dan moet je hopen dat linksom of rechtsom geen mensen in de weg staanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:03 schreef K.Indertent het volgende:
Linksom om rechtsom ga ik doen wat ik in mn hoofd heb en niet wat een ander voor me in zn hoofd heeft. Begrepen?
Staat niet in de regels.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:03 schreef Nattekat het volgende:
De lapo heeft altijd het laatste woord over de TT
onzinquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:03 schreef Nattekat het volgende:
Begrepen 🤖quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:03 schreef K.Indertent het volgende:
Linksom om rechtsom ga ik doen wat ik in mn hoofd heb en niet wat een ander voor me in zn hoofd heeft. Begrepen?
Laat @DeBraad het maar niet horenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:06 schreef Dotteke het volgende:
. Een nieuwe romance in DTS. rob en DJMO
Gefeliciteerd tortelduifjes 😻
#49 dusquote:
Ik niet ik ben nog niet moequote:
Ik heb wel gewandeld, en ik ben blij dat je me opgehaald hebtquote:
Dat staan ze altijd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan moet je hopen dat linksom of rechtsom geen mensen in de weg staan
Neem aan dat die zelf ook kan lezen 😀quote:
Hey lieffie 🥰quote:
Oh dat is mij ontgaan, ik zag wel dat ze steeds met hun tongen in elkaar muilen zaten te roeren maar ik dacht aan een soort broer-zus relatie of zo.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:06 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan het natuurlijk ook verkeerd zien. De tijd gaat het leren 🤪quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:08 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oh dat is mij ontgaan, ik zag wel dat ze steeds met hun tongen in elkaar muilen zaten te roeren maar ik dacht aan een soort broer-zus relatie of zo.
Dat kan.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan het natuurlijk ook verkeerd zien. De tijd gaat het leren 🤪
Dat staan ze altijd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan moet je hopen dat linksom of rechtsom geen mensen in de weg staan
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2575875/3/25#p195773275]woensdag 21 oktober 2020 21:07[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/388664]Dotteke[/url] het volgende:
neeeequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:06 schreef Dotteke het volgende:
neeeequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:08 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oh dat is mij ontgaan, ik zag wel dat ze steeds met hun tongen in elkaar muilen zaten te roeren maar ik dacht aan een soort broer-zus relatie of zo.
Hoezo niet?quote:
Zeg, ga je nou vreemd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
☕️quote:
Nah, dat is al een tijdje niet meer zo. Kapen is toegestaan tegenwoordig, ook omdat er altijd relletjes over waren. Niet dat ik het netjes vindquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:03 schreef Nattekat het volgende:
Nu wel, ik heb de leidingquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Nah, dat is al een tijdje niet meer zo. Kapen is toegestaan tegenwoordig, ook omdat er altijd relletjes over waren. Niet dat ik het netjes vind
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Die verzint wel een nieuwe vriendin.
Je bent in de war met @Paulquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Die verzint wel een nieuwe vriendin.
gewentquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, het is FOK! Dus enige willekeur zijn we wel gewent.
Welterustenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:14 schreef DJMO het volgende:
jullie kunnen allemaal m'n blote kunt kussen. Ik ga naar bed
Zo hou je de rellen lekker in standquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, het is FOK! Dus enige willekeur zijn we wel gewent.
Met wie had ik echt wat?quote:
Welterusten liefje, ik zie je zo wel in bedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |