@langefransquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben echt woest op twitter.
Iemand ervaring met een ban daar? Kan je er iets aan doen?
Lubach de schuld geven is de beste optiequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:20 schreef Scrummie het volgende:
Kut Lubach.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lubach de schuld geven is de beste optie
Held. Normaliter had ik je tweet een like gegeven, maar bij gebrek aan die mogelijkheid heb ik 'm hier op FOK! gegevenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn best voor je gedaan.
vindquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:17 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben benieuwd wat @:wateropmars hiervan vind
Wat ben je toch extreem beperkt in je schedel, Scrum.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:20 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat ben je toch extreem beperkt in je schedel, Scrum.
Laat gaan Scrummie. Buitendam is zo iemand die snel een FIFA wedstrijd verlaat als hij dreigt te verliezen.quote:
Dat zijn echt verschrikkelijke mensen LR. Bedankt voor je tipquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat gaan Scrummie. Buitendam is zo iemand die snel een FIFA wedstrijd verlaat als hij dreigt te verliezen.
Neem kibbeling mee, anders krijgen we dat weer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:33 schreef Scrummie het volgende:
Even naar de winkel. Doei vriendjes.
De klappen combo in de lucht rond 50 seconden zijn vernietigendquote:
post gezetquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:42 schreef Elan het volgende:
B&H / Jem Wolfie
Vinden jullie dit aantrekkelijk?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:26 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/n(...)dollar-aan-jong-stel
@:Tarado mooi verhaal, die yup die zich als zogenaamde wijnkenner profileert ook
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]ja grappig is dat, ik was vorig jaar op een wijnproeverij en daar werd ook een dure fles Puligny Montrachet geschonken, al die mensen geweldig bla bla bla dit is pas wijn , ik rook en zeg tegen die eigenaar van het wijnhuis dat de fles kurk heeft, hij ook ruiken, goh je hebt gelijk en pleurde meteen die fles weg, wat stonden ze voor lul, heerlijk
Boeie ruurdquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]ja grappig is dat, ik was vorig jaar op een wijnproeverij en daar werd ook een dure fles Puligny Montrachet geschonken, al die mensen geweldig bla bla bla dit is pas wijn , ik rook en zeg tegen die eigenaar van het wijnhuis dat de fles kurk heeft, hij ook ruiken, goh je hebt gelijk en pleurde meteen die fles weg, wat stonden ze voor lul, heerlijk
@Drizzt @Braddiequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Vandaag nog niet bewogen los van uit bed stappen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:36 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport trouwens @:ggmm @:onlogisch @:sounddragon
6 dagen op rij krachttraining is toch iets te vooruitstrevend voel ik, maar toch lekker gezweet.
Wat heb je nou weer gedaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:20 schreef Scrummie het volgende:
Gewoon 7 dagen knallen, borst en benen kunnen makkelijk 2 dagen per weekquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:36 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport trouwens @:ggmm @:onlogisch @:sounddragon
6 dagen op rij krachttraining is toch iets te vooruitstrevend voel ik, maar toch lekker gezweet.
Doe push pull legs, dus wel alles 2 keer gepakt maar je moet dan niet echt elke dag tot het gaatje willen gaan als je dat zonder rustdag doet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Gewoon 7 dagen knallen, borst en benen kunnen makkelijk 2 dagen per week
Ah ja dat klopt, ik verwachtte dat je elke dag een andere spiergroep deed aangezien je 6 dagen doetquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe push pull legs, dus wel alles 2 keer gepakt maar je moet dan niet echt elke dag tot het gaatje willen gaan als je dat zonder rustdag doet.
Heb je je mail al geopend? Of heb je last van traag internet?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen Scrummie!
Het enige wat er is voorgevallen was een klein meningsverschil tussen mij en een groepje transgenders. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik daar iets heb gezegd wat niet door de beugel kan!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen Scrummie!
Ja, dat vraag ik mij dus ook af Buitendam.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een ban hebben op Twitter.
Vreemd, FOK! is normaal gesproken zo duidelijk!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:50 schreef Caland het volgende:
Ik weet ook nog steeds niet waarom ik een COR ban heb
Verstandige jongeman.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:56 schreef GGMM het volgende:
Sommige mensen houden zich gewoon dom.
Alhoewel ik niet denk dat dat voor Scrummie geldt.
Denk het nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verstandige jongeman.
Had je mijn mention van gisteravond nog gezien?
Ligt jouw pakketje al klaar of komt Mohammed Atta straks weer langs? @Wereldgozerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verstandige jongeman.
Had je mijn mention van gisteravond nog gezien?
Ik ben net thuisgekomen met het pakketje en een bakje kibbeling.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ligt jouw pakketje al klaar of komt Mohammed Atta straks weer langs? @:wereldgozer
Ohquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier. Het was de reminder voor Unsolved Mysteries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |