dan moet je hopen dat linksom of rechtsom geen mensen in de weg staanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:03 schreef K.Indertent het volgende:
Linksom om rechtsom ga ik doen wat ik in mn hoofd heb en niet wat een ander voor me in zn hoofd heeft. Begrepen?
Staat niet in de regels.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:03 schreef Nattekat het volgende:
De lapo heeft altijd het laatste woord over de TT
onzinquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:03 schreef Nattekat het volgende:
De lapo heeft altijd het laatste woord over de TT
Begrepen 🤖quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:03 schreef K.Indertent het volgende:
Linksom om rechtsom ga ik doen wat ik in mn hoofd heb en niet wat een ander voor me in zn hoofd heeft. Begrepen?
Laat @DeBraad het maar niet horenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:06 schreef Dotteke het volgende:
. Een nieuwe romance in DTS. rob en DJMO
Gefeliciteerd tortelduifjes 😻
#49 dusquote:
Ik niet ik ben nog niet moequote:
Ik heb wel gewandeld, en ik ben blij dat je me opgehaald hebtquote:
Dat staan ze altijd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan moet je hopen dat linksom of rechtsom geen mensen in de weg staan
Neem aan dat die zelf ook kan lezen 😀quote:
Hey lieffie 🥰quote:
Oh dat is mij ontgaan, ik zag wel dat ze steeds met hun tongen in elkaar muilen zaten te roeren maar ik dacht aan een soort broer-zus relatie of zo.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:06 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan het natuurlijk ook verkeerd zien. De tijd gaat het leren 🤪quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:08 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oh dat is mij ontgaan, ik zag wel dat ze steeds met hun tongen in elkaar muilen zaten te roeren maar ik dacht aan een soort broer-zus relatie of zo.
Dat kan.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan het natuurlijk ook verkeerd zien. De tijd gaat het leren 🤪
Dat staan ze altijd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan moet je hopen dat linksom of rechtsom geen mensen in de weg staan
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2575875/3/25#p195773275]woensdag 21 oktober 2020 21:07[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/388664]Dotteke[/url] het volgende:
neeeequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:06 schreef Dotteke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |