Heeft 'ie deze van @Charrellquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
“Without passion you don't have energy, without energy you have nothing.”
deze tegeltjeswijsheid is wel een verbetering
Het is in het Engels dus dat lijkt mij niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft 'ie deze van @:charrell
Ziedend. Like uitgedeeld.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Walgelijke post. Like ingetrokken.
Dus eigenlijk zeg je hetzelfde als wat ik net zeg waar je op meende te moeten reageren met 'Scrummiegod'.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet dagelijks, naar mate situaties zich ontwikkelen. Afgelopen zomer hebben die moffen het toch gewoon heel aardig gedaan mag je zeggen, alleen zitten ze nu uiteindelijk alsnog precies in hetzelfde schuitje.
Er zijn ook wel wat verschillen te duiden wat zij anders doen en waar wij nog wat van zouden kunnen leren, zoals die verplichte quarantaine bijvoorbeeld.
GOATquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
“Without passion you don't have energy, without energy you have nothing.”
deze tegeltjeswijsheid is wel een verbetering
Deze quote niet kennenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft 'ie deze van @:charrell
Ik heb geen eigen bedrijf dus ik zou sowieso geen architect aannemen. (misschien wel iemand inhuren)quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:10 schreef onlogisch het volgende:
Boys,
Waar zouden jullie op letten bij het aannemen van een goede architect? Waar op te letten tijdens een oriëntatiegesprek?
Maakt hij/zij aantekeningen bijvoorbeeld. Meer tips?
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen bedrijf dus ik zou sowieso geen architect aannemen. (misschien wel iemand inhuren)
Nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je hetzelfde als wat ik net zeg waar je op meende te moeten reageren met 'Scrummiegod'.
wat voor project?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:10 schreef onlogisch het volgende:
Boys,
Waar zouden jullie op letten bij het aannemen van een goede architect? Waar op te letten tijdens een oriëntatiegesprek?
Wat gaat er gebeuren dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:10 schreef onlogisch het volgende:
Boys,
Renovatie huis. Ik zat eerst aan een aannemer te denken. Maar ik wil wel forse veranderingen aanbrengen. O.a. draagmuur verwijderen + gehele pui achter vervangen.quote:
Zit je Minecraft met onlo jr te spelen ?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:10 schreef onlogisch het volgende:
Boys,
Zo'n boomer zou ik al helemaal niet willen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
'maakt hij/zij aantekeningen' ook echt als eis.
Ik ook niet nee. Liever iemand die wel met computers overweg kan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n boomer zou ik al helemaal niet willen.
Niet als eis, idioot. Gewoon als tip om op te letten. Ik beschouw zoiets als logisch, maar als ik het een architect niet zie doen, dan sta je bij mij al 1-0 achter.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
'maakt hij/zij aantekeningen' ook echt als eis.
Want jij weet hoe architecten te werk gaan?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet als eis, idioot. Gewoon als tip om op te letten. Ik beschouw zoiets als logisch, maar als ik het een architect niet zie doen, dan sta je bij mij al 1-0 achter.
Ik niet eigenlijk, blijkbaar is dat een simpele ziel die niks kan onthouden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet als eis, idioot. Gewoon als tip om op te letten. Ik beschouw zoiets als logisch, maar als ik het een architect niet zie doen, dan sta je bij mij al 1-0 achter.
2 uitnodigen, offerte en plan is toch vrijblijvend? Het kost je wel extra die verbouwing zelf.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Renovatie huis. Ik zat eerst aan een aannemer te denken. Maar ik wil wel forse veranderingen aanbrengen. O.a. draagmuur verwijderen + gehele pui achter vervangen.
Omdat je te dom bent om zelf logisch na te denken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, waarom stel ik hier ook de vraag aan een stel infantiele figuren.
Je wil gewoon alleen maar jaknikkers hier?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, waarom stel ik hier ook de vraag aan een stel infantiele figuren.
Bedankt maat.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 uitnodigen, offerte en plan is toch vrijblijvend? Het kost je wel extra die verbouwing zelf.
@KingRolandquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:17 schreef El-Stinho het volgende:
@:Onlogisch generaliseert en demoniseert.
MENTION DIE MONGOOL NIETquote:
Hij wil vooral iemand die aantekeningen maakt. (niet wetende dat ze de stagaire hebben gestuurd voor zijn inferieure kutwoning)quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je wil gewoon alleen maar jaknikkers hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |