volgende:
Het aller engste aan de democraten is dat ze meer censuur willen opbrengen tegen de mensen die een andere mening hebben. Je ziet het in veel trekjes terug.
Je vergeet het belangrijkste. Alle media die iets zeggen wat je niet bevalt wegzetten als #fakenews en vijanden van het volk.,
O wacht, dat zijn niet de democraten, dat is die corrupte narcist die jij koste wat het kost wil verdedigen.
pi_195956846
Wie wilde ook weer TikTok verbieden, volgens mij waren dat niet de democraten?
pi_195956858
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 01:03 schreef Kansenjongere het volgende:
Wie wilde ook weer TikTok verbieden, volgens mij waren dat niet de democraten?
Wat is de grootste "nieuws"zender? Fox News
Wat is de grootste krant? Wall Street Journal
Wie staan week na week in de Facebook top 10? Trump, Fox News, andere Republikeinse pipo's

Dat gecalimero...
pi_195956871
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 00:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

:Z
Ah het gaat niet over corona geblaat of belastingpapieren. Dan heb je zoals gewoonlijk weer eens geen inhoudelijke reactie.

Democraten willen een totale safe space op het internet gemaakt en gecontroleerd door democratische moderators. In Nederland is dit ook al gaande maar dan tegen het rechtse geluid.

Laat dat nou net de reden zijn dat topics zoals in /pol doodbloeden. Reddit wordt je ook verbannen als je ook maar iets pro-Trump zegt.

Dat jullie het niet zeggen, dit is niet gaande is net zo sprekend als Biden niet zegt "dit is niet onze laptop"
Jullie weten dat het speelt en gaan er mee akkoord.

En komen jullie dan serieus met "Wie Wilde? Tiktok verbannen" Lol.. _O- Wilde? die conspiracy's zijn echt gek tegen Trump.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195956881
Heb je dezelfde drugs ingespoten gekregen als Trump toen hij in dat militaire hospitaal lag?
Je raaskalt al net zo onsamenhangend.
pi_195956893
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 01:10 schreef Kansenjongere het volgende:
Heb je dezelfde drugs ingespoten gekregen als Trump toen hij in dat militaire hospitaal lag?
Je raaskalt al net zo onsamenhangend.
Ja regeneron, blijf maar de realiteit ontwijken en persoonlijk aanvallen. Precies waar de democraten zo bekend om staan. Fijne nacht.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195956897
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 01:12 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ja regeneron, blijf maar de realiteit ontwijken en persoonlijk aanvallen. Precies waar de democraten zo bekend om staan. Fijne nacht.
Als je realiteit zegt, bedoel je dan de alternatieve feiten uit het parallelle universum waarin je idool bivakkeert?
  Beste debater 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 01:13:47 #64
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195956903
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 01:08 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ah het gaat niet over corona geblaat of belastingpapieren. Dan heb je zoals gewoonlijk weer eens geen inhoudelijke reactie.

Democraten willen een totale safe space op het internet gemaakt en gecontroleerd door democratische moderators. In Nederland is dit ook al gaande maar dan tegen het rechtse geluid.

Laat dat nou net de reden zijn dat topics zoals in /pol doodbloeden. Reddit wordt je ook verbannen als je ook maar iets pro-Trump zegt.

Dat jullie het niet zeggen, dit is niet gaande is net zo sprekend als Biden niet zegt "dit is niet onze laptop"
Jullie weten dat het speelt en gaan er mee akkoord.

En komen jullie dan serieus met "Wie Wilde? Tiktok verbannen" Lol.. _O- Wilde? die conspiracy's zijn echt gek tegen Trump.
Je hebt mijn post aangaande het waarom van je waanzinnige claims niet eens gelezen...

Inhoud interesseert je niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195957109
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 01:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je hebt mijn post aangaande het waarom van je waanzinnige claims niet eens gelezen...

Inhoud interesseert je niet.
Waarom ga je berhaupt in gesprek met deze users?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 08:50:59 #66
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195958536
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 02:13 schreef OllieA het volgende:

[..]

Waarom ga je berhaupt in gesprek met deze users?
Heeft inderdaad geen enkele zin. De leugens zijn grenzeloos, meestal door precies dat wat trump doet anderen aan te wrijven. Zoals nu rondom censuur en verkiezingsfraude.

Het is continu hit and run met steeds een keiharde leugen, ontkennen van de feiten en daarna door naar de volgende leugen.

Het is wat wanneer je een Nederlandse angstige xenofobe Terry Bidet aanhanger bent en al je grote voorbeelden (trump, johnson, bolsenaro) blijken gruwelijk domme amateurs te zijn. Ik begrijp dat dat lastig te verteren is.
  Beste debater 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:05:35 #67
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195962525
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 02:13 schreef OllieA het volgende:

[..]

Waarom ga je berhaupt in gesprek met deze users?
Voor de mogelijke lurkers die voorbij komen; de claims van een epic zijn namelijk niet zo moeilijk te fileren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195963357
TRUMPGOD _O_. Wat een ongekende held. De laatste hoop van Amerika in de strijd tegen het kwaad van de socialistische en racistische AOC-adepten.

Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_195963460
twitter
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 15:02:38 #70
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195963554
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 08:50 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Heeft inderdaad geen enkele zin. De leugens zijn grenzeloos, meestal door precies dat wat trump doet anderen aan te wrijven. Zoals nu rondom censuur en verkiezingsfraude.

Het is continu hit and run met steeds een keiharde leugen, ontkennen van de feiten en daarna door naar de volgende leugen.

Het is wat wanneer je een Nederlandse angstige xenofobe Terry Bidet aanhanger bent en al je grote voorbeelden (trump, johnson, bolsenaro) blijken gruwelijk domme amateurs te zijn. Ik begrijp dat dat lastig te verteren is.
Heb ook wel het idee dat het vooral users zijn die ontzettend aan het trollen zijn.

Ach, nog een paar dagen. Dan is het weer klaar :)
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195963606
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 15:02 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Heb ook wel het idee dat het vooral users zijn die ontzettend aan het trollen zijn.

Ach, nog een paar dagen. Dan is het weer klaar :)
Trolls zijn niet zo actief, deze mensen denken deze dingen echt.
pi_195963620
twitter


@Starhopper _O_
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 15:09:32 #73
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195963648
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 15:06 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Trolls zijn niet zo actief, deze mensen denken deze dingen echt.
Ja, dat is eigenlijk heel erg triest en ook zorgwekkend.
Zuiger van het FOK!-OMT
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 15:10:02 #74
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195963660
quote:
Oh.. neemt ie het op tegen Obama?

Heb iets gemist denk ik..
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195963723
Voor wie 't overzicht over alle unieke prestaties van _O_ TRUMPGOD _O_ is kwijtgeraakt:

Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_195963742
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 15:10 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Oh.. neemt ie het op tegen Obama?

Heb iets gemist denk ik..


Obama is meer campagne aan het voeren voor Biden dan Biden of Harris zelf.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 15:17:43 #77
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195963745
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 15:07 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

@:Starhopper _O_
_O_ _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 15:19:43 #78
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195963770
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 15:15 schreef 2thmx het volgende:
Voor wie 't overzicht over alle unieke prestaties van _O_ TRUMPGOD _O_ is kwijtgeraakt:

Ik mis zijn prestaties m.b.t. de pandemie in dit filmpje.

Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195963853
quote:
84s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 15:17 schreef Starhopper het volgende:

[..]

_O_ _O_
twitter


Navy SEALGoden.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 15:28:05 #80
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195963867
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 15:27 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ twitter ]

NAVY SealGoden.
Helden _O_ _O_ _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195963878
Onder Trump's leiderschap alleen maar goede buitenlandse zaken, Trump de vredestichter, de redder van Amerikanen, de stopper van oorlogen. Diegene die ISIS van de wereld verloste.

4 More years _O_
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195963895
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 15:19 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ik mis zijn prestaties m.b.t. de pandemie in dit filmpje.

Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Ja. Misschien eerst daadwerkelijk 't filmpje kijken i.p.v. direct op de automatische piloot te reageren, trollemans.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_195964036
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 15:28 schreef epicbeardman het volgende:
Onder Trump's leiderschap alleen maar goede buitenlandse zaken, Trump de vredestichter, de redder van Amerikanen, de stopper van oorlogen. Diegene die ISIS van de wereld verloste.

4 More years _O_
Wat vind je er nou van dat Trump artsen valselijk beschuldigt van het aanmerken van sterfgevallen als coronapatinten, om zo hun portemonnee te spekken?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 15:54:55 #84
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195964190
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 15:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat vind je er nou van dat Trump artsen valselijk beschuldigt van het aanmerken van sterfgevallen als coronapatinten, om zo hun portemonnee te spekken?
Niet zulke lastige vragen stellen hoor.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195964224
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 15:28 schreef epicbeardman het volgende:
Onder Trump's leiderschap alleen maar goede buitenlandse zaken, Trump de vredestichter, de redder van Amerikanen, de stopper van oorlogen. Diegene die ISIS van de wereld verloste.

4 More years _O_
:D Elke dag ga ik meer en meer stuk om jou :D :D _O- _O-
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195964261
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 15:57 schreef Cara het volgende:

[..]

:D Elke dag ga ik meer en meer stuk om jou :D :D _O- _O-
Isis is grotendeels verdwenen, er worden vredesakkoorden getekend in het midden oosten dankzij het beleid van Trump. En er zijn geen nieuwe oorlogen gestart, en hij haalt soldaten terug naar huis.
Ik snap niet goed waarom je dat zo hilarisch vind tenzij je het met hem eens bent.
pi_195964278
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 16:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Isis is grotendeels verdwenen, er worden vredesakkoorden getekend in het midden oosten dankzij het beleid van Trump. En er zijn geen nieuwe oorlogen gestart, en hij haalt soldaten terug naar huis.
Ik snap niet goed waarom je dat zo hilarisch vind tenzij je het met hem eens bent.
Geen idee waarom ik er zo om moet lachen, Chivaz de forumposter, plaatser van feiten, koning van de argumenten, bezitter van de echte waarheid.

:D :D _O-
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195964391
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 16:02 schreef Cara het volgende:

[..]

Geen idee waarom ik er zo om moet lachen, Chivaz de forumposter, plaatser van feiten, koning van de argumenten, bezitter van de echte waarheid.

:D :D _O-
Ik vind dit wel heerlijk hoe je mij aanspreekt, dat zouden meer mensen moeten doen.
pi_195964417
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 16:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik vind dit wel heerlijk hoe je mij aanspreekt, dat zouden meer mensen moeten doen.
Tja, ik spreek jullie graag aan als het heerlijke stelletje clowns die jullie zijn :+
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  Moderator zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:17:39 #90
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195964446
twitter
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:23:56 #91
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_195964529
Wat een kut artikel zeg. :)
Lekker neutraal ook.

In de swingstaten trekken de Republikeinen hun trukendoos open https://www.nu.nl/weekend(...)trukendoos-open.html (via @nunl)

1. Sinds wanneer is Pennsylvania Midden-West?

2. "Republikeinen proberen het in hun voordeel te draaien"

Dit is toch de bedoeling van verkiezingen? Doen de democraten dit niet dan?

3. "Hij moet 1 van de 3 Rust Belt Staten binnenhalen"

Nee, dat moet hij niet. Hij mag ze alle 3 verliezen en dan zijn er nog steeds veel mogelijkheden om te winnen.

4. "Hun belangrijkste strategien draaien om het ondermijnen van de legitimiteit van de verkiezingen."

Niet vreemd nee als je 4 jaar lang hebt moeten vechten tegen de media en alle slinkse sluwe gemene strategien die je tegenstander gebruikt heeft, waaronder een afzettingsprocedure.

5. "Verhaal over 2000 toen er een door de Republikeinen een hertelling in Florida werd opgeist vanwege geruchten over verkiezingsfraude"

Wat is het punt van deze journalist? Had hij Gore als president gewild? Uiteindelijk is het maar goed dat deze druk werd uitgeoefend. Had de partij die zichzelf de "democraten" noemt een democratisch verkozen leider willen tegenhouden? Daar was helemaal niets intimiderends aan. Er waren blijkbaar advocaten nodig om de kiesbiljetten te controleren. En Bush was de winnaar. Nou heb ik persoonlijk niks met Bush, maar journalisten moeten hun werk doen.

6. "De Republikeinen trokken daar een les uit. Als de marges klein zijn kun je roepen dat de tegenstander vals speelt."

Vervelend is dat he, als je tegenstander je in de gaten houdt en zegt dat je vals speelt? Nu mag je niet meer vals spelen en moet je je aan de regels houden en op een eerlijke manier zien te winnen. Huilie huilie. En zelfs dan is het nog maar de vraag hoe eerlijk het is als de hele media aan je kant staat die een groot deel van de bevolking indoctrineert met fake news. Nou even wat anders. Hoe gingen de democraten met hun verlies om? Als eerlijke verliezers? Wat hebben die de jaren na hun verlies gedaan? Die hebben ook van alles geprobeerd om de winnaar uit zijn macht te zetten door te zeggen dat hij "vals speelt". Wat vind je daar dan van journalist?

7. "Demografische trends tegen heeft ... steeds verder ziet slinken".

Waar heeft deze journalist het over? De Republikeinen waren in 2016 populairder dan in 2012. En voor 2020 is nog niet gestemd.

8. "3 relevante feiten: 1: Ze staan achter in de peilingen"

Zeiden ze dat 4 jaar geleden niet ook?

9. "2: Aantal vervroegde poststemmen is gexplodeerd en 3: De meeste daarvan zijn democraten".

Wat wil dat zeggen? Mogen die mensen straks nog een 2e keer fysiek gaan stemmen in het stemhokje? Nee. Vroeger stemden zij 1 keer voor de democraten in het stemhokje en nu 1 keer thuis. De Republikeinen stemden vroeger in het stemhokje en nu nog steeds. In absolute aantallen maakt dit dus helemaal niets uit. Mits het eerlijk gaat! Maar deze claim mag niet van de journalist. Tegenstanders moeten hun bek houden als er aanwijzingen zijn voor fraude. Zo kunnen ze democraten lekker ongestoord winnen en zeggen dat het democratisch is.

10. "Dat aanzienlijk meer democraten via de post stemmen, motiveert de republieken om zo veel mogelijk poststemmen af te wijzen."

Waar baseer je dit op? Willen de republikeinen op een oneerlijke manier winnen denk jij? Misschien willen ze wel dat een poststem goedgekeurd wordt, omdat dat eerlijk is, ongeacht op wie die stem is. Waarom ga jij er bij voorbaat van uit dat de republikeinen op een oneerlijke manier stemmen wil afwijzen?

11. "Stuk over intimidatie bij stemhokje en tekst daaronder"

Trump vermoed fraude en roept zijn aanhangers op om massaal te gaan stemmen. Wat is daar intimiderend aan?
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:29:21 #92
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_195964603
*O* Four more years. *O*

*O* Keep America great. *O*
pi_195964639
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 16:15 schreef Cara het volgende:

[..]

Tja, ik spreek jullie graag aan als het heerlijke stelletje clowns die jullie zijn :+
En net was ik nog “Chivaz de forumposter, plaatser van feiten, koning van de argumenten, bezitter van de echte waarheid.” Bidenisme is besmettelijk.
pi_195964652
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 14:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Voor de mogelijke lurkers die voorbij komen; de claims van een epic zijn namelijk niet zo moeilijk te fileren.
Mensen die posters als epicbeardman serieus nemen zullen jou niet serieus nemen, en vice versa.
Imho zit je dan je tijd te verspillen en in het ergste geval lok je nog meer posts van posters als epicbeardman uit. Mensen die de kant kiezen van het scheiden van migrantenkinderen van hun ouders zijn sowieso niet gesprekswaardig. Een ieder heeft recht op een mening, maar niet iedereen heeft recht op een gesprek.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_195964685
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 15:19 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ik mis zijn prestaties m.b.t. de pandemie in dit filmpje.

Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Dat stukje heb je inderdaad over het hoofd gezien, vreemd eigenlijk omdat het een best lang stukje was. Iets zegt mij dan ook dat je het niet hebt gekeken.
pi_195964972
twitter
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195965104
quote:
twitter


Zo hebben de benzineprijzen zich dit jaar ontwikkeld:

Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195965110
quote:
Controleer nou eens eerst of het wel klopt voor je iets post, dat zou al een hele verbetering zijn.

Misleading Messages on Gasoline Prices
quote:
Quick Take
Eric Trump misleadingly claimed on social media that gasoline was $5 per gallon “under O’Biden,” but “unbelievably good” during his father’s administration. The average retail price of gasoline while Barack Obama was president was $2.97. The average price under President Donald Trump has been $2.49, which includes lower prices due to the pandemic.

Full Story
Pictures of gas station signs advertising the price of fuel have been circulating on social media with politicized claims.

Both Reuters and PolitiFact have already debunked some of the most viral versions.

Now President Donald Trump’s middle son, Eric Trump, has jumped in with a picture of a sign at a popular mid-Atlantic gas station, Wawa, advertising regular gasoline for $1.84 per gallon.

Eric Trump wrote this comment with the picture on Twitter and Facebook: “If Biden gets in, not only will he destroy the Oil & Gas industry (and millions of American jobs and lives), we can all say goodbye to these unbelievably good gas prices. Don’t forget the nearly $5 per gallon we were paying under O’Biden.”

At least one other post makes a similar claim using other gas station signs paired with photos of Trump and Obama.

While it’s common for presidents to be credited when gasoline prices are low and blamed when they are high, presidents don’t actually have much effect on the prices. The policies they set can have some impact, as we’ve written before. But the U.S. Energy Information Administration has explained that more than half of the retail cost of gasoline is determined by the price of crude oil, and that price is driven, largely, by supply and demand.

The issue of supply and demand is why prices at the pump have been low in 2020. Due to the outbreak of the novel coronavirus, global oil demand dropped by 5.6 million barrels per day in the first quarter of the year, compared to the previous year, according to the International Energy Agency.

With a steep decline in road traffic, “[g]asoline was the fuel with the largest absolute decline in demand related to Covid‑19 containment measures,” according to an April report from the IEA.

Similarly, the most recent weekly report from the EIA, the U.S. agency, said, “Efforts to mitigate COVID-19’s spread led to a collapse in global petroleum product demand.” Although global demand has recovered “somewhat,” it said, demand is still lagging what it was in 2019 and “[f]uture demand for petroleum products remains highly uncertain as COVID-19 infection rates are rising in a number of countries.”

The weekly average price for regular gasoline in the U.S. dropped from $2.58 at the beginning of the year to $2.14 in the most recent week, hitting a low of $1.77 in late April, according to data from the EIA.

So, while we don’t know when the picture Eric Trump posted was taken, it could well have been from the time when much of the country was shut down this spring in an effort to slow the spread of the coronavirus and gasoline prices dipped below $2 per gallon.

The average price of regular gasoline during the Trump administration has been higher than that picture suggests, though. We calculated the average retail price of gasoline at $2.49, using EIA data from Trump’s first full week in office through the week ending Oct. 26.

That’s 48 cents per gallon lower than the average retail price for regular gasoline during the Obama administration. The price averaged $2.97 during Obama’s eight years, according to the EIA data. It’s also worth noting that in 2016, Obama’s last full year in office, regular gasoline averaged $2.14 per gallon, the cheapest it had been since 2004.

So, it’s misleading for Eric Trump to write that the price was $5 during that time — as he described it, “under O’Biden,” in an apparent effort to tie former Vice President Joe Biden to the cost of gas.

Gasoline prices did reportedly surpass $5 per gallon at some California filling stations while Obama was president in 2012 — although that was true, too, under Trump in 2019. But weekly statewide averages never topped $5 under Obama or Trump, according to the EIA.

Also, citing California stations as an example of national prices is misleading, since the state typically has higher prices than elsewhere.

The EIA explains on its website, “California gasoline prices are generally higher and more variable than prices in other states because relatively few supply sources offer California’s unique blend of gasoline outside of the state. California’s reformulated gasoline program is more stringent than the federal government’s program. In addition to the higher cost of this cleaner fuel, state taxes on gasoline in California are higher than they are in most states.”

So, average gas prices have been lower while Trump has been in office than while Obama was. But presidents don’t have control over those prices, and the difference isn’t as large as Eric Trump suggested.

Editor’s note: FactCheck.org is one of several organizations working with Facebook to debunk misinformation shared on social media. Our previous stories can be found here.

This fact check is available at IFCN’s 2020 US Elections FactChat #Chatbot on WhatsApp. Click here for more.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 17:11:53 #99
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195965149
quote:
81s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 17:09 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Controleer nou eens eerst of het wel klopt voor je iets post, dat zou al een hele verbetering zijn.

Misleading Messages on Gasoline Prices
[..]

Samengevat heeft het domme varken een paar nog dommere varkens voortgebracht.

Mooie filmtitel: Donald JR en Eric, "Dumb and Dumber, the White House years"
pi_195965194
Gestopt met lezen bij politifact.

2012 -> (voordat Trump ook maar in zicht was)

quote:
Sites like PolitiFact and Factcheck.org are designed to verify political claims and hold politicians accountable. But critics say fact-checking entities are themselves biased. The Weekly Standard's Mark Hemingway and Glenn Kessler of the Washington Post discuss fact-checking in American politics.
https://www.npr.org/2012/(...)-checking-under-fire
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195965222
quote:
13s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 17:14 schreef epicbeardman het volgende:
Gestopt met lezen bij politifact.

2012 -> (voordat Trump ook maar in zicht was)
[..]

https://www.npr.org/2012/(...)-checking-under-fire
De bronnen van de feiten staan in het artikel vermeld. Het is allemaal te verifieren.

Je kan natuurlijk ook met bronnen komen die het tegendeel gaan bewijzen maar jou kennende lees je alleen maar tweets en kijk je YT-jes ter informatie. Erg oppervlakkige manier van je laten informeren.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195965273
quote:
81s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 17:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

De bronnen van de feiten staan in het artikel vermeld. Het is allemaal te verifieren.
Maar je begrijpt toch dat het Eric niet gaat om de feiten, maar om een projectie van wat weer zou staan te komen onder een Biden/Harris presidentschap.

En ik snap ook wel dat in Amerika de prijzen ver van elkaar kunnen liggen per staat, dat die foto weinig zegt. Maar aangezien Joe met olie wil stoppen is dit gewoonweg een projectie van Eric. Denk dat je zijn troll tweet te serieus neemt.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195965299
Het is ook niet gek dat de benzineprijzen dit jaar stevig fluctueren. De coronacrisis heeft de economie vertraagd en veel mensen werken thuis. Minder mobiliteit betekent minder vraag naar benzine en dus lagere prijzen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195965352
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 17:19 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Maar je begrijpt toch dat het Eric niet gaat om de feiten, maar om een projectie van wat weer zou staan te komen onder een Biden/Harris presidentschap.

En ik snap ook wel dat in Amerika de prijzen ver van elkaar kunnen liggen per staat, dat die foto weinig zegt. Maar aangezien Joe met olie wil stoppen is dit gewoonweg een projectie van Eric. Denk dat je zijn troll tweet te serieus neemt.
Het vervelende is dat hordes domvolk dit wel serieus nemen en jij werkt lekker mee aan het verspreiden van misleidende informatie. Daar moet je eens over nadenken.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195965448
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 17:23 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het vervelende is dat hordes domvolk dit wel serieus nemen en jij werkt lekker mee aan het verspreiden van misleidende informatie. Daar moet je eens over nadenken.
Als voorstander van de green new deal zijn dit soort brandstofprijzen toch wel wenselijk.
pi_195965469
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 17:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Als voorstander van de green new deal zijn dit soort brandstofprijzen toch wel wenselijk.
Jij bent voorstander van de green new deal? *O*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195965497
twitter


Je moet het gore lef maar hebben.
pi_195965499
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 17:30 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Jij bent voorstander van de green new deal? *O*
Ik ben voorstander van de old black deal.
pi_195965576
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 17:31 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]

Je moet het gore lef maar hebben.
Heb je de rest ook geluisterd? Wat zijn zijn argumenten daarvoor? En zo'n zinnetje zegt weer erg weinig. Context!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 17:49:11 #110
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 17:56:53 #111
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_195965837
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 16:17 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Als ze ditzelfde onderzoekje hadden gedaan voor alle BLM-demo's, dan waren de Stanford-wetenschappertjes nu ontslagen, bedreigd en sowieso volledig kapotgemaakt door de 'anti-racisme'-bende. Feit.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_195965850
4 rally's vandaag in PA!


Wat een harde werker voor Amerika, terwijl hij zijn salaris doneert en door iedereen behalve het volk wordt gehaat. En waarom staat Trump tegenover Biden? "i ran because of you" Statement van het debat.

Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195965853
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 17:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Heb je de rest ook geluisterd? Wat zijn zijn argumenten daarvoor? En zo'n zinnetje zegt weer erg weinig. Context!
Uit z'n verband gerukt zoals altijd. Harris maakt vaker theoretische argumenten die wat ingewikkelder zijn dan soundbites.
pi_195965946
Ah Bin Laden.. arm nichtje trouwens.Gehaat omdat ze Trump supporter is i.p.v. democratisch of deze achternaam draagt.

Osama bin Laden's niece says endorsing Trump got her more backlash than being related to 9/11 mastermind

twitter


Haar Twitter is best wel grappig om door te gaan, leftist tears dit dat, laptop biden :P Veel van de woede zal komen van de vrouwelijke democratische kant die natuurlijk haten omdat ze zo knap is en wel haar eigen mening durft te geven.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195966047
quote:
Trump is vandaag anders dan anders, hij is rustig en is serieuzer. Ander type publiek in PA?
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 18:21:47 #116
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195966193
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 18:11 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Trump is vandaag anders dan anders, hij is rustig en is serieuzer. Ander type publiek in PA?
Weer een tia denk ik
pi_195966292
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 17:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Heb je de rest ook geluisterd? Wat zijn zijn argumenten daarvoor? En zo'n zinnetje zegt weer erg weinig. Context!
Sinds wanneer is context relevant? Maar goed ook met context kan ik mij niet indenken dat je Trump weerzinwekkender vind dan Osama Bin Laden.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 18:29:59 #118
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195966321
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 18:11 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Trump is vandaag anders dan anders, hij is rustig en is serieuzer. Ander type publiek in PA?
Z'n drugs zijn uitgewerkt denk ik.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195966354
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 18:29 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Z'n drugs zijn uitgewerkt denk ik.
Hij is high on life.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 18:32:41 #120
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195966361
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 18:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Sinds wanneer is context relevant? Maar goed ook met context kan ik mij niet indenken dat je Trump weerzinwekkender vind dan Osama Bin Laden.
Tuurlijk is Bin Laden weerzinwekkender, maar toch zijn er overeenkomsten;

Allebei de leider van een extremistische beweging vol met gehersenspoelde mensen.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195966403
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 18:32 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Tuurlijk is Bin Laden weerzinwekkender, maar toch zijn er overeenkomsten;

Allebei de leider van een extremistische beweging vol met gehersenspoelde mensen.
De enige overeenkomst die ze hebben is hun aanzienlijke vermogen.
Ik zal deze quote bewaren mocht Trump winnen en de malloten weer huilend en rellend door de straten trekken jammerend omdat de heilige Democraten weer verloren hebben.
pi_195966451
twitter


Trump had zo’n soort filmpje als een advertentie voor TV moeten gebruiken.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 18:39:29 #123
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195966460
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 18:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De enige overeenkomst die ze hebben is hun aanzienlijke vermogen.
Ik zal deze quote bewaren mocht Trump winnen en de malloten weer huilend en rellend door de straten trekken jammerend omdat de heilige Democraten weer verloren hebben.
Rellend?

Wat vind je hier van

https://mobile.twitter.com/ericcervini/status/1322336226792321025

Ook volkomen normaal zeker.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195966522
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 18:39 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Rellend?

Wat vind je hier van

https://mobile.twitter.com/ericcervini/status/1322336226792321025

Ook volkomen normaal zeker.
Je bedoelt dat ze de bus van Biden Harris op aan het wachten waren en vervolgens mee hadden gereden in een karavaan achter de bus aan? Ja het is verschrikkelijk, velen malen erger dan rellend en plunderend tuig dat door de straten trekt en in sommige gevallen zelfs aan het moorden zijn geslagen.
Ik hoop dat Trump hier gauw afstand van neemt want achter een bus aanrijden zal toch wel bijzonder ingrijpend zijn voor de inzittenden van die bus......
pi_195966554
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 18:03 schreef epicbeardman het volgende:
Ah Bin Laden.. arm nichtje trouwens.Gehaat omdat ze Trump supporter is i.p.v. democratisch of deze achternaam draagt.

Osama bin Laden's niece says endorsing Trump got her more backlash than being related to 9/11 mastermind

[ twitter ]

Haar Twitter is best wel grappig om door te gaan, leftist tears dit dat, laptop biden :P Veel van de woede zal komen van de vrouwelijke democratische kant die natuurlijk haten omdat ze zo knap is en wel haar eigen mening durft te geven.
Knap?
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 18:46:46 #126
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195966564
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 18:32 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Tuurlijk is Bin Laden weerzinwekkender, maar toch zijn er overeenkomsten;

Allebei de leider van een extremistische beweging vol met gehersenspoelde mensen.
Ach trump heeft inmiddels meer Amerikaanse doden op zijn geweten dan bin laden. Met trump als president heb je geen externe vijanden meer nodig. Zonder oorlog weet trump meer Amerikaanse slachtoffers te maken dan drie presidenten in Vietnam.

MAGA, morons are governing america!
  Beste debater 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 18:58:26 #127
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195966752
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 18:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De enige overeenkomst die ze hebben is hun aanzienlijke vermogen.
Ik zal deze quote bewaren mocht Trump winnen en de malloten weer huilend en rellend door de straten trekken jammerend omdat de heilige Democraten weer verloren hebben.
Vertel eens, wat maakt de Republikeinen zo geweldig en waarom maak jij je als NL'er druk om?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 18:59:35 #128
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195966776
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 18:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ze de bus van Biden Harris op aan het wachten waren en vervolgens mee hadden gereden in een karavaan achter de bus aan? Ja het is verschrikkelijk, velen malen erger dan rellend en plunderend tuig dat door de straten trekt en in sommige gevallen zelfs aan het moorden zijn geslagen.
Ik hoop dat Trump hier gauw afstand van neemt want achter een bus aanrijden zal toch wel bijzonder ingrijpend zijn voor de inzittenden van die bus......
Dus jij vind dit soort intimidatie met geladen geweren volkomen normaal? Ja?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195967001
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 18:59 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Dus jij vind dit soort intimidatie met geladen geweren volkomen normaal? Ja?
Jij hebt nog meer beeldmateriaal? Bovendien is het legaal om met een geladen geweer in de openbare ruimte te zijn.
Maar misschien heb je nog wat beeldmateriaal waar ze aan het richten waren op de bus met geladen geweren. Mocht dat het geval zijn dan neem ik er met plezier afstand van.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:14:13 #130
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_195967029
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:12 schreef Chivaz het volgende:
?
Dit.

En in texas is het inderdaad legaal met geladen geweren rond te lopen.

Dat dat voor Nederlanders anders is, tja.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:14:23 #131
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195967033
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Jij hebt nog meer beeldmateriaal? Bovendien is het legaal om met een geladen geweer in de openbare ruimte te zijn.
Maar misschien heb je nog wat beeldmateriaal waar ze aan het richten waren op de bus met geladen geweren. Mocht dat het geval zijn dan neem ik er met plezier afstand van.
Ik vraag me vooral af waarom juist het deel met "geladen geweren" erbij moet. Alsof intimidatie normaal/acceptabel is totdat er "geladen geweren" bij komen kijken.

Oh wacht, dat denkt Links inderdaad. :{
pi_195967087
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:14 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik vraag me vooral af waarom juist het deel met "geladen geweren" erbij moet. Alsof intimidatie normaal/acceptabel is totdat er "geladen geweren" bij komen kijken.

Oh wacht, dat denkt Links inderdaad. :{
Wat dat betreft moeten we blij zijn dat de soyviets in de VS zich bewapenen met blikken soep etc. Waren het echte wapens geweest dan hadden we over duizenden doden kunnen spreken ipv tientallen.
pi_195967090
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 18:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ze de bus van Biden Harris op aan het wachten waren en vervolgens mee hadden gereden in een karavaan achter de bus aan? Ja het is verschrikkelijk, velen malen erger dan rellend en plunderend tuig dat door de straten trekt en in sommige gevallen zelfs aan het moorden zijn geslagen.
Ik hoop dat Trump hier gauw afstand van neemt want achter een bus aanrijden zal toch wel bijzonder ingrijpend zijn voor de inzittenden van die bus......
Gewapend, volgens de tweets geprobeerd om de bus van de weg te rijden. Niet dat deel even skippen h.

Verder heb ik nog geen filmpjes gezien van rellende Biden supporters. Je hebt ze vast wel toch? En nee, een neger zijn of anti-Trump maakt iemand nog geen supporter. Ik verwacht in ieder geval iets van vlaggen.
pi_195967105
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:14 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik vraag me vooral af waarom juist het deel met "geladen geweren" erbij moet. Alsof intimidatie normaal/acceptabel is totdat er "geladen geweren" bij komen kijken.

Oh wacht, dat denkt Links inderdaad. :{
Ja zo denkt links :')
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:18:02 #135
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195967116
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Wat dat betreft moeten we blij zijn dat de soyviets in de VS zich bewapenen met blikken soep etc. Waren het echte wapens geweest dan hadden we over duizenden doden kunnen spreken ipv tientallen.
Inderdaad. Voorlopig is het Links dat mensen heeft gedood in niet-zelfverdedigingssituaties.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:18:34 #136
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195967123
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:17 schreef kipknots het volgende:

[..]

Gewapend, volgens de tweets geprobeerd om de bus van de weg te rijden. Niet dat deel even skippen h.

Verder heb ik nog geen filmpjes gezien van rellende Biden supporters. Je hebt ze vast wel toch? En nee, een neger zijn of anti-Trump maakt iemand nog geen supporter. Ik verwacht in ieder geval iets van vlaggen.
Zijn die tweets meer of minder betrouwbaar dan Hunter Bidens laptop?
pi_195967128
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:17 schreef kipknots het volgende:

[..]

Gewapend, volgens de tweets geprobeerd om de bus van de weg te rijden. Niet dat deel even skippen h.

Verder heb ik nog geen filmpjes gezien van rellende Biden supporters. Je hebt ze vast wel toch? En nee, een neger zijn of anti-Trump maakt iemand nog geen supporter. Ik verwacht in ieder geval iets van vlaggen.
Dat rellend volk zullen zeker Trump stemmen. Man hou toch op hoor.
pi_195967164
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:17 schreef kipknots het volgende:

[..]

Gewapend, volgens de tweets geprobeerd om de bus van de weg te rijden. Niet dat deel even skippen h.

Verder heb ik nog geen filmpjes gezien van rellende Biden supporters. Je hebt ze vast wel toch? En nee, een neger zijn of anti-Trump maakt iemand nog geen supporter. Ik verwacht in ieder geval iets van vlaggen.
Ach wel nee 94% van de Trump supporters deed niks. Mostly peaceful protest.

Overigens reed die staffer zelf tegen die truck aan.
pi_195967170
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:18 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Inderdaad. Voorlopig is het Links dat mensen heeft gedood in niet-zelfverdedigingssituaties.
Ja maar ze hadden geen vlag bij, dus dan telt het niet.
pi_195967187
De links-rechts discussie en welke partij gewelddadiger is mag wel weer achterwege blijven en weer ontopic graag.
pi_195967196
Meestal kan ik er hier de humor nog van in zien, maar hoe sommige users hier bedreigingen en intimidatie goed gaan zitten praten is echt een schandaal en in en in triest.

Je moet je kapot schamen.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195967219
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:21 schreef Cara het volgende:
Meestal kan ik er hier de humor nog van in zien, maar hoe sommige users hier bedreigingen en intimidatie goed gaan zitten praten is echt een schandaal en in en in triest.

Je moet je kapot schamen.
Ben ik het volstrekt mee eens.
pi_195967354
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:20 schreef Fugue het volgende:
[modbreak] De links-rechts discussie en welke partij gewelddadiger is mag wel weer achterwege blijven en weer ontopic graag. [/modbreak]
Topic is toch al niet om aan te gluren. Wat een niveau
En dan links dit. Links dat.
pi_195967393
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Topic is toch al niet om aan te gluren. Wat een niveau
En dan links dit. Links dat.
Ja het blijkt wel erg lastig te zijn een inhoudelijke discussie te voeren. Wij zagen het ook liever anders.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:33:47 #145
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195967451
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:30 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ja het blijkt wel erg lastig te zijn een inhoudelijke discussie te voeren. Wij zagen het ook liever anders.
Laat ik dan maar verstandig zijn en mij hier niet meer laten zien. Ben het eens met je hoor, het is ook volkomen kansloos.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195967488
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:33 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Laat ik dan maar verstandig zijn en mij hier niet meer laten zien. Ben het eens met je hoor, het is ook volkomen kansloos.
En zo droop don de druiper af.

Sorry ik moest hem maken.
pi_195967752
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:30 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ja het blijkt wel erg lastig te zijn een inhoudelijke discussie te voeren. Wij zagen het ook liever anders.
Dat is een keuze qua moderatie. Als je constant misleidende informatie toelaat zonder onderbouwing in de vorm van oneliners, tweets, YT-jes en plaatjes zoals dit ook weer ...

quote:
14s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:26 schreef Ensiferum het volgende:
Het was nog nooit zo makkelijk om de juiste kandidaat te kiezen:

[ afbeelding ]
... dan krijg je dat ;(
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195967828
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat is een keuze qua moderatie. Als je constant misleidende informatie toelaat zonder onderbouwing in de vorm van oneliners, tweets, YT-jes en plaatjes zoals dit ook weer ...
[..]

... dan krijg je dat ;(
Die proberen we zoveel mogelijk te weren. Mag je natuurlijk altijd TR’en als we er overheen kijken
pi_195967854
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:54 schreef Fugue het volgende:

[..]

Die proberen we zoveel mogelijk te weren. Mag je natuurlijk altijd TR’en als we er overheen kijken
Daat heb ik 1 keertje gedaan maar omdat de regels hier soepeler waren werd daar niets mee gedaan. Dus ben ik daar mee opgehouden.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195968046
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:20 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ach wel nee 94% van de Trump supporters deed niks. Mostly peaceful protest.

Overigens reed die staffer zelf tegen die truck aan.
twitter


Maar het is natuurlijk enorm problematisch als de campagne op zo'n manier onmogelijk wordt gemaakt.
pi_195968100
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 20:07 schreef kipknots het volgende:

[..]

[ twitter ]

Maar het is natuurlijk enorm problematisch als de campagne op zo'n manier onmogelijk wordt gemaakt.
Bizar joh die staffer drukt zo die truck van de weg. Zat Sleepy Joe zelf achter het stuur ofzo ?

AVK / Voor al uw grappige memes/twitterlinkjes/gifjes over de kandidaten
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:16:04 #152
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195968214
Je kunt ook gewoon terug naar POL gaan als je te allergisch bent voor "domme" pro-Trump posts, en lekker daar krom liggen door "domme" anti-Trump posts en tweets. Door dit net als POL te willen maken laat je enkel zien dat je anderen niets gunt, zeker niet als het een positieve omgeving is waar mensen daadwerkelijk plezier hebben. Alles moet zuur en negatief, wants zo is het nieuws en zo zijn de tweets. Het is jammer dat je geen kandidaat hebt waar je positief over kan zijn, maar dan hoef je nog niet de pret voor anderen te drukken. Maak gewoon van het Biden topic een pro-Biden feestje en wellicht heb ook jij meer plezier. Als haat je primaire motivatie in een politiek forum is, dan is het wellicht beter positievere tijdsbestedingen te vinden.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:19:13 #153
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195968266

Air Force One has landed, spoedig nog een rally van de energieke Godkeizer van de VS.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:19:38 #154
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195968276
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 20:07 schreef kipknots het volgende:

[..]

[ twitter ]

Maar het is natuurlijk enorm problematisch als de campagne op zo'n manier onmogelijk wordt gemaakt.
Users die dit debiele gedrag hier niet afkeuren, mijn god.
pi_195968463
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:30 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ja het blijkt wel erg lastig te zijn een inhoudelijke discussie te voeren. Wij zagen het ook liever anders.
Niet persoonlijk maar dit is gewoon jullie beleid. Dit is precies wat jullie uitvoeren.

Ik heb het vaak genoeg gelezen. Als iets je niet zint dan moet je het negeren of meer 'andere berichten' posten. Zie hier het resultaat. Hoe harder iemand schreeuwt, hoe meer die zijn stempel ergens op drukt en op een gegeven moment houden andere mensen hun kop.

Dit wordt al jaren geroepen en elk jaar blijven minder fokkers over. Zie al die topics in dit avk forum. Overal geschreeuw, ad hominems, geschreeuw en polarisatie.

Als je het niet wilt, doe er dan wat aan. Stop met toekijken
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:30:52 #156
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195968466
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 20:10 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Bizar joh die staffer drukt zo die truck van de weg. Zat Sleepy Joe zelf achter het stuur ofzo ?

AVK / Voor al uw grappige memes/twitterlinkjes/gifjes over de kandidaten
Jij vindt geweld en intimidatie prima middelen in een verkiezingscampagne?
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:36:49 #157
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195968584
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 20:30 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Niet persoonlijk maar dit is gewoon jullie beleid. Dit is precies wat jullie uitvoeren.

Ik heb het vaak genoeg gelezen. Als iets je niet zint dan moet je het negeren of meer 'andere berichten' posten. Zie hier het resultaat. Hoe harder iemand schreeuwt, hoe meer die zijn stempel ergens op drukt en op een gegeven moment houden andere mensen hun kop.

Dit wordt al jaren geroepen en elk jaar blijven minder fokkers over. Zie al die topics in dit forum, overal geschreeuw, ad hominems, geschreeuw en polarisatie.

Als je het niet wilt, doe er dan wat aan.
Je kan ook blij zijn dat alle stomme users zich in 1 topic verzamelen en dan heb je de rest van het forum voor alle kwaliteitsusers. En het kan ook zijn dat er users weg gaan wegens matige moderatie. En iedereen mag voor zichzelf invullen wat matig inhoudt. Alles weg willen hebben dat jou niet bevalt zal ook niet leiden tot een levendiger forum. En waarom zou het, als alleen mensen als jij kunnen/mogen posten? En al die "levendige inhoudelijke discussies" zullen dan niets meer zijn dan een groepje papegaaiende ja-knikkers.
pi_195968700
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 20:30 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Jij vindt geweld en intimidatie prima middelen in een verkiezingscampagne?
Vond jij het geen tijd om de wapens op te pakken ?

Jawel, dat was jij.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:44:47 #159
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195968736
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 20:43 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Vond jij het geen tijd om de wapens op te pakken ?
Ontloop je nou alweer een vraag?

En ja dat was ik. Zelfverdediging tegen extreemrechtse gekkies was dat
pi_195968912
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:23 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Na 4 jaar Obama was 55% slechter af. Tja...
Dan maar geen Obama stemmen nu!
pi_195970372
Ja, klaar nu.
pi_195970467
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:10 schreef Fugue het volgende:
Ja, klaar nu.
Klopt, want iedereen weet donders goed dat Trump gaat winnen. Democraten en zijn stemmers/geaffilieerde organisaties gooien eigen glazen in. Zet Biden aan het woord en hij valt door de mand, zelfde voor Harris.

Het wordt geen rode golf, maar een rode tsunami.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:17:48 #163
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195970515
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Klopt, want iedereen weet donders goed dat Trump gaat winnen. Democraten en zijn stemmers/geaffilieerde organisaties gooien eigen glazen in. Zet Biden aan het woord en hij valt door de mand, zelfde voor Harris.

Het wordt geen rode golf, maar een rode tsunami.
Zag dat de betting sites deze week meer overtuigd zijn geraakt van een winst voor Biden.
Je kan veel geld verdienen
pi_195970576
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Klopt, want iedereen weet donders goed dat Trump gaat winnen. Democraten en zijn stemmers/geaffilieerde organisaties gooien eigen glazen in. Zet Biden aan het woord en hij valt door de mand, zelfde voor Harris.

Het wordt geen rode golf, maar een rode tsunami.
We zullen volgende week wel zien of je glazen bol klopt.
pi_195970635
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:17 schreef Momo het volgende:

[..]

Zag dat de betting sites deze week meer overtuigd zijn geraakt van een winst voor Biden.
Je kan veel geld verdienen
Klopt zoiets.

twitter


Maar dan 2 nullen eraf :P Op unibet is het ook 2.7 atm. Maar ik zoek een site waar ik ook een klein gokje ernaast op winst popular vote kan doen. I.v.m. hoge opkomst overal. *O*
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:24:38 #166
236264 crew  capricia
pi_195970645
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Klopt, want iedereen weet donders goed dat Trump gaat winnen. Democraten en zijn stemmers/geaffilieerde organisaties gooien eigen glazen in. Zet Biden aan het woord en hij valt door de mand, zelfde voor Harris.

Het wordt geen rode golf, maar een rode tsunami.
Want anders ga je weg van fok?
Of zo .
Definitely not CIA
pi_195970665
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:24 schreef capricia het volgende:

[..]

Want anders ga je weg van fok?
Of zo .
De verkiezingen interesseren mij, daarna zal mij het weer een worst wezen ja.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:26:56 #168
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195970683
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Klopt zoiets.

[ twitter ]

Maar dan 2 nullen eraf :P Op unibet is het ook 2.7 atm. Maar ik zoek een site waar ik ook een klein gokje ernaast op winst popular vote kan doen. I.v.m. hoge opkomst overal. *O*
pi_195970797
Bij betfair kun je 7.6 keer je geld terug krijgen als Trump de popular vote wint, waar nog wel 5% commissie vanaf gaat, dus zeg 7.2 keer je inzet terug: https://www.betfair.com/exchange/plus/politics/market/1.170211116

Lijken me slechte odds, maar hey ... de wonderen zijn de wereld niet uit.
pi_195970833
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
Bij betfair kun je 7.6 keer je geld terug krijgen als Trump de popular vote wint, waar nog wel 5% commissie vanaf gaat, dus zeg 7.2 keer je inzet terug: https://www.betfair.com/exchange/plus/politics/market/1.170211116

Lijken me slechte odds, maar hey ... de wonderen zijn de wereld niet uit.
Volgens de Economist forecast is de kans van Trump die de popular vote wint minder dan <1%.
Slechte odds is nog een understatement :D
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195970888
twitter


-O-
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  Beste debater 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:39:38 #172
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195970892
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

De verkiezingen interesseren mij, daarna zal mij het weer een worst wezen ja.
Dan had men toch wel mogen verwachten dat je iets meer verstand van Amerikaanse geschiedenis en politiek zou hebben.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195970928
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:36 schreef Cara het volgende:

[..]

Volgens de Economist forecast is de kans van Trump die de popular vote wint minder dan <1%.
Slechte odds is nog een understatement :D
Het gekke is dat die een betmarket is. Dus simpelweg transparant in evenwicht tussen partijen die voor en tegen wedden. Als de liquiditeit nou laag was kun je van allerhande vreemde dingen zien, maar die is hier best redelijk. Curieuze zaak.

Overigens is het model van de Economist wel een stuk meer bullish dan bv. 538 voor Biden.
  Beste debater 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:44:04 #174
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195970973
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Klopt, want iedereen weet donders goed dat Trump gaat winnen. Democraten en zijn stemmers/geaffilieerde organisaties gooien eigen glazen in. Zet Biden aan het woord en hij valt door de mand, zelfde voor Harris.

Het wordt geen rode golf, maar een rode tsunami.
Dan mogen de meeste Amerikanen wel wat blikvoer gaan inslaan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195970985
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dan had men toch wel mogen verwachten dat je iets meer verstand van Amerikaanse geschiedenis en politiek zou hebben.
Ben nog niet zo oud en de Obama's presidentschap zag je van een mijl aankomen met Change en first black president wat Amerika zo nodig had, herverkiezingen interesseerde mij destijds ook niet want was toch Obama die zou gaan winnen zo ver ik mij kan herinneren. Zelfs vorige verkiezingen niet echt mee bezig gehouden. Maar nu met corona en thuiswerken en weinig aanbod in series/goede films is dit ook vermakelijk.

Misschien maar eens House of Cards beginnetje maken. :9
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Beste debater 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:45:27 #176
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195971019
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:44 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ben nog niet zo oud en de Obama's presidentschap zag je van een mijl aankomen met Change en first black president wat Amerika zo nodig had, herverkiezingen interesseerde mij destijds ook niet want was toch Obama die zou gaan winnen zo ver ik mij kan herinneren. Zelfs vorige verkiezingen niet echt mee bezig gehouden. Maar nu met corona en thuiswerken en weinig aanbod in series/goede films is dit ook vermakelijk.

Misschien maar eens House of Cards beginnetje maken. :9
Zou jij een Trump ook graag als Nederlands premier hebben?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195971051
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zou jij een Trump ook graag als Nederlands premier hebben?
Nee maar Tulsi Gabbard wel, maarja dat is blijkbaar ook een Russische KGB agent.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Beste debater 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:47:57 #178
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195971060
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:47 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nee maar Tulsi Gabbard wel, maarja dat is blijkbaar ook een Russische KGB agent.
Aha... je weet dat dat een Democraat is?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195971082
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Aha... je weet dat dat een Democraat is?
Ja, zij doet het goed bij de Nederlandse FVD/PVV aanhang, dus dat weet hij. Hij was sarcastisch.
pi_195971194
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Aha... je weet dat dat een Democraat is?
Jazeker, een hele goede, eentje die niet het orangemanbad virus heeft en zich echt bezig houdt met relevante zaken. Iemand die niet continue racist card of gendercard trekt. Een voorbeeld voor veel democraten.

Dingen zoals de "Don't Touch my Button's Act"
quote:
Representatives Paul Gosar (AZ-4), Tulsi Gabbard (HI-2), and Senator John Kennedy (LA) introduced the Don't Push My Buttons Act. This bill reforms Section 230 of the Communications Decency Act by limiting immunity from liability for online platforms to curate content for users based on collected personal data preferences, unless users elect to receive the content.

Custom content curation options for users are not inherently bad, and the bill provides protections to platforms for content curation if the users choose it. The Don’t Push My Buttons Act limits immunity from liability for online platforms to collect personal data and curate corresponding content without consent from the user.
“Tech companies are making users the product. Big Tech is collecting user data and manipulating users, often unwittingly. Some may find content curation options convenient, but many users are creeped out and manipulated by data collection and content curation regarding personal habits, preferences, or beliefs. The Don’t Push My Buttons Act empowers users to choose, or decline, custom content curation based on collected personal data, empowering users to protect themselves from unwanted manipulation online,” said Rep. Paul Gosar.

“Anti-social media companies treat us like products, exploiting and dehumanizing us for their own profits, without regard for the consequences. They intentionally create and fuel conflict and hate, causing physical, spiritual and mental suffering and pain. They are tearing us apart and destroying our nation,” said Rep. Tulsi Gabbard. “Our legislation takes the power out of the hands of anti-social media corporations and puts it into the hands of the people who use their platforms. We, the people, get to decide whether to subject ourselves to their manipulative algorithms. Their failure to comply lifts all legal immunity they currently enjoy so we can hold them accountable and liable for the devastation and suffering they leave in their wake.”

“Social media has many virtues, but too often it divides people by feeding them polarizing information—without their awareness or consent. Platforms that incite conflict just to increase their ad revenue have a duty to inform users of that manipulation. My bill would give Americans more control over their privacy and online experience, and I applaud Congressman Gosar for introducing its companion in the House,” said Senator John Kennedy.
Ik heb al eerder mijn mening geuit hierover trouwens, maar dat waren paar threads terug. Anyway, toen ik dat aangaf werd er ook aangegeven dat zij een russische spion was volgens iemand hier.

Haar gesprek met Joe Rogan kan je echt zien hoe Tulsi is, haar twitter spreekt ook boekdelen hierover.
https://twitter.com/TulsiGabbard
Geen slechte post over Trump, zij pakt het op een manier aan wat ik van democraten verwacht. De huidige democraten zijn niks beters dan "Trumpers"
Democraten verwacht ik boven het lage niveau te staan wat de afgelopen 5 jaar plaatsvindt. Het moddergooien van beide kanten.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Beste debater 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:54:55 #181
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195971209
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:53 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Jazeker, een hele goede, eentje die niet het orangemanbad virus heeft en zich echt bezig houdt met relevante zaken. Iemand die niet continue racist card of gendercard trekt. Een voorbeeld voor veel democraten.

Dingen zoals de "Don't Touch my Button's Act"
[..]

Ik heb al eerder mijn mening geuit hierover trouwens, maar dat waren paar threads terug. Anyway, toen ik dat aangaf werd er ook aangegeven dat zij een russische spion was volgens iemand hier.

Haar gesprek met Joe Rogan kan je echt zien hoe Tulsi is, haar twitter spreekt ook boekdelen hierover.
https://twitter.com/TulsiGabbard
Geen slechte post over Trump, zij pakt het op een manier aan wat ik van democraten verwacht. De huidige democraten zijn niks beters dan "Trumpers"
Democraten verwacht ik boven het lage niveau te staan wat de afgelopen 5 jaar plaatsvindt. Het moddergooien van beide kanten.
Dan waarom zo hopen op een Trump overwinning, als je weet dat Republikeins beleid voor de meeste normale Amerikanen rampzalig is?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195971258
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dan waarom zo hopen op een Trump overwinning, als je weet dat Republikeins beleid voor de meeste normale Amerikanen rampzalig is?
Jij schets echt iets wat totaal niet aan de orde is, de afgelopen 4 jaar hebben vele amerikanen goede zaken gedaan, hoewel NYT e.d dat allemaal wellicht niet willen laten blijken en mensen hier in geloven prima. Maar de werkelijkheid is dat velen helemaal geen impact hebben van welke president er zit. Uiteindelijk zijn er miljoenen Amerikanen die prima en er vaak zelfs vooruit op zijn gegaan de afgelopen jaren onder Trump.

Maar diegene die er vooruit op zijn gegaan hoor je niet klagen, misschien is dat straks wel te zien in de uitslag.
quote:
aanvullende gedachtes
Ik denk dat wij allemaal een verkeerd beeld krijgen van wat er op internet afspeelt en hoeveel impact het daadwerkelijk heeft op het dagelijks leven in Amerika.

Als je kijkt hoe betrokken Europeanen zijn bij de Amerikaanse verkiezingen en het invloed qua likes/posts die deze groep maken is enorm. Zo weet ik zeker dat uit de 110duizend kijkers die Trump gemiddeld trekt bij zo'n livestream er wss 30-50 duizend Europeanen/Russen/Chinezen zitten te kijken.
Zo zie ik dit ook op reddit terug, hier zitten veelal anti-Trumpers en dit zijn ook enorm veel Europeanen. Ook twitter natuurlijk.

Reddit krijgt 1.5 miljard visits per maand, maar 50% daarvan is maar Amerikaans.
https://www.statista.com/(...)e-user-distribution/

Gemiddelde leeftijd van die bezoeker is 20-30 oid op die sites. Wij slaan een heeeeel groot deel van Amerika over. Amerika heeft meer miljonairs dan Nederland heeft aan totale inwoners, deze zullen vrijwel allemaal Trump stemmen, al is het om zijn belastingen.


Wellicht relevante video.

[ Bericht 4% gewijzigd door epicbeardman op 31-10-2020 23:17:59 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195971829
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:57 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Jij schets echt iets wat totaal niet aan de orde is, de afgelopen 4 jaar hebben vele amerikanen goede zaken gedaan, hoewel NYT e.d dat allemaal wellicht niet willen laten blijken en mensen hier in geloven prima. Maar de werkelijkheid is dat velen helemaal geen impact hebben van welke president er zit. Uiteindelijk zijn er miljoenen Amerikanen die prima en er vaak zelfs vooruit op zijn gegaan de afgelopen jaren onder Trump.

Maar diegene die er vooruit op zijn gegaan hoor je niet klagen, misschien is dat straks wel te zien in de uitslag.
[..]

Ik denk dat wij allemaal een verkeerd beeld krijgen van wat er op internet afspeelt en hoeveel impact het daadwerkelijk heeft op het dagelijks leven in Amerika.

Als je kijkt hoe betrokken Europeanen zijn bij de Amerikaanse verkiezingen en het invloed qua likes/posts die deze groep maken is enorm. Zo weet ik zeker dat uit de 110duizend kijkers die Trump gemiddeld trekt bij zo'n livestream er wss 30-50 duizend Europeanen/Russen/Chinezen zitten te kijken.
Zo zie ik dit ook op reddit terug, hier zitten veelal anti-Trumpers en dit zijn ook enorm veel Europeanen. Ook twitter natuurlijk.

Reddit krijgt 1.5 miljard visits per maand, maar 50% daarvan is maar Amerikaans.
https://www.statista.com/(...)e-user-distribution/

Gemiddelde leeftijd van die bezoeker is 20-30 oid op die sites. Wij slaan een heeeeel groot deel van Amerika over. Amerika heeft meer miljonairs dan Nederland heeft aan totale inwoners, deze zullen vrijwel allemaal Trump stemmen, al is het om zijn belastingen.


Wellicht relevante video.
Weet je wie ook de huidige consensus onder de bevolking meet?

https://projects.fivethir(...)orecast/?cid=rrpromo

Je kan wel zeggen dat je het allemaal beter weet, maar voorlopig is Biden nog steeds torenhoog favoriet.
Ook met de afwijking van 2016, ondanks dat ze nu beter in zicht hebben wat er toen mis ging met de polls:

twitter
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195972081
@Cara Leuk, maar heb je er ook nog een eigen mening over? Je kan op het minst toch zeggen dat ik een punt kan hebben met het geschetste beeld op het internet? of bepaald zoals gewoonlijk "nieuws" of Twitter feeds jou mening? Of iemand die er totaal naast zat in 2016, maar nu natuurlijk wel goed moet hebben. Nate Silver is echt een Steve Jobs in democratische ogen. Een soort van god, waarom? idk.. mss omdat hij iets projecteert wat de democraten graag zien.

Ik heb paar van zijn berekeningen gezien van sommige staten en daar zaten maar bijvoorbeeld 1 bron van peilingen bij, geen meerdere bronnen om zo de algoritme te verdelen of recht te trekken. Wie zegt dat die ene bron daadwerkelijk goede resultaten aflevert.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195972424
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 23:37 schreef epicbeardman het volgende:
@:Cara Leuk, maar heb je er ook nog een eigen mening over? Je kan op het minst toch zeggen dat ik een punt kan hebben met het geschetste beeld op het internet? of bepaald zoals gewoonlijk "nieuws" of Twitter feeds jou mening? Of iemand die er totaal naast zat in 2016, maar nu natuurlijk wel goed moet hebben. Nate Silver is echt een Steve Jobs in democratische ogen. Een soort van god, waarom? idk.. mss omdat hij iets projecteert wat de democraten graag zien.

Ik heb paar van zijn berekeningen gezien van sommige staten en daar zaten maar bijvoorbeeld 1 bron van peilingen bij, geen meerdere bronnen om zo de algoritme te verdelen of recht te trekken. Wie zegt dat die ene bron daadwerkelijk goede resultaten aflevert.
Wat heeft mijn mening voor waarde als je ook de experts kun laten spreken?
Heel erg leuk dat jij je bij je eigen mening beter voelt maar die is niets waard vergeleken met de feiten van onderzoek.
538 neemt letterlijk alle peilingen van alle bronnen mee. Zelfs Rasmussen zit hier gewoon bij.
Wanneer jij roept dat we niet naar internet moeten kijken voor de denkwijze van het Amerikaanse volk, ben ik dat helemaal met je eens. Dan kijk ik dus naar de stem van het Amerikaanse volk. En die zegt, Biden heeft onze voorkeur, over Trump zijn we ontevreden. Zo simpel is het.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195972479
Als je een beter beeld wilt hebben kijk dan naar https://www.nbcnews.com/p(...)s/presidential-polls

Dat zijn de battlestates die game changers zijn.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195972484


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2020 00:04:42 (Mag in het andere topic graag) ]
pi_195972523
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 00:00 schreef epicbeardman het volgende:
Als je een beter beeld wilt hebben kijk dan naar https://www.nbcnews.com/p(...)s/presidential-polls

Dat zijn de battlestates die game changers zijn.
Waarom is dit beter dan 538? Het neemt de laatste 10 recente polls en schrapt de rest.
Daarbij staat Biden hier ook ruim aan de leiding? Wat is je punt?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195973788
twitter


De pandemie was toch voorbij :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195973863
Is geen bewijs, is een wiskundige schatting die weer totaal uit verband is getrokken. Dan zouden alle BLM protesten tijdens de piek van het corona virus in Amerika evenveel of meer schade aangericht hebben.

Zo grappig, hetgeen wat jij aankaart is zelfs meerdere malen voorspelt. Dat de democraten gaan zoeken naar corona nummers tijdens rally's of deze gaan fabriceren. Ze wisten dat de opkomst laag zou blijven bij Biden/Harris rally's dus kunnen makkelijk zeggen, we doen het lowkey i.v.m. de pandemie. Terwijl Harris/Biden wel de grote BLM demonstraties goedkeurde. Hypocriet.

Het liefste zien de democraten zo veel mogelijk doden, wantja dan hebben ze extra munitie om Trump aan te vallen. Ze gaan letterlijk over doden. Toen Trump het had moest hij er zelf aan dood.

Eng volk.

[ Bericht 0% gewijzigd door epicbeardman op 01-11-2020 02:33:42 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195973921
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 02:28 schreef epicbeardman het volgende:
Is geen bewijs, is een wiskundige schatting die weer totaal uit verband is getrokken. Dan zouden alle BLM protesten tijdens de piek van het corona virus in Amerika evenveel of meer schade aangericht hebben.

Zo grappig, hetgeen wat jij aankaart is zelfs meerdere malen voorspelt. Dat de democraten gaan zoeken naar corona nummers tijdens rally's of deze gaan fabriceren. Ze wisten dat de opkomst laag zou blijven bij Biden/Harris dus kunnen makkelijk zeggen, we doen het i.v.m. de pandemie. Terwijl Harris/Biden wel de grote BLM demonstraties goedkeurde. Hypocriet.

Het liefste zien de democraten zo veel mogelijk doden, wantja dan hebben ze extra munitie om Trump aan te vallen. Ze gaan letterlijk over doden. Toen Trump het had moest hij er zelf aan dood.

Eng volk.
Jaja een wiskundige schatting die uit zijn verband is getrokken? Jij hebt er verstand van zeker? :D

Natuurlijk hoef je vreedzame demonstraties niet af te keuren, sterker nog dat is een grondrecht van iedere burger. Ze werden bovendien niet georganiseerd door Biden/Harris en de meeste mensen droegen ook een mondkapje.

De rally's worden wel door Trump georganiseerd voor zijn eigen herverkiezing, zijn helemaal niet noodzakelijk, de mensen staan dicht op elkaar gepakt, de meesten dragen geen masker en iedereen staat voortdurend te schreeuwen (een manier waarop het virus overgedragen kan worden).

Nogal een verschil vind je niet?

(En niemand wil Trump dood hebben volgens mij. Ik tenminste juist niet. Hij moet wel na de verkiezingen nog verantwoording kunnen afleggen in verschillende rechtszaken :P )
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195973926
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 02:28 schreef epicbeardman het volgende:

Het liefste zien de democraten zo veel mogelijk doden, wantja dan hebben ze extra munitie om Trump aan te vallen. Ze gaan letterlijk over doden. Toen Trump het had moest hij er zelf aan dood.

Eng volk.
Ja, dit is het inderdaad. Je hebt het helemaal door. De democraten willen het liefst zo veel mogelijk mensen dood hebben. Wat ben jij een gigantische eikel.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195973944
Het is jammer dat dat enorme bord voor zijn kop hem niet beschermt tegen corona.
pi_195973985
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 02:41 schreef Cara het volgende:

[..]

Ja, dit is het inderdaad. Je hebt het helemaal door. De democraten willen het liefst zo veel mogelijk mensen dood hebben. Wat ben jij een gigantische eikel.
Kan je nagaan wat een hersengymnastiek je moet toepassen om zoiets te beweren. De democraten proberen al maandenlang juist mensen te beschermen door aan te dringen de adviezen van het CDC op te volgen terwijl Trump en republikeinen continu het gevaar bagatelliseren/ ontkennen en die adviezen aan hun laars lappen.

Maar nee hoor de democraten willen mensen dood hebben! Eng volk! :')

Nog een voorbeeldje van vandaag:

twitter


:X

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 01-11-2020 04:25:39 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195974266
En Trump vindt het natuurlijk weer prachtig. Echt een president voor het hele volk! :')

twitter


Brrrrr het nationalisme druipt ervan af :X

twitter


[ Bericht 17% gewijzigd door Kijkertje op 01-11-2020 04:36:19 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195974476
Dit gaat wel erg ver :')

twitter


quote:
The Trump campaign sought highly sensitive information about voting security measures in at least one Pennsylvania county this week, alarming the head commissioner, who said he wasn’t comfortable responding to the request.

In an email sent Tuesday and later reviewed by The Washington Post, the Trump campaign asked officials in Cumberland County for the names of people who transport ballots and voting machines once polls close, the names of people who have access to the ballots afterward, and the precise locations where the ballots are stored, including room numbers.

The bullet-point questionnaire, sent from a campaign volunteer’s Gmail account, also sought answers on more generic issues such as where ballots are counted and whether information is wiped from voting machines.

The email was first reported by the Sentinel newspaper.

County Commissioner Gary Eichelberger, a Republican, called the request intrusive and said that responding might disrupt election administration in the Republican-leaning county of 253,000.

“Our responsibility is to protect the integrity and security of the election,” he told The Post on Saturday. “I don’t know if the Trump campaign understands that, but they’re asking to do our job as the board of elections. And that’s our job, not their job.” He said he’d never seen a request like it in 16 years as an election official.

A campaign spokeswoman, Thea McDonald, said the request was for “standard election transparency details.” She said the campaign had been in touch with other counties, “some of which transparently provided answers to these important, reasonable questions via less formal requests.”

“As part of the Trump campaign’s efforts to ensure a free and fair election, we have asked county clerks for information so that we can gain a detailed understanding of voting processes — and the similarities and differences that may exist in different jurisdictions,” McDonald said in an emailed statement.

David Becker, head of the nonprofit Center for Election Innovation and Research, said it was unusual for a campaign to seek information on individual election workers that is typically kept confidential for security reasons. He also noted that other, less sensitive details in the campaign’s request would have been easily accessible had the campaign reached out earlier.

“To do so one week before Election Day, when election officials are at their busiest, in the best case shows a lack of competence,” he said. “The information that the campaigns really need has been publicly available for months. I’m not quite sure what the campaign feels it’s missing here.”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195974868
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:39 schreef Cara het volgende:
[ twitter ]

-O-
Je begrijp hopelijk wel dat hij overduidelijk sarcastisch is en juist aangeeft dat hij dankzij de SC misschien wel dagen langer moet wachten tot de winnaar bekend is!?

PA mag langer doen over het accepteren van stemmen, ondanks de verzoeken dit niet te doen.

Er wordt hier absoluut niet beweerd door Trump dat hij de winst “krijgt” van de SC.

Het is allemaal niet zo donker en ellendig als Twitter je wil laten geloven.

Zelfs CNN snapt het niet;
pi_195975137
quote:
9s.gif Op zondag 1 november 2020 02:10 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

De pandemie was toch voorbij :?
Dit is echt enorme pseudo-wetenschap. Al die vele BLM demonstraties zouden tot amper nieuwe besmettingen hebben geleid, en werden zelfs aangemoedigd door politici, maar zodra Trump een rally heeft is het bijna massamoord. Interessant. Ik wist niet dat Covid-19 zich zo selectief verspreid. Ik heb de studie even bekeken en deze staat vol aannames en selectieve criteria om data te pakken. Daarnaast is het hele idee an sich an twijfelachtig omdat men eigenlijk aanneemt dat alle mensen die naar zo'n rally gaan ook binnen diezelfde county actief zijn in het gewone leven, mochten ze van buiten de county komen vervalt eigenlijk de hele hypothese.

Zonde en schrikbarend dat wetenschap tegenwoordig wordt gebruikt om een bepaald politiek narratief te pushen. Maar helaas is het inderdaad mogelijk om data op een uiterst selectieve manier te gebruiken en eigenlijk te buigen over een bepaalde conclusie die van te voren al is getrokken.
  zondag 1 november 2020 @ 08:36:12 #199
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195975204
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2020 08:28 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit is echt enorme pseudo-wetenschap. Al die vele BLM demonstraties zouden tot amper nieuwe besmettingen hebben geleid, en werden zelfs aangemoedigd door politici, maar zodra Trump een rally heeft is het bijna massamoord. Interessant. Ik wist niet dat Covid-19 zich zo selectief verspreid. Ik heb de studie even bekeken en deze staat vol aannames en selectieve criteria om data te pakken. Daarnaast is het hele idee an sich an twijfelachtig omdat men eigenlijk aanneemt dat alle mensen die naar zo'n rally gaan ook binnen diezelfde county actief zijn in het gewone leven, mochten ze van buiten de county komen vervalt eigenlijk de hele hypothese.

Zonde en schrikbarend dat wetenschap tegenwoordig wordt gebruikt om een bepaald politiek narratief te pushen. Maar helaas is het inderdaad mogelijk om data op een uiterst selectieve manier te gebruiken en eigenlijk te buigen over een bepaalde conclusie die van te voren al is getrokken.
Ja maar haar e-mails! 😢
pi_195975243
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2020 07:46 schreef _I het volgende:

[..]

Je begrijp hopelijk wel dat hij overduidelijk sarcastisch is
Het sarcasme wat alleen door echte volgelingen begrepen kan worden, dat sarcasme bedoel je toch. _O-
pi_195975278
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 08:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Het sarcasme wat alleen door echte volgelingen begrepen kan worden, dat sarcasme bedoel je toch. _O-
Neem toch aan dat de rest ook weet hoe de SC gereageerd heeft op het verzoek in PA en De teleurstelling van Trump hierop!?

En anders is het duidelijk te zien in het filmpje.

[ Bericht 3% gewijzigd door _I op 01-11-2020 08:56:07 ]
  zondag 1 november 2020 @ 08:59:22 #202
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195975355
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2020 08:48 schreef _I het volgende:

[..]

Neem toch aan dat de rest ook weet hoe de SC gereageerd heeft op het verzoek in PA en De teleurstelling van Trump hierop!?

En anders is het duidelijk te zien in het filmpje.
"Ik zag Trump en toen kwam ik niet verder dan REEEE!"
pi_195975488
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2020 08:59 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

"Ik zag Trump en toen kwam ik niet verder dan REEEE!"
“Sarcasm is the lowest form of wit, but the highest for of intelligence..”
pi_195975654
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2020 07:46 schreef _I het volgende:

[..]

Je begrijp hopelijk wel dat hij overduidelijk sarcastisch is en juist aangeeft dat hij dankzij de SC misschien wel dagen langer moet wachten tot de winnaar bekend is!?
Trump is zelden sarcastisch. Zoals je zelf al aangeeft, vergt die vorm van humor een zekere mate van intelligentie, en die bezit Trump niet.

Maar zijn opmerking over de SC in relatie tot de verkiezingen sluit ook aan bij eerdere uitlatingen. Daar blijkt dus uit dat het overduidelijk geen sarcasme is.

Trump says he wants a conservative majority on the Supreme Court in case of an Election Day dispute.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195975870
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 09:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump is zelden sarcastisch. Zoals je zelf al aangeeft, vergt die vorm van humor een zekere mate van intelligentie, en die bezit Trump niet.

Maar zijn opmerking over de SC in relatie tot de verkiezingen sluit ook aan bij eerdere uitlatingen. Daar blijkt dus uit dat het overduidelijk geen sarcasme is.

Trump says he wants a conservative majority on the Supreme Court in case of an Election Day dispute.
De man heeft best humor en intelligentie. Dat jij dat niet ziet zegt genoeg.

Het was overduidelijk dat hij juist geirriteerd was over het feit dat de uitslag niet bekend is op 3 nov, maar dat het nu dagen langer kan duren. Wat niets met de disputen te maken heeft waar in het artikel aan gerefereerd wordt.

[ Bericht 9% gewijzigd door _I op 01-11-2020 09:54:58 ]
pi_195975947
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2020 09:48 schreef _I het volgende:

[..]

De man heeft best humor en intelligentie. Dat jij dat niet ziet zegt genoeg.
Trumps 'humor' behelst vooral het beschimpen van anderen. Sommigen vinden dat inderdaad hilarisch. Ironie en sarcasme zijn de man echter vreemd.

Trump bezit een bepaalde boerenslimheid, maar het ontbreekt hem aan intellectuele nieuwsgierigheid. Hij leest niet en verdiept zich niet in onderwerpen, waardoor hij niet in staat is nieuwe inzichten te verkrijgen. Trumps manier om zich ergens in te verdiepen, is het kijken van televisie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195975955
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2020 09:48 schreef _I het volgende:

[..]

De man heeft best humor en intelligentie. Dat jij dat niet ziet zegt genoeg.
Dat jij mijn 4d schaak van sarcastisch zijn over een sarcasme opmerking van trump zijn niet ziet wat zegt dat dan? _O-

Zeker als we dan deze loze quote van jou ook erbij zien.
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2020 09:13 schreef _I het volgende:

[..]

“Sarcasm is the lowest form of wit, but the highest for of intelligence..”
:P
pi_195976000
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2020 09:48 schreef _I het volgende:


Het was overduidelijk dat hij juist geirriteerd was over het feit dat de uitslag niet bekend is op 3 nov, maar dat het nu dagen langer kan duren. Wat niets met de disputen te maken heeft waar in het artikel aan gerefereerd wordt.
Het heeft er alles mee te maken. In het artikel van de NYT spreekt Trump de verwachting uit dat de verkiezingen worden beslist door de SC. Daarom wil hij dat het hooggerechtshof in meerderheid conservatief is.

In het fragment zegt hij dat ofwel op de reguliere wijze wint of met hulp van de SC.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195976117
De ironie..
  zondag 1 november 2020 @ 10:09:09 #210
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195976118
Als de Democraten gewoon hun verlies gaan erkennen, dan hoeft het Hooggerechtshof ook niets te beslissen.
pi_195976180
twitter
  zondag 1 november 2020 @ 10:23:28 #212
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_195976288
Waarom zie ik zo vaak die tweets van James Woods. Die man is echt knettergek.

Joe Biden vult geen arena's omdat hij dat niet verstandig vind. niets meer niets minder.

Fake news. GOP clutching at straws.

[ Bericht 25% gewijzigd door Gunner op 01-11-2020 10:30:31 ]
pi_195976321
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 00:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hah, in dit kader, @:EttovanBelgie, beweerde een van hen hier recent, die de Democratische partij wegzette als de slavenpartij en van de KKK, dat de reden waarom zwarte Amerikanen zo eenzijdig op Democraten stemmen de marketingafdeling van de Democratische partij is.

Een platformswitch was niet te bevatten. Een verklaring waarom Republikeinen veel vaker met confederate vlaggen zwaaien of waarom zuidelijke staten veel meer Republikeins stemmen en noordelijke staten veel meer Democratisch had hij buiten dit marketing-verzinsel omtrent zwarten geen verklaring voor. _O-

Het zou grappig zijn als het niet zo zielig was.
Ja, structureel gebrek aan kennis van de Amerikaanse geschiedenis bij sommige deelnemers aan de discussie idd. Uitstekende bijdrage van Etto btw.
I´m back.
  zondag 1 november 2020 @ 10:28:39 #214
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195976344
Een Biden rally zou meer Trump supporters trekken dan Democraten. Ik wilde bijna Biden supporters zeggen maar we weten allemaal dat Biden geen supporters heeft. En al die Trump supporters zitten daar om meer pareltjes als "trunalimunumaprzure" en "badakathcare" te horen. De frontlinie van de Great Meme War of 2020.
pi_195976364
quote:
19s.gif Op zondag 1 november 2020 10:23 schreef Gunner het volgende:
Waarom zie ik zo vaak die tweets van James Woods. Die man is echt knettergek.

Joe Biden vult geen arena's omdat hij dat niet verstandig vind. niets meer niets minder.

Fake news.
Het lukte Clinton anders ook niet en dat was voor de pandemie. De vraag is of de drijvende kracht achter Bidens campagne nu de plannen voor Biden zijn of de haat jegens Trump?
  zondag 1 november 2020 @ 10:32:45 #216
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_195976389
twitter

Trump juicht geweld tegen campagemensen toe.

Classy


Triest volk.
pi_195976400
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 23:25 schreef Cara het volgende:

[..]

Weet je wie ook de huidige consensus onder de bevolking meet?

https://projects.fivethir(...)orecast/?cid=rrpromo

Je kan wel zeggen dat je het allemaal beter weet, maar voorlopig is Biden nog steeds torenhoog favoriet.
Ook met de afwijking van 2016, ondanks dat ze nu beter in zicht hebben wat er toen mis ging met de polls:

[ twitter ]
Florida kleurt rood voor Trump, Pennsylvania kan ook nog voor Trump gaan, de rellen die met alle macht buiten het nieuws gehouden worden zal daar een rol gaan spelen in de verkiezingen.
  zondag 1 november 2020 @ 10:35:21 #218
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195976422
quote:
19s.gif Op zondag 1 november 2020 10:32 schreef Gunner het volgende:
[ twitter ]
Trump juicht geweld tegen campagemensen toe.

Classy

[ twitter ]
Triest volk.
Waar is het geweld?

Was het de Trumper die tegen de staffer aanreed, of de staffer tegen de Trumper?

En is het dan ineens "Bidencampagne valt burgers met andere mening aan"?
pi_195976542
Het is zeker trump gaat winnen.

Forget the Polls: This Chinese Indicator Is Flashing ‘Trump’

De meeste Chinese merchandise is door trumpsupporters opgekocht.

He maar hoe zit dan met het verminderen van het handelsoverschot tussen China en amerika, daar zou trump toch wat aan doen? Waarom als echt patriotten die de republikeinen schreeuwen dat ze zijn niet alles in Amerika maken, wat een hypocriete schreeuwers zijn die mensen toch steeds. :P
pi_195976590
NPO/VPRO heeft komende weken een docu over Trump, The Trump Show. Gisteren was het eerste deel. Heeft iemand gekeken? Vindt hun docu’s altijd goed wegkijken
pi_195976645
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 10:49 schreef Fugue het volgende:
NPO/VPRO heeft komende weken een docu over Trump, The Trump Show. Gisteren was het eerste deel. Heeft iemand gekeken? Vindt hun docu’s altijd goed wegkijken
De komende 3 dagen een docu elke dag een aflevering. ^O^

https://www.vpro.nl/programmas/the-trump-show.html
pi_195976655
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 10:53 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De komende 3 dagen een docu elke dag een aflevering. ^O^

https://www.vpro.nl/programmas/the-trump-show.html
Oh dagen zelfs, thanks
  zondag 1 november 2020 @ 11:25:35 #223
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195977078
quote:
3s.gif Op zondag 1 november 2020 10:35 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Waar is het geweld?

Was het de Trumper die tegen de staffer aanreed, of de staffer tegen de Trumper?

En is het dan ineens "Bidencampagne valt burgers met andere mening aan"?
Ach het is net als BLM, gewoon helemaal niets aan de hand. Allemaal vreedzame protesten.
pi_195977257
Die Trump pick-ups met die vlaggen doen me een beetje denken aan ISIS. Er zijn ook wel overeenkomsten dus dat is niet zo gek.
pi_195977457
En dan zeggen mensen hier dat TDS een ad hominem is.
  zondag 1 november 2020 @ 11:49:43 #226
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195977544


Een patriot.
Een winnaar.
En nog 4 jaar lang de president van de VS.
pi_195977646
230.000 doden _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195977742
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2020 11:55 schreef xpompompomx het volgende:
230.000 doden _O_
Gelukkig is het ergste achter de rug, aldus Trump. Hoe zei hij dat ook alweer? 'We rounded a corner'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195978009
twitter
pi_195978012
Toegegeven Biden als president zal wel beter zijn voor de wereld. Hij gaat immers kanker oplossen en onder zijn bewind gaan we geen enkele COVID doden meer zien.
Kleine disclaimer ik weet niet of hij die uitlatingen heeft gedaan toen hij weer als een demente stond te raaskallen.
pi_195978029
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 12:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gelukkig is het ergste achter de rug, aldus Trump. Hoe zei hij dat ook alweer? 'We rounded a corner'.
Dat zal best wel... die afvlakking van de stijgende cijfers zal zeker komen
Maar op het moment dat Trump dat zei.... waren die cijfers per dag stijgend: besmettingen, hospitaalopnames, ic-opnames, doden
Trump houdt wel van leugentjes.... vooral uit eigen belang
pi_195978085
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 12:18 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat zal best wel... die afvlakking van de stijgende cijfers zal zeker komen
Maar op het moment dat Trump dat zei.... waren die cijfers per dag stijgend: besmettingen, hospitaalopnames, ic-opnames, doden
Trump houdt wel van leugentjes.... vooral uit eigen belang
Sarcasme. Leer het herkennen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195978086
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 12:17 schreef BeriBeri het volgende:
[ twitter ]
Wat vind je van zijn tweet?
pi_195978120
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 12:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sarcasme. Leer het herkennen.
IK zag dat sarcasme zeker wel.
Maar ik wilde het toelichten, voor mensen die deze uitspraak van Trump verleden week gemist hebben.
pi_195978369
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 10:49 schreef Fugue het volgende:
NPO/VPRO heeft komende weken een docu over Trump, The Trump Show. Gisteren was het eerste deel. Heeft iemand gekeken? Vindt hun docu’s altijd goed wegkijken
Okee, leuke tip. Ik neem aan dat ik als NPOstartplusser de boel kan bingen?
I´m back.
pi_195978395
Hoekstra pakt rat Twan aan ^O^
pi_195978410
twitter


Goede thread om te lezen en misschien wel de meest belangrijke reden om te hopen op winst voor Trump.
  zondag 1 november 2020 @ 12:46:03 #238
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195978424
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 12:17 schreef BeriBeri het volgende:
[ twitter ]
quote:
19s.gif Op zondag 1 november 2020 10:32 schreef Gunner het volgende:
[ twitter ]
Trump juicht geweld tegen campagemensen toe.

Classy

Triest volk.
Agressieve en vaak tot de tanden bewapende eencellige levensvormen die in met vlaggen versierde pick-ups rondrijden en tot milities behoren die een verwerpelijke ideologie steunen. Waar hebben we dat ook weer eerder gezien?

Huilen dan.
  zondag 1 november 2020 @ 12:48:33 #239
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195978448
quote:
Ben Shapiro... wacht, was dat niet de Ben Shapiro die zichzelf onsterfelijk belachelijk maakte in een BBC-interview?


Sowieso een vrij vermakelijk interview, maar mocht je het geduld niet op kunnen brengen: vanaf ongeveer 14:45.
Huilen dan.
pi_195978451
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 12:44 schreef Halcon het volgende:
Hoekstra pakt rat Twan aan ^O^
Hebben we het hier over Pietnokkio Hoekstra?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 1 november 2020 @ 12:50:12 #241
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_195978470
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2020 12:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]


[..]

Agressieve en vaak tot de tanden bewapende eencellige levensvormen die in met vlaggen versierde pick-ups rondrijden en tot milities behoren die een verwerpelijke ideologie steunen. Waar hebben we dat ook weer eerder gezien?

[ afbeelding ]
:’)
pi_195978473
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2020 12:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[..]

Agressieve en vaak tot de tanden bewapende eencellige levensvormen die in met vlaggen versierde pick-ups rondrijden en tot milities behoren die een verwerpelijke ideologie steunen. Waar hebben we dat ook weer eerder gezien?

[ afbeelding ]
Beetje pesten is wat anders dan wordt voorgespiegeld.

Ik snap goed dat Alpha Mannetjes in intimiderende pickup trucks er gevaarlijk uitzien, maar iedereen van die club weet dat ze extreem behoedzaam moeten zijn met wat ze doen. Ze hebben zich netjes aan de regels gehouden.

Als wij dan over intimidatie en geweld kijken is dit onderstaande veel angsaanjagender. Voor ouderen springen met beide middelvingers in de lucht.

Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195978503
Wel gek dat dit soort terrorisme goed gepraat wordt door Trumperts.
  zondag 1 november 2020 @ 12:52:28 #244
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195978504
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 12:50 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Beetje pesten is wat anders dan wordt voorgespiegeld.

Ik snap goed dat Alpha Mannetjes in intimiderende pickup trucks er gevaarlijk uitzien, maar iedereen van die club weet dat ze extreem behoedzaam moeten zijn met wat ze doen. Ze hebben zich netjes aan de regels gehouden.
Uhu. Onderste filmpje op ongeveer 14 seconden:

twitter
Huilen dan.
  zondag 1 november 2020 @ 12:53:11 #245
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195978513
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2020 12:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Uhu. Onderste filmpje op ongeveer 14 seconden:

[ twitter ]
Je bedoelt die staffer die inrijdt op de pick-up truck?
pi_195978546
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2020 12:53 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Je bedoelt die staffer die inrijdt op de pick-up truck?
Idd die witte auto rijdt de baan op van de pickup truck en expres tegen de truck, duidelijk te zien. Maar dit is ook het eerste filmpje van "terrorisme" dat online staat van de Trumpers.

Terwijl het hele internet vol staat met daadwerkelijke terrorisme van antifa/blm/trump haters.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195978565
Zal wel aan mij liggen hoor maar wie rijdt nou wie van de weg? Die zwarte truck achter die bus, zijn dat democraten? En die wordt van de weg gedrukt totdat die ineens het stuur een zwier naar links geeft?
pi_195978582
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 12:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wel gek dat dit soort terrorisme goed gepraat wordt door Trumperts.
Heerlijk die selectieve verontwaardiging. Toen de rellen begonnen poste ik nog in het AMV. Toen ik terecht opmerkte dat het politieke geweld wat plaatsvond in de grote steden in de VS door geen enkele Democraat werd veroordeeld en door Kamala Harris zelfs werd gesteund met haar freedomfund, toen waren de excuses “ja ik kan de woede begrijpen, het is de schuld van Trump, Antifa bestaat niet, waarom moeten de Democraten daar afstand van nemen, er is helemaal geen geweld etc etc etc.
  zondag 1 november 2020 @ 12:58:06 #249
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195978600
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 12:55 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Idd die witte auto rijdt de baan op van de pickup truck en expres tegen de truck, duidelijk te zien. Maar dit is ook het eerste filmpje van "terrorisme" dat online staat van de Trumpers.

Terwijl het hele internet vol staat met daadwerkelijke terrorisme van antifa/blm/trump haters.
Precies.

quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 12:56 schreef Fugue het volgende:
Zal wel aan mij liggen hoor maar wie rijdt nou wie van de weg? Die zwarte truck achter die bus, zijn dat democraten? En die wordt van de weg gedrukt totdat die ineens het stuur een zwier naar links geeft?
Die zwarte pick-up truck reed gewoon netjes op de rechter rijstrook. De staffer in de witte auto volgde de bus, die langzaam van de middelste naar de rechter rijstrook ging. Het sturen van de zwarte pick-up is niets meer dan correctie van de verkapte moordaanslag verlepte rijkunsten van de staffer in de witte auto.
pi_195978620
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 12:58 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Precies.
[..]

Die zwarte pick-up truck reed gewoon netjes op de rechter rijstrook. De staffer in de witte auto volgde de bus, die langzaam van de middelste naar de rechter rijstrook ging. Het sturen van de zwarte pick-up is niets meer dan correctie van de verkapte moordaanslag verlepte rijkunsten van de staffer in de witte auto.
Dank voor de uitleg ^O^
pi_195978628
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 12:56 schreef Fugue het volgende:
Zal wel aan mij liggen hoor maar wie rijdt nou wie van de weg? Die zwarte truck achter die bus, zijn dat democraten? En die wordt van de weg gedrukt totdat die ineens het stuur een zwier naar links geeft?
Lijkt mij toch echt een Trumper in de pickup truck, Biden fans rijden eerder in het type auto dat deze pickup truck van de weg probeert te drukken. Ik denk dat die witte auto braaf achter de bus aan wilde rijden maar de pickup dit niet toeliet. Het is idd vrij onduidelijk. Maar gaat ook nergens over dat dit zo extreem uit verband wordt getrokken.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195978652
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 12:59 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Lijkt mij toch echt een Trumper in de pickup truck, Biden fans rijden eerder in het type auto dat deze pickup truck van de weg probeert te drukken. Ik denk dat die witte auto braaf achter de bus aan wilde rijden maar de pickup dit niet toeliet. Het is idd vrij onduidelijk. Maar gaat ook nergens over dat dit zo extreem uit verband wordt getrokken.
Ja dat zou ook nog kunnen. Waarom lijken die vlaggen ook zo op elkaar :(
pi_195978661
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 12:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Heerlijk die selectieve verontwaardiging. Toen de rellen begonnen poste ik nog in het AMV. Toen ik terecht opmerkte dat het politieke geweld wat plaatsvond in de grote steden in de VS door geen enkele Democraat werd veroordeeld en door Kamala Harris zelfs werd gesteund met haar freedomfund, toen waren de excuses “ja ik kan de woede begrijpen, het is de schuld van Trump, Antifa bestaat niet, waarom moeten de Democraten daar afstand van nemen, er is helemaal geen geweld etc etc etc.
Ah, dus Trumperts zijn "ook" selectief verontwaardigd is het argument? Lijkt me geen sterk fundament.

Buiten dat de hele premisse niet klopt, natuurlijk, maar dat is niet eens echt relevant.
pi_195978995
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 12:59 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Maar gaat ook nergens over dat dit zo extreem uit verband wordt getrokken.
Trump-supporters doen niet anders dan dat.. die selectieve verontwaardiging is een hardnekkig iets.
pi_195978996
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 12:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Heerlijk die selectieve verontwaardiging. Toen de rellen begonnen poste ik nog in het AMV. Toen ik terecht opmerkte dat het politieke geweld wat plaatsvond in de grote steden in de VS door geen enkele Democraat werd veroordeeld en door Kamala Harris zelfs werd gesteund met haar freedomfund, toen waren de excuses “ja ik kan de woede begrijpen, het is de schuld van Trump, Antifa bestaat niet, waarom moeten de Democraten daar afstand van nemen, er is helemaal geen geweld etc etc etc.
Biden heeft rellen veroordeeld.
  zondag 1 november 2020 @ 13:15:31 #256
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195979034
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 13:14 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Biden heeft rellen veroordeeld.
Maar heeft hij dat 38 keer gedaan? Want dat is het magische getal. En heeft hij Antifa of BLM (zo vaak) veroordeeld?
pi_195979079
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 13:01 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ah, dus Trumperts zijn "ook" selectief verontwaardigd is het argument? Lijkt me geen sterk fundament.

Buiten dat de hele premisse niet klopt, natuurlijk, maar dat is niet eens echt relevant.
Voor mij is het overduidelijk dat democraten altijd wat zoeken achter een Trump rally of protest van haat/intimidatie dat er geuit is.

Terwijl het bij de andere kant met de rellen in steden/geweld tegen politie/trumpfans al gewoon de normaalste zaak van de wereld is.Ik weet nu al dat ik niet naar AndyNgo's twitter hoef te gaan om te weten dat er wel ergens iets gesloopt wordt door een anti-Trumper gisternacht. Maar ook kinderen worden aangevallen die een Trump petje op hebben door volwassen vrouwen.
quote:
AG: Women committed hate crime by attacking Trump supporters
Trump rally's zijn de rustigste rally's ooit, waar mensen geen politie intimideren of aanvallen maar zelfs bedanken. Blije gezichten. Tevreden mensen en blije mensen zoals Trumpers kunnen toegegeven er intimiderend uitzien. De grote mannen op harleys en in pickup trucks. Maar ze komen pas in actie als ze zelf worden aangevallen.

Er zit geen opgekropte woede in Trump fans, Trump fans zijn er zo heilig van overtuigd dat Trump herverkozen zal worden dus hebben totaal niks om boos over te zijn. Ik verwacht als Trump verliest ook echt geen rellen vanuit het Trump kamp, alleen omdat dit volk gewoon van Amerika houdt. Die Trumpers van nu hadden ook allemaal geen probleem met Obama voordat Trump kwam.

Verder wapens mogen ze ook gewoon bij zich hebben, het zou eerder gek zijn dat ze geen wapens bij zich hadden. Iedereen in Texas heeft wapens.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195979102
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 13:01 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ah, dus Trumperts zijn "ook" selectief verontwaardigd is het argument? Lijkt me geen sterk fundament.

Buiten dat de hele premisse niet klopt, natuurlijk, maar dat is niet eens echt relevant.
Bullshit, er was er niet een die het geweld veroordeelde en de redenen daarvoor heb ik dus net beschreven in mijn post waar je op reageerde.
Toen ik dat zag wist ik dat het topic officieel een cultstatus had verdiend, om dat soort extreem geweld te negeren en in sommigen gevallen zelfs goed te praten omdat het politiek gezien goed uitkwam was echt beneden alle peil.
Ergens snap ik het wel, de MSM veroordeelde het geweld ook niet en aangezien dat topic niet verder komt dan nieuwsberichten napapegaaien zonder enige persoonlijke inbreng......
pi_195979113
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 13:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Bullshit, er was er niet een die het geweld veroordeelde en de redenen daarvoor heb ik dus net beschreven in mijn post waar je op reageerde.
Toen ik dat zag wist ik dat het topic officieel een cultstatus had verdiend, om dat soort extreem geweld te negeren en in sommigen gevallen zelfs goed te praten omdat het politiek gezien goed uitkwam was echt beneden alle peil.
Ergens snap ik het wel, de MSM veroordeelde het geweld ook niet en aangezien dat topic niet verder komt dan nieuwsberichten napapegaaien zonder enige persoonlijke inbreng......
Biden veroordeelt geweld en rellen.
pi_195979116
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 13:14 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Biden heeft rellen veroordeeld.
Na dat het hem politiek begon te raken toen moest hij wel. Maar uiteraard niet bij naam want Antifa is slechts een idee toch?
pi_195979141
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 13:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Na dat het hem politiek begon te raken toen moest hij wel. Maar uiteraard niet bij naam want Antifa is slechts een idee toch?
Alsof rellen alleen door 'antifa' werd gedaan. En nee, Biden heeft gewoon constant gezegd dat protesteren goed is, rellen slecht.
pi_195979199
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 13:19 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Alsof rellen alleen door 'antifa' werd gedaan. En nee, Biden heeft gewoon constant gezegd dat protesteren goed is, rellen slecht.
Een mooi staaltje revisionisme, als Biden zo gekant was tegen rellen waarom kon Harris dan ongestoord haar freedom fund promoten?
Waarom waren campagnemedewerkers van Biden aan het doneren aan datzelfde freedumfund?
pi_195979208
Geweld X is geweld Y niet. Dat zoiets te ingewikkeld is voor je snap ik als je Trump stemt.
What Would Goku Do
pi_195979236
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 13:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Een mooi staaltje revisionisme, als Biden zo gekant was tegen rellen waarom kon Harris dan ongestoord haar freedom fund promoten?
Waarom waren campagnemedewerkers van Biden aan het doneren aan datzelfde freedumfund?
Moet nu ineens iedereen volledig zuiver op de graat zijn die met de presidentskandidaat te maken heeft? Dan heb ik nog wel wat vragen voor je over team Trump.
What Would Goku Do
pi_195979240
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 13:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Een mooi staaltje revisionisme, als Biden zo gekant was tegen rellen waarom kon Harris dan ongestoord haar freedom fund promoten?
Waarom waren campagnemedewerkers van Biden aan het doneren aan datzelfde freedumfund?
Omdat Biden en Harris niet dezelfde persoon zijn? Wat een intens domme vraag zeg, ik lach je keihard uit :D
pi_195979293
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 13:23 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Omdat Biden en Harris niet dezelfde persoon zijn? Wat een intens domme vraag zeg, ik lach je keihard uit :D
Dus een Harris kan gewoon “rogue” gaan tijdens een presidentile campagne? Over intense domheid gesproken man man man.
pi_195979318


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2020 13:26:31 (Nee. ) ]
pi_195979378
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 13:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus een Harris kan gewoon “rogue” gaan tijdens een presidentile campagne? Over intense domheid gesproken man man man.
Rogue gaan? Hahahahaha "Oh nee ze is het niet altijd 100% eens met de presidentskandidaat, wat erg zeg!" Ik snap dat het moeilijk kan zijn als je Trump's kontgat zo lekker vindt maar mensen kunnen binnen een partij van mening verschillen over bepaalde zaken.

Iedereen met een werkend brein weet dat Harris daar alleen maar zit om de extremistische vleugel van de partij te paaien. Dat is de rol van de VP. Voor Pence geldt hetzelfde maar dan voor de evangelische vleugel van zijn partij.
pi_195979578
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 13:29 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Rogue gaan? Hahahahaha "Oh nee ze is het niet altijd 100% eens met de presidentskandidaat, wat erg zeg!" Ik snap dat het moeilijk kan zijn als je Trump's kontgat zo lekker vindt maar mensen kunnen binnen een partij van mening verschillen over bepaalde zaken.

Iedereen met een werkend brein weet dat Harris daar alleen maar zit om de extremistische vleugel van de partij te paaien. Dat is de rol van de VP. Voor Pence geldt hetzelfde maar dan voor de evangelische vleugel van zijn partij.
Bizar dat je er niet in gelooft dat je samen een boodschap uitbrengt naar je kiezers toe. Doorgaans spreekt men elkaar niet tegen in presidentile campagnes, TDS is real.
pi_195979663
twitter


Big Tech blijft zich maar druk bezig houden met election peddling. Er zitten heel wat democratische stemmers hogerop bij Facebook/Twitter/Google om de Trump train zo klein mogelijk te houden en zo veel mogelijk orangemanbad nieuws bij mensen in de feeds te gooien.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195981182
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 12:21 schreef Fugue het volgende:

[..]

Wat vind je van zijn tweet?
Fantastisch, Trump gaat Joe verpulveren
pi_195981453
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 13:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Bizar dat je er niet in gelooft dat je samen een boodschap uitbrengt naar je kiezers toe. Doorgaans spreekt men elkaar niet tegen in presidentile campagnes, TDS is real.
Ik vind het zo zielig, die NPC-woordjes die je moet gebruiken steeds.
pi_195981695
twitter


In de blauwe staten durven de stillen toch meer en meer uit te komen voor dat ze op Trump stemmen, maarja is dat gek als je eigen steden kapot gemaakt ziet worden door democraten.

Die omkeer gaat Amsterdam ook binnen paar jaar krijgen. Alhoewel daar heel weinig originele Amsterdammers meer wonen bedenk ik mij nu, maar niemand wil in een shithole leven. Ook de nieuwe Amsterdammers niet.

Red Tsunami!

Het mooiste nog, geen auto's die worden gevandaliseerd, politie gentimideerd, wordt gedanst met Biden supporters ipv ze kapot te slaan. Wat een vredevol volk..
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 1 november 2020 @ 14:47:42 #274
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195981926
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:41 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

In de blauwe staten durven de stillen toch meer en meer uit te komen voor dat ze op Trump stemmen, maarja is dat gek als je eigen steden kapot gemaakt ziet worden door democraten.

Die omkeer gaat Amsterdam ook binnen paar jaar krijgen. Alhoewel daar heel weinig originele Amsterdammers meer wonen bedenk ik mij nu, maar niemand wil in een shithole leven. Ook de nieuwe Amsterdammers niet.

Red Tsunami!

Het mooiste nog, geen auto's die worden gevandaliseerd, politie gentimideerd, geen wordt gedanst met Biden supporters ipv ze kapot te slaan. Wat een vredevol volk..
Een positieve boodschap trekt nou eenmaal betere mensen aan dan een negatieve. Het Trump-kamp heeft een positieve boodschap, en een positief doel. Ze staan ergens voor. Bij de Democraten ontbreekt dat, en is de boodschap enkel dat ze anti-Trump zijn. En dat blanken onvergeeflijk slecht zijn. Hoe kun je met zo een boodschap toenadering zoeken tot anderen? Hoe kun je daarmee iets opbouwen? De boodschap van de Democraten kan enkel resulteren in vernietiging.
pi_195982001
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:41 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Het mooiste nog, geen auto's die worden gevandaliseerd, politie gentimideerd, wordt gedanst met Biden supporters ipv ze kapot te slaan. Wat een vredevol volk..
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 02:28 schreef epicbeardman het volgende:

Het liefste zien de democraten zo veel mogelijk doden, wantja dan hebben ze extra munitie om Trump aan te vallen. Ze gaan letterlijk over doden. Toen Trump het had moest hij er zelf aan dood.

Eng volk.
Wat een totaal redelijk, vriendelijk en stabiel persoon ben jij eigenlijk.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 1 november 2020 @ 14:53:24 #276
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195982097
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:50 schreef Cara het volgende:

[..]

[..]

Wat een totaal redelijk, vriendelijk en stabiel persoon ben jij eigenlijk.
Ik verkies dit te lezen zonder de gewenste ondertoon en ben het vervolgens geheel met je eens.
pi_195982180
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:50 schreef Cara het volgende:

[..]

[..]

Wat een totaal redelijk, vriendelijk en stabiel persoon ben jij eigenlijk.
Hoezo? het is toch duidelijk hoeveel fixatie over de corona doden er is onder de Trump haters? Ze houden Trump persoonlijk verantwoordelijk voor elke dode die er valt. Dat gebeurd ook niet onder Rutte of RIVM met hun belachelijke tweets.

Er zijn meerdere posts verwijderd in /pol topic waar mensen hoopte op dat Trump dood zal gaan aan corona toen hij het had. Internet stond er vol van. Des te hoger de cijfers, des te geiler de democraten worden. Extra munitie. Hoewel het niet toegegeven zal worden.

twitter


Hier een heel artikel vol met dood verwensingen van hoge democraten.

Ik doe een observatie en daarop maak ik gewoon uit dat de republikeinse kant velen malen minder haatvol is dan de democraten. Ik zie het eerder gebeuren dat een democraat Trump doodschiet dan republikein Biden doodschiet.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195982380
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:35 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ik vind het zo zielig, die NPC-woordjes die je moet gebruiken steeds.
Tja wat eerst als een gegeven werd gezien is nu ineens anders, zonder enige reden moet dit dan als waarheid geaccepteerd worden. Ik kan het met de beste wil van de wereld niet anders noemen dan TDS.
pi_195982416
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:57 schreef epicbeardman het volgende:

Ik doe een observatie en daarop maak ik gewoon uit dat de republikeinse kant velen malen minder haatvol is dan de democraten. Ik zie het eerder gebeuren dat een democraat Trump doodschiet dan republikein Biden doodschiet.
Cesar Sayoc: Man who sent pipe bombs to Trump critics jailed for 20 years
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195982436
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2020 14:53 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik verkies dit te lezen zonder de gewenste ondertoon en ben het vervolgens geheel met je eens.
Ja, lach maar.
Ik vind het in en in triest.

Alles van de Trump-fans hier is de hele dag door aanzetten tot geweld, haat, leugens en wantrouwen.
Democraten zijn geweldadig, alle artikelen die Trump tegenspreken zijn nep, alle polls zijn nep, alles wat tegenstaat is links, als je links bent ben je een kansloze sukkel met een Trump obsessie en oh ja de democraten willen stiekem zoveel mogelijk mensen dood hebben van Corona. Alle nuance is he-le-maal verdwenen uit de discussie.

Op een bepaald moment zou je zeggen dat mods hier tegen moeten gaan optreden, maa de totaal debiele tweespalt die is ontstaan in de samenleving heeft er voor gezorgd dat we deze bewuste lulkoek aandacht moeten geven omdat sommige mensen cht zo zijn gaan denken.

Ik mis die tijd dat je in de kroeg gewoon twee stappen naar kon achter zetten wanneer een ladderzatte kneus dit soort haat en rancune begon uit te spugen.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195982462
quote:
Goede zaak dat deze man vast zit, dat soort radicale elementen dien je afstand van te nemen en laten berechten.
pi_195982541
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:07 schreef Cara het volgende:

[..]

Ja, lach maar.
Ik vind het in en in triest.

Alles van de Trump-fans hier is de hele dag door aanzetten tot geweld, haat, leugens en wantrouwen.
Democraten zijn geweldadig, alle artikelen die Trump tegenspreken zijn nep, alle polls zijn nep, alles wat tegenstaat is links, als je links bent ben je een kansloze sukkel met een Trump obsessie en oh ja de democraten willen stiekem zoveel mogelijk mensen dood hebben van Corona. Alle nuance is he-le-maal verdwenen uit de discussie.

Op een bepaald moment zou je zeggen dat mods hier tegen moeten gaan optreden, maa de totaal debiele tweespalt die is ontstaan in de samenleving heeft er voor gezorgd dat we deze bewuste lulkoek aandacht moeten geven omdat sommige mensen cht zo zijn gaan denken.

Ik mis die tijd dat je in de kroeg gewoon twee stappen naar kon achter zetten wanneer een ladderzatte kneus dit soort haat en rancune begon uit te spugen.
Ik had je oproep tot nuance serieus genomen als het wederom niet weer een kant op gaat. Het is daarom wederom totaal niet serieus te nemen.
pi_195982563
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Goede zaak dat deze man vast zit, dat soort radicale elementen dien je afstand van te nemen en laten berechten.
Zou inderdaad wat gek zijn als hij was gepakt en vervolgens niet werd veroordeeld.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195982606
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zou inderdaad wat gek zijn als hij was gepakt en vervolgens niet werd veroordeeld.
Dat is toch met menig relschopper gebeurt, toegegeven ze stuurden geen bommen naar journalisten maar het gebrek aan rechtspraak vond ik toch wel stuitend.
  zondag 1 november 2020 @ 15:14:33 #285
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195982639
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:07 schreef Cara het volgende:

[..]

Ja, lach maar.
Ik vind het in en in triest.

Alles van de Trump-fans hier is de hele dag door aanzetten tot geweld, haat, leugens en wantrouwen.
Democraten zijn geweldadig, alle artikelen die Trump tegenspreken zijn nep, alle polls zijn nep, alles wat tegenstaat is links, als je links bent ben je een kansloze sukkel met een Trump obsessie en oh ja de democraten willen stiekem zoveel mogelijk mensen dood hebben van Corona. Alle nuance is he-le-maal verdwenen uit de discussie.
Het kan zijn dat de Trump supporters fout zitten. Het kan ook zijn dat jij wordt voorgelogen. Sluit je die mogelijkheid uit? Dat de Trump supporters het bij het juiste eind hebben en juist jij fout zit?
quote:
Op een bepaald moment zou je zeggen dat mods hier tegen moeten gaan optreden, maa de totaal debiele tweespalt die is ontstaan in de samenleving heeft er voor gezorgd dat we deze bewuste lulkoek aandacht moeten geven omdat sommige mensen cht zo zijn gaan denken.
En dit klinkt juist als een wanhopige poging om een fragiel wereldbeeld te beschermen tegen externe stimuli. Alsof je droomt en vooral niet wakker wilt worden.
quote:
Ik mis die tijd dat je in de kroeg gewoon twee stappen naar kon achter zetten wanneer een ladderzatte kneus dit soort haat en rancune begon uit te spugen.
Dan moet je Covid niet meer aandacht geven dan het verdient, en kun je gewoon naar de kroeg.
pi_195982672
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat is toch met menig relschopper gebeurt, toegegeven ze stuurden geen bommen naar journalisten maar het gebrek aan rechtspraak vond ik toch wel stuitend.
Suggereer je nou dat relschoppers bewust de hand boven het hoofd werd gehouden? Als dat zo is, zou ik daar graag een legitieme bron van zien.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195982799
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Suggereer je nou dat relschoppers bewust de hand boven het hoofd werd gehouden? Als dat zo is, zou ik daar graag een legitieme bron van zien.
Yes

https://nypost.com/2020/0(...)nt-be-prosecuted-da/

Multnomah County District Attorney Mike Schmidt unveiled the policy change Tuesday regarding hundreds of the 550 protest-related arrests since late May.

Under the new policy, Schmidt’s office will “presumptively decline” to prosecute cases that don’t fit his criteria, including interfering with a peace, parole or probation officer; second-degree disorderly conduct; first- or second-degree criminal trespass; third-degree escape and harassment. Rioting charges will also not be prosecuted unless accompanied by another crime not included in the list, Schmidt said.

The move will likely lead to no charges for “hundreds of people” arrested since May 29, a spokesman for the Multnomah County District Attorney’s Office told The Post.
pi_195982849
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Tja wat eerst als een gegeven werd gezien is nu ineens anders, zonder enige reden moet dit dan als waarheid geaccepteerd worden. Ik kan het met de beste wil van de wereld niet anders noemen dan TDS.
Wat je hier zegt heeft weer totaal nul komma nul te maken met waar we het over hadden. De bekende taktiek, terugtrekken naar de stokpaardjes en NPC-woordjes als je weer eens in je eigen poep verzuipt.
pi_195982856
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Suggereer je nou dat relschoppers bewust de hand boven het hoofd werd gehouden? Als dat zo is, zou ik daar graag een legitieme bron van zien.
Ja dat gebeurde in Portland daadwerkelijk, helaas.
pi_195982857
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:22 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Wat je hier zegt heeft weer totaal nul komma nul te maken met waar we het over hadden. De bekende taktiek, terugtrekken naar de stokpaardjes en NPC-woordjes als je weer eens in je eigen poep verzuipt.
Leer lezen en probeer het dan nog eens een keer.
pi_195982907
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Leer lezen en probeer het dan nog eens een keer.
Je bent gewoon weer uitgeluld zoals gewoonlijk. Harris heeft ook geweld en looting veroordeeld trouwens.

Maar nogmaals, Harris is daar neer gezet als poppetje om extreem-links te paaien. Binnen de partij kunnen er verschillen van mening zijn over bepaalde onderwerpen. Wat een origineel idee!
pi_195982945
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Yes

https://nypost.com/2020/0(...)nt-be-prosecuted-da/

Multnomah County District Attorney Mike Schmidt unveiled the policy change Tuesday regarding hundreds of the 550 protest-related arrests since late May.

Under the new policy, Schmidt’s office will “presumptively decline” to prosecute cases that don’t fit his criteria, including interfering with a peace, parole or probation officer; second-degree disorderly conduct; first- or second-degree criminal trespass; third-degree escape and harassment. Rioting charges will also not be prosecuted unless accompanied by another crime not included in the list, Schmidt said.

The move will likely lead to no charges for “hundreds of people” arrested since May 29, a spokesman for the Multnomah County District Attorney’s Office told The Post.
Dat artikel biedt te weinig inzicht in de motivatie van de DA om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen (voor mij althans).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195982985
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:26 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Je bent gewoon weer uitgeluld zoals gewoonlijk. Harris heeft ook geweld en looting veroordeeld trouwens.

Maar nogmaals, Harris is daar neer gezet als poppetje om extreem-links te paaien. Binnen de partij kunnen er verschillen van mening zijn over bepaalde onderwerpen. Wat een origineel idee!
Geweld en looting veroordelen maar wel geld inzamelen om relschoppers op vrije voeten te krijgen. Erg geloofwaardig weer.
pi_195983053
twitter


Zo te zien is er straks weer een mooie rally opkomst, hebben wij weer wat te kijken vanavond! Huge crowds!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195983112
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat artikel biedt te weinig inzicht in de motivatie van de DA om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen (voor mij althans).
quote:
Portland DA Won’t Pursue Charges Against Most Protesters

Most of the approximately 550 people arrested in Portland, Oregon, since May 29 in protests against police brutality and systemic racism won’t be prosecuted, Multnomah County District Attorney Mike Schmidt announced Tuesday.

Just 11 days into his new term as elected district attorney, Schmidt announced Tuesday that his office will decline to prosecute cases related to the protests that do not involve violence, theft, or deliberate property damage. His office will not pursue charges of disorderly conduct, interfering with a police officer, criminal trespass and most charges of rioting. There will be no change in how prosecutors handle cases like arson and assault.

Schmidt said Tuesday that the policy was an attempt to “create a forum” for Portlanders to express their “collective grief, anger and frustration” about the death of George Floyd, a Black man killed by a white Minneapolis police officer who kneeled on his neck for nearly nine minutes, and about “the countless other abuses people of color have endured in our country throughout history.

“As prosecutors, we acknowledge the depth of emotion that motivates these demonstrations and support those who are civically engaged through peaceful protesting,” Schmidt said at a Tuesday press conference. “We recognize that we will undermine public safety, not promote it, if we leverage the force of our criminal justice system against peaceful protestors who are demanding to be heard.”

Charges of resisting arrest will be treated with “a high level of scrutiny,” to consider the chaos of mass demonstrations and whether police have subjected protesters to clouds of tear gas in the moments before arrests, Schmidt said.

He added that his office has a team of 10 deputy district attorneys reviewing all protest-related charges.

Out of about 550 people arrested for their part in Portland’s 75 straight days of protests against police brutality and systemic racism, about 50 were charged with felonies that have already been prosecuted, according to Nathan Vasquez, senior deputy district attorney. Another 100 were charged with felonies in cases where Schmidt’s office has asked police to complete additional investigation before deciding whether to pursue the charges. For the remaining 400 people facing misdemeanors, Schmidt’s office will likely drop all charges.

...
https://www.courthousenew(...)nst-most-protesters/
pi_195983150
“Two of the men face felony charges for allegedly strangling women in their own homes, and another stands accused of beating his girlfriend upwards of six times with a closed fist, records show. All but one of the individuals had been convicted of prior domestic violence-related charges when the Minnesota Freedom Fund (MFF) helped bail them out of jail, according to court records.

Harris, a California senator, encouraged her supporters to donate to the MFF in June. The fundraising link she posted to Twitter sports her branding and was still accepting donations as of Tuesday.“


https://dailycaller.com/2(...)is-domestic-abusers/

En dan moet ik geloven dat zij oprecht het geweld heeft veroordeeld terwijl zij actief geld aan het inzamelen was om criminelen op vrije voeten te krijgen.
Zoals gewoonlijk geen kik vanuit de reguliere media, was dit Pence geweest die relschoppers uit Charlottesville op vrije voeten probeerde te krijgen dan hadden we het er nu nog steeds over gehad. Maar de heilige Harris, die heeft het geweld veroordeeld dus.......
pi_195983278
@KoosVogels, je had het erover dat Trump had gezegd dat artsen betaald krijgen als de patinten COVID hebben en eraan overlijden.

Hier is Pete Hoekstra met een simpele uitleg, ik weet uiteraard niet of het waar is.

twitter
pi_195983546
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:43 schreef Chivaz het volgende:
@:Koosvogels, je had het erover dat Trump had gezegd dat artsen betaald krijgen als de patinten COVID hebben en eraan overlijden.

Hier is Pete Hoekstra met een simpele uitleg, ik weet uiteraard niet of het waar is.

[ twitter ]
Ja echt? Pete Hoekstra is nu iemand waar we naar luisteren? :')
What Would Goku Do
pi_195983598
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:56 schreef viagraap het volgende:

[..]

Ja echt? Pete Hoekstra is nu iemand waar we naar luisteren? :')
Dus het is niet waar?
pi_195983721
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:43 schreef Chivaz het volgende:
@:Koosvogels, je had het erover dat Trump had gezegd dat artsen betaald krijgen als de patinten COVID hebben en eraan overlijden.

Hier is Pete Hoekstra met een simpele uitleg, ik weet uiteraard niet of het waar is.

[ twitter ]
Als het waar is wat Pete zegt, dan is het zeer kwalijk dat Trump zo geciteerd wordt. Als het niet waar is wat Pete zegt is het ronduit achterlijk dat Trump zulke onwaarheden zegt.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_195984042
Vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')