Lekker bezig. Niks mis mee.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:07 schreef Charrell het volgende:
Was van 5 tot 7 wakker en misselijk, toen doorgeslapen tot 10.
Zou toch voor Scrummie gaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:09 schreef Charrell het volgende:
Vind Jasmijn of James wel leuk... maar er zijn zoveel leuke namen...
Jasmijn, Jasmijn, stopt regelmatig dingen in haar vagijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:09 schreef Charrell het volgende:
Vind Jasmijn of James wel leuk... maar er zijn zoveel leuke namen...
Heel toevallig zijn dat de incels in de sc.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zijn hier inderdaad wel 3 of 4 users die PVV/FvD stemmen.
Voor jezelf opkomen hoort ook bij opvoeding, + sport waar ze zichzelf leren redden in bepaalde posities.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Jasmijn, Jasmijn, stopt regelmatig dingen in haar vagijn.
Heeft een kut als een ravijn.
Nee, zou ik niet doen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heel toevallig zijn dat de incels in de sc.
@:jancees @:picommp @:onlogisch @:scrummie
quote:Op zondag 7 april 2019 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een eigen huis maat. VVD dus.
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stem al mijn hele leven VVD. VVDgoden
quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VVD wordt zo groot die hebben gepeupel als PVV en FVD niet nodig.
Ruttegod
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:10 schreef onlogisch het volgende:
Dat wordt gewoon Lisa, Sarah of Eefje. Of bij een jongetje Jayden, Sem of Milan.
Oke dan zou ik haar gewoon anker noemen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:11 schreef Charrell het volgende:
[..]
Voor jezelf opkomen hoort ook bij opvoeding, + sport waar ze zichzelf leren redden in bepaalde posities.
Ja ik had kunnen weten dat je de referentie niet snapte.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:11 schreef Charrell het volgende:
[..]
Voor jezelf opkomen hoort ook bij opvoeding, + sport waar ze zichzelf leren redden in bepaalde posities.
Voetbal dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:11 schreef Charrell het volgende:
[..]
Waarom hebben ze jou geen Wanker genoemd?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke dan zou ik haar gewoon anker noemen.
Haar zoontje zou wel goed zijn als keeper. Die heeft al op jonge leeftijd geoefend met grote ballen.quote:
Niet echt een hele normale naam.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:13 schreef Charrell het volgende:
[..]
Waarom hebben ze jou geen Wanker genoemd?
DIT IS EEN TEKEN!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:17 schreef Charrell het volgende:
Als we even terug gaan naar de vroegere TRU tafferelen, heeft mijn moeder gedroomd dat ik haar ging vertellen dat ik zwanger was van een meisje..
tafferelenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:17 schreef Charrell het volgende:
Als we even terug gaan naar de vroegere TRU tafferelen, heeft mijn moeder gedroomd dat ik haar ging vertellen dat ik zwanger was van een meisje..
Dat kan biologisch gezien helemaal niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:17 schreef Charrell het volgende:
Nouja, opzich hoef je daar ook bijzonder weinig voor te kunnen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:18 schreef Charrell het volgende:
Ben niet voor niks geen secretaresse meer
Jij kan biologisch gezien ook helemaal niet, en toch zit je hier.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat kan biologisch gezien helemaal niet.
Wow.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij kan biologisch gezien ook helemaal niet, en toch zit je hier.
Klopt. Je bent namelijk ontslagen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:18 schreef Charrell het volgende:
Ben niet voor niks geen secretaresse meer
Goeie Niek!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zo danquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |