wenden keren alles neue regln lerenquote:
Ik hebt een TR gezedquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wenden keren alles neue regln leren
Regels gelden ook alleen maar voor degenen die er heel selectief mee om leren gaan toch?!?!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wenden keren alles neue regln leren
Mijn huis, mijn regelsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:15 schreef Rob het volgende:
[..]
hier wordt geleefd naar de regels van @:Superwormjim en @:yvonne
Wat voor nut hebben regels als je ze niet kan breken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:17 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Regels gelden ook alleen maar voor degenen die er heel selectief mee om leren gaan toch?!?!
Ja, er zijn ook mensen zoals ik die op het randje van de regln balancerenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:17 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Regels gelden ook alleen maar voor degenen die er heel selectief mee om leren gaan toch?!?!
Uitermate traditioneel dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook mensen zoals ik die op het randje van de regln balanceren
Je mag de regels buigen, maar je moet straight blijven. Anders komt die boemerang vandaag of morgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat voor nut hebben regels als je ze niet kan breken.
niets stinkt zo erg als een zelfingenomen modquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds Paul mij de sleutels heeft gegeven.
Vandaag of morgen vriend. Vandaag of morgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook mensen zoals ik die op het randje van de regln balanceren
Dat neem je terugquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:22 schreef Rob het volgende:
[..]
niets stinkt zo erg als een zelfingenomen mod
je lijkt @:justin_case wel
Vandaag is nog maar kort en morgen is weer 24quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:22 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Vandaag of morgen vriend. Vandaag of morgen.
Zaterdag komt beter uitquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:22 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Vandaag of morgen vriend. Vandaag of morgen.
Een grotere belediging dan een vergelijking met Haags bestaat er niet, weet je wel wat je zegt?quote:
hij moet in je mondquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:24 schreef Maanvis het volgende:
We gaan door en door
Bolken in een koor
hij moet in je kont en niet in je hontquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:24 schreef Rob het volgende:
[..]
hij moet in je mond
en niet in je oor
Zonde van je bierflesjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij moet in je kont en niet in je hont
ok bertquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:24 schreef Rob het volgende:
[..]
hij moet in je mond
en niet in je oor
maar eerst een klysma voorafquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij moet in je kont en niet in je hont
dan zit je penis vol met strontquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:26 schreef Rob het volgende:
[..]
maar eerst een klisma vooraf
anders maak je het te bont
Dit was de druppel. ik ga naar bedquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:26 schreef Rob het volgende:
[..]
maar eerst een klysma vooraf
anders maak je het te bont
duim om hoog duim om hoogquote:
Morgen is ook kort hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vandaag is nog maar kort en morgen is weer 24
als je je verslaapt welquote:
Als je nog steeds wakker blijft gaan we vieze liedjes zingenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:29 schreef Rob het volgende:
ik ga maar eens morgen voorbereiden.. drukke dag.
Laters allemaal
fijne bolk avond
Toch nog samen slapenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:29 schreef Rob het volgende:
ik ga maar eens morgen voorbereiden.. drukke dag.
Laters allemaal
fijne bolk avond
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-10-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:30 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Jij bent wel een slimme vent volgens mij of niet. Jeetje ik sta er perplex van.
Nattekaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:
Ja eigen ouwe peentjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ernie heeft een banaan in zijn oor
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |