Fixed.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dit moet de plaat van de dag worden, @:fetX
Jouw dag kan niet meer stuk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Als je het helemaal wil afmaken dat het een kunststukje wordt, zorg je dat de plaat van de dag en Toeterjan een witregel boven hun kop hebben. @:fetX
Ze hebben gewoon van me af gemoeten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt. Je bent namelijk ontslagen.
Ik verwacht niet dat hij zijn excuses gaat aanbieden aan @GGMM en kornuiten.quote:
ontzagquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:26 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon van me af gemoeten.
Paar maanden na mijn ontzag hebben ze het bedrijf verkocht met het huidige team samengevoegd. Daar zaten al een aantal secretaresses.
na je ontzagquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:26 schreef Charrell het volgende:
[..]
Paar maanden na mijn ontzag hebben ze het bedrijf verkocht met het huidige team samengevoegd. Daar zaten al een aantal secretaresses.
Waar gaan wij jou terugvinden na het overlijden van FOK!?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat hij zijn excuses gaat aanbieden aan @:ggmm en kornuiten.
Daarnaast zal FOK! niet zo heel lang meer bestaan.
Vandaar
www.hookers.nlquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waar gaan wij jou terugvinden na het overlijden van FOK!?
Ik hoop te gaan werken bij een seksshopquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In het crematorium.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Snap ook wel dat ze af willen van zo'n complotgekquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:26 schreef Charrell het volgende:
[..]
Wanneer gaat jouw seksuele gefrustreerdheid ten opzichte van @Charrell eigenlijk afnemen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Snap ook wel dat ze af willen van zo'n complotgek
Flikker op met je kut appquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zit je er niet in? Wat een gemis.
We wachten nog altijd met smart op jouw komst.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zit je er niet in? Wat een gemis.
Oké, het is ook wat flauw om je na twee keer nog steeds geen aandacht te geven.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oké, het is ook wat flauw om je na twee keer nog steeds geen aandacht te geven.
Ha Scrummie!
Als je echt goed bent willen ze je nooit kwijt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:26 schreef Charrell het volgende:
[..]
Vertel je dit iedere dag tegen jezelf zodat het gerechtvaardigd blijft dat je zelf ontslag hebt genomen???quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je echt goed bent willen ze je nooit kwijt.
Doe met deze info wat je wil.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel je dit iedere dag tegen jezelf zodat het gerechtvaardigd blijft dat je zelf ontslag hebt genomen???
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom
Laat die man lekker op vakantie gaan
Flauwekul allemaal.quote:
Ach ik vind het wel geinigquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Da's het hele koningshuis makker
Man man manquote:LIVE: Extra NOS-uitzending, koning reageert op commotie Griekenland-vakantie
1.878 nu aan het kijken•11 minuten geleden begonnen met streamen
Als hun goed waren geweest hadden ze hun bedrijf ook niet hoeven te verkopenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je echt goed bent willen ze je nooit kwijt.
Doe met deze info wat je wil.
Zou hij het duimpje bij Maxima er wel eens induwen denk je?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:49 schreef Caland het volgende:
Toch kijk je dat filmpje en hoop je de heletijd dat hij opeens plat Haags gaat praten.
Vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:50 schreef Caland het volgende:
Waarom kijkt Maxima op het eind alsof ze gigantisch moet schijten.
Wat raar dat het aantal likes en dislikes niet zichtbaar zijn.quote:
Oké Inspector Gadget.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat raar dat het aantal likes en dislikes niet zichtbaar zijn.
VOLGENS MIJ BEN IK IETS OP HET SPOOR
In Amerika... bij de Bohemian Grove normaal gesproken...quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:59 schreef Buitendam het volgende:
Die moesten naar Griekenland voor nieuw kinderbloed natuurlijk. Voor de satanische rituelen.
Adolf.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:09 schreef Charrell het volgende:
Vind Jasmijn of James wel leuk... maar er zijn zoveel leuke namen...
Blijft genot.quote:
Een halve fles wodka asjeblaf, opdat je nog te baren kroost zonder snotgootje wordt geboren. (een mogelijke uitwerking van alcoholgebruik onder vrouwen bij zwangerschap)quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:13 schreef Charrell het volgende:
Complot gekkie gaat even wat drinken
Godsamme gastquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een halve fles wodka asjeblaf, opdat je nog te baren kroost zonder snotgootje wordt geboren. (een mogelijke uitwerking van alcoholgebruik onder vrouwen bij zwangerschap)
Ohjee, jij gelooft die gekkigheid ook echt?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:13 schreef Charrell het volgende:
Complot gekkie gaat even wat drinken
Mensen uit het vliegtuig flikkeren. Genot.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
NietMijnKoningshuis. Met al die Duitsers en Argentijnen.
User @Charrell is ten prooi gevallen aan de tentakels van het algoritme.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ohjee, jij gelooft die gekkigheid ook echt?
Bekijk die podcast hierboven, Google eens op Moloch.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ohjee, jij gelooft die gekkigheid ook echt?
Bekeken. Ik zou hier geen note voor hebben gegeven, maar ik wil mijn collega's niet voor de schermen belachelijk maken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:23 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe note is binnen. @:lenny_leonard mag een kijkje nemen naar de onterechte note.
Wanneer is de nieuwe COR binnenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:23 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe note is binnen. @:lenny_leonard mag een kijkje nemen naar de onterechte note.
Straks de nieuwe cijfers. Dollehond.gif vast afstoffen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wanneer is de nieuwe COR binnen
Nog meer stabilisatie. En elan en de zijnen kunnen de paniekact weer eens in de koelkast zettenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Straks de nieuwe cijfers. Dollehond.gif vast afstoffen.
@Caland roddelt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog meer stabilisatie. En elan en de zijnen kunnen de paniekact weer eens in de koelkast zetten
Kamervragen!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:30 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gelijk even forum moderator @:erasmus een like gegeven
Ik volg jouw voorbeeld!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:30 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Erg bijzonder. Dit kunnen we niet waarderen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland roddelt.
Check dat @:Lenny_Leonard
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:30 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:33 schreef GGMM het volgende:
Wat heeft Lubach daar eigenlijk mee te maken
Graag een samenvatting
Ja dat weet ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:33 schreef GGMM het volgende:
Graag een samenvatting
Lange Frans kwam met beelden aan bod tijdens Lubachquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:33 schreef GGMM het volgende:
Graag een samenvatting
Die had een item over complot mongolen zondag, waar Lange Frans veelvuldig in voorkwam.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:33 schreef GGMM het volgende:
Graag een samenvatting
De CIA heeft zijn werk goed gedaan bij jou.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die had een item over complot mongolen zondag, waar Lange Frans veelvuldig in voorkwam.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De CIA heeft zijn werk goed gedaan bij jou.
Geprobeerd te kijken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lange Frans kwam met beelden aan bod tijdens Lubach
@Zipportal en ik vinden het jammer dat we niet meer op Jan Roos kunnen stemmen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb een vaag voorgevoel dat Fransie binnenkort de politiek in gaat, want dat is de volgende stap die dat soort minkukels zetten.
Dank voor de likes allen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:30 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Als je daar je waardevolle stemrecht voor hebt gebruikt, dan ben je in principe het licht in de ogen, laat staan het leven in zijn totaliteit niet waard.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:zipportal en ik vinden het jammer dat we niet meer op Jan Roos kunnen stemmen.
Ok, geen idee hoe het was, zag slechts een kort stukje dat ze lieten zien in Op1quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geprobeerd te kijken.
Maar ik kom er niet doorheen. De "grap": 'complot en corona begint allebei met C O, toeval?' was voor mij de druppel het weer weg te klikken.
Heb je zijn boekjes gelezen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Die Lubach heeft een snuitje dat uitnodigt om er een ferme vuistslag op te planten.
Zijn stem ookquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Die Lubach heeft een snuitje dat uitnodigt om er een ferme vuistslag op te planten.
Hij heeft oa wat thrillers geschrevenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, ik weet alleen dat het een gesjeesde student Zweeds is.
Wurgenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een vuistslag op iemands stem planten. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit neem je terug.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien moet je ook Promenade gaan kijken.
Het is gezellig op Twitter, leuk dat je er ook bent.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:05 schreef Scrummie het volgende:
Oh ik heb beet op Twitter
[ twitter ]
Ik zit as we speak de hele pot onder te schijten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga zo een klein drukje doen, maar sluit niet uit dat er wederom een grote bah gebakken gaat worden.
Kunnen jullie geen poep SC beginnen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zit as we speak de hele pot onder te schijten.
Gereageerd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:05 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Geliked.quote:
Wat enorm stoer zeg.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:05 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Pics van Angela?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geliked.
Mooi dat een "Ondernemer in de zorginnovatie, vader van 4 kinderen en gelukkig getrouwd met Angela" wil afspreken in Beverwijk
Keertje geweest voor werk. Snap wel dat mensen daar overlijden. Wat een stuk treurigheid is dat.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geliked.
Mooi dat een "Ondernemer in de zorginnovatie, vader van 4 kinderen en gelukkig getrouwd met Angela" wil afspreken in Beverwijk
Niks mis met de Beverwijkse bazaarquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Keertje geweest voor werk. Snap wel dat mensen daar overlijden. Wat een stuk treurigheid is dat.
@:picornie
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:05 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Spreek af dan, gore miet. Grote bek achter het hek hequote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:05 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Durf ik inderdaad niet. Straks gaat je kop eraf.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Spreek af dan, gore miet. Grote bek achter het hek he
Mietjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Durf ik inderdaad niet. Straks gaat je kop eraf.
Verstandige jongen. Sta er maar boven.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet zo goed. Daniël is behoorlijk verguisd door de SCF. Komt sinds dit filmpje op TV verscheen ook niet meer bij Feyenoord begreep ikquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die man afgelopen?
Moest toch verhuizen enzo? Al kan dat ook een ander zijn geweest.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zo goed. Daniël is behoorlijk verguisd door de SFC. Komt sinds dit filmpje op TV verscheen ook niet meer bij Feyenoord begreep ik
Ik heb zojuist een hele hoop mensen streng doch goedbedoeld geadviseerd om hun lokale GGZ-instelling zo snel mogelijk te bezoeken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mensen op Twitter waarvan je denkt; die kosten echt alleen maar geld.
Ja ik heb ook wel eens iets gehoord over iemand die moest verhuizen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moest toch verhuizen enzo? Al kan dat ook een ander zijn geweest.
Geen idee. Ik weet alleen dat het hem niet in dank is afgenomen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moest toch verhuizen enzo? Al kan dat ook een ander zijn geweest.
Bleek het toch een mietje te zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet alleen dat het hem niet in dank is afgenomen.
Die 'rellennegers' zoals ze zich noemden hadden wel een leuke groep. Hoop Molukkers ook. Tuig allemaal.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bleek het toch een mietje te zijn.
En dat kost geld.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een hele hoop mensen streng doch goedbedoeld geadviseerd om hun lokale GGZ-instelling zo snel mogelijk te bezoeken.
En dat waren meer mensen dan ik had verwacht.
Meer stabilisatiequote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog meer stabilisatie. En elan en de zijnen kunnen de paniekact weer eens in de koelkast zetten
jij had die?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:32 schreef Buitendam het volgende:
Ik had bij mijn laatste verhuizing in 2015 een jongen uit Amsterdam die had gevochten in Beverwijk. Schijnbaar kan/kon de burgemeester je verplichten te verhuizen. Wist ik niet.
Dat zeggen ze allemaal in Amsterdam, uiteindelijk kwam er gewoon niemand opdagen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:32 schreef Buitendam het volgende:
Ik had bij mijn laatste verhuizing in 2015 een jongen uit Amsterdam die had gevochten in Beverwijk. Schijnbaar kan/kon de burgemeester je verplichten te verhuizen. Wist ik niet.
Financieert of regelt de gemeente dat? Een huis zoeken was in 2015 ook al teringmoeilijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:32 schreef Buitendam het volgende:
Verhuizer ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:35 schreef Adames het volgende:
[..]
jij had die?
als verhuisneger of wat?
Geen idee, hij kwam in Twente terecht. Zal niet extreem duur wonen zijn daarquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Financieert of regelt de gemeente dat? Een huis zoeken was in 2015 ook al teringmoeilijk.
Ze kunnen je moeilijk op straat kankeren. Krijg je gewoon urgentie in een plek waar geen hond wil wonen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Financieert of regelt de gemeente dat? Een huis zoeken was in 2015 ook al teringmoeilijk.
Twente dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen idee, hij kwam in Twente terecht. Zal niet extreem duur wonen zijn daar
Gezien de post van @Buitendam heb je gelijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze kunnen je moeilijk op straat kankeren. Krijg je gewoon urgentie in een plek waar geen hond wil wonen.
Twente dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze kunnen je moeilijk op straat kankeren. Krijg je gewoon urgentie in een plek waar geen hond wil wonen.
Ik heb op winst gewed maar ben wel voorzichtig, 1-0.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:34 schreef KingRoland het volgende:
@:karina
Ajax liverpool
Zeg het maar.
Ik zeg 2-0
Als je daar bent wil ik je de life animal market aanbevelen in de wijk Putu.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:33 schreef KingRoland het volgende:
Shanghai lijkt me wel echt een toffe stad.
Hoop dezelfde getalletjes in de datum/tijdformat +postnummer maat. @Muskusboktor57 en ik vinden dit prettig.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:55 schreef Scrummie het volgende:
PayPal de crypto in @:onlogisch @:atypisch
Meen je dit of is dit een doodsverwensing of beidequote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als je daar bent wil ik je de life animal market aanbevelen in de wijk Putu.
Lekker makker join de clubquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:59 schreef onlogisch het volgende:
Walgelijk. Notes ontvangen vanuit AVK forum
Nou ja het is gewoon erg jammer dat je als uitgesproken Trump-supporter daar geen voet aan de grond krijgt. Het zijn allemaal linkse ratten daarquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker makker join de club
Mods daar gedragen zich op een leider die een tijd geleden een hoop dingen fout deed
Waarschijnlijk heb je veel bladluis op je planten zitten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb ineens 40-45 lieveheersbeestjes bij mijn voordeur zitten. Wat is dit nou weer
Hebben we hier een expert?
En nou?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je veel bladluis op je planten zitten.
Ik ben tegen zinloos geweld.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb ineens 40-45 lieveheersbeestjes bij mijn voordeur zitten. Wat is dit nou weer
Vrijlaten en ze je bladluizen op laten vreten. Anders gaan al je planten kapot.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En nou?
Ik heb ze gevangen trouwens. Heb ze allemaal in een potje zitten.
We halen er een insectenexpert bij. Oh wacht die ken ik niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar gaan ze dan niet weer naar binnen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vrijlaten en ze je bladluizen op laten vreten. Anders gaan al je planten kapot.
Zal ik een topic ervoor openen, Roland?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We halen er een insectenexpert bij. Oh wacht die ken ik niet.
Automatisch doorgestuurd naar @:zipportal en zijn team van experts
Bedankt. Jouw dossiernummer is 1888043 @Lenny_Leonard daar kun je het verloop van jouw vraag tracken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We halen er een insectenexpert bij. Oh wacht die ken ik niet.
Automatisch doorgestuurd naar @:zipportal en zijn team van experts
Heb je planten buiten staan? Voor je deur of zo? Lieveheersbeestjes zijn echte slopers van bladluizenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar gaan ze dan niet weer naar binnen?
Beter blijven die beesten gewoon buiten. Ik wil geen beesten in huis hebben.
Uiteraard. Overal planten maat.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je planten buiten staan? Voor je deur of zo? Lieveheersbeestjes zijn echte slopers van bladluizen
Matige foto.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
F&F / 40-45 lieveheersbeestjes in huis
Topic geopend.
Geklikt, gezien, gelezen en gereageerd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
F&F / 40-45 lieveheersbeestjes in huis
Topic geopend.
Lenny hep schaamluis allenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je veel bladluis op je planten zitten.
Eens!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:30 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Robert Jensen maar een debiel.
Sorry @:lenny_leonard
Ja, ik ook. Fijn dat we weer op één lijn zitten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:30 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Robert Jensen maar een debiel.
Sorry @:lenny_leonard
Ohquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Fijn dat we weer op één lijn zitten.
Die kijken zeker ook Promenade.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:37 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die Robert Jensen serieus nemen neem ik niet serieus.
Hmm. Goed punt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Slobeend lijkt me geen fan van Jensen eerlijk gezegd.
Ik zou het wel humor vinden als twitter zijn account nu blokkeert.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:32 schreef KingRoland het volgende:
Lange frans aan het huilen op Twitter
Gelachen
Dan kan ik niet achter blijven.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:42 schreef Caland het volgende:
Even gereageerd op het toppa van @:lenny_leonard
Eens.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:37 schreef Scrummie het volgende:
Hij is welkom op Fok! voor zijn waanideeën.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het wel humor vinden als twitter zijn account nu blokkeert.
Announce: Topicreeks: Vraag wat je wilquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is welkom op Fok! voor zijn waanideeën.
Genoeg mongolen die hem gaan geloven denk ik.
heb ik met je moederquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:37 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Announce: Topicreeks: Vraag wat je wil
#freefransquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is welkom op Fok! voor zijn waanideeën.
Genoeg mongolen die hem gaan geloven denk ik.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:42 schreef Caland het volgende:
Even gereageerd op het toppa van @Lenny_Leonard
Wat een verrassend vriendelijke begroeting jammer van de extra C.quote:
Vraag wat je wil aan Jos B.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Announce: Topicreeks: Vraag wat je wil
Oh sorry ja dat pas ik even aanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat een verrassend vriendelijke begroeting jammer van de extra C.
JC zit in jillaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat een verrassend vriendelijke begroeting jammer van de extra C.
Ik heb trouwens heugelijk nieuws.quote:
Vertel!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb trouwens heugelijk nieuws.
Ik heb eindelijk ook een switchquote:
Ik heb hem na 2 maanden weer verkocht.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Verdomme! Dan kan ik niet achterblijven.
Maar ik wil liever een PS5.
Oh, laat dan maar zitten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb hem na 2 maanden weer verkocht.
Je moet er wel enigszins hersenen voor hebben.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Verdomme! Dan kan ik niet achterblijven.
Maar ik wil liever een PS5.
Animal crossing is wel erg verslavend.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet er wel enigszins hersenen voor hebben.
Ik ken iemand die hem na 2 maanden al verkocht heeft.
Het kan best wat voor je zijn hoor. Vond het qua games niet leuk genoeg, en mijn nichtje had het na 1 logeerpartijtje ook wel gezien en dat is een beetje waar ik het voor aangeschaft had.quote:
@GGMMquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Animal crossing is wel erg verslavend.
Dit herken ik wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het kan best wat voor je zijn hoor. Vond het qua games niet leuk genoeg,
Was een heerlijk spelletje tijdens de lockdownquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Animal crossing is wel erg verslavend.
@Elan nog tegengekomen? Die komt daar vaker buurtenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:40 schreef Scrummie het volgende:
(daar staat in hoofdletters GGD, want ik kom zojuist van de GGD teststraat)
Nouja, 1 keer vaker dan mij maar toch. Ik ben net zo'n mongool als @Elan dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:elan nog tegengekomen? Die komt daar vaker buurten
Meldt! Nog steeds coronavrijquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:elan nog tegengekomen? Die komt daar vaker buurten
Lekker bezig makker.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Meldt! Nog steeds coronavrij![]()
Tweede huis in de Coronastraat genot.
0-6quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker bezig makker.
Ajax - Liverpool
zeg het maar
Heb combi met both team to score en Bayern en 20 op Ajax #yoloquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker bezig makker.
Ajax - Liverpool
zeg het maar
Hoge bloeddruk. Zwangerschaps dingetje toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:46 schreef Charrell het volgende:
Ondertussen voel/hoor ik weer mijn eigen hartslag in mijn oor
Niet alleen in de SC hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:01 schreef onlogisch het volgende:
Is eigenlijk al bekend waarom user @:maxi-mus zich niet meer in deze SC laat zien???
Goed bezig pik.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Meldt! Nog steeds coronavrij![]()
Tweede huis in de Coronastraat genot.
Oorsuis bekend, niet perSee bloeddrukquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoge bloeddruk. Zwangerschaps dingetje toch?
Haal dat sperma dan ook eens uit je oren.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:48 schreef Charrell het volgende:
[..]
Oorsuis bekend, niet perSee bloeddruk
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:48 schreef Charrell het volgende:
[..]
Oorsuis bekend, niet perSee bloeddruk
Ohh succesquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb combi met both team to score en Bayern en 20 op Ajax #yolo
Ajax heeft het voordeel in een leeg stadion te spelen. 3-0quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb combi met both team to score en Bayern en 20 op Ajax #yolo
Ik gebruik alleen Unibet omdat ik dan de wedstrijden van de Eredivisie kan zien.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:57 schreef Erasmus het volgende:
Ik wil vanavond voor het eerst sinds lange weer aan sportwedden doen.
Wat zijn jullie voorkeuren qua wedkantoren?
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen Unibet omdat ik dan de wedstrijden van de Eredivisie kan zien.
Yep 10,euro storten en je kan alle wedstrijden zien. Added bonus: geen hinderlijk comentaar.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]![]()
Ik wist niet dat dat met Unibet kon.
KoningTOTOquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:57 schreef Erasmus het volgende:
Hier tegenover zit een Turks theehuisje waar je illegale bets kan plaatsenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:57 schreef Erasmus het volgende:
Je lichaam maakt een liter bloed extra aan..quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoge bloeddruk. Zwangerschaps dingetje toch?
Ik vond eerder Argentijnse sloerie net iets te gemaaktquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
Hardop gelachen om dat filmpje van WimLex. Is er iets wat die man wel kan?
Mietjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:17 schreef Caland het volgende:
Ik heb voor het eerst de kachel aangedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |