Iedereen de moeder, het zusje, de hont en de kad bolkenquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen de moeder, het zusje, de hont en de kad bolken
Je alcoholt in het openbaar op FOK!quote:
Ik heb nog wel meer Nederlandse series gekeken. Zalquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Oh die heb je al gezienVond ik wel gaaf.
Octopus theater ga ik opzoeken.
Hoi Jacquelinequote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je alcoholt in het openbaar op FOK!
je kunt ook geen alcohol bij de shoarmatent na 20:00 bestellen
Hoi jacq.quote:
@DJMO heeft vandaag ookworst opquote:
Hou je van op waarheid gebaseerde films/series? Zo ja dan kan ik je de The trial of the 7 Chicago wel aanraden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet echt momenteel. Kijk momenteel the fosters op videoland maar is denk ik niets voor jou.
Hoi! Miste je al een tijdje. Dacht dat je niet meer kwam of zo maar werd al met stokslagen gecorrigeerd.quote:
Dank je. Die ga ik morgen even in mijn kijklijst zettenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:23 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Hou je van op waarheid gebaseerde films/series? Zo ja dan kan ik je de The trial of the 7 Chicago wel aanraden.
Inwendige?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:24 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Hoi! Miste je al een tijdje. Dacht dat je niet meer kwam of zo maar werd al met stokslagen gecorrigeerd.
Nog een leuk cafeetje voor @Justin_Casequote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:19 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
@:justin_case eindelijk een kledingwinkel voor jou
Oke.quote:
@Maanvis linkje vergeten:quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
Nog een leuk cafeetje voor @:Justin_Case
Ik krijg villa volta vibes bij dit cafeekequote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:34 schreef maily het volgende:
[..]
@:Maanvis linkje vergeten:
[ afbeelding ]
Liefde op corona afstand?quote:
is dat 'm?quote:
Een Mario smileyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |