Beestquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:24 schreef onlogisch het volgende:
Zo.
@:fetx
@:lenny_Leonard
@:Muskusboktor57
Ook een goedemorgen!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:30 schreef onlogisch het volgende:
Wat een walgelijke user is @:Frozen-assassin toch. Beticht mij ervan een troll te zijn.
Lekker bezig maat. User fetX en ik zijn trots op je.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:24 schreef onlogisch het volgende:
Zo.
Waarom is de poes geschoren?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de collectie: Foto's die niet zijn wat het lijkt #2 nr: 42
[ afbeelding ]
(de linkse is een kalkoen, de rechtse een kat)
Dat is een partijtje goede users die je een mention geeft.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:24 schreef onlogisch het volgende:
Zo.
Ik dacht dat je even liet zien wat je vanavond in je oven gaat stoppen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de collectie: Foto's die niet zijn wat het lijkt #2 nr: 42
[ afbeelding ]
(de linkse is een kalkoen, de rechtse een kat)
KraamGod.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een kale poes is hygiënischer.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom is de poes geschoren?
@Charrellquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een kale poes is hygiënischer.
Gefeliciteerd. Kan je mij een keer een note sturen? Ik krijg ze nooit. @Generationalpha stuurt wel eens een TR maar dan helpen jullie die arme kerel niet eensquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:42 schreef Caland het volgende:
Bij 1000 notes stop ik met FOK!
@:ggmm @:onlogisch check deze
Je laatste note is van mijquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Kan je mij een keer een note sturen? Ik krijg ze nooit. @:Generationalpha stuurt wel eens een TR maar dan helpen jullie die arme kerel niet eens
Kater?quote:
Jammer. Gun je knallende koppijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee niet eensook niet gezopen gisteren trouwens
TR gemaaktquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer. Gun je knallende koppijn.
xG bij notes voor jou is vrij laag. Dus nee, dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Kan je mij een keer een note sturen? Ik krijg ze nooit. @:Generationalpha stuurt wel eens een TR maar dan helpen jullie die arme kerel niet eens
Ik heb juist het gevoel dat ik aan het onderpresteren ben ten opzichte van mijn expected notes. Ik ben best vaak onredelijk gefrustreerd als Feyenoord verliestquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:56 schreef fetX het volgende:
[..]
xG bij notes voor jou is vrij laag. Dus nee, dat gaat niet gebeuren.
xG-grapje, leuk!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:56 schreef fetX het volgende:
[..]
xG bij notes voor jou is vrij laag. Dus nee, dat gaat niet gebeuren.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
5 quotemeldingen van @:onlogisch en één DM.
Alle zes weggeklikt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
2346 dagen. Maar gelukkig hebben we de foto's nog.
mijn luier zit scheefquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:09 schreef onlogisch het volgende:
Hoe treurig moet je FOK!leven wel niet zijn als je alleen van mij mentions ontvangt
Twee kappa's geklapt?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:26 schreef onlogisch het volgende:
Tering boys. De maag borrelt.
Dat wordt zo een feestje op de pot.
@:Drizzt_Dourden
@:kapiteintje (rip)
Neem een reparatiebiertje dan, en je bent zo weer boven Jan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben ontzettend chagrijnig vandaag
Val in op een middelbare schoolquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Neem een reparatiebiertje dan, en je bent zo weer boven Jan.
Dan neem er twee.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Val in op een middelbare school
Neem een reparatiekoffie dan, mits ze een prima koffieapparaat hebben i.p.v. skere zooi.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Val in op een middelbare school
Normaal repareert mijn eerste koffie mij wel, maar heb er nu nog wel een nodigquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Neem een reparatiekoffie dan, mits ze een prima koffieapparaat hebben i.p.v. skere zooi.
Heb ik jou ooit gerapporteerd? Dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
JeSuisCeline.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het nieuwe onthoofdingstopic is uit
Oh god, dat wordt wat vanavond.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben ontzettend chagrijnig vandaag
Foutje!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 97% gewijzigd door Generationalpha op 29-10-2020 10:18 ]
wtfquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:26 schreef fetX het volgende:
Mijn favoriete users zijn wel aanwezig nu.
Mis alleen nog
@:Lenny_Leonard
@:Caland
@:Elan
@:Erasmus
@:El-Stinho
@:JR-Style-93
@:De_Kraam
Fijn dat ik bij je favoriete users hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:26 schreef fetX het volgende:
Mis alleen nog
Waarom is @De_Kraam een van je favoriete users?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:26 schreef fetX het volgende:
Mis alleen nog
Hahaha.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:27 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Fijn dat ik bij je favoriete users hoor.
Doe even normaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Hahaha.
Check deze fluitketel
@:onlogisch
Dank je wel voor de leuke mention, goeie gozert!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:26 schreef fetX het volgende:
Mis alleen nog
Zoek andere vrienden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn vriendengroep gaat een godverdomme saaie Secret Santa organiseren via Zoom
Vrijwel niemand heeft er zin in maar iedereen vindt het ongemakkelijk om te zeggen dat het een kutidee is
Waarom zou je dat niet kunnen zeggen in je vriendengroep?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vrijwel niemand heeft er zin in maar iedereen vindt het ongemakkelijk om te zeggen dat het een kutidee is
Digitale borrels en feestjes via Zoom mogen wat mij betreft allemaal wettelijk verboden worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uitstekend eigenlijk, blij dat hij weer thuis is en de hoofdpijn wordt steeds minder. Moeders heeft na dinsdagavond wel weer extra kalmeringspillen aangevraagd.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Hoe is het met je vader?
Goed om te horen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uitstekend eigenlijk, blij dat hij weer thuis is en de hoofdpijn wordt steeds minder. Moeders heeft na dinsdagavond wel weer extra kalmeringspillen aangevraagd.
Fijn om te horen, kerel. Heel veel sterkte gewenst (indien nog nodig).quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uitstekend eigenlijk, blij dat hij weer thuis is en de hoofdpijn wordt steeds minder. Moeders heeft na dinsdagavond wel weer extra kalmeringspillen aangevraagd.
Goed nieuws!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze stonden 2-0 voor en het werd 2-2quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:36 schreef onlogisch het volgende:
Stelling : Ajax heeft het dinsdag echt weggeven.
Haha, mad.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze stonden 2-0 voor en het werd 2-2
Jeetje wat een stelling zeg
Dit is een feit, geen stelling.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:36 schreef onlogisch het volgende:
echt weggevenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:36 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:36 schreef onlogisch het volgende:
quote:
Groep is te groot en te ongemakkelijk geworden. Beetje consequentie van dat de ene helft een burgerlijk leven en de andere helft tegenovergesteld. Ben er zelf ook een beetje klaar mee persoonlijk, maar ik vind het ook leuk om ze eens in de zoveel tijd compleet te zien.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen zeggen in je vriendengroep?
Het is je vergeven omdat het zo'n leuk compliment is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Sorry makker. Dit neem ik mezelf ook enorm kwalijk.
Met sommige groepen gaat het prima. First Dates opzetten ofzo en dan commentaar geven, dat werkt prima. In een kleiner groepje kan het ook wel. Het is gewoon dat je gedwongen bent met dezelfde activiteit/hetzelfde gesprek bezig te zijn. In grotere groepen is dat vervelend, dat is niet te volgen meer.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Digitale borrels en feestjes via Zoom mogen wat mij betreft allemaal wettelijk verboden worden.
Walgelijk genant.
Ja ik heb ook maar een afspraak gemaakt op maandag.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:58 schreef Tarado het volgende:
vanmiddag naar de kapper, volgende week kan het niet meer
Ik ga morgen, maar het zal wel los lopen met die lockdown.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:58 schreef Tarado het volgende:
als ze het aan Mark en Jaap overlaten welquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga morgen, maar het zal wel los lopen met die lockdown.
Ja fuck, ik heb dus voor 3 november een afspraak.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:58 schreef Tarado het volgende:
ken netquote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja fuck, ik heb dus voor 3 november een afspraak.
Geen mention ontvangen.quote:
Tenzij het ineens oploopt.quote:
Geen foto gisteren van je pakketje. Gewoon doodgezwegen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen mention ontvangen.
Ik ben woedend.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Tenzij het ineens oploopt.
Wel benieuwd naar cijfers van vandaag want die van gisteren waren niet compleet.
Je kan me rug ooquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:26 schreef fetX het volgende:
Mis alleen nog
als je dat een goat vindt dan ben je beperkt toerekeningsvatbaar zoals de meeste FVD stemmers trouwensquote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
HiddeGoat weer op de lijst. Erg mooi.
Waar staat Eva Vlaardingerbroek?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
HiddeGoat weer op de lijst. Erg mooi.
Full Metal Jacketquote:
Erg leuk filmpjequote:
Serieus?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuw account tegenwoordig, want hij is zijn wachtwoord kwijt.
@:DeBraat
Zie DM.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus?
Oh en katGod in het filmpje. Moet kunnen.
#metoo van een meid die je moest inwerken?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:12 schreef Coco het volgende:
Slecht nieuws jongens.
Ik ben naar huis gestuurd.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
#metoo van een meid die je moest inwerken?
Kunnen ze dan niet beter alle Marokkanen terug sturen naar Istanbul?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:19 schreef Coco het volgende:
[..]![]()
Nee, maar een opleider heeft corona . Dus moet iedereen van kantoor weg die afgelopen tijd met hem heeft samengewerkt.
Marokkaan trouwens.
Je verwacht het niet.
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet beter alle Marokkanen terug sturen naar Istanbul?
Weer een Coronakkaan, tyfuszooi.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:19 schreef Coco het volgende:
[..]![]()
Nee, maar een opleider heeft corona . Dus moet iedereen van kantoor weg die afgelopen tijd met hem heeft samengewerkt.
Marokkaan trouwens.
Je verwacht het niet.
België gaat deaud.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Weer een Coronakkaan, tyfuszooi.
Aan Wallonië gaan we niets missen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
België gaat deaud.
https://twitter.com/bencoates1/status/1321774423645560834/photo/1
Maar Nederland was zo kut volgens hen tochquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
België gaat deaud.
België heeft een GROOT PROBLEEMquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
België gaat deaud.
Die viroloog Van Ranst riep dood en verderf over ons, ziedende columns over HET MONDKAPJE dat wij hier pas laat omarmen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar Nederland was zo kut volgens hen toch
HAHAHAHAHAHAHA
@:belg
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:24 schreef Wereldgozer het volgende:
1k van Rutte binnen
@:lenny_leonard
België heeft een permanent minderwaardigheidscomplex met Nederland.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die viroloog Van Ranst riep dood en verderf over ons, ziedende columns over HET MONDKAPJE dat wij hier pas laat omarmen.
K-k-k-karma.
Tuinieren is geen hobby van je maak ik hieruit op, itt tennissen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga zo grasmaaien. Mijn robot heeft er een puinhoop van gemaakt. Ik ben ziedend.
Robomow
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:24 schreef Wereldgozer het volgende:
1k van Rutte binnen
@:lenny_leonard
Bruiloftje gehad zekerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:19 schreef Coco het volgende:
[..]![]()
Marokkaan trouwens.
Je verwacht het niet.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)blad/2020/10/29/#106quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:27 schreef Erasmus het volgende:
Ik hoorde op televisie dat Luik de Bergamo van deze tweede golf is.
Ben benieuwd het Belgische leger zich gaat mobiliseren.
Niemand kan het NRC lezen hier, Stijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)blad/2020/10/29/#106
Dit is correct. Ik ga overigens straks ook tennissen. In de middag gewoon.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tuinieren is geen hobby van je maak ik hieruit op, itt tennissen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Niemand kan het NRC lezen hier, Stijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
tuinieren is geen sportquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is correct. Ik ga overigens straks ook tennissen. In de middag gewoon.
@:charrell @:elan @:drizzt
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]TR meegepakt. Dit is NIET de bedoeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nieuw-Rotterdamsch Courant maar ze zijn gevestigd aan het Rokin in Amsterdam.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)blad/2020/10/29/#106
Hopelijk wint Vitesse met 0-13 zaterdag.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TR meegepakt. Dit is NIET de bedoeling.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]TR gezet, wil je FOK! KAPOT maken of zo??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Deze post neem ik niet serieus. Hopen dat Vitesse wint.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hopelijk wint Vitesse met 0-13 zaterdag.
Winst gunnen aan Jong Chelseaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hopelijk wint Vitesse met 0-13 zaterdag.
Niet helemaal eens, Utrecht en Vitesse zijn walgelijk van de 2e categorie. Daarboven zit AZ in de 1e categorie en dan heb je nog Twente in de buitencategorie.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze post neem ik niet serieus. Hopen dat Vitesse wint.
Die club valt in dezelfde categorie als Utrecht en Twente. Walgelijke clubs.
Overruled door DonGod. Ik ga hier uiteraard graag in mee.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet helemaal eens, Utrecht en Vitesse zijn walgelijk van de 2e categorie. Daarboven zit AZ in de 1e categorie en dan heb je nog Twente in de buitencategorie.
Een gehuurde speler, het is wat. FC Twente huurt meer van Ajax.quote:
Volgens mij is die eigenaar Valery Oyf nog steeds een holmaatje/marionet van Abramovic.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een gehuurde speler, het is wat. FC Twente huurt meer van Ajax.
ik heb aan geen enkele club een hekel al ben ik wel anti kunstgrasquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze post neem ik niet serieus. Hopen dat Vitesse wint.
Die club valt in dezelfde categorie als Utrecht en Twente. Walgelijke clubs.
natuurlijk, gewoon onderdeel van een groot witwas project met dank aan de INGquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Volgens mij is die eigenaar Valery Oyf nog steeds een holmaatje/marionet van Abramovic.
Ik lig er niet zo wakker van. Tegenwoordig heeft 9 op de 10 clubs wel een dubieuze achtergrond.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Volgens mij is die eigenaar Valery Oyf nog steeds een holmaatje/marionet van Abramovic.
Kappers gaan toch niet dicht?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:58 schreef Tarado het volgende:
Ik ook niet, ik leg alleen uit waarom ik die club Jong Chelsea noem. Ondanks dat ze maar 1 speler hebben gehuurd dit seizoen (dat was weleens anders).quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lig er niet zo wakker van. Tegenwoordig heeft 9 op de 10 clubs wel een dubieuze achtergrond.
Feyenoord nog daar bovenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet helemaal eens, Utrecht en Vitesse zijn walgelijk van de 2e categorie. Daarboven zit AZ in de 1e categorie en dan heb je nog Twente in de buitencategorie.
Storingkjequote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:48 schreef Caland het volgende:
Gewoon zorgen dat er elke dag een storingkje is bij dat RIVM toch.
Bijkomend voordeel is dat ze dan in het CORtopic niet meer verder kunnen met hun leven.
Paniekzaaier.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:58 schreef Tarado het volgende:
Dom varken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:48 schreef Caland het volgende:
Bijkomend voordeel is dat ze dan in het CORtopic niet meer verder kunnen met hun leven.
storingkjequote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:48 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik wilde ook eens weten hoe dat voelt
Aldus expert Elan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Zou wel weer tekenend zijn voor de symboolpolitiek, kappers dicht scholen open.
We moesten allemaal een voorbeeld nemen aan de Belgjes en de heilige Duitsers. (die inmiddels ook een lockdown hebben)quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar Nederland was zo kut volgens hen toch
HAHAHAHAHAHAHA
@:belg
*semi lockdown (wat betreft die Duitsers dan), net als hier.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We moesten allemaal een voorbeeld nemen aan de Belgjes en de heilige Duitsers. (die inmiddels ook een lockdown hebben)
Opportunisme genot.
Ok boomer, er is ook zoiets als incognito modus.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat blijkt ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*semi lockdown (wat betreft die Duitsers dan), net als hier.
En ja, Duitsers hadden het qua testbeleid en BCO in de fase waarin dat belangrijk was stukken beter voor elkaar dan wij.
Dat werkt bij NRC niet tochquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ok boomer, er is ook zoiets als incognito modus.
niet zo mee eens, school is belangrijker dan die paar extra boomers die daardoor aan corona dood gaanquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Zou wel weer tekenend zijn voor de symboolpolitiek, kappers dicht scholen open.
Overal verloopt dat boomergolfje precies hetzelfde, zij het wat later of vroeger. Ik zie dus geen enkele reden om die kroegen dicht te houden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*semi lockdown (wat betreft die Duitsers dan), net als hier.
En ja, Duitsers hadden het qua testbeleid en BCO in de fase waarin dat belangrijk was stukken beter voor elkaar dan wij.
Jawel. (bij vrijwel alle artikelen)quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat werkt bij NRC niet toch
De enige reden waarom ik stukken van hen nooit meer lees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dit is de Elan die niet Duitsland de hemel in loopt te prijzen. Altijd fijn om te weten met welke Elan je vandaag postquote:
Nu probeer je me op de kast te krijgen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De hele dag mee bezig maar hij snapt er nog niks van.
Blij dat wij het eerder kregen, kunnen de kroegen ook weer eerder open.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad uit dat ze de 'tweede golf' stukken later kregen dan wij.
Oh ik dacht dat ik nog een post nodig had. (die kun je dus als niet verzonden beschouwen)quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu probeer je me op de kast te krijgen.
Krijg de tering. (gelukt dus)
Telegraaf kom je daar niet meer mee weg. Al zou je dat ook eigenlijk niet moeten willen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel. (bij vrijwel alle artikelen)
Je moet echt beperkte geestelijke vermogens hebben als je nog die stukjes leest. Alleen die van Kitty Herweijer zijn te doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Telegraaf kom je daar niet meer mee weg. Al zou je dat ook eigenlijk niet moeten willen.
Telegraaf niet inderdaad, AD niet bij o.a de stukjes van Angela en VK heeft ook een aantal artikelen onder de abonnee knop. Maar die stukjes van de T sla ik ook liever over.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Telegraaf kom je daar niet meer mee weg. Al zou je dat ook eigenlijk niet moeten willen.
Dat merken we ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:59 schreef Scrummie het volgende:
Ik sla het liefst van elke krant de stukjes over.
Soms dwingt de realiteit van het moment je dingen anders te gaan bekijken hé. Al is dat misschien lastig uit te leggen aan iemand die jarenlang Feyenoord kampioen als ondertitel had met het huidige jaartal er bij terwijl ze 15 punten achterstonden en als een drol speelden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, dit is de Elan die niet Duitsland de hemel in loopt te prijzen. Altijd fijn om te weten met welke Elan je vandaag post.
Klopt, dagelijks toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Soms dwingt de realiteit van het moment je dingen anders te gaan bekijken hé.
Jemig, als dit alles is..quote:Al is dat misschien lastig uit te leggen aan iemand die jarenlang Feyenoord kampioen als ondertitel had met het huidige jaartal er bij terwijl ze 15 punten achterstonden en als een drol speelden.
Liever een letter, dan een chromosoom teveel! @Elanquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:03 schreef Caland het volgende:
Ja leuk jongens, ik plaats een letter teveel.
Walgelijke post. Like ingetrokken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:03 schreef Elan het volgende:
Shit, like gekregen van @:Wereldgozer dat was dus een zeer matige grap.
Nieteens een glimlach.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Liever een letter, dan een chromosoom teveel! @:Elan
“Without passion you don't have energy, without energy you have nothing.”quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, dagelijks toch?
[..]
Jemig, als dit alles is..
Nasi?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:05 schreef Caland het volgende:
Een restaurant hier om de hoek heeft zo'n soort mobiele snackkar voor de deur gezet en verkopen verse erwtensoep.
Nou, jullie raden al wat ik vanavond ga eten dus.
Niet dagelijks, naar mate situaties zich ontwikkelen. Afgelopen zomer hebben die moffen het toch gewoon heel aardig gedaan mag je zeggen, alleen zitten ze nu uiteindelijk alsnog precies in hetzelfde schuitje.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, dagelijks toch?
[..]
Jemig, als dit alles is..
Heeft 'ie deze van @Charrellquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
“Without passion you don't have energy, without energy you have nothing.”
deze tegeltjeswijsheid is wel een verbetering
Het is in het Engels dus dat lijkt mij niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft 'ie deze van @:charrell
Ziedend. Like uitgedeeld.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Walgelijke post. Like ingetrokken.
Dus eigenlijk zeg je hetzelfde als wat ik net zeg waar je op meende te moeten reageren met 'Scrummiegod'.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet dagelijks, naar mate situaties zich ontwikkelen. Afgelopen zomer hebben die moffen het toch gewoon heel aardig gedaan mag je zeggen, alleen zitten ze nu uiteindelijk alsnog precies in hetzelfde schuitje.
Er zijn ook wel wat verschillen te duiden wat zij anders doen en waar wij nog wat van zouden kunnen leren, zoals die verplichte quarantaine bijvoorbeeld.
GOATquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
“Without passion you don't have energy, without energy you have nothing.”
deze tegeltjeswijsheid is wel een verbetering
Deze quote niet kennenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft 'ie deze van @:charrell
Ik heb geen eigen bedrijf dus ik zou sowieso geen architect aannemen. (misschien wel iemand inhuren)quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:10 schreef onlogisch het volgende:
Boys,
Waar zouden jullie op letten bij het aannemen van een goede architect? Waar op te letten tijdens een oriëntatiegesprek?
Maakt hij/zij aantekeningen bijvoorbeeld. Meer tips?
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen bedrijf dus ik zou sowieso geen architect aannemen. (misschien wel iemand inhuren)
Nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je hetzelfde als wat ik net zeg waar je op meende te moeten reageren met 'Scrummiegod'.
wat voor project?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:10 schreef onlogisch het volgende:
Boys,
Waar zouden jullie op letten bij het aannemen van een goede architect? Waar op te letten tijdens een oriëntatiegesprek?
Wat gaat er gebeuren dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:10 schreef onlogisch het volgende:
Boys,
Renovatie huis. Ik zat eerst aan een aannemer te denken. Maar ik wil wel forse veranderingen aanbrengen. O.a. draagmuur verwijderen + gehele pui achter vervangen.quote:
Zit je Minecraft met onlo jr te spelen ?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:10 schreef onlogisch het volgende:
Boys,
Zo'n boomer zou ik al helemaal niet willen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
'maakt hij/zij aantekeningen' ook echt als eis.
Ik ook niet nee. Liever iemand die wel met computers overweg kan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n boomer zou ik al helemaal niet willen.
Niet als eis, idioot. Gewoon als tip om op te letten. Ik beschouw zoiets als logisch, maar als ik het een architect niet zie doen, dan sta je bij mij al 1-0 achter.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
'maakt hij/zij aantekeningen' ook echt als eis.
Want jij weet hoe architecten te werk gaan?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet als eis, idioot. Gewoon als tip om op te letten. Ik beschouw zoiets als logisch, maar als ik het een architect niet zie doen, dan sta je bij mij al 1-0 achter.
Ik niet eigenlijk, blijkbaar is dat een simpele ziel die niks kan onthouden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet als eis, idioot. Gewoon als tip om op te letten. Ik beschouw zoiets als logisch, maar als ik het een architect niet zie doen, dan sta je bij mij al 1-0 achter.
2 uitnodigen, offerte en plan is toch vrijblijvend? Het kost je wel extra die verbouwing zelf.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Renovatie huis. Ik zat eerst aan een aannemer te denken. Maar ik wil wel forse veranderingen aanbrengen. O.a. draagmuur verwijderen + gehele pui achter vervangen.
Omdat je te dom bent om zelf logisch na te denken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, waarom stel ik hier ook de vraag aan een stel infantiele figuren.
Je wil gewoon alleen maar jaknikkers hier?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, waarom stel ik hier ook de vraag aan een stel infantiele figuren.
Bedankt maat.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 uitnodigen, offerte en plan is toch vrijblijvend? Het kost je wel extra die verbouwing zelf.
@KingRolandquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:17 schreef El-Stinho het volgende:
@:Onlogisch generaliseert en demoniseert.
MENTION DIE MONGOOL NIETquote:
Hij wil vooral iemand die aantekeningen maakt. (niet wetende dat ze de stagaire hebben gestuurd voor zijn inferieure kutwoning)quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je wil gewoon alleen maar jaknikkers hier?
Ik vraag gewoon tips aan mijn vrienden hier. Nou ja, ik weet direct weer hoe de vlag ervoor hangt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat je te dom bent om zelf logisch na te denken.
Daarom stel ik hier de vraag en jankt zij alleen maar over een mongooltje.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uuganaa weet waarschijnlijk wel beter wat je zou moeten verwachten van een architect dan jij.
Waarom heb je een afspraak bij de bank?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb morgen een afspraak bij de bank. Even goed opletten of die man ook aantekeningen maakt.
Tering, jij snapt dus niet dat het vertragen van het virus best belangrijk kan zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Want het is daar net zo'n tyfuszooi als hier.
Dus dan mag je met terugwerkende kracht concluderen dat het allemaal niet zoveel heeft uitgemaakt. Al zal jij dat wel weer zien als gezichtsverlies, dus blijf je lekker volharde in je eigen achterlijkheid. Daarom Scrummiegod.
Vraag Inso even, die was paar maanden terug bezig met een architect, die weet vast wel waar je op moet letten.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Renovatie huis. Ik zat eerst aan een aannemer te denken. Maar ik wil wel forse veranderingen aanbrengen. O.a. draagmuur verwijderen + gehele pui achter vervangen.
Maak je niet zo druk, Scrummie. Vanavond weer voetbal.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tering, jij snapt dus niet dat het vertragen van het virus best belangrijk kan zijn.
Succes met je virus, Elan.
Gaat over de hypotheek.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je een afspraak bij de bank?
Als je dat uit die post haalt ben je nog dommer dan je je doet voorkomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tering, jij snapt dus niet dat het vertragen van het virus best belangrijk kan zijn.
Succes met je virus, Elan.
Ja, ik heb er weer zin in.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk, Scrummie. Vanavond weer voetbal.
Europa League-avonden zijn altijd acceptabel als je er zelf niet in zit maar andere Nederlandse ploegen wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik heb er weer zin in.
Zal na 90 minuten wel weer veranderen in boosheid. Maar ach, de weg er naar toe is leuk.
'Dus dan mag je met terugwerkende kracht concluderen dat het allemaal niet zoveel heeft uitgemaakt'.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je dat uit die post haalt ben je nog dommer dan je je doet voorkomen.
Gelukkig zijn de huizenprijzen wel gekelderd door de Cojona inmiddels.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice. Ga je oversluiten? Rente staat echt mokertje laag momenteel. Puur genot.
Denk niet dat ik de rest van de wedstrijden mee ga pakken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Europa League-avonden zijn altijd acceptabel als je er zelf niet in zit maar andere Nederlandse ploegen wel.
Ik heb 1,64 hier. Maar volgens mij kan je nog veel lager.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice. Ga je oversluiten? Rente staat echt mokertje laag momenteel. Puur genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |