Ik vraag gewoon tips aan mijn vrienden hier. Nou ja, ik weet direct weer hoe de vlag ervoor hangt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat je te dom bent om zelf logisch na te denken.
Daarom stel ik hier de vraag en jankt zij alleen maar over een mongooltje.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uuganaa weet waarschijnlijk wel beter wat je zou moeten verwachten van een architect dan jij.
Waarom heb je een afspraak bij de bank?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb morgen een afspraak bij de bank. Even goed opletten of die man ook aantekeningen maakt.
Tering, jij snapt dus niet dat het vertragen van het virus best belangrijk kan zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Want het is daar net zo'n tyfuszooi als hier.
Dus dan mag je met terugwerkende kracht concluderen dat het allemaal niet zoveel heeft uitgemaakt. Al zal jij dat wel weer zien als gezichtsverlies, dus blijf je lekker volharde in je eigen achterlijkheid. Daarom Scrummiegod.
Vraag Inso even, die was paar maanden terug bezig met een architect, die weet vast wel waar je op moet letten.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Renovatie huis. Ik zat eerst aan een aannemer te denken. Maar ik wil wel forse veranderingen aanbrengen. O.a. draagmuur verwijderen + gehele pui achter vervangen.
Maak je niet zo druk, Scrummie. Vanavond weer voetbal.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tering, jij snapt dus niet dat het vertragen van het virus best belangrijk kan zijn.
Succes met je virus, Elan.
Gaat over de hypotheek.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je een afspraak bij de bank?
Als je dat uit die post haalt ben je nog dommer dan je je doet voorkomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tering, jij snapt dus niet dat het vertragen van het virus best belangrijk kan zijn.
Succes met je virus, Elan.
Ja, ik heb er weer zin in.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk, Scrummie. Vanavond weer voetbal.
Europa League-avonden zijn altijd acceptabel als je er zelf niet in zit maar andere Nederlandse ploegen wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik heb er weer zin in.
Zal na 90 minuten wel weer veranderen in boosheid. Maar ach, de weg er naar toe is leuk.
'Dus dan mag je met terugwerkende kracht concluderen dat het allemaal niet zoveel heeft uitgemaakt'.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je dat uit die post haalt ben je nog dommer dan je je doet voorkomen.
Gelukkig zijn de huizenprijzen wel gekelderd door de Cojona inmiddels.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice. Ga je oversluiten? Rente staat echt mokertje laag momenteel. Puur genot.
Denk niet dat ik de rest van de wedstrijden mee ga pakken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Europa League-avonden zijn altijd acceptabel als je er zelf niet in zit maar andere Nederlandse ploegen wel.
Ik heb 1,64 hier. Maar volgens mij kan je nog veel lager.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice. Ga je oversluiten? Rente staat echt mokertje laag momenteel. Puur genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |