België gaat deaud.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Weer een Coronakkaan, tyfuszooi.
Aan Wallonië gaan we niets missen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
België gaat deaud.
https://twitter.com/bencoates1/status/1321774423645560834/photo/1
Maar Nederland was zo kut volgens hen tochquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
België gaat deaud.
België heeft een GROOT PROBLEEMquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
België gaat deaud.
Die viroloog Van Ranst riep dood en verderf over ons, ziedende columns over HET MONDKAPJE dat wij hier pas laat omarmen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar Nederland was zo kut volgens hen toch
HAHAHAHAHAHAHA
@:belg
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:24 schreef Wereldgozer het volgende:
1k van Rutte binnen
@:lenny_leonard
België heeft een permanent minderwaardigheidscomplex met Nederland.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die viroloog Van Ranst riep dood en verderf over ons, ziedende columns over HET MONDKAPJE dat wij hier pas laat omarmen.
K-k-k-karma.
Tuinieren is geen hobby van je maak ik hieruit op, itt tennissen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga zo grasmaaien. Mijn robot heeft er een puinhoop van gemaakt. Ik ben ziedend.
Robomow
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:24 schreef Wereldgozer het volgende:
1k van Rutte binnen
@:lenny_leonard
Bruiloftje gehad zekerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:19 schreef Coco het volgende:
[..]![]()
Nee, maar een opleider heeft corona . Dus moet iedereen van kantoor weg die afgelopen tijd met hem heeft samengewerkt.
Marokkaan trouwens.
Je verwacht het niet.
@:Erasmus
https://www.nrc.nl/nieuws(...)blad/2020/10/29/#106quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:27 schreef Erasmus het volgende:
Ik hoorde op televisie dat Luik de Bergamo van deze tweede golf is.
Ben benieuwd het Belgische leger zich gaat mobiliseren.
Niemand kan het NRC lezen hier, Stijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)blad/2020/10/29/#106
Dit is correct. Ik ga overigens straks ook tennissen. In de middag gewoon.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tuinieren is geen hobby van je maak ik hieruit op, itt tennissen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Niemand kan het NRC lezen hier, Stijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
tuinieren is geen sportquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is correct. Ik ga overigens straks ook tennissen. In de middag gewoon.
@:charrell @:elan @:drizzt
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]TR meegepakt. Dit is NIET de bedoeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Niemand kan het NRC lezen hier, Stijn.
Nieuw-Rotterdamsch Courant maar ze zijn gevestigd aan het Rokin in Amsterdam.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)blad/2020/10/29/#106
Hopelijk wint Vitesse met 0-13 zaterdag.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TR meegepakt. Dit is NIET de bedoeling.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]TR gezet, wil je FOK! KAPOT maken of zo??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Deze post neem ik niet serieus. Hopen dat Vitesse wint.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hopelijk wint Vitesse met 0-13 zaterdag.
Winst gunnen aan Jong Chelseaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hopelijk wint Vitesse met 0-13 zaterdag.
Niet helemaal eens, Utrecht en Vitesse zijn walgelijk van de 2e categorie. Daarboven zit AZ in de 1e categorie en dan heb je nog Twente in de buitencategorie.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze post neem ik niet serieus. Hopen dat Vitesse wint.
Die club valt in dezelfde categorie als Utrecht en Twente. Walgelijke clubs.
Overruled door DonGod. Ik ga hier uiteraard graag in mee.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet helemaal eens, Utrecht en Vitesse zijn walgelijk van de 2e categorie. Daarboven zit AZ in de 1e categorie en dan heb je nog Twente in de buitencategorie.
Een gehuurde speler, het is wat. FC Twente huurt meer van Ajax.quote:
Volgens mij is die eigenaar Valery Oyf nog steeds een holmaatje/marionet van Abramovic.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een gehuurde speler, het is wat. FC Twente huurt meer van Ajax.
ik heb aan geen enkele club een hekel al ben ik wel anti kunstgrasquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze post neem ik niet serieus. Hopen dat Vitesse wint.
Die club valt in dezelfde categorie als Utrecht en Twente. Walgelijke clubs.
natuurlijk, gewoon onderdeel van een groot witwas project met dank aan de INGquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Volgens mij is die eigenaar Valery Oyf nog steeds een holmaatje/marionet van Abramovic.
Ik lig er niet zo wakker van. Tegenwoordig heeft 9 op de 10 clubs wel een dubieuze achtergrond.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Volgens mij is die eigenaar Valery Oyf nog steeds een holmaatje/marionet van Abramovic.
Kappers gaan toch niet dicht?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:58 schreef Tarado het volgende:
vanmiddag naar de kapper, volgende week kan het niet meer
Ik ook niet, ik leg alleen uit waarom ik die club Jong Chelsea noem. Ondanks dat ze maar 1 speler hebben gehuurd dit seizoen (dat was weleens anders).quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lig er niet zo wakker van. Tegenwoordig heeft 9 op de 10 clubs wel een dubieuze achtergrond.
Feyenoord nog daar bovenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet helemaal eens, Utrecht en Vitesse zijn walgelijk van de 2e categorie. Daarboven zit AZ in de 1e categorie en dan heb je nog Twente in de buitencategorie.
Storingkjequote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:48 schreef Caland het volgende:
Gewoon zorgen dat er elke dag een storingkje is bij dat RIVM toch.
Bijkomend voordeel is dat ze dan in het CORtopic niet meer verder kunnen met hun leven.
Paniekzaaier.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:58 schreef Tarado het volgende:
vanmiddag naar de kapper, volgende week kan het niet meer
Dom varken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:48 schreef Caland het volgende:
Bijkomend voordeel is dat ze dan in het CORtopic niet meer verder kunnen met hun leven.
storingkjequote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:48 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik wilde ook eens weten hoe dat voelt
Aldus expert Elan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Zou wel weer tekenend zijn voor de symboolpolitiek, kappers dicht scholen open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |