We moesten allemaal een voorbeeld nemen aan de Belgjes en de heilige Duitsers. (die inmiddels ook een lockdown hebben)quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar Nederland was zo kut volgens hen toch
HAHAHAHAHAHAHA
@:belg
*semi lockdown (wat betreft die Duitsers dan), net als hier.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We moesten allemaal een voorbeeld nemen aan de Belgjes en de heilige Duitsers. (die inmiddels ook een lockdown hebben)
Opportunisme genot.
Ok boomer, er is ook zoiets als incognito modus.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Niemand kan het NRC lezen hier, Stijn.
Dat blijkt ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*semi lockdown (wat betreft die Duitsers dan), net als hier.
En ja, Duitsers hadden het qua testbeleid en BCO in de fase waarin dat belangrijk was stukken beter voor elkaar dan wij.
Dat werkt bij NRC niet tochquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ok boomer, er is ook zoiets als incognito modus.
niet zo mee eens, school is belangrijker dan die paar extra boomers die daardoor aan corona dood gaanquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Zou wel weer tekenend zijn voor de symboolpolitiek, kappers dicht scholen open.
Overal verloopt dat boomergolfje precies hetzelfde, zij het wat later of vroeger. Ik zie dus geen enkele reden om die kroegen dicht te houden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*semi lockdown (wat betreft die Duitsers dan), net als hier.
En ja, Duitsers hadden het qua testbeleid en BCO in de fase waarin dat belangrijk was stukken beter voor elkaar dan wij.
Jawel. (bij vrijwel alle artikelen)quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat werkt bij NRC niet toch
De enige reden waarom ik stukken van hen nooit meer lees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dit is de Elan die niet Duitsland de hemel in loopt te prijzen. Altijd fijn om te weten met welke Elan je vandaag postquote:
Nu probeer je me op de kast te krijgen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De hele dag mee bezig maar hij snapt er nog niks van.
Blij dat wij het eerder kregen, kunnen de kroegen ook weer eerder open.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad uit dat ze de 'tweede golf' stukken later kregen dan wij.
Oh ik dacht dat ik nog een post nodig had. (die kun je dus als niet verzonden beschouwen)quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu probeer je me op de kast te krijgen.
Krijg de tering. (gelukt dus)
Telegraaf kom je daar niet meer mee weg. Al zou je dat ook eigenlijk niet moeten willen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel. (bij vrijwel alle artikelen)
Je moet echt beperkte geestelijke vermogens hebben als je nog die stukjes leest. Alleen die van Kitty Herweijer zijn te doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Telegraaf kom je daar niet meer mee weg. Al zou je dat ook eigenlijk niet moeten willen.
Telegraaf niet inderdaad, AD niet bij o.a de stukjes van Angela en VK heeft ook een aantal artikelen onder de abonnee knop. Maar die stukjes van de T sla ik ook liever over.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Telegraaf kom je daar niet meer mee weg. Al zou je dat ook eigenlijk niet moeten willen.
Dat merken we ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:59 schreef Scrummie het volgende:
Ik sla het liefst van elke krant de stukjes over.
Soms dwingt de realiteit van het moment je dingen anders te gaan bekijken hé. Al is dat misschien lastig uit te leggen aan iemand die jarenlang Feyenoord kampioen als ondertitel had met het huidige jaartal er bij terwijl ze 15 punten achterstonden en als een drol speelden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, dit is de Elan die niet Duitsland de hemel in loopt te prijzen. Altijd fijn om te weten met welke Elan je vandaag post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |