Een gewaarschuwd mens telt voor 2.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:53 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks heb ik allemaal geniepige en snode bijbedoelingen waar ik niet eerlijk over ben.
Morgen een nieuwe werkdag, weer een frisse kop nodig (kantoorslaaf)quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echte mannen drinken ongeacht of het weekend is!
Gelukkig geen pliesiequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De buren zijn nog komen vragen of gehoopt of geschoten werd![]()
Ik miste je hierquote:
quote:
Ik heb vrij deze week.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen een nieuwe werkdag, weer een frisse kop nodig (kantoorslaaf)
Daarom ook eeuwig student blijven en daarna doorstromen naar een ambtenaren baantje met een salaris boven de Balkenende normquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen een nieuwe werkdag, weer een frisse kop nodig (kantoorslaaf)
Dat is juist het idee. Als ze goed uitgevoerd worden zie jij ze ook niet. 🤯quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Zie geen geniepige snode bijbedoelingen hoor.
Ja ben eigenlijk dat getreiter en gesneer wel zat hier. Niet zoveel zin meer om hier te zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik miste je hier![]()
Nog leuke aanraders op netflix?
Ships, dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:57 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat is juist het idee. Als ze goed uitgevoerd worden zie jij ze ook niet. 🤯
Ja weet ikquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben eigenlijk dat getreiter en gesneer wel zat hier. Niet zoveel zin meer om hier te zijn.
Nee niet echt momenteel. Kijk momenteel the fosters op videoland maar is denk ik niets voor jou.
oke we zien het door de vingers ook al is het al 20:00 geweestquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vrij deze week.
Plus ik drink een 0.3% IPA. Dat of een 0.0% wit vind ik lekker na het sporten.
Heel verschillend belgische politie series, maar ook series over tieners vind ik wel leuk. Leuke documentaire. The 100quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja weet ikJammer.
Ohja videoland heb ik ook nog. Daar ga ik ook nog wat kijken maar ben vergeten wat.
Wat voor genre kijk je graag?
O, dat valt wel mee dan inderdaad.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vrij deze week.
Plus ik drink een 0.3% IPA. Dat of een 0.0% wit vind ik lekker na het sporten.
Nee, dan heb je geen leven toch.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:00 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dus uit voorzorg alles wantrouwen lijkt me de enige juiste weg. Yay or nay?
Ja. Heb het verkeerd aangepakt hier.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook eeuwig student blijven en daarna doorstromen naar een ambtenaren baantje met een salaris boven de Balkenende norm
Hmm ik zit te denken voor tips maar dat zijn allemaal niet echt dingen die ik kijkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel verschillend belgische politie series, maar ook series over tieners vind ik wel leuk. Leuke documentaire. The 100
Ik ben niet buitenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke we zien het door de vingers ook al is het al 20:00 geweest
Ik ben ook wel verstandig af en toe.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat valt wel mee dan inderdaad.
Ja die heb ik ook gezien. Van de week the octopus teather gekeken ook mooi meer een documentaire.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Hmm ik zit te denken voor tips maar dat zijn allemaal niet echt dingen die ik kijkDocu's wel ooit
![]()
Liefst nederlands gesproken? Ken je de serie van god los?
Ze zeggen wel meer 😀quote:
Ja dat merkte ik net met trainen. Dat was wel buiten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar goed ook, het waait stevig door...
Die @noodgang heeft het maar goed geregeldquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook eeuwig student blijven en daarna doorstromen naar een ambtenaren baantje met een salaris boven de Balkenende norm
Wat moeten we zeggen?quote:
Misschien wel de enige man op deze aarde waar ik jaloers op benquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Die @:noodgang heeft het maar goed geregeld
Oh die heb je al gezienquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gezien. Van de week the octopus teather gekeken ook mooi meer een documentaire.
Om dan je eigen gebrouwen bier weg te tikkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien wel de enige man op deze aarde waar ik jaloers op ben![]()
Beetje uitrusten on the job om in de weekenden helemaal los te gaan![]()
![]()
Hij is een rol model voor mij. En zijn zusje ookquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien wel de enige man op deze aarde waar ik jaloers op ben![]()
Beetje uitrusten on the job om in de weekenden helemaal los te gaan![]()
![]()
quote:
Niet je eigen bier brouwenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Om dan je eigen gebrouwen bier weg te tikken
My octopus teacher*quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Oh die heb je al gezienVond ik wel gaaf.
Octopus theater ga ik opzoeken.
Hoi Kreequote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:11 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open. Ik probeer er van weg te lopen, maar ze laten me niet met rust.
Zondag 4 batches gedaanquote:
De enige leeft die in de schaduw van de Bolk leeft kan staanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Om dan je eigen gebrouwen bier weg te tikken
Oh lol, dankjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |