ik heb zo snel geen middelvinger smiley ..quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien nieuwe mods nieuwe regels?
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:57 schreef Rob het volgende:
[..]
ik heb zo snel geen middelvinger smiley ..
maar dezemag hij er ook in .....
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:57 schreef Maanvis het volgende:
@:rob als je de TT zelf maar mooi vindt he
Dan heb ik toch liever je middelvinger hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:57 schreef Rob het volgende:
[..]
ik heb zo snel geen middelvinger smiley ..
maar dezemag hij er ook in .....
HEt is een top TT.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:58 schreef Maanvis het volgende:
ik begrijp dat je in de 40 seconden dat je me gaf zelf geen goede TT kunt bedenken
MAAR ALLES VOOR DE PUNKTEN HE anders loop ik nog verder op je uit
Eerlijk gezegd nog niet naar de stand gekeken..quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:58 schreef Maanvis het volgende:
MAAR ALLES VOOR DE PUNKTEN HE anders loop ik nog verder op je uit
Maar dat interesseert niemand zich toch... ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:59 schreef Rob het volgende:
[..]
HEt is een top TT.
Beschrijft voor de volle 100% hoe ik me voel
Is dat belangrijk danquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar dat interesseert niemand zich toch... ?
Niet sinds @Paul hier rondlooptquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:53 schreef Rob het volgende:
[..]
zeg mag ik zelf beslissen wat ik met mijn TT doe
Ja zoals je ziet is de TT aangepast naar hoe de belangrijke mensen zich voelenquote:
Bedankt voor de bloemenquote:
DJMOE MaanvisNietMoequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja zoals je ziet is de TT aangepast naar hoe de belangrijke mensen zich voelen
Iedereen tevreden nu toch. Er is nog zelfs ruimte voor meer usernames in de TT dan kunnen we nog meer mensen tevreden stellenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:02 schreef Rob het volgende:
[..]
Kut TT ik had alleen een TR TT CHANGE gevraagd voor het eerste deel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |