Ik ga hier niet op reageren, ik heb je gerappoteerd. Dagquote:Op zondag 25 oktober 2020 03:01 schreef cabe0002 het volgende:
Onterechte klacht. Het is wetenschappelijk bewezen dat je door het dragen van kinluiers je een lelijke schurftbakkes krijgt. Kijk maar naar je moeder. Hebben de belgen goed gezien wat dat betreft.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 03:04 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op reageren, ik heb je gerappoteerd. Dag
quote:Op zondag 25 oktober 2020 03:33 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben zelf in hun scholierentijd amper een boek open geslagen, want 'ze waren beter met de handen'.
IVBO genotquote:Op zondag 25 oktober 2020 03:33 schreef de_boswachter het volgende:
Vloggers en Youtubers en Influencers en hoe noemen ze zich allemaal.... de scheurbuik van de 21ste eeuw. Vinden zichzelf ontzettend slim door de thuiseducatie via social media. Hebben zelf in hun scholierentijd amper een boek open geslagen, want 'ze waren beter met de handen'. Lol.
Hij heeft er ook 1 voor mij gemaakt. Wat een aardige en creatieve jongetje is het ook he? Al die vaardigheden die ze tegenwoordig op de basisschool meekrijgen.quote:
Thnxquote:Op zondag 25 oktober 2020 03:36 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Hij heeft er ook 1 voor mij gemaakt. Wat een aardige en creatieve jongetje is het ook he? Al die vaardigheden die ze tegenwoordig op de basisschool meekrijgen.
Nu al?quote:Op zondag 25 oktober 2020 03:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver, doe ik een edit ipv een reactie. Ik ga maar naar bed
... zijn de aids van deze eeuw.quote:Op zondag 25 oktober 2020 03:33 schreef de_boswachter het volgende:
Vloggers en Youtubers en Influencers ...
Ja en omdat ze zo goed werken heeft niemand daar corona.quote:Op zondag 25 oktober 2020 07:54 schreef marzman het volgende:
België loopt al een half jaar met mondmaskers rond.
Dat zeg ik toch niet? In Wallonie en Brussel gaat het superslecht.quote:Op zondag 25 oktober 2020 08:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en omdat ze zo goed werken heeft niemand daar corona.
Oh wacht...
Zeg jij ook niet. Maar is voor mij meer een bewijs dat mondkapjes niet helpen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 08:35 schreef marzman het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? In Wallonie en Brussel gaat het superslecht.
Helpen wel, duidelijk verschil 2 weken na bepaalde beslissingen. Maar jij zal wel zelfstandig een super diepgaand onderzoek gedaan hebben als internetviroloog.quote:Op zondag 25 oktober 2020 08:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zeg jij ook niet. Maar is voor mij meer een bewijs dat mondkapjes niet helpen.
Ja precies, we lopen 3 weken met mondkapjes en de besmettingen zijn in die tijd van een kleine 4000 naar 10.000 per dag gegaan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:48 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Helpen wel, duidelijk verschil 2 weken na bepaalde beslissingen. Maar jij zal wel zelfstandig een super diepgaand onderzoek gedaan hebben als internetviroloog.
Mooi zo, stuur anders een rapport op naar de labo's, die gaan dat ten zeerste appreciëren.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, we lopen 3 weken met mondkapjes en de besmettingen zijn in die tijd van een kleine 4000 naar 10.000 per dag gegaan.
Hoeft niet, die hebben zelf al onderzoek gedaan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:19 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Mooi zo, stuur anders een rapport op naar de labo's, die gaan dat ten zeerste appreciëren.
Of weet jij het als internetviroloog beter dan het RIVM?quote:Professor Binnenmilieu Philomena Bluyssen en postdoc-onderzoeker Marco Ortiz van de TU Delft hebben in samenwerking met NLR/DNW een testopstelling gemaakt waarbij ze een kunststof hoofd waterdamp, een nevel van verschillende druppels, laten uitademen op normale ademsnelheid. Die nevel is iets wat we allemaal uitademen, en bestaat uit grote en kleine druppels (aerosolen). De opstelling simuleert de uitademing van aerosolen; de druppels worden zichtbaar gemaakt door de toevoeging van een gele marker en UV licht. Waterdruppeltjes, nevel en damp zit ook in adem, net als stikstof. Als iemand besmet is, kan het virus in die uitgeademde aerosolen zitten. Een mondmasker zou dit tegen moeten houden, maar de test laat zien dat dit vaak niet het geval is. Sommige maskers, zo vertelt wetenschapper Philomena Bluyssen, bieden alleen ‘schijnveiligheid’.
https://www.bnnvara.nl/ka(...)sdeeltjes-niet-tegen
quote:De schijnveiligheid, waarvoor ook Amerikaanse artsen waarschuwen, is een van de argumenten waarom het RIVM in Nederland vasthoudt aan het standpunt dat alleen medisch personeel mondkapjes nodig heeft. ,,Het dragen van mondkapjes door publiek geeft een vals gevoel van veiligheid. De simpele papieren mondkapjes beschermen niet tegen het virus. Mensen kunnen de indruk krijgen dat ze beschermd zijn en houden zich daardoor mogelijk niet meer aan andere regels: handen wassen en afstand houden. Als je dan vervolgens met besmette handen in je ogen wrijft, raak je alsnog geïnfecteerd”, stelt woordvoerder Coen Berends.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-wel-in-br~a5702d4d/
Werk in een ziekenhuis dus hoor wel voortdurend wat er gebeurt, wat werkt, welke onderzoeken er zijn. Wij zien hier aan het aantal mensen dat we moeten helpen beademen wat het effect van die maatregels is.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoeft niet, die hebben zelf al onderzoek gedaan.
[..]
Of weet jij het als internetviroloog beter dan het RIVM?
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |