Beestquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:24 schreef onlogisch het volgende:
Zo.
@:fetx
@:lenny_Leonard
@:Muskusboktor57
Ook een goedemorgen!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:30 schreef onlogisch het volgende:
Wat een walgelijke user is @:Frozen-assassin toch. Beticht mij ervan een troll te zijn.
Lekker bezig maat. User fetX en ik zijn trots op je.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:24 schreef onlogisch het volgende:
Zo.
Waarom is de poes geschoren?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de collectie: Foto's die niet zijn wat het lijkt #2 nr: 42
[ afbeelding ]
(de linkse is een kalkoen, de rechtse een kat)
Dat is een partijtje goede users die je een mention geeft.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:24 schreef onlogisch het volgende:
Zo.
Ik dacht dat je even liet zien wat je vanavond in je oven gaat stoppen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de collectie: Foto's die niet zijn wat het lijkt #2 nr: 42
[ afbeelding ]
(de linkse is een kalkoen, de rechtse een kat)
KraamGod.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een kale poes is hygiënischer.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom is de poes geschoren?
@Charrellquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een kale poes is hygiënischer.
Gefeliciteerd. Kan je mij een keer een note sturen? Ik krijg ze nooit. @Generationalpha stuurt wel eens een TR maar dan helpen jullie die arme kerel niet eensquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:42 schreef Caland het volgende:
Bij 1000 notes stop ik met FOK!
@:ggmm @:onlogisch check deze
Je laatste note is van mijquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Kan je mij een keer een note sturen? Ik krijg ze nooit. @:Generationalpha stuurt wel eens een TR maar dan helpen jullie die arme kerel niet eens
Kater?quote:
Jammer. Gun je knallende koppijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee niet eensook niet gezopen gisteren trouwens
TR gemaaktquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer. Gun je knallende koppijn.
xG bij notes voor jou is vrij laag. Dus nee, dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Kan je mij een keer een note sturen? Ik krijg ze nooit. @:Generationalpha stuurt wel eens een TR maar dan helpen jullie die arme kerel niet eens
Ik heb juist het gevoel dat ik aan het onderpresteren ben ten opzichte van mijn expected notes. Ik ben best vaak onredelijk gefrustreerd als Feyenoord verliestquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:56 schreef fetX het volgende:
[..]
xG bij notes voor jou is vrij laag. Dus nee, dat gaat niet gebeuren.
xG-grapje, leuk!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:56 schreef fetX het volgende:
[..]
xG bij notes voor jou is vrij laag. Dus nee, dat gaat niet gebeuren.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
5 quotemeldingen van @:onlogisch en één DM.
Alle zes weggeklikt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
2346 dagen. Maar gelukkig hebben we de foto's nog.
mijn luier zit scheefquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:09 schreef onlogisch het volgende:
Hoe treurig moet je FOK!leven wel niet zijn als je alleen van mij mentions ontvangt
Twee kappa's geklapt?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:26 schreef onlogisch het volgende:
Tering boys. De maag borrelt.
Dat wordt zo een feestje op de pot.
@:Drizzt_Dourden
@:kapiteintje (rip)
Neem een reparatiebiertje dan, en je bent zo weer boven Jan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben ontzettend chagrijnig vandaag
Val in op een middelbare schoolquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Neem een reparatiebiertje dan, en je bent zo weer boven Jan.
Dan neem er twee.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Val in op een middelbare school
Neem een reparatiekoffie dan, mits ze een prima koffieapparaat hebben i.p.v. skere zooi.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Val in op een middelbare school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |