Geen interesse.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Spot eens een leuke vrouw joh.
Hoe voelt het om officieel gecancelled te zijn?quote:
Ik ben ontzettend boos.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe voelt het om officieel gecancelled te zijn?
Heb je al een nieuw account?quote:
Populair haantje ben je toch hequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:47 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme zeg. Ik ga lekker. @:Lenny_Leonard
En die kerels zitten voldaan met een dikke grijns achter de pcquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe voelt het om officieel gecancelled te zijn?
Ik begreep dat hij nogal gek is op transgenders.quote:
Nee. Ik wacht het even af. Ik moet die Antonucci tweet verwijderen (quote:
Maak gewoon een nieuw account dan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:43 schreef Scrummie het volgende:
Nou, eindelijk een normale melding van Twitter.
Ik ben dus gecanceld door die gore transgenders, die zijn lukraak mijn tweets gaan rapporteren:
[ afbeelding ]
Risottoquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Geen idee nog maat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:02 schreef GGMM het volgende:
Hoe is de vraag of Antonucci wat is haatdragend trouwens
Ik snap er helemaal niks van
wtfquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja niet.
Die boze mensjes hebben massaal mijn tweets gerapporteerd en Twitter dacht 'oh dan moet het vast een klootzak zijn'. Hoppa, ban.
Beetje zoals jullie hier ook werken.
wtfquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Lekker voor je dat je een ban hebt. Hopelijk doen ze een klooncheck op je nieuwe account.
hierrinerenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
wtf
Ik zal je nog eens iets helpen hierrineren!
Wij gaan een burgertje en een salade bouwen en doen daar een alcoholische versnapering bij. Vino blanc, om precies te zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hierrinerenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
wtf
Ik zal je nog eens iets helpen hierrineren!
Niet geklikt.quote:
Dit is leuk.quote:
prima kanaal niks mis mee.quote:
Beter dan een beetje tongen coronawisequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:KingRoland heeft zich wat privileges verschaft via de priester.
[ afbeelding ]
Hey, neuken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Beter dan een beetje tongen coronawise
Je bent daar dan ook sinds medio maart verschrikkelijk aan het galbakken. Het was te verwachten.quote:
Betrek mij niet in deze kutact van je.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:50 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard
bcg, bain of mckinsey welke heeft jouw voorkeur
hou je bek teringhondquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Betrek mij niet in deze kutact van je.
Tijd voor de NoordzeeLigaquote:
Die ene @Tijger_m zet me toch weer langs de zijlijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:00 schreef Zipportal het volgende:
@:Neef_Wuppie domineert in COR. Dit even ter info, @:Caland
Mijn eerste post in COR ooit heb ik aan jou gegundquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die ene @:tijger_m zet me toch weer langs de zijlijn.
Dankje maat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn eerste post in COR ooit heb ik aan jou gegund
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |