Normaal repareert mijn eerste koffie mij wel, maar heb er nu nog wel een nodigquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Neem een reparatiekoffie dan, mits ze een prima koffieapparaat hebben i.p.v. skere zooi.
Heb ik jou ooit gerapporteerd? Dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Kan je mij een keer een note sturen? Ik krijg ze nooit. @:Generationalpha stuurt wel eens een TR maar dan helpen jullie die arme kerel niet eens
JeSuisCeline.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het nieuwe onthoofdingstopic is uit
Oh god, dat wordt wat vanavond.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben ontzettend chagrijnig vandaag
Foutje!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 97% gewijzigd door Generationalpha op 29-10-2020 10:18 ]
wtfquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:26 schreef fetX het volgende:
Mijn favoriete users zijn wel aanwezig nu.
Mis alleen nog
@:Lenny_Leonard
@:kapiteintje (rip)
@:Caland
@:Elan
@:Erasmus
@:El-Stinho
@:JR-Style-93
@:De_Kraam
Fijn dat ik bij je favoriete users hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:26 schreef fetX het volgende:
Mis alleen nog
Waarom is @De_Kraam een van je favoriete users?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:26 schreef fetX het volgende:
Mis alleen nog
Hahaha.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:27 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Fijn dat ik bij je favoriete users hoor.
Doe even normaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Hahaha.
Check deze fluitketel
@:onlogisch
Dank je wel voor de leuke mention, goeie gozert!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:26 schreef fetX het volgende:
Mis alleen nog
Zoek andere vrienden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn vriendengroep gaat een godverdomme saaie Secret Santa organiseren via Zoom
Vrijwel niemand heeft er zin in maar iedereen vindt het ongemakkelijk om te zeggen dat het een kutidee is
Waarom zou je dat niet kunnen zeggen in je vriendengroep?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vrijwel niemand heeft er zin in maar iedereen vindt het ongemakkelijk om te zeggen dat het een kutidee is
Digitale borrels en feestjes via Zoom mogen wat mij betreft allemaal wettelijk verboden worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uitstekend eigenlijk, blij dat hij weer thuis is en de hoofdpijn wordt steeds minder. Moeders heeft na dinsdagavond wel weer extra kalmeringspillen aangevraagd.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Hoe is het met je vader?
Goed om te horen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uitstekend eigenlijk, blij dat hij weer thuis is en de hoofdpijn wordt steeds minder. Moeders heeft na dinsdagavond wel weer extra kalmeringspillen aangevraagd.
Fijn om te horen, kerel. Heel veel sterkte gewenst (indien nog nodig).quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uitstekend eigenlijk, blij dat hij weer thuis is en de hoofdpijn wordt steeds minder. Moeders heeft na dinsdagavond wel weer extra kalmeringspillen aangevraagd.
Goed nieuws!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |