@langefransquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben echt woest op twitter.
Iemand ervaring met een ban daar? Kan je er iets aan doen?
Lubach de schuld geven is de beste optiequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:20 schreef Scrummie het volgende:
Kut Lubach.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lubach de schuld geven is de beste optie
Held. Normaliter had ik je tweet een like gegeven, maar bij gebrek aan die mogelijkheid heb ik 'm hier op FOK! gegevenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn best voor je gedaan.
vindquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:17 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben benieuwd wat @:wateropmars hiervan vind
Wat ben je toch extreem beperkt in je schedel, Scrum.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:20 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat ben je toch extreem beperkt in je schedel, Scrum.
Laat gaan Scrummie. Buitendam is zo iemand die snel een FIFA wedstrijd verlaat als hij dreigt te verliezen.quote:
Dat zijn echt verschrikkelijke mensen LR. Bedankt voor je tipquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat gaan Scrummie. Buitendam is zo iemand die snel een FIFA wedstrijd verlaat als hij dreigt te verliezen.
Neem kibbeling mee, anders krijgen we dat weer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:33 schreef Scrummie het volgende:
Even naar de winkel. Doei vriendjes.
De klappen combo in de lucht rond 50 seconden zijn vernietigendquote:
post gezetquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:42 schreef Elan het volgende:
B&H / Jem Wolfie
Vinden jullie dit aantrekkelijk?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:26 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/n(...)dollar-aan-jong-stel
@:Tarado mooi verhaal, die yup die zich als zogenaamde wijnkenner profileert ook
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]ja grappig is dat, ik was vorig jaar op een wijnproeverij en daar werd ook een dure fles Puligny Montrachet geschonken, al die mensen geweldig bla bla bla dit is pas wijn , ik rook en zeg tegen die eigenaar van het wijnhuis dat de fles kurk heeft, hij ook ruiken, goh je hebt gelijk en pleurde meteen die fles weg, wat stonden ze voor lul, heerlijk
Boeie ruurdquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]ja grappig is dat, ik was vorig jaar op een wijnproeverij en daar werd ook een dure fles Puligny Montrachet geschonken, al die mensen geweldig bla bla bla dit is pas wijn , ik rook en zeg tegen die eigenaar van het wijnhuis dat de fles kurk heeft, hij ook ruiken, goh je hebt gelijk en pleurde meteen die fles weg, wat stonden ze voor lul, heerlijk
@Drizzt @Braddiequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Vandaag nog niet bewogen los van uit bed stappen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:36 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport trouwens @:ggmm @:onlogisch @:sounddragon
6 dagen op rij krachttraining is toch iets te vooruitstrevend voel ik, maar toch lekker gezweet.
Wat heb je nou weer gedaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:20 schreef Scrummie het volgende:
Gewoon 7 dagen knallen, borst en benen kunnen makkelijk 2 dagen per weekquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:36 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport trouwens @:ggmm @:onlogisch @:sounddragon
6 dagen op rij krachttraining is toch iets te vooruitstrevend voel ik, maar toch lekker gezweet.
Doe push pull legs, dus wel alles 2 keer gepakt maar je moet dan niet echt elke dag tot het gaatje willen gaan als je dat zonder rustdag doet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Gewoon 7 dagen knallen, borst en benen kunnen makkelijk 2 dagen per week
Ah ja dat klopt, ik verwachtte dat je elke dag een andere spiergroep deed aangezien je 6 dagen doetquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe push pull legs, dus wel alles 2 keer gepakt maar je moet dan niet echt elke dag tot het gaatje willen gaan als je dat zonder rustdag doet.
Heb je je mail al geopend? Of heb je last van traag internet?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen Scrummie!
Het enige wat er is voorgevallen was een klein meningsverschil tussen mij en een groepje transgenders. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik daar iets heb gezegd wat niet door de beugel kan!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen Scrummie!
Ja, dat vraag ik mij dus ook af Buitendam.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een ban hebben op Twitter.
Vreemd, FOK! is normaal gesproken zo duidelijk!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:50 schreef Caland het volgende:
Ik weet ook nog steeds niet waarom ik een COR ban heb
Verstandige jongeman.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:56 schreef GGMM het volgende:
Sommige mensen houden zich gewoon dom.
Alhoewel ik niet denk dat dat voor Scrummie geldt.
Denk het nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verstandige jongeman.
Had je mijn mention van gisteravond nog gezien?
Ligt jouw pakketje al klaar of komt Mohammed Atta straks weer langs? @Wereldgozerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verstandige jongeman.
Had je mijn mention van gisteravond nog gezien?
Ik ben net thuisgekomen met het pakketje en een bakje kibbeling.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ligt jouw pakketje al klaar of komt Mohammed Atta straks weer langs? @:wereldgozer
Ohquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier. Het was de reminder voor Unsolved Mysteries.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben net thuisgekomen met het pakketje en een bakje kibbeling.
Goed zo maat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Nee, niet gezien, maar bedankt maat
Vanavond aan beginnen!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:02 schreef Coco het volgende:
Uurtje gesport, voelt lekker.
@:GGMM
@:Caland
@:Sounddragon
Wat ordinair.quote:
Met mes en vork. @3rr0rquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:02 schreef Caland het volgende:
Kibbeling is voer voor dikke mensen die geen vis lusten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nja 1 oma nog dan, de ander weet het al van de eerste dag.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2020 14:05:55 ]
Kibbeling is ook vis, dom varken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:02 schreef Caland het volgende:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kibbeling is ook vis, dom varken.
En het was lekker
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:04 schreef Charrell het volgende:
Vanavond aan de opa’s en oma’s bekend makenHet wordt een transgender? Check deze grap @ScrummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:04 schreef Charrell het volgende:
Vanavond aan de opa’s en oma’s bekend makenDat hun zoon jarig is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amsterdams tochquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:04 schreef Coco het volgende:
Haring met mes en vork.![]()
Waar komen die idioten toch vandaan?
De opa’s en oma’s zijn allemaal dement denk ik. Of komen uit Brabantquote:
Sounddragonquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:02 schreef Coco het volgende:
Uurtje gesport, voelt lekker.
@:GGMM
@:Sounddragon
Uh oke.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:02 schreef Caland het volgende:
Black Hair Mattersquote:ROC-studenten Leonardo, Kadir en Jamila zijn niet blij met hoe de opleiding tot 'allround' kapper is ingericht. Volgens hen is er enkel aandacht voor de verzoring van Europees haar en nauwelijks tot geen aandacht voor de verzorging van black hair
Haring op broodquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:04 schreef Coco het volgende:
Haring met mes en vork.![]()
Waar komen die idioten toch vandaan?
Haring hoeft geen saus bij.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke sauzen doe je er dan allemaal bij?
Op naar BNWquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ligt jouw pakketje al klaar of komt Mohammed Atta straks weer langs? @:wereldgozer
Sneu 9 jaar en nu al terminaalquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GroenLinks-stad en dan zo'n plastic tasje om de bloemen (sowieso vreemde lelijke manier om bloemen te geven)
eerder weekendquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
@:caland doet eerder weekend een speedmars
@DJMOquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
@:caland doet eerder weekend een speedmars
Speed ruikt zo ranzigquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:28 schreef Caland het volgende:
Speed zelden gedaan eigenlijk, toch een beetje voor junks zonder geld
Sos all the way
Nee, hijgendehond.gifquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:32 schreef onlogisch het volgende:
Zijn er al nieuwe cijfers @:Zipportal @:Scrummie @:Coco ???
Vertraging.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:32 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ed.nl/psv/tie(...)k-de-titel~a19e3cac/quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:32 schreef onlogisch het volgende:
Ieder zijn meug, jatoch?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:39 schreef Caland het volgende:
Je hebt dus mensen in het CORtopic die de dagcijfers afwachten voordat ze gaan hardlopen/boodschappen doen/doorgaan met het dagelijks leven
Erg bijzonder
Met een mok kamillethee en facebook tab open.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:39 schreef Caland het volgende:
Je hebt dus mensen in het CORtopic die de dagcijfers afwachten voordat ze gaan hardlopen/boodschappen doen/doorgaan met het dagelijks leven
Erg bijzonder
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Met een mok kamillethee en facebook tab open.
Heb hier wel gekkere dingen meegemaakt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:39 schreef Caland het volgende:
Erg bijzonder
Je wil te graag @Elanquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb hier wel gekkere dingen meegemaakt.
Zo heb je een specifieke user die zijn aanwezigheid op FOK! koppelt aan de vermeende degradatie van een niet noemenswaardig provincieclubje. Om zich vervolgens ook nog eens niet te committeren aan die afspraak.
Check deze @:onlogisch
User @Caland en forum admin @GGMM zijn geen knip voor de neus waard. Waardeloze figuren wiens woord geen waarde heeft. ntermenschen kan je ze inmiddels noemen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb hier wel gekkere dingen meegemaakt.
Zo heb je een specifieke user die zijn aanwezigheid op FOK! koppelt aan de vermeende degradatie van een niet noemenswaardig provincieclubje. Om zich vervolgens ook nog eens niet te committeren aan die afspraak.
Check deze @:onlogisch
(lol)quote:Op maandag 4 september 2017 15:58 schreef GGMM het volgende:
Als Onlogisch mod wordt post ik nooit meer in VBL (sorry makker)
(lol)quote:Op zondag 15 april 2018 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Twente degradeert post ik nooit meer op fok.
Hoeft geen trema op de U.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:Caland en forum admin @:GGMM zijn geen knip voor de neus waard. Waardeloze figuren wiens woord geen waarde heeft. ntermenschen kan je ze inmiddels noemen.
Samen met @Caland een 10 rittenkaart op je moeder verbrast in 2 uurtjes.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:36 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.ed.nl/psv/tie(...)k-de-titel~a19e3cac/
Hoe heb jij dit gevierd?
Supergay dit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Samen met @:Caland een 10 rittenkaart op je moeder verbrast in 2 uurtjes.
Doe eens een klein beetje normaal ouwe reus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben te weinig tellers.
@:Scrummie
@:Lenny_Leonard
@:Coco
@:Elan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enorm geforceerd weer dit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke, staat genoteerdquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die dan 1 hont, niet 5.quote:
Zit al de hele middag te wachten, nu kan ik de deur niet uit @Cocoquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nounounouquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:Caland en forum admin @:GGMM zijn geen knip voor de neus waard. Waardeloze figuren wiens woord geen waarde heeft. ntermenschen kan je ze inmiddels noemen.
SOON.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:00 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal wanneer is de nieuwe COR uit
Alle besmettingen terug naar Wuhanquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:03 schreef Zipportal het volgende:
Willen we meer of minder besmettingen?
GODSKOLEREquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zullie moederquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alle besmettingen terug naar hunnie dooier. @:Charrell
Announce cijfersquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alle besmettingen terug naar hunnie dooier. @:Charrell
Beetje als de grijze Piet emoticon.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:43 schreef Zipportal het volgende:
Er werd gemod in COR maar dan laten ze de quote staan.
![]()
Halve maatregelen net als het kabinet.
Ik heb ook niet het idee dat erg veel mensen zich aan de maatregelen houden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zijn zulke aantallen, er zijn simpelweg te weinig tellers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2020 16:39:10 ]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:38 schreef Charrell het volgende:
Krijg een berichtje op Instagram van een onbekende 26 jarige Katrien.. met kusjes.
Wat aardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd met je mannetje hquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:39 schreef Charrell het volgende:
Op, ipv up.
Heb er geen kracht meer voor om op zulke accounts te reageren.![]()
![]()
Wanneer gaat die gast eens normaal eten? Of is dit z'n act die hij moet volhouden?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:28 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe gif is uit.
[ afbeelding ]
@:lenny_leonard
Krijg een berichtje op Instagram van een onbekende 26 jarige Katrien.. met kusjes.
Wat aardigJe telefoon is bijna leeg en erg stoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat aardigshut the fuck opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@GGMM
Ja misschien wilde ze dat wel zeggenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd met je mannetje h![]()
Wat aardigopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Katrin zal zich wel doodgelachen hebben!
Je account door de shredder? Mooi, nu hier nog.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:43 schreef Scrummie het volgende:
Nou, eindelijk een normale melding van Twitter.
Ik ben dus gecanceld door die gore transgenders, die zijn lukraak mijn tweets gaan rapporteren:
[ afbeelding ]
Krijg de tering.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je account door de shredder? Mooi, nu hier nog.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:43 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben dus gecanceld door die gore transgenders, die zijn lukraak mijn tweets gaan rapporteren:
[ afbeelding ]
Starlinkgodquote:
Spot eens een leuke vrouw joh.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Starlinkgod
Hopelijk morgenavond/nacht helder, dan 'weer' treintje spotten.
Hm, vannacht schijnbaar al, om half 6. Dat gaat 'm niet worden.
Geen interesse.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Spot eens een leuke vrouw joh.
Hoe voelt het om officieel gecancelled te zijn?quote:
Ik ben ontzettend boos.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe voelt het om officieel gecancelled te zijn?
Heb je al een nieuw account?quote:
Populair haantje ben je toch hequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:47 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme zeg. Ik ga lekker. @:Lenny_Leonard
En die kerels zitten voldaan met een dikke grijns achter de pcquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe voelt het om officieel gecancelled te zijn?
Ik begreep dat hij nogal gek is op transgenders.quote:
Nee. Ik wacht het even af. Ik moet die Antonucci tweet verwijderen (quote:
Maak gewoon een nieuw account dan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:43 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Risottoquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Geen idee nog maat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:02 schreef GGMM het volgende:
Hoe is de vraag of Antonucci wat is haatdragend trouwens
Ik snap er helemaal niks van
wtfquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja niet.
Die boze mensjes hebben massaal mijn tweets gerapporteerd en Twitter dacht 'oh dan moet het vast een klootzak zijn'. Hoppa, ban.
Beetje zoals jullie hier ook werken.
wtfquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Lekker voor je dat je een ban hebt. Hopelijk doen ze een klooncheck op je nieuwe account.
hierrinerenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
wtf
Ik zal je nog eens iets helpen hierrineren!
Wij gaan een burgertje en een salade bouwen en doen daar een alcoholische versnapering bij. Vino blanc, om precies te zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hierrinerenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
wtf
Ik zal je nog eens iets helpen hierrineren!
Niet geklikt.quote:
Dit is leuk.quote:
prima kanaal niks mis mee.quote:
Beter dan een beetje tongen coronawisequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:KingRoland heeft zich wat privileges verschaft via de priester.
[ afbeelding ]
Hey, neuken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Beter dan een beetje tongen coronawise
Je bent daar dan ook sinds medio maart verschrikkelijk aan het galbakken. Het was te verwachten.quote:
Betrek mij niet in deze kutact van je.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:50 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard
bcg, bain of mckinsey welke heeft jouw voorkeur
hou je bek teringhondquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Betrek mij niet in deze kutact van je.
Tijd voor de NoordzeeLigaquote:
Die ene @Tijger_m zet me toch weer langs de zijlijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:00 schreef Zipportal het volgende:
@:Neef_Wuppie domineert in COR. Dit even ter info, @:Caland
Mijn eerste post in COR ooit heb ik aan jou gegundquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die ene @:tijger_m zet me toch weer langs de zijlijn.
Dankje maat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn eerste post in COR ooit heb ik aan jou gegund
Like gegeven en gereageerd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik hark likes in COR.
@:onlogisch
Edit: tering het gaat maar door.
Thanks @:ggmm
Trump is een mongool, maar dat gekut met die blaadjes en dat oplezen, dat gun ik niemand om aan te zien.quote:
https://babylonbee.com/news/biden-calls-a-lid-until-election-dayquote:Op zondag 25 oktober 2020 01:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Trump is een mongool, maar dat gekut met die blaadjes en dat oplezen, dat gun ik niemand om aan te zien.
#VOTE4TRUMP
quote:Op zondag 25 oktober 2020 01:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Trump is een mongool, maar dat gekut met die blaadjes en dat oplezen, dat gun ik niemand om aan te zien.
#VOTE4TRUMP
Nee om 5:32quote:Op zondag 25 oktober 2020 04:32 schreef Charrell het volgende:
Tegen deze tijd altijd wakker en plassen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Film het ff voor me!quote:Op zondag 25 oktober 2020 04:32 schreef Charrell het volgende:
Tegen deze tijd altijd wakker en plassen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt altijd van die zwakke figuren die helemaal ondersteboven zijn van dat uurtje. Walgelijk volk is dat.quote:
quote:
Beest.quote:Op zondag 25 oktober 2020 09:42 schreef onlogisch het volgende:
V-v-v-vier op een rij!!11!!!!!
@:Lange_Lans
KOEKOEKquote:Op zondag 25 oktober 2020 09:42 schreef onlogisch het volgende:
V-v-v-vier op een rij!!11!!!!!
@:Lange_Lans
Ehm nee, niet echtquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@:Dven is dit Bulgaars of niet? https://drive.google.com/(...)swc/view?usp=sharing
Wtf Drizzt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 04:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@:Dven is dit Bulgaars of niet? https://drive.google.com/(...)swc/view?usp=sharing
Bedankt voor deze tweet over ajax van een puur willekeurige man op Twitter met een voorliefde voor Feyenoord.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan begrijp je echt helemaal niets van (top)sport.
Dat blijkt wel.quote:juicht voor Feyenoord
Je bent zelf een puur willekeurige manquote:Op zondag 25 oktober 2020 10:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor deze tweet over ajax van een puur willekeurige man op Twitter met een voorliefde voor Feyenoord.
Eens. Gewoon die normale buurjongen van om de hoek. Ik hou niet van gekkigheidquote:Op zondag 25 oktober 2020 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent zelf een puur willekeurige man
Ik ben al tijdje niet geweestquote:Op zondag 25 oktober 2020 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen
Ik zit NU in de sauna @:tjacka
@Scrummie ookquote:Op zondag 25 oktober 2020 10:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet ook maar een Twitter account aanmaken
Waarschijnlijk dan net zoals die tweede helft tegen Feyenoord vorig jaar toen ze ook in de rust met 4-0 voor stonden. Toen ergerde ik me dood dat ze het wel prima vonden.quote:Op zondag 25 oktober 2020 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
Zou ook niet weten hoe Ajax tegen dit VVV anders zou hebben moeten voetballen.
Dat sparen vind ik ook echt onzin. Ze stonden met 10 man op 30 meter van de goal van Ajax. Alsof ze een training hadden.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dan net zoals die tweede helft tegen Feyenoord vorig jaar toen ze ook in de rust met 4-0 voor stonden. Toen ergerde ik me dood dat ze het wel prima vonden.
Dus heerlijk dat ze gisteren wel gewoon doorgingen, waarom ook niet. Denk niet dat dit veel meer energie heeft gekost.
Dat denk ik ook niet nee.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dan net zoals die tweede helft tegen Feyenoord vorig jaar toen ze ook in de rust met 4-0 voor stonden. Toen ergerde ik me dood dat ze het wel prima vonden.
Dus heerlijk dat ze gisteren wel gewoon doorgingen, waarom ook niet. Denk niet dat dit veel meer energie heeft gekost.
Normaal gesproken zou je er juist energie van moeten krijgen, en als je zo in overwicht bent (heb het niet gezien maar ga er maar vanuitquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_source=twitterquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, waarom niet? Sauna is genot toch?
Het was gewoon een constante omsingeling, VVV kwam er totaal niet uit dus ze hoefden ook niet om te schakelen of zo.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou je er juist energie van moeten krijgen, en als je zo in overwicht bent (heb het niet gezien maar ga er maar vanuit) kost dat juist weinig kracht.
Achterhoekedquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_source=twitter
Eerder opvallend dat er niemand na, laten we zeggen de 0-7, rood paktquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was gewoon een constante omsingeling, VVV kwam er totaal niet uit dus ze hoefden ook niet om te schakelen of zo.
Dat was al na de 0-4.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder opvallend dat er niemand na, laten we zeggen de 0-7, rood pakt
Nee, jij?quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:08 schreef Zipportal het volgende:
Heb je al een lampion gemaakt voor Sint Maarten? @:Muskusboktor57
Like gegeven.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:13 schreef Scrummie het volgende:
Elan loopt weer eens hopeloos achter. Maar dat is niets nieuws, dat is eigenlijk al vanaf de basisschool het geval.
Jazeker.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Like gegeven.
Is je Twitter-account weer vrijgegeven?
Welke kwetsende tweet?quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jazeker.
Sinds vanochtend. Ik heb mijn hevig kwetsende tweet over Antonucci toch maar verwijderd en daarna mocht ik weer.
wie is Antonucci?quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jazeker.
Sinds vanochtend. Ik heb mijn hevig kwetsende tweet over Antonucci toch maar verwijderd en daarna mocht ik weer.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:24 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is oktober met een hoofdletter geschreven? @:DJMO
Ik vraag dit voor mijzelf als VBL afvoerputje user.
Dat lijkt mij niet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
De allerbeste speler van de eerste divisie
Ik heb hem niet gemaakt he. Dat moet je aan @Jippie vragenquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:24 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Wtfquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gemaakt he. Dat moet je aan @:Jippie vragen
Voor niemand bang:quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf![]()
Durf je berhaupt nog te reageren? Blijkbaar kan elke willekeurige tweet voorlopig je laatste zijn
Jij bent voor alles bang.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor niemand bang:
[ twitter ]
Maar ik had die dag ook een 'discussie' met transgenders, dus ik vermoed dat dat volk massaal mijn tweets is gaan rapporteren, ook de onschuldige. Twitter denkt vervolgens "fuck it, eraf met die Trump supporter".
Gerapporteerdquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor niemand bang:
[ twitter ]
Maar ik had die dag ook een 'discussie' met transgenders, dus ik vermoed dat dat volk massaal mijn tweets is gaan rapporteren, ook de onschuldige. Twitter denkt vervolgens "fuck it, eraf met die Trump supporter".
Maar alsnog gefeliciteerd.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gemaakt he. Dat moet je aan @:Jippie vragen
vaak in het weekend vrij. is dan denk ik zo druk daarquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, waarom niet? Sauna is genot toch?
Dank je.quote:
Klopt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier op FOK worden transgenders ook beschermd. Pak even mijn notes erbij.
[ afbeelding ]
@:coco
Hoi.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:24 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Like gegeven en geretweet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor niemand bang:
[ twitter ]
Zet maar een like, dan hebben we het niet meer over. @fetXquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:38 schreef Erasmus het volgende:
Per ongeluk user @:Zipportal meegenomen in mijn post.
Wel eens eerder gebruikt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De nieuwe Gollem.gif is uit. Of was deze er al?
@:onlogisch
Done.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zet maar een like, dan hebben we het niet meer over. @:fetx
Gezellig, hoezo?quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hoe was het in Wormerveer, @:DJMO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |