hij moet in je kont en niet in je hontquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:24 schreef Rob het volgende:
[..]
hij moet in je mond
en niet in je oor
Zonde van je bierflesjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij moet in je kont en niet in je hont
ok bertquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:24 schreef Rob het volgende:
[..]
hij moet in je mond
en niet in je oor
maar eerst een klysma voorafquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij moet in je kont en niet in je hont
dan zit je penis vol met strontquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:26 schreef Rob het volgende:
[..]
maar eerst een klisma vooraf
anders maak je het te bont
Dit was de druppel. ik ga naar bedquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:26 schreef Rob het volgende:
[..]
maar eerst een klysma vooraf
anders maak je het te bont
duim om hoog duim om hoogquote:
Morgen is ook kort hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vandaag is nog maar kort en morgen is weer 24
als je je verslaapt welquote:
Als je nog steeds wakker blijft gaan we vieze liedjes zingenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:29 schreef Rob het volgende:
ik ga maar eens morgen voorbereiden.. drukke dag.
Laters allemaal
fijne bolk avond
Toch nog samen slapenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:29 schreef Rob het volgende:
ik ga maar eens morgen voorbereiden.. drukke dag.
Laters allemaal
fijne bolk avond
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-10-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:30 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Jij bent wel een slimme vent volgens mij of niet. Jeetje ik sta er perplex van.
Nattekaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:
Ja eigen ouwe peentjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ernie heeft een banaan in zijn oor
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |