Klopt, dagelijks toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Soms dwingt de realiteit van het moment je dingen anders te gaan bekijken hé.
Jemig, als dit alles is..quote:Al is dat misschien lastig uit te leggen aan iemand die jarenlang Feyenoord kampioen als ondertitel had met het huidige jaartal er bij terwijl ze 15 punten achterstonden en als een drol speelden.
Liever een letter, dan een chromosoom teveel! @Elanquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:03 schreef Caland het volgende:
Ja leuk jongens, ik plaats een letter teveel.
Walgelijke post. Like ingetrokken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:03 schreef Elan het volgende:
Shit, like gekregen van @:Wereldgozer dat was dus een zeer matige grap.
Nieteens een glimlach.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Liever een letter, dan een chromosoom teveel! @:Elan
“Without passion you don't have energy, without energy you have nothing.”quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, dagelijks toch?
[..]
Jemig, als dit alles is..
Nasi?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:05 schreef Caland het volgende:
Een restaurant hier om de hoek heeft zo'n soort mobiele snackkar voor de deur gezet en verkopen verse erwtensoep.
Nou, jullie raden al wat ik vanavond ga eten dus.
Niet dagelijks, naar mate situaties zich ontwikkelen. Afgelopen zomer hebben die moffen het toch gewoon heel aardig gedaan mag je zeggen, alleen zitten ze nu uiteindelijk alsnog precies in hetzelfde schuitje.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, dagelijks toch?
[..]
Jemig, als dit alles is..
Heeft 'ie deze van @Charrellquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
“Without passion you don't have energy, without energy you have nothing.”
deze tegeltjeswijsheid is wel een verbetering
Het is in het Engels dus dat lijkt mij niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft 'ie deze van @:charrell
Ziedend. Like uitgedeeld.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Walgelijke post. Like ingetrokken.
Dus eigenlijk zeg je hetzelfde als wat ik net zeg waar je op meende te moeten reageren met 'Scrummiegod'.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet dagelijks, naar mate situaties zich ontwikkelen. Afgelopen zomer hebben die moffen het toch gewoon heel aardig gedaan mag je zeggen, alleen zitten ze nu uiteindelijk alsnog precies in hetzelfde schuitje.
Er zijn ook wel wat verschillen te duiden wat zij anders doen en waar wij nog wat van zouden kunnen leren, zoals die verplichte quarantaine bijvoorbeeld.
GOATquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
“Without passion you don't have energy, without energy you have nothing.”
deze tegeltjeswijsheid is wel een verbetering
Deze quote niet kennenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft 'ie deze van @:charrell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |