Ja die heb ik ook gezien. Van de week the octopus teather gekeken ook mooi meer een documentaire.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Hmm ik zit te denken voor tips maar dat zijn allemaal niet echt dingen die ik kijkDocu's wel ooit
![]()
Liefst nederlands gesproken? Ken je de serie van god los?
Ze zeggen wel meer 😀quote:
Ja dat merkte ik net met trainen. Dat was wel buiten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar goed ook, het waait stevig door...
Die @noodgang heeft het maar goed geregeldquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook eeuwig student blijven en daarna doorstromen naar een ambtenaren baantje met een salaris boven de Balkenende norm
Wat moeten we zeggen?quote:
Misschien wel de enige man op deze aarde waar ik jaloers op benquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Die @:noodgang heeft het maar goed geregeld
Oh die heb je al gezienquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gezien. Van de week the octopus teather gekeken ook mooi meer een documentaire.
Om dan je eigen gebrouwen bier weg te tikkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien wel de enige man op deze aarde waar ik jaloers op ben![]()
Beetje uitrusten on the job om in de weekenden helemaal los te gaan![]()
![]()
Hij is een rol model voor mij. En zijn zusje ookquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien wel de enige man op deze aarde waar ik jaloers op ben![]()
Beetje uitrusten on the job om in de weekenden helemaal los te gaan![]()
![]()
quote:
Niet je eigen bier brouwenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Om dan je eigen gebrouwen bier weg te tikken
My octopus teacher*quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Oh die heb je al gezienVond ik wel gaaf.
Octopus theater ga ik opzoeken.
Hoi Kreequote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:11 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open. Ik probeer er van weg te lopen, maar ze laten me niet met rust.
Zondag 4 batches gedaanquote:
De enige leeft die in de schaduw van de Bolk leeft kan staanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Om dan je eigen gebrouwen bier weg te tikken
Oh lol, dankjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |