Ja, misschien ga ik toch maar wel zoiets doen. Volgens mij is dit precies degene die m'n ouders hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit vind ik ook het mooist, zo’n super-traditionele
Bizar he, ik kan me werkelijk niet voorstellen dat je zo doorslaat in je viruswaanzinnigheid.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:37 schreef Em31 het volgende: [..] Kunnen dit soort mensen nou niet gewoon opgepakt worden? Waarom mag dit allemaal
![]()
Ik zou eigenlijk niet meteen een beter alternatief weten. Bij Atalanta vliegen ze er aan beide kanten makkelijk in, dus te verdedigend spelen is ook vragen om problemen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:34 schreef ijs_beer het volgende:
Die opstelling van Ten Hag is gewaagd.#voetbal
paste niet meerquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:39 schreef Meke het volgende:
Ik zag dit voor 14,95, dacht; oohh dat valt reuze mee en dan is zoiets misschien wel leuk!
[ afbeelding ]
Moet je het nog zelf haken![]()
Nee hèquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:41 schreef Arizona het volgende:
Goede TT, het is nooit te vroeg voor Kerstliederen
Halló de onderbroeken EN beha's waren tien procent goedkoper hoor!quote:
Ja maar ik kán dat nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:41 schreef Em31 het volgende:
[..]wel een leuke bezigheid in het geval van een lockdown!
https://www.prenatal.nl/s(...)a4TrV7caAqwkEALw_wcBquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:41 schreef Meke het volgende:
Deze vond ik ook wel mooi; bijna 300 euro![]()
[ afbeelding ]
Ja maar voor een vrouw alleen van bijna 30 vind ik het dan weer... bijzonder?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
https://www.prenatal.nl/s(...)a4TrV7caAqwkEALw_wcB
Deze (zit mobiel, afbeelding linken is lastig)
Je kunt ook een kerststal kleien, of houtbewerkenquote:
Kunnen we samen leren hakenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:39 schreef Meke het volgende:
Ik zag dit voor 14,95, dacht; oohh dat valt reuze mee en dan is zoiets misschien wel leuk!
[ afbeelding ]
Hij is zo schattigquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar voor een vrouw alleen van bijna 30 vind ik het dan weer... bijzonder?
Dat is wel een stuk realistischer jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt ook een kerststal kleien, of houtbewerken![]()
quote:
Oké oké ik WIL het ook nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
We zien de foto van het eindresultaat wel verschijnen!
Die is wel mooi. Niet te kitscherig.quote:
Bíjna wel jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij is zo schattig![]()
Dick Bruna kan altijd
We kunnen alvast over Pasen hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:46 schreef Meke het volgende:
Als jullie m'n kerststalgelul zat zijn hoor ik het wel hè? Dan ga ik elders wel verder
Do they know it's Christmas time in Octoberquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:41 schreef Arizona het volgende:
Goede TT, het is nooit te vroeg voor Kerstliederen
Ga gerust door.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:46 schreef Meke het volgende:
Als jullie m'n kerststalgelul zat zijn hoor ik het wel hè? Dan ga ik elders wel verder
Tja, wel apart. Maar ik denk dat je hier sneller op uitgekeken bent dan op een traditionele.quote:
quote:
Wat is je favoriete paaseiquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We kunnen alvast over Pasen hebben
Ja dit voelt ook meer voor erbij want je kunt er niet echt mee varierenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tja, wel apart. Maar ik denk dat je hier sneller op uitgekeken bent dan op een traditionele.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja mijn ouders hebben ook zo'n hele oude mooie![]()
En mijn pake en beppe hadden er een die je op kon winden
![]()
Kwam er een muziekje uit en ging hij ronddraaien!quote:
Ieder jaar weer.quote:
Kabouter Wesleyquote:
TWEE... KERSTSTALLEN!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dit voelt ook meer voor erbij want je kunt er niet echt mee varieren
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
TWEE... KERSTSTALLEN!!
Nog nooit overwogen![]()
Bedankt voor deze inspiratie
Hey ja ik kon het niet lezen want ik was bezig met mijn tentamen maar thanks nogquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:02 schreef koffieleuk het volgende:
Bij deze nog de nodige aanmoedigingen voor @:molloot200
Ik wapper bijna met mijn handen van opwindingquote:
Het is vast goed gegaan! Wanneer hoor je je cijfer? Lekker relaxen nuquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:54 schreef molloot200 het volgende:
Dat was een pittigeEven drie uur lang bijna 1897 woorden neergetikt. En ik kan weer totaal geen inschatting maken van hoe goed ik dit tentamen heb gemaakt. Dat krijg je met die essayvragen de hele tijd.
Hoe ging het?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey ja ik kon het niet lezen want ik was bezig met mijn tentamen maar thanks nog
Er stond geen deadline wanneer we de cijfers te horen zouden krijgen bijquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is vast goed gegaan! Wanneer hoor je je cijfer? Lekker relaxen nu
Hmm spannend nog, ik ga duimen!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:54 schreef molloot200 het volgende:
Dat was een pittigeEven drie uur lang bijna 1897 woorden neergetikt. En ik kan weer totaal geen inschatting maken van hoe goed ik dit tentamen heb gemaakt. Dat krijg je met die essayvragen de hele tijd.
Ik snap hetquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wapper bijna met mijn handen van opwinding
Staat er in het OER niet een maximum termijn? Meestal 15 werkdagen ofzo?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er stond geen deadline wanneer we de cijfers te horen zouden krijgen bij
Lastig. Hopelijk heb je het wel goed gemaakt. Zal voor je duimen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:54 schreef molloot200 het volgende:
Jawel, maar na corona werd ie vorig schooljaar heel vaak overschreden omdat we nu dus veel grotere toetsen hebben (essayvragen) dan multiplechoice bijvoorbeeld bij veel toetsen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Staat er in het OER niet een maximum termijn? Meestal 15 werkdagen ofzo?
Ja want dan kan ik mijn dierbare van mijn opa veilig in de doos laten en een andere neerzetten!quote:
Hmm irritantquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jawel, maar na corona werd ie vorig schooljaar heel vaak overschreden omdat we nu dus veel grotere toetsen hebben (essayvragen) dan multiplechoice bijvoorbeeld bij veel toetsen.
Al was dit een keuzevak van een andere studie dus weet ik sowieso niet zo goed hoe het bij deze studie zit.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja want dan kan ik mijn dierbare van mijn opa veilig in de doos laten en een andere neerzetten!
Zo simpel, zo nooit aan gedacht...
Vind ik ook te kinderachtigquote:
Een talentenjacht, op zoek naar de beste kerststalquote:
Dat doet mijn denken aan mijn opa. Die maakte met kerst altijd hele mooie kerststukjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja want dan kan ik mijn dierbare van mijn opa veilig in de doos laten en een andere neerzetten!
Zo simpel, zo nooit aan gedacht...
Ik heb al gekeken maar Lego heeft geen kerststallen, dan moet je het echt zelf verzinnen. Dat kan ik nietquote:
Gaat John de Mol bellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Een talentenjacht, op zoek naar de beste kerststal
Wel andere kerstdingenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb al gekeken maar Lego heeft geen kerststallen, dan moet je het echt zelf verzinnen. Dat kan ik niet
Ja!quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb al gekeken maar Lego heeft geen kerststallen, dan moet je het echt zelf verzinnen. Dat kan ik niet
Ik ga denk ik voor dezequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:08 schreef Arizona het volgende:
Ik bwn driftig aan het googlen maar wat ik mooi vind is allemaal traditioneel en dat heb ik dus al.
Misschien moet ik het idee toch maar laten varen
Ik vind juist ontzettend veel van lego hoor! Kan al heel simpelquote:
Ik ook, maar het voelt toch nog niet goedquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:10 schreef Toekito het volgende:
Ik heb echt zin om vandeweek vast de kerstversiering op te hangen.
Die is liefquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor deze![]()
[ afbeelding ]
Had ik van de week ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:10 schreef Toekito het volgende:
Ik heb echt zin om vandeweek vast de kerstversiering op te hangen.
Dat dus...ga het toch ter sprake brengen hier thuisquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook, maar het voelt toch nog niet goed![]()
Ik verwachtte al niet veel, maar ik ben nog steeds teleurgesteld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Een talentenjacht, op zoek naar de beste kerststal
Dat ze toevallig over de kop gaat wanneer jij haar door de lucht gooit wil niet zeggen dat ze daadwerkelijk salto's kan maken hè.quote:
Nou niet vandaag, daar vind ik het wat te vroeg voor. Maar zeker ja, wij combineren Nederlandse en Colombiaanse tradities waardoor we feitenlijk drie kerstdagen hebben hierquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:07 schreef Redefine het volgende:
Vieren jullie nog een beetje Navidad @:Strani?
Ik vind de grijns van Maria toch wat verontrustend..quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind juist ontzettend veel van lego hoor! Kan al heel simpel![]()
[ afbeelding ]
Drie kerstdagen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou niet vandaag, daar vind ik het wat te vroeg voor. Maar zeker ja, wij combineren Nederlandse en Colombiaanse tradities waardoor we feitenlijk drie kerstdagen hebben hier
De maatregelen volgen zich wel snel op he... hopelijk heeft België de piek nu ook eens bereikt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:20 schreef Fred_B het volgende:
Nieuwe maatregelen in Vlaanderen vanaf vrijdagavond:
De bibliotheken blijven open, alle andere culturele huizen gaan dicht. Ook bioscopen sluiten. Evenementen kunnen niet plaatsvinden, behalve de wekelijkse markten.
Telewerken moet maximaal toegepast worden.
Winkelen blijft mogelijk, maar mag maximaal nog met twee personen of één volwassene met minderjarige kinderen.
Erediensten, begrafenissen en huwelijken worden weer beperkt tot maximaal 40 personen.
Onder de 12 jaar blijven alle sportactiviteiten mogelijk, maar voor iedereen boven 12 jaar worden ze aan banden gelegd. Het mag alleen nog buiten, in een groep van maximaal vier mensen. Zwembaden, fitnesscentra en bowlingzaken sluiten de deuren. Professionele sporten gaan wel nog door, maar zonder publiek.
De universiteiten moeten allemaal overschakelen op code rood, wat betekent dat zij maximaal op afstandsonderwijs zullen overschakelen.
Bezoek aan woonzorgcentra wordt beperkt. Bewoners mogen één vast knuffelcontact hebben en daarnaast mag nog één persoon op bezoek komen om de 14 dagen.
Jeugdactiviteiten voor kinderen vanaf 12 jaar zijn niet langer mogelijk. Overnachtingen zijn uitgesloten. Buitenspeeltuinen blijven wel open.
De avondklok tussen middernacht en 5 uur ’s ochtends blijft wel behouden. De verstrengde maatregelen gaan vrijdag in om 18 uur.
Ik heb dit jaar de hele maand december vrij, dat is nog beter dan 3 kerstdagenquote:
Pittig! Verandert er veel voor jullie?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:20 schreef Fred_B het volgende:
Nieuwe maatregelen in Vlaanderen vanaf vrijdagavond:
De bibliotheken blijven open, alle andere culturele huizen gaan dicht. Ook bioscopen sluiten. Evenementen kunnen niet plaatsvinden, behalve de wekelijkse markten.
Telewerken moet maximaal toegepast worden.
Winkelen blijft mogelijk, maar mag maximaal nog met twee personen of één volwassene met minderjarige kinderen.
Erediensten, begrafenissen en huwelijken worden weer beperkt tot maximaal 40 personen.
Onder de 12 jaar blijven alle sportactiviteiten mogelijk, maar voor iedereen boven 12 jaar worden ze aan banden gelegd. Het mag alleen nog buiten, in een groep van maximaal vier mensen. Zwembaden, fitnesscentra en bowlingzaken sluiten de deuren. Professionele sporten gaan wel nog door, maar zonder publiek.
De universiteiten moeten allemaal overschakelen op code rood, wat betekent dat zij maximaal op afstandsonderwijs zullen overschakelen.
Bezoek aan woonzorgcentra wordt beperkt. Bewoners mogen één vast knuffelcontact hebben en daarnaast mag nog één persoon op bezoek komen om de 14 dagen.
Jeugdactiviteiten voor kinderen vanaf 12 jaar zijn niet langer mogelijk. Overnachtingen zijn uitgesloten. Buitenspeeltuinen blijven wel open.
De avondklok tussen middernacht en 5 uur ’s ochtends blijft wel behouden. De verstrengde maatregelen gaan vrijdag in om 18 uur.
Goed geregeldquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar de hele maand december vrij, dat is nog beter dan 3 kerstdagen
quote:
Was verbaasd dat mijn baas akkoord ging maar ben er zeker blij mee.quote:
Niet echt, tenzij de scholen dicht zouden gaan. Dat is maandag al beperkt tot twee dagen extra herfstvakantie. Binnenactiviteiten probeerden we zelf al te vermijden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Pittig! Verandert er veel voor jullie?
Is wel wat voor @summer52 !quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:39 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klinkt niet meteen totaal onherkenbaar hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]in Colombia draait alles eigenlijk om kerstavond, dus de hele 24ste is het eigenlijk al feest. Maar dan is de 25ste juist harstikke saai. Men is wel vrij maar het is vooral uitbuiken en niks doen.
Lekker!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar de hele maand december vrij, dat is nog beter dan 3 kerstdagen
Mooi toch. Zelf ben ik de week tussen kerst en oud & nieuw vrij. Door hoe het valt, zijn dat dan tien dagen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Was verbaasd dat mijn baas akkoord ging maar ben er zeker blij mee.
Klinkt uitstekend!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]in Colombia draait alles eigenlijk om kerstavond, dus de hele 24ste is het eigenlijk al feest. Maar dan is de 25ste juist harstikke saai. Men is wel vrij maar het is vooral uitbuiken en niks doen.
Dus hier thuis doen we de 24ste inclusief lekkere maaltijd, en daarna hebben we gewoon de twee Nederlandse kerstdagen inclusief tweede gourmetdag
Wow dat is wel pittig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker!Is bij ons helaas geen optie, december en januari zijn de drukste maanden. Ik ben dit jaar één dag extra vrij tussen kerst en oud&nieuw en zelfs dat heb ik niet ieder jaar
Leuk. Zelf vind ik kerstavond eigenlijk leuker dan tweede kerstdag.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:25 schreef Strani het volgende:
Dus hier thuis doen we de 24ste inclusief lekkere maaltijd, en daarna hebben we gewoon de twee Nederlandse kerstdagen inclusief tweede gourmetdag
Jaloers dat jouw katten het niet kunnenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ze toevallig over de kop gaat wanneer jij haar door de lucht gooit wil niet zeggen dat ze daadwerkelijk salto's kan maken hè.
Ik hoest gelukkig niet. Ben er alleen nog niet achter welke gast in de flat hier zorgde voor de melding in de corona app.quote:
Godenkool.quote:
Ja, dit gaat ook nog wel een penalty tegen worden als Atalanta een beetje handig is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:30 schreef Redefine het volgende:
Dit is een wel heel makkelijk gegeven penalty.
Heel Holland Jitsi't.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt uitstekend!
Hier beginnen ze ook al steeds meer met Kerstmiddag (24 dec), is dan vooral met vrienden naar het café. Zal dit jaar wel anders zijn
Leuk! Ik vind het allemaal wel leuk eigenlijk. En in december neem ik veel vrij want ik spaar m'n meeste vrije dagen op gedurende het jaar, dus het is echt een feestmaandquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Leuk. Zelf vind ik kerstavond eigenlijk leuker dan tweede kerstdag.
Dan maak ik voor mezelf altijd een driegangenmenu.
Ach het went wel. Maar het is niet altijd leuk. De hele wereld lijkt dan wel vrij. We hebben ook nog verjaardagen tussen kerst en oud&nieue en dan kijken mensen je heel raar aan als je op tijd naar huis gaat. Voor mij is het dan gewoon ern doordeweekse werkdagquote:
Mazraoui zal ook nog wel gaan solliciteren naar zijn tweede gele kaart.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dit gaat ook nog wel een penalty tegen worden als Atalanta een beetje handig is.
Mooiquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuk! Ik vind het allemaal wel leuk eigenlijk. En in december neem ik veel vrij want ik spaar m'n meeste vrije dagen op gedurende het jaar, dus het is echt een feestmaand
Ik ging er toch al nooit naartoe, beetje in de winter buiten in de rij voor een café staan te wachten voor je naar binnen magquote:
Dat scheelt! Een stuk fijner inderdaad. Ik zorg er nog altijd wel voor dat ik één of twee dagen per week werk hoor, anders kan m'n team niet doorwerken (ik geef ze wekelijks hun opdrachten).quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
MooiVoor mij is het tegenwoordig ook leuker. Vroeger juist veel werken en waren tweede kerstdag en nieuwjaarsdag mijn enige dagen vrij in die periode.
Nu is december juist de rustigste maand.
Oh ja dat is dan wel leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ging er toch al nooit naartoe, beetje in de winter buiten in de rij voor een café staan te wachten voor je naar binnen mag![]()
Wij gaan normaalgesproken wel een andere middag in de “kerstvakantie” met vrienden naar het café. Dat is rustiger en gezellig.
Voor mij is kerst ook een familieding. Eerste kerstdag naar ouders en schoonouders en tweede kerstdag lekker thuis. En dan met ons drietjes uitgebreid kokkerellen en kerstfilms kijken en de top2000 begintquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja dat is dan wel leuk inderdaad.
Voor mij is kerst echt een thuisding. Gewoon knus in je eigen wereldje met leuke TV en veel lekker eten.
Hopsa falderaquote:
Elk tientje is er éénquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:39 schreef Fred_B het volgende:
Tevens een tientje zo goed als in de tas.
Oei serieus, da's wel minder..quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik hoest gelukkig niet. Ben er alleen nog niet achter welke gast in de flat hier zorgde voor de melding in de corona app.
En daar?
Leuk hèquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor mij is kerst ook een familieding. Eerste kerstdag naar ouders en schoonouders en tweede kerstdag lekker thuis. En dan met ons drietjes uitgebreid kokkerellen en kerstfilms kijken en de top2000 begint
Dus zeg maar VIER kerstdagenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuk hèIk heb er al best zin in hoor.
Vroeger kwam m'n moeder ook nog wel op tweede kerstdag, of andersom, maar sinds ze vegan is hebben we een keuze moeten maken tussen mijn moeder en onze culinaire tradities.
Dus nu zien we m'n moeder ergens tussen kerst en nieuwjaar en doen we dan nog een soort aparte 'kerstdag' met haar eten
Ik dacht dat dit het moment zou zijn, maar dat komt dus nogquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
Meestal als ik dat zeg is het voorbij overigens
Hou dan je mond in het belang van het Nederlands voetbal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
Stop trouwens met wedstrijden van AZ kijkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
Vier waarvan drie ontspannen jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dus zeg maar VIER kerstdagen![]()
Twee kerststallen, vier kerstdagen, ik heb telkens veel te zuinigjes en sober kerst gevierd![]()
Real 0 uit 2 tegen deze tegenstanders zou wel opmerkelijk zijn.quote:
Genot.quote:
Ik hoef er vaak niet eens voor te kijkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Stop trouwens met wedstrijden van AZ kijken
Liverpool of Atalanta is ook wel een verschilletje natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:42 schreef Koen66 het volgende:
Gaat stuk beter dan vorige week bij Ajax
meh, ook vorige week hadden ze kansen zatquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Liverpool of Atalanta is ook wel een verschilletje natuurlijk.
Owquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker!Is bij ons helaas geen optie, december en januari zijn de drukste maanden. Ik ben dit jaar één dag extra vrij tussen kerst en oud&nieuw en zelfs dat heb ik niet ieder jaar
Dat voorspelt niet veel goedsquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik hoef er vaak niet eens voor te kijken
Zekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:54 schreef Koen66 het volgende:
iedereen koffie zetten tijdends de rust?
Thee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:54 schreef Koen66 het volgende:
Gezelligquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:54 schreef Koen66 het volgende:
Er was niet echt een persconferentie toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is er gezegd tijdens de persco?
nee toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Er was niet echt een persconferentie toch?
Ja, waar hebben ze die gevonden?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:36 schreef ijs_beer het volgende:
Skomina is wel een lul van een scheids.
AZ vind ik belangrijkerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Xaja jib keew egirov nad reteb kuts taag
Oh, geen idee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Er was niet echt een persconferentie toch?
Zou wel leuker zijn als er nog een paar bij zouden komen jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:55 schreef Meridiaan het volgende:
Nog een laatste spam: ESF / Inventarisatie: online escape
Dit is dus weer die zesjescultuur die Nederland kapotmaakt hèquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ach, ik ben met een paar goals minder ook wel tevreden
wel knap wat ze tegen Napoli deden. Competitie zeggen we maar niks overquote:
Was meer soort van preek zonder kans tot vragen volgens mij.quote:
Nog steeds ongeslagen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel knap wat ze tegen Napoli deden. Competitie zeggen we maar niks over
Nog niet verloren dit seizoenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen of Messi dan positief is voor de terugwedstrijd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:59 schreef Em31 het volgende:
Ronaldo nog steeds positief, geen Ronaldo-Messi
Ja, dat wel. Had ik totaal niet verwacht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou wel zo eerlijk zijn van 'm.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen of Messi dan positief is voor de terugwedstrijd.
In Italië is de burgeroorlog wel begonnen ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Was meer soort van preek zonder kans tot vragen volgens mij.
Maar ik zat Flikken Gent te kijken dus heb geen idee wat men er zei.
Is die burgeroorlog al begonnen eigenlijk?
Zie je dat hier ook zo uit de hand lopen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
In Italië is de burgeroorlog wel begonnen ja.
Oh was het weer een foei, niet meer doen van Rutte. Dan heb ik niks gemist.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Was meer soort van preek zonder kans tot vragen volgens mij.
Maar ik zat Flikken Gent te kijken dus heb geen idee wat men er zei.
Is die burgeroorlog al begonnen eigenlijk?
Messi en eerlijk zullen we niet zo snel gaan zien.quote:
Zag inderdaad iets op het journaal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
In Italië is de burgeroorlog wel begonnen ja.
Nee, hier treden de agenten niet zo op als daar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:02 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zie je dat hier ook zo uit de hand lopen?
Dan zijn de scholen ook dicht. Alleen kinderopvang voor mensen met vitale beroepen enzo. Beetje maart 2020 style.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:03 schreef molloot200 het volgende:
Iemand een voorspelling van waar we volgende week zullen staan qua corona en lockdown en zo?
Op zich zijn we hier wat minder temperamentvol. Maar als je ziet hoeveel weerstand er nu al is onder potentiële rellers, dan vraag ik mij wel af wat er zou gebeuren bij een echte lockdown.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:02 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zie je dat hier ook zo uit de hand lopen?
Ik zal m'n glazenbol even afstoffenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:03 schreef molloot200 het volgende:
Iemand een voorspelling van waar we volgende week zullen staan qua corona en lockdown en zo?
Een burgeroorlog in Nederland? Misschien in NWS.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zag inderdaad iets op het journaal.
Maar was in NL toch een #burgeroorlog ofzo?
Friesland wil zich afscheiden?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een burgeroorlog in Nederland? Misschien in NWS.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een burgeroorlog in Nederland? Misschien in NWS.
Hoeveel bomen ga je halen dit jaar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dus zeg maar VIER kerstdagen![]()
Twee kerststallen, vier kerstdagen, ik heb telkens veel te zuinigjes en sober kerst gevierd![]()
Missen we niks aan.quote:
BNN heeft daar volgens mij ooit eens een aflevering voor een serie over gemaakt, dat Friesland onafhankelijk wilde zijn. Volgens mij was het een serie over een alternatieve realiteit of zo. Was vermakelijk!quote:
Dat klopt, maar figuren zoals in Scheveningen en Duindorp en de populariteit van de Lange Fransen van deze wereld, ik hoop dat het meevalt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op zich zijn we hier wat minder temperamentvol. Maar als je ziet hoeveel weerstand er nu al is onder potentiële rellers, dan vraag ik mij wel af wat er zou gebeuren bij een echte lockdown.
Twarres op het Songfestivalquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Moeten we de helpende hand toesteken?
Ja. En ook volgens mij een aflevering met een pandemie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
BNN heeft daar volgens mij ooit eens een aflevering voor een serie over gemaakt, dat Friesland onafhankelijk wilde zijn. Volgens mij was het een serie over een alternatieve realiteit of zo. Was vermakelijk!
Als je de serie bedoelt die ik denk... die heet 2020quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
BNN heeft daar volgens mij ooit eens een aflevering voor een serie over gemaakt, dat Friesland onafhankelijk wilde zijn. Volgens mij was het een serie over een alternatieve realiteit of zo. Was vermakelijk!
Alweer?quote:
Burgeroorlog gebeurd niet zo snel. Grotere rellen in de relgebieden dan weer wel. En ook wel wat meer indidenten met asociale mensen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat klopt, maar figuren zoals in Scheveningen en Duindorp en de populariteit van de Lange Fransen van deze wereld, ik hoop dat het meevalt.
Men is niet bang van de politie hier, dat helpt ook niet.
Klopt ja, over Vogelgriep in 2014. Lees ik net hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En ook volgens mij een aflevering met een pandemie.
Dan kunnen we echt als toerist langskomenquote:
Ik mag dan wel nog naar binnen met mijn Friese achternaamquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:11 schreef Em31 het volgende:
Als de Elfstedentocht er dan wel komt kunnen jullie ook allemaal de tering krijgen
Ah ja. Ze lieten daar aan het begin ergens een stukje van zien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt ja, over Vogelgriep in 2014. Lees ik net hoor.
Nounouquote:
Dan doen we wel een Alternatieve Elfstedentocht op de Vinkeveense Plassen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:11 schreef Em31 het volgende:
Als de Elfstedentocht er dan wel komt kunnen jullie ook allemaal de tering krijgen
In hoef dat niet ter plekke te zien dus geen probleem.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:11 schreef Em31 het volgende:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:13 schreef Strani het volgende:
@:Redefine volgens mij werkt onze tactiek aardig, jij die Em beledigt zodat ik haar steeds kan troosten. Best wingman ever, thanks man!
Hoe widde ge da?quote:
Al toerist kun je er gewoon nog naartoequote:
Denk maar niet dat er dan een uitzending gaat zijn met dit soort gedrag! #FRIEXITquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
In hoef dat niet ter plekke te zien dus geen probleem.
Allemaal?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:11 schreef Em31 het volgende:
Dat kloptquote:
Nog weinig van gemerkt.quote:
Jammer. Maar er zijn nog honderd andere events die interessanter zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk maar niet dat er dan een uitzending gaat zijn met dit soort gedrag! #FRIEXIT
Mis je niks aan.quote:
de overwinning van Henk Westbroek op het songfestival in 2010quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:08 schreef Strani het volgende:
Oh, blijkbaar ging het over hoe Nederland eruit zou zien in 2020
https://nl.wikipedia.org/wiki/2020_(televisieprogramma)
Jij nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Al toerist kun je er gewoon nog naartoe
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jammer. Maar er zijn nog honderd andere events die interessanter zijn.
Nicequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:15 schreef Fred_B het volgende:
Real Madrid heeft een groot probleem (2-0)
Ik ben teamEmquote:
Vreemd dat ze Sieneke niet hadden voorzien inderdaad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
de overwinning van Henk Westbroek op het songfestival in 2010
Wat
Ik zal er geen minuut minder om slapen.quote:
Hoe leuk ik het ook vind. Het staat niet bij mij erg hoog bovenaan.quote:
vervelend alleen dat dat nu ook bij Ajax het geval lijktquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:19 schreef Fred_B het volgende:
2-0 voor zou je toch moeten uitspelen, tegen een tegenstander waar de goals er meestal makkelijk invliegen.
Superquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zal er geen minuut minder om slapen.
Ja, VVV had wat minder scorend vermogen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vervelend alleen dat dat nu ook bij Ajax het geval lijkt
Bûter, brea en greene tsiis, wa’t dat net sizze kin, is gjin oprjochte Friesquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik mag dan wel nog naar binnen met mijn Friese achternaam![]()
![]()
Doordat het nooit gebeurt en ik het nooit heb meegemaakt staat het bij mij toch wel bovenaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe leuk ik het ook vind. Het staat niet bij mij erg hoog bovenaan.
Moet verdedigen wel in het DNA van het team zitten. En dat zit er bij dit Ajax niet in.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:19 schreef Fred_B het volgende:
2-0 voor zou je toch moeten uitspelen, tegen een tegenstander waar de goals er meestal makkelijk invliegen.
Ah ja. Ik in 1997.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Doordat het nooit gebeurt en ik het nooit heb meegemaakt staat het bij mij toch wel bovenaan
Hun beste verdediger liep net met het wisselbord langs de kant.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet verdedigen wel in het DNA van het team zitten. En dat zit er bij dit Ajax niet in.
Dat beiden zouden scoren was geen verrassing.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:22 schreef Koen66 het volgende:
Atalanta heeft duidelijk uitgevonden hoe ze Ajax pijn kunnen doen
Bij mij ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Doordat het nooit gebeurt en ik het nooit heb meegemaakt staat het bij mij toch wel bovenaan
En Henk Westbroek kunnen we ook afstrepen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nederland die het ESF wint kunnen we in ieder geval al afstrepen![]()
Die buigt voor niemand.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hun beste verdediger liep net met het wisselbord langs de kant.
Er zijn branches die veel meer schade oplopenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:27 schreef Meridiaan het volgende:
Zijn er nog meer mensen die zich storen aan de houding van de horeca in deze crisis? Nu voelen ze zich weer genegeerd.
Ze moeten de lobbyist van de sportscholen inhuren, dan mogen ze weer open.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:27 schreef Meridiaan het volgende:
Zijn er nog meer mensen die zich storen aan de houding van de horeca in deze crisis? Nu voelen ze zich weer genegeerd.
Ja. Ik heb met ze te doen maar er is ondertussen echt tot in den treure uitgelegd waaróm ze dit doen. Níet omdat de horeca het niet op orde heeft, maar om verplaatsingen en samenkomst van personen op late uren, vaak met alcohol op, zo veel mogelijk te voorkomen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:27 schreef Meridiaan het volgende:
Die mensen zijn elk beeld op de realiteit kwijt lijkt het. Ze hebben wel een punt als ze zeggen dat soms vreemd over komt dat het 1 wel mag en het ander niet. Maar ze vergeten er dan een oplossing bij te melden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:27 schreef Meridiaan het volgende:
Dat kon niet meer mis, dat, voor jou?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
Sinds ik ben gaan kijken, gaat het mis met AjaxToen ik thuiskwam was het nog 0 - 2
Altijd al geweten dat jij een slechte invloed had.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
Sinds ik ben gaan kijken, gaat het mis met AjaxToen ik thuiskwam was het nog 0 - 2
GA dan eens snel iets anders kijken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
Leuk dat jullie het toch weer oppakkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
We gaan met toneel nu toch naar een nieuw stuk toewerken, en het huidige stuk pakken we weer eens in de zoveel tijd op om aan te schaven en het in ons hoofd te houden.
Nieuw stuk gaat The Picture of Dorian Gray worden. Heb dat boek ooit gelezen, tof verhaal
Hang op, klik weg, bel uw bankquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ken Dorian Gray alleen uit de songtekst van een liedje? Maar welk liedje geen idee meerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
We gaan met toneel nu toch naar een nieuw stuk toewerken, en het huidige stuk pakken we weer eens in de zoveel tijd op om aan te schaven en het in ons hoofd te houden.
Nieuw stuk gaat The Picture of Dorian Gray worden. Heb dat boek ooit gelezen, tof verhaal
Hehe, slimme oplossingquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:35 schreef Strani het volgende:
Hier mag men nu niet meer aan de bar zitten in café's, maar alleen aan tafeljes. Dus nu heeft mijn stamcafé een tafeltje direct tegen de bar gezet zodat mensen daar aan kunnen zittenWel creatief.
Maar toneel en zo gaat dus wel door ondanks corona en dat sport wel stopt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
SUBLIEMquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat kon niet meer mis, dat, voor jou?
Weer iets leuks in het vooruitzichtquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
Misschien als ik nu Atalanta ga supporten, het weer de goede kant op gaatquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat jij een slechte invloed had.
Misschien helpt het als ik even naar de keuken ga. Iemand moet dat nu doen, nu Roger niet meer meepostquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
GA dan eens snel iets anders kijken.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien als ik nu Atalanta ga supporten, het weer de goede kant op gaat
Tegen de tijd dat er echt een nieuwe datum is, laat ik het weten!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Weer iets leuks in het vooruitzicht
Al wil ik alsnog wel naar de voorstelling van het eerdere toneelstuk!
Ja, echt heel veel producten van een bepaalde keuken, worden vaak heel ergens anders gemaaktquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:39 schreef Em31 het volgende:
Deze tweet van de Britse regering
[ twitter ]
Sojasaus komt gewoon uit Holland man (waar ik me laatst serieus over hebt verbaasd, zit een mega fabriek in Groningen)
De reacties zijn echt fantastischquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, echt heel veel producten van een bepaalde keuken, worden vaak heel ergens anders gemaaktDie super-Britse bruine HP saus wordt ook gewoon in Nederland gemaakt
![]()
Terwijl, niemand eet dat hier
Leuk hoor dat je zo veel over het VK hebt kunnen leren tijdens je werkweek daar!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, echt heel veel producten van een bepaalde keuken, worden vaak heel ergens anders gemaaktDie super-Britse bruine HP saus wordt ook gewoon in Nederland gemaakt
![]()
Terwijl, niemand eet dat hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |