Ze stonden 2-0 voor en het werd 2-2quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:36 schreef onlogisch het volgende:
Stelling : Ajax heeft het dinsdag echt weggeven.
Haha, mad.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze stonden 2-0 voor en het werd 2-2
Jeetje wat een stelling zeg
Dit is een feit, geen stelling.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:36 schreef onlogisch het volgende:
echt weggevenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:36 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:36 schreef onlogisch het volgende:
quote:
Groep is te groot en te ongemakkelijk geworden. Beetje consequentie van dat de ene helft een burgerlijk leven en de andere helft tegenovergesteld. Ben er zelf ook een beetje klaar mee persoonlijk, maar ik vind het ook leuk om ze eens in de zoveel tijd compleet te zien.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen zeggen in je vriendengroep?
Het is je vergeven omdat het zo'n leuk compliment is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Sorry makker. Dit neem ik mezelf ook enorm kwalijk.
Met sommige groepen gaat het prima. First Dates opzetten ofzo en dan commentaar geven, dat werkt prima. In een kleiner groepje kan het ook wel. Het is gewoon dat je gedwongen bent met dezelfde activiteit/hetzelfde gesprek bezig te zijn. In grotere groepen is dat vervelend, dat is niet te volgen meer.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Digitale borrels en feestjes via Zoom mogen wat mij betreft allemaal wettelijk verboden worden.
Walgelijk genant.
Ja ik heb ook maar een afspraak gemaakt op maandag.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:58 schreef Tarado het volgende:
vanmiddag naar de kapper, volgende week kan het niet meer
Ik ga morgen, maar het zal wel los lopen met die lockdown.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:58 schreef Tarado het volgende:
als ze het aan Mark en Jaap overlaten welquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga morgen, maar het zal wel los lopen met die lockdown.
Ja fuck, ik heb dus voor 3 november een afspraak.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:58 schreef Tarado het volgende:
ken netquote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja fuck, ik heb dus voor 3 november een afspraak.
Geen mention ontvangen.quote:
Tenzij het ineens oploopt.quote:
Geen foto gisteren van je pakketje. Gewoon doodgezwegen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen mention ontvangen.
Ik ben woedend.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Tenzij het ineens oploopt.
Wel benieuwd naar cijfers van vandaag want die van gisteren waren niet compleet.
Je kan me rug ooquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:26 schreef fetX het volgende:
Mijn favoriete users zijn wel aanwezig nu.
Mis alleen nog
@:Lenny_Leonard
@:kapiteintje (rip)
@:Caland
@:Elan
@:Erasmus
@:El-Stinho
@:JR-Style-93
@:De_Kraam
als je dat een goat vindt dan ben je beperkt toerekeningsvatbaar zoals de meeste FVD stemmers trouwensquote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
HiddeGoat weer op de lijst. Erg mooi.
Waar staat Eva Vlaardingerbroek?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
HiddeGoat weer op de lijst. Erg mooi.
Full Metal Jacketquote:
Erg leuk filmpjequote:
Serieus?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuw account tegenwoordig, want hij is zijn wachtwoord kwijt.
@:DeBraat
Zie DM.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus?
Oh en katGod in het filmpje. Moet kunnen.
#metoo van een meid die je moest inwerken?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:12 schreef Coco het volgende:
Slecht nieuws jongens.
Ik ben naar huis gestuurd.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
#metoo van een meid die je moest inwerken?
Kunnen ze dan niet beter alle Marokkanen terug sturen naar Istanbul?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:19 schreef Coco het volgende:
[..]![]()
Nee, maar een opleider heeft corona . Dus moet iedereen van kantoor weg die afgelopen tijd met hem heeft samengewerkt.
Marokkaan trouwens.
Je verwacht het niet.
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet beter alle Marokkanen terug sturen naar Istanbul?
Weer een Coronakkaan, tyfuszooi.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:19 schreef Coco het volgende:
[..]![]()
Nee, maar een opleider heeft corona . Dus moet iedereen van kantoor weg die afgelopen tijd met hem heeft samengewerkt.
Marokkaan trouwens.
Je verwacht het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |