chufi en DJMO tellen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had hem laatst ook 25 euro geleend, maar dat weet hij ook niet meerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je was te druk bezig met mij natuurlijk
-edit- ook al weet je dat zelf niet meer![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:46 schreef Rob het volgende:
[..]
dat zal haast wel moeten...
Wat heb ik nog meer gedaan want ik heb een gat in mijn dag geloof ikIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
nee, maar ik vertrouw je op je woordquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had hem laatst ook 25 euro geleend, maar dat weet hij ook niet meer
stuur maar een tikkie![]()
40 seconden om een nieuw topique te openen, je moet je inmdidels haasten!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ik laat die tikkie's aan DJMO overquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:49 schreef Rob het volgende:
[..]
nee, maar ik vertrouw je op je woord
stuur maar een tikkie![]()
![]()
Ik had op z'n minst een DJMOE titel verwachtquote:![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
@Paul kan dat wel even doen voor jequote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had op z'n minst een DJMOE titel verwacht![]()
![]()
Dan vertrouw ik eerder op @Nattekatquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
@:paul kan dat wel even doen voor je
doe ook maar MaanvisNietMoe in de titel danquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
@:paul kan dat wel even doen voor jeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan vertrouw ik eerder op @:nattekat
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
zeg mag ik zelf beslissen wat ik met mijn TT doequote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
@:paul kan dat wel even doen voor je![]()
![]()
oh hai, je komt als geroepenquote:
jij mag alles van mijquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:53 schreef Rob het volgende:
[..]
zeg mag ik zelf beslissen wat ik met mijn TT doe
het is mijn TTquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:54 schreef Nattekat het volgende:
Alleen Maanvis mag wat zeggen over de TT![]()
Alles is van Danny!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
DJMOE MaanvisNietMoe in de TTquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:54 schreef Nattekat het volgende:
Alleen Maanvis mag wat zeggen over de TTTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Rob BOEquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ik heb zo snel geen middelvinger smiley ..quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien nieuwe mods nieuwe regels?
maar dezemag hij er ook in .....
![]()
@Rob als je de TT zelf maar mooi vindt he
Een gedicht over Maanvis
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:57 schreef Rob het volgende:
[..]
ik heb zo snel geen middelvinger smiley ..
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:57 schreef Maanvis het volgende:
@:rob als je de TT zelf maar mooi vindt he![]()
![]()
Dan heb ik toch liever je middelvinger hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:57 schreef Rob het volgende:
[..]
ik heb zo snel geen middelvinger smiley ..
Tegenwoordig is het leven ook niet meer wat het geweest is. Vroeger draaide het nog om respect, oog voor gemeenschappelijk gewin en het verzadigen van de markt. Tegenwoordig alleen nog maar grote tering smoelen. Je zou ze toch eiglk![]()
ik begrijp dat je in de 40 seconden dat je me gaf zelf geen goede TT kunt bedenken
MAAR ALLES VOOR DE PUNKTEN HE anders loop ik nog verder op je uit
Een gedicht over Maanvis
HEt is een top TT.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:58 schreef Maanvis het volgende:
ik begrijp dat je in de 40 seconden dat je me gaf zelf geen goede TT kunt bedenken
Beschrijft voor de volle 100% hoe ik me voel![]()
Een gedicht over Maanvis
Eerlijk gezegd nog niet naar de stand gekeken..quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:58 schreef Maanvis het volgende:
Ga ik nu ff doen.![]()
Maar dat interesseert niemand zich toch... ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:59 schreef Rob het volgende:
[..]
HEt is een top TT.
Beschrijft voor de volle 100% hoe ik me voelTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Is dat belangrijk danquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar dat interesseert niemand zich toch... ?![]()
![]()
Niet sinds @Paul hier rondlooptquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:53 schreef Rob het volgende:
[..]
zeg mag ik zelf beslissen wat ik met mijn TT doe![]()
Ja zoals je ziet is de TT aangepast naar hoe de belangrijke mensen zich voelenquote:
Een gedicht over Maanvis
Bedankt voor de bloemenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
DJMOE MaanvisNietMoequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja zoals je ziet is de TT aangepast naar hoe de belangrijke mensen zich voelen![]()
Iedereen tevreden nu toch. Er is nog zelfs ruimte voor meer usernames in de TT dan kunnen we nog meer mensen tevreden stellenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:02 schreef Rob het volgende:
[..]
Kut TT ik had alleen een TR TT CHANGE gevraagd voor het eerste deelTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Linksom om rechtsom ga ik doen wat ik in mn hoofd heb en niet wat een ander voor me in zn hoofd heeft. Begrepen?![]()
Een gedicht over Maanvis
dan moet je hopen dat linksom of rechtsom geen mensen in de weg staanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:03 schreef K.Indertent het volgende:
Linksom om rechtsom ga ik doen wat ik in mn hoofd heb en niet wat een ander voor me in zn hoofd heeft. Begrepen?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Staat niet in de regels.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:03 schreef Nattekat het volgende:
De lapo heeft altijd het laatste woord over de TT![]()
![]()
ik ga zo lekker slapen denk ik.Ik heb er één en ik ben er trots op
onzinquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:03 schreef Nattekat het volgende:
. Een nieuwe romance in DTS. rob en DJMO
Gefeliciteerd tortelduifjes 😻Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Begrepen 🤖quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:03 schreef K.Indertent het volgende:
Linksom om rechtsom ga ik doen wat ik in mn hoofd heb en niet wat een ander voor me in zn hoofd heeft. Begrepen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laat @DeBraad het maar niet horenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:06 schreef Dotteke het volgende:
Gefeliciteerd tortelduifjes 😻
#49 dusquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik niet ik ben nog niet moequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik heb wel gewandeld, en ik ben blij dat je me opgehaald hebtquote:
Dat staan ze altijd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan moet je hopen dat linksom of rechtsom geen mensen in de weg staan
![]()
Neem aan dat die zelf ook kan lezen 😀quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gedicht over Maanvis
Hey lieffie 🥰quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh dat is mij ontgaan, ik zag wel dat ze steeds met hun tongen in elkaar muilen zaten te roeren maar ik dacht aan een soort broer-zus relatie of zo.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:06 schreef Dotteke het volgende:
Gefeliciteerd tortelduifjes 😻![]()
Ik kan het natuurlijk ook verkeerd zien. De tijd gaat het leren 🤪quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:08 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oh dat is mij ontgaan, ik zag wel dat ze steeds met hun tongen in elkaar muilen zaten te roeren maar ik dacht aan een soort broer-zus relatie of zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan het natuurlijk ook verkeerd zien. De tijd gaat het leren 🤪![]()
Dat staan ze altijd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan moet je hopen dat linksom of rechtsom geen mensen in de weg staan
https://youtu.be/3oIbztWsY8g[quote]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2575875/3/25#p195773275]woensdag 21 oktober 2020 21:07[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/388664]Dotteke[/url] het volgende:
[..]
Begrepen 🤖
[/quote]
Ze zien alleen maar samenzweringen en willen me het leven onmogelijk maken en staan dan raar te kijken als je boi lichtelijk gefrustreerd raakt. Op gegeven moment ben je er dan klaar mee.![]()
neeeequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:06 schreef Dotteke het volgende:
Gefeliciteerd tortelduifjes 😻![]()
neeeequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:08 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oh dat is mij ontgaan, ik zag wel dat ze steeds met hun tongen in elkaar muilen zaten te roeren maar ik dacht aan een soort broer-zus relatie of zo.![]()
Hoezo niet?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Zeg, ga je nou vreemd?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
☕️quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nah, dat is al een tijdje niet meer zo. Kapen is toegestaan tegenwoordig, ook omdat er altijd relletjes over waren. Niet dat ik het netjes vindquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:03 schreef Nattekat het volgende:
![]()
Maar is er geen BO1 Moon Rezurrection plan om als veel te heftige maatregel tegen deze maatregelen te kunnen inzetten? Zodat we grappig lijken enzo?![]()
Nu wel, ik heb de leidingquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Nah, dat is al een tijdje niet meer zo. Kapen is toegestaan tegenwoordig, ook omdat er altijd relletjes over waren. Niet dat ik het netjes vind100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Die verzint wel een nieuwe vriendin.![]()
![]()
Je bent in de war met @Paulquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Die verzint wel een nieuwe vriendin.
gewentquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, het is FOK! Dus enige willekeur zijn we wel gewent.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
jullie kunnen allemaal m'n blote kunt kussen. Ik ga naar bed
Welterustenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:14 schreef DJMO het volgende:
jullie kunnen allemaal m'n blote kunt kussen. Ik ga naar bed![]()
![]()
Zo hou je de rellen lekker in standquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, het is FOK! Dus enige willekeur zijn we wel gewent.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Met wie had ik echt wat?quote:
Welterusten liefje, ik zie je zo wel in bedquote:![]()
wenden keren alles neue regln lerenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik hebt een TR gezedquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wenden keren alles neue regln leren![]()
Regels gelden ook alleen maar voor degenen die er heel selectief mee om leren gaan toch?!?!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wenden keren alles neue regln leren![]()
Mijn huis, mijn regelsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:15 schreef Rob het volgende:
[..]
hier wordt geleefd naar de regels van @:Superwormjim en @:yvonne
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wat voor nut hebben regels als je ze niet kan breken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:17 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Regels gelden ook alleen maar voor degenen die er heel selectief mee om leren gaan toch?!?!![]()
Ja, er zijn ook mensen zoals ik die op het randje van de regln balancerenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:17 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Regels gelden ook alleen maar voor degenen die er heel selectief mee om leren gaan toch?!?!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Uitermate traditioneel dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook mensen zoals ik die op het randje van de regln balanceren![]()
Pole Paul PoleTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Je mag de regels buigen, maar je moet straight blijven. Anders komt die boemerang vandaag of morgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat voor nut hebben regels als je ze niet kan breken.![]()
niets stinkt zo erg als een zelfingenomen modquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds Paul mij de sleutels heeft gegeven.
je lijkt @Justin_Case wel![]()
Vandaag of morgen vriend. Vandaag of morgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook mensen zoals ik die op het randje van de regln balanceren![]()
Dat neem je terugquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:22 schreef Rob het volgende:
[..]
niets stinkt zo erg als een zelfingenomen mod
je lijkt @:justin_case wel
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Vandaag is nog maar kort en morgen is weer 24quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:22 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Vandaag of morgen vriend. Vandaag of morgen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Zaterdag komt beter uitquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:22 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Vandaag of morgen vriend. Vandaag of morgen.![]()
We gaan door en door
Bolken in een koorTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Een grotere belediging dan een vergelijking met Haags bestaat er niet, weet je wel wat je zegt?quote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
hij moet in je mondquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:24 schreef Maanvis het volgende:
We gaan door en door
Bolken in een koor
en niet in je oor![]()
hij moet in je kont en niet in je hontquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:24 schreef Rob het volgende:
[..]
hij moet in je mond
en niet in je oorTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Zonde van je bierflesjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij moet in je kont en niet in je hont![]()
ok bertquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:24 schreef Rob het volgende:
[..]
hij moet in je mond
en niet in je oorUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
maar eerst een klysma voorafquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij moet in je kont en niet in je hont
anders maak je het te bont![]()
dan zit je penis vol met strontquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:26 schreef Rob het volgende:
[..]
maar eerst een klisma vooraf
anders maak je het te bontTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dit was de druppel. ik ga naar bedquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:26 schreef Rob het volgende:
[..]
maar eerst een klysma vooraf
anders maak je het te bontIk heb er één en ik ben er trots op
duim om hoog duim om hoogquote:
ik bolk je de regenboogTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Morgen is ook kort hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vandaag is nog maar kort en morgen is weer 24![]()
als je je verslaapt welquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Als je nog steeds wakker blijft gaan we vieze liedjes zingenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:29 schreef Rob het volgende:
ik ga maar eens morgen voorbereiden.. drukke dag.
Laters allemaal
fijne bolk avondTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Toch nog samen slapenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:29 schreef Rob het volgende:
ik ga maar eens morgen voorbereiden.. drukke dag.
Laters allemaal
fijne bolk avond
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-10-2020 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. m1st1g / 456 / 7343
2. devzero / 447 / 3429
3. Ferrous / 219 / 4351
4. Limoentjuh / 207 / 4206
5. Justin_Case / 202 / 7888
6. FreshFruit / 183 / 4070
7. dud0r / 182 / 6570
8. engine / 167 / 2422
9. kree / 152 / 3393
10. mario390 / 132 / 1923
11. jerney / 116 / 3731
12. Jacquelinehasselbaink / 101 / 4753
13. Jippie / 82 / 3544
14. Maanvis / 80 / 2371
15. maily / 76 / 3986
16. ToT / 74 / 3307
17. Rob / 73 / 2368
18. DeBraad / 73 / 6595
19. DerRabbit / 71 / 1659
20. Dotteke / 65 / 2879SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:30 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Jij bent wel een slimme vent volgens mij of niet. Jeetje ik sta er perplex van.
Een gedicht over Maanvis
Nattekaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja eigen ouwe peentjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ernie heeft een banaan in zijn oor
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Dat is een mooie samenvatting van dit hele forum.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:32 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Allemaal van die loze kreten en holle uitspraken. Knap hoor.![]()
Mijn K.indertent imitatie is geslaagd!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:32 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Allemaal van die loze kreten en holle uitspraken. Knap hoor.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
hutsbolkquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Soms zijn er daadwerkelijk sterk inhoudelijke toevoegingen, maar het is een speld in een hooiberg inderdaad.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is een mooie samenvatting van dit hele forum.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2020 21:34:55 ]![]()
Jaaaa goed zoquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mijn K.indertent imitatie is geslaagd!hier is een stikker. Jij mag over naar groep 3 volgend jaar.
![]()
Mensen vinden inhoud niet interessant hequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:34 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Soms zijn er daadwerkelijk sterk inhoudelijke toevoegingen, maar het is een speld in een hooiberg inderdaad.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mensen vinden inhoud niet interessant he![]()
![]()
bernie und ert in de SM studio is genieaalquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik weet niet wat jouw fanbase ondertussen aan omvang is, maar ik neem het direct van je aan.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mensen vinden inhoud niet interessant he![]()
Die hele persiflage is geniaal.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bernie und ert in de SM studio is genieaal![]()
ik pleur op naar m'n nest. mazzel iedereen
slaap ze wandelmevrouwquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:38 schreef DJMO het volgende:
ik pleur op naar m'n nest. mazzel iedereen![]()
Slaap lekker stapster!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:38 schreef DJMO het volgende:
ik pleur op naar m'n nest. mazzel iedereen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bolk dan maarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb net lekker zitten hopenquote:
😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker opgelucht nu?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag ik hopen haha van welquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Die ploppen er wel makkelijk uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hiiiiquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Tijd voor een biertjeDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Hey Engine. 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou en.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan niet. Het is geen weekend.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
De buren zijn nog komen vragen of gehoopt of geschoten werdquote:![]()
Pas maar op. Straks heb ik allemaal geniepige en snode bijbedoelingen waar ik niet eerlijk over ben.quote:![]()
Echte mannen drinken ongeacht of het weekend is!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan niet. Het is geen weekend.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ging het als een machinegeweer?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De buren zijn nog komen vragen of gehoopt of geschoten werd
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Harde knikkers dusquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze video heeft bijna 7 miljard views op youtube. wiesodendass
Een gedicht over Maanvis
Een gewaarschuwd mens telt voor 2.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:53 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks heb ik allemaal geniepige en snode bijbedoelingen waar ik niet eerlijk over ben.
Zie geen geniepige snode bijbedoelingen hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morgen een nieuwe werkdag, weer een frisse kop nodig (kantoorslaaf)quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echte mannen drinken ongeacht of het weekend is!![]()
Gelukkig geen pliesiequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Ik miste je hierquote:![]()
Nog leuke aanraders op netflix?
quote:
Ik heb vrij deze week.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen een nieuwe werkdag, weer een frisse kop nodig (kantoorslaaf)
Plus ik drink een 0.3% IPA. Dat of een 0.0% wit vind ik lekker na het sporten.
Keiharde porno!![]()
Daarom ook eeuwig student blijven en daarna doorstromen naar een ambtenaren baantje met een salaris boven de Balkenende normquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen een nieuwe werkdag, weer een frisse kop nodig (kantoorslaaf)
Dat is juist het idee. Als ze goed uitgevoerd worden zie jij ze ook niet. 🤯quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Zie geen geniepige snode bijbedoelingen hoor.![]()
Ja ben eigenlijk dat getreiter en gesneer wel zat hier. Niet zoveel zin meer om hier te zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik miste je hier![]()
Nog leuke aanraders op netflix?
Nee niet echt momenteel. Kijk momenteel the fosters op videoland maar is denk ik niets voor jou.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ships, dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:57 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat is juist het idee. Als ze goed uitgevoerd worden zie jij ze ook niet. 🤯Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja weet ikquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben eigenlijk dat getreiter en gesneer wel zat hier. Niet zoveel zin meer om hier te zijn.
Nee niet echt momenteel. Kijk momenteel the fosters op videoland maar is denk ik niets voor jou.Jammer.
Ohja videoland heb ik ook nog. Daar ga ik ook nog wat kijken maar ben vergeten wat.
Wat voor genre kijk je graag?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
oke we zien het door de vingers ook al is het al 20:00 geweestquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vrij deze week.
Een gedicht over Maanvis
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Een gedicht over Maanvis
Heel verschillend belgische politie series, maar ook series over tieners vind ik wel leuk. Leuke documentaire. The 100quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja weet ikJammer.
Ohja videoland heb ik ook nog. Daar ga ik ook nog wat kijken maar ben vergeten wat.
Wat voor genre kijk je graag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, dat valt wel mee dan inderdaad.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vrij deze week.
![]()
Nee, dan heb je geen leven toch.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:00 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dus uit voorzorg alles wantrouwen lijkt me de enige juiste weg. Yay or nay?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Heb het verkeerd aangepakt hier.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook eeuwig student blijven en daarna doorstromen naar een ambtenaren baantje met een salaris boven de Balkenende norm![]()
![]()
Hmm ik zit te denken voor tips maar dat zijn allemaal niet echt dingen die ik kijkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel verschillend belgische politie series, maar ook series over tieners vind ik wel leuk. Leuke documentaire. The 100Docu's wel ooit
![]()
Liefst nederlands gesproken? Ken je de serie van god los?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
HohoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben niet buitenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke we zien het door de vingers ook al is het al 20:00 geweest
Ik ben ook wel verstandig af en toe.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat valt wel mee dan inderdaad.
En nu ga ik nog maar een aflevering bly manor kijkenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ja die heb ik ook gezien. Van de week the octopus teather gekeken ook mooi meer een documentaire.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Hmm ik zit te denken voor tips maar dat zijn allemaal niet echt dingen die ik kijkDocu's wel ooit
![]()
Liefst nederlands gesproken? Ken je de serie van god los?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze zeggen wel meer 😀quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat merkte ik net met trainen. Dat was wel buiten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar goed ook, het waait stevig door...Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Die @noodgang heeft het maar goed geregeldquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook eeuwig student blijven en daarna doorstromen naar een ambtenaren baantje met een salaris boven de Balkenende norm![]()
Wat moeten we zeggen?quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Misschien wel de enige man op deze aarde waar ik jaloers op benquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Die @:noodgang heeft het maar goed geregeld![]()
Beetje uitrusten on the job om in de weekenden helemaal los te gaan![]()
![]()
Oh die heb je al gezienquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gezien. Van de week the octopus teather gekeken ook mooi meer een documentaire.Vond ik wel gaaf.
Octopus theater ga ik opzoeken.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Om dan je eigen gebrouwen bier weg te tikkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien wel de enige man op deze aarde waar ik jaloers op ben![]()
![]()
Keiharde porno!![]()
Hij is een rol model voor mij. En zijn zusje ookquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien wel de enige man op deze aarde waar ik jaloers op ben![]()
![]()
![]()
![]()
quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Niet je eigen bier brouwenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Om dan je eigen gebrouwen bier weg te tikken![]()
![]()
My octopus teacher*quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Oh die heb je al gezienVond ik wel gaaf.
Octopus theater ga ik opzoeken.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Hoi Kreequote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:11 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open. Ik probeer er van weg te lopen, maar ze laten me niet met rust.![]()
Zondag 4 batches gedaanquote:
I'm surrounded by morons!
De enige leeft die in de schaduw van de Bolk leeft kan staanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Om dan je eigen gebrouwen bier weg te tikken
Oh lol, dankjequote:
Iedereen de moeder, het zusje, de hont en de kad bolkenquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen de moeder, het zusje, de hont en de kad bolken![]()
![]()
Je alcoholt in het openbaar op FOK!quote:
je kunt ook geen alcohol bij de shoarmatent na 20:00 bestellenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hallo vriendenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Ik heb nog wel meer Nederlandse series gekeken. Zalquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Oh die heb je al gezienVond ik wel gaaf.
Octopus theater ga ik opzoeken.
Morgen even kijken naar de titels.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi Jacquelinequote:Ik ben bijna bij je!
Een gedicht over Maanvis
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je alcoholt in het openbaar op FOK!
je kunt ook geen alcohol bij de shoarmatent na 20:00 bestellen
Keiharde porno!![]()
Hoi jacq.quote:
Keiharde porno!![]()
@DJMO heeft vandaag ookworst opquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hou je van op waarheid gebaseerde films/series? Zo ja dan kan ik je de The trial of the 7 Chicago wel aanraden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet echt momenteel. Kijk momenteel the fosters op videoland maar is denk ik niets voor jou.![]()
Hoi! Miste je al een tijdje. Dacht dat je niet meer kwam of zo maar werd al met stokslagen gecorrigeerd.quote:![]()
Dank je. Die ga ik morgen even in mijn kijklijst zettenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:23 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Hou je van op waarheid gebaseerde films/series? Zo ja dan kan ik je de The trial of the 7 Chicago wel aanraden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inwendige?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:24 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Hoi! Miste je al een tijdje. Dacht dat je niet meer kwam of zo maar werd al met stokslagen gecorrigeerd.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Nog een leuk cafeetje voor @Justin_Casequote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:19 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
@:justin_case eindelijk een kledingwinkel voor jou![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Een gedicht over Maanvis
Oke.quote:
BolkDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Waarom is er nog geen bolksmiley?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Vers fruit ingehaald
Keiharde porno!![]()
@Maanvis linkje vergeten:quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
Nog een leuk cafeetje voor @:Justin_Case![]()
![]()
Ik krijg villa volta vibes bij dit cafeekequote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:34 schreef maily het volgende:
[..]
@:Maanvis linkje vergeten:
[ afbeelding ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Liefde op corona afstand?quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
is dat 'm?quote:B
O
L
K
Een gedicht over Maanvis
![]()
B
O
L
K
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Een Mario smileyquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
We kunnen weer!!!!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
YESSSEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
LAPOOOOOOOOOOEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
IK!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
AF!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: