Ik mag je wel, alleen soms vond ik je irritantquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:49 schreef Tjacka het volgende:
Weinig foksters die mij aardig vinden immers
Waarvan akte.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik mag je wel, alleen soms vond ik je irritant
Oh die ben ik vergeten sinds ze mij heeft verwijderd op discordquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:50 schreef GGMM het volgende:
Het is Charmed_angel
Als je dat nu nog niet doorhebt ben je dronken. (Zoals wel vaker @:tjacka)
Terecht.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh die ben ik vergeten sinds ze mij heeft verwijderd op discord
Hoi poesquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:50 schreef GGMM het volgende:
Het is Charmed_angel
Als je dat nu nog niet doorhebt ben je dronken. (Zoals wel vaker @:tjacka)
Waarschijnlijk omdat ze je soms irritant vond.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zit al maanden niet meer op discord eiquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jaquote:
Zou alleen een terugkeer van char toejuichenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze je soms irritant vond.
Dat zou ik nog kutter vinden.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou alleen een terugkeer van char toejuichen
Ik ook niet door jou en Henryquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:52 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik zit al maanden niet meer op discord ei
Wie?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze terugkomtquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook niet door jou en Henry
@:jancees
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:29 schreef Szura het volgende:
@:zipportal heb je deze gifs voor me:
- Lul Coronel die door het plafond springt
- Polonaise in het F1-café waarbij Kampsjaak en Frits Wester op de bank blijven zitten?
Was best een lekker wijfquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik de komst van een totale borderliner toejuichen.
40/45m2 schoongespoten met de hogedrukspuit maat. En vervolgens 10kg zand in de voegen geveegdquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:29 schreef Szura het volgende:
@:zipportal heb je deze gifs voor me:
- Lul Coronel die door het plafond springt
- Polonaise in het F1-café waarbij Kampsjaak en Frits Wester op de bank blijven zitten?
Ik reken zand altijd in kuub.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
40/45m2 schoongespoten met de hogedrukspuit maat. En vervolgens 10kg zand in de voegen geveegd
Was hard nodig
Post 35 maat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat andere moment ken ik niet.
Doe ik!quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe haar de groeten
Zeg maar dat ik haar mis
Had je mijn ouija-grap al gezien?quote:
Een flauwe glimlach.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je mijn ouija-grap al gezien?
Zo niet dan zou ik even teruglezen, ik vond hem zeer geslaagd.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fijn
Ik stuur geen Ritualspakket voor contact
Oh twijfel weggenomen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fijn
Ik stuur geen Ritualspakket voor contact
wat is een simpquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:00 schreef Coco. het volgende:
Ik twijfel wie een grotere simp is @:Tjacka of @:Scrummie2.1
We roddelen hier nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt me een beetje tegen.
coco, tjacka en onlogisch moesten hardop lachen.
Daar noem je ook wel 2 idioten en Coco.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt me een beetje tegen.
coco, tjacka en onlogisch moesten hardop lachen.
We roddelen hier nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar noem je ook wel 2 idioten en Coco.
Poeh, hier kom ik goed weg!quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zoquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
oke ik ben wegquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een tekst, dat lees je meestal.
Tenzij het een post van tjacka is.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een tekst, dat lees je meestal.
Lees mijn bericht nog even aub voordat je gaatquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke ik ben weg
ik ben weer genoeg voor lul gezet
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij het een post van tjacka is.
Alhoewel je maximaal 3 woorden moeilijk een tekst kan noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]Nee, ik vind het gewoon grappig om de draak met jou te steken omdat ik weer dat je een zeer zelfverzekerde jongen bent die daar verder geen last van heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij zand heeft schoongespoten. Het zal waarschijnlijk gaan om zijn oprit.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij zand heeft schoongespoten. Het zal waarschijnlijk gaan om zijn oprit.
Dit doet mij goed, bedankt dat je dit nog even zegt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Ouija grap van GGMM gelezen.
Gelachen. 8,5/10.
Dit was geen bijster slimme opmerking van vriend maxi-.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij zand heeft schoongespoten. Het zal waarschijnlijk gaan om zijn oprit.
Moet ik dit echt uitleggen?quote:
Wel godverdomme.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee laat maar, ik denk niet dat het interessant genoeg is.
Mn avondquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel godverdomme.
Kan ik mn avond weer anders invullen.
Vroeger had ik erg problemen op sociaal vlak met @Lange_Lans . Sinds kort zijn wij vrienden. Ik ben dus niet in #teammaximusquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:14 schreef GGMM het volgende:
Oei, dit belooft een nieuwe discussie tussen @:maxi-mus en @:lange_lans
Ik hou dit topic goed in de gaten!
Verzoek gehonoreerd.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aangepast.
Ik zou het waarderen als je jouw post ook aanpast, zodat er zo min mogelijk mensen achter dit foutje komen.
@onlogischquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel godverdomme.
Kan ik me avond weer anders invullen.
wtfquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:00 schreef Coco. het volgende:
Ik twijfel wie een grotere simp is @:Tjacka of @:Scrummie2.1
je bent een team of je zit in een team.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vroeger had ik erg problemen op sociaal vlak met @:lange_lans . Sinds kort zijn wij vrienden. Ik ben dus niet in #teammaximus
je mag vinden van mij wat je wil, maar dat je twijfelt tussen mij en Tjacka vind ik niet leuk.quote:
Ik twijfel ook niet meer.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
je mag vinden van mij wat je wil, maar dat je twijfelt tussen mij en Tjacka vind ik niet leuk.
quote:
Lekkere comeback maat!quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat jij niet snapt moet je lekker voor je houden.
Okwquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
je bent een team of je zit in een team.
Hallo jojo!quote:
Nou vooruit dan maar.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hallo jojo!
Ja later dan normaal, echter heb ik nu al weekend
Deed jij dat ook maar eens, dan was je een stuk rustiger.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat jij niet snapt moet je lekker voor je houden.
Dan zou hij überhaupt niet meer praten haha.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deed jij dat ook maar eens, dan was je een stuk rustiger.
Deze SC kan wel een type Omar als mod gebruiken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan The Wire niet meer vinden op Videoland. Ik ben witheet nu. Oh, op de laptop wel.![]()
We hebben onlogisch al tochquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze SC kan wel een type Omar als mod gebruiken.
MickGOAT.twitter:mickvanwely twitterde op woensdag 20-05-2020 om 16:51:35Benieuwd welke talkshow erin slaagt om de burgemeester van Haarlemmermeer of de Schiphol-baas nav dit ontluisterende rapport aan tafel te krijgen. Dit is natuurlijk het nieuws van de week. Of wordt het toch weer Ab?
https://t.co/vX7ZCxYkJz via @telegraaf reageer retweet
@onlogisch roddelen doe je maar ergens anders.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hebben onlogisch al toch
(hiermee bedoel ik dat onlogisch een homo is)
rodeelenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
@:onlogisch rodeelen doe je maar ergens anders.
(Prima grap wel)
roodelenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
@:onlogisch roodelen doe je maar ergens anders.
(Prima grap wel)
Ik ga morgen straten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou zo veel voegen heb ik ook weer niet hoor, dat ik er een kuub in kwijt kan
Dus nu zijn jullie dikke maatjes?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Onlogisch is mijn maatje.![]()
Die kerel is wel dik geworden. Kanonnen zeg.
Geef je nu een 7 omdat ik jouw grapje niet leuk vond of vind je het gewoon niet meer waard dan een 7?quote:
Oh nee dat was ik vergeten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geef je nu een 7 omdat ik jouw grapje niet leuk vond of vind je het gewoon niet meer waard dan een 7?
Wees gewoon blij met die 7.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geef je nu een 7 omdat ik jouw grapje niet leuk vond of vind je het gewoon niet meer waard dan een 7?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Onlogisch is mijn maatje.![]()
Die kerel is wel dik geworden. Kanonnen zeg.
Wat een triest leven heb je dan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:32 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt. Game of Thrones komt toch in mijn top 5 van series.
Dus.
Dat ben ik ook, ik ben gewoon nieuwsgierig naar de achterliggende gedachte.quote:
Dan is het goed.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, ik ben gewoon nieuwsgierig naar de achterliggende gedachte.![]()
Ik moest er net even aan denken toen ik op twitter zat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:33 schreef onlogisch het volgende:
Ik twijfel welke sukkel goedgeloviger is.
@:AFCNiels of @:GGMM
Die 2 verkoop je nog een kuub zand in de woestijn.
Ze twijfelen nog bij Van Dale om "Scrummie" toe te voegen aan het woord "naïef".quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:33 schreef onlogisch het volgende:
Hoewel, je hebt ook nog user @:Scrummie2.1
Dan moeten ze het eerst weghalen bij 'mongool'.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ze twijfelen nog bij Van Dale om "Scrummie" toe te voegen aan het woord "naïef".
Die vindt al vrij snel dat je in een graf moet zakken cq. "Opkankeren" dus dat gaat snel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:33 schreef onlogisch het volgende:
Hoewel, je hebt ook nog user @:Scrummie2.1
En verwijzen naar Ritualsquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moeten ze het eerst weghalen bij 'mongool'.
GOEIE GENADE ZEGquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haha! Goeie!quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wedden dat er bij hem thuis iets kapot gegooid is?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jeetje Scrummie, ik had een gifje klaar staan maar deze reactie niet verwacht.
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jeetje Scrummie, ik had een gifje klaar staan maar deze reactie niet verwacht.
Ik gok een lamp.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wedden dat er bij hem thuis iets kapot gegooid is?
Nee, dit kan niet.twitter:thierrybaudet twitterde op woensdag 20-05-2020 om 17:45:28Buiten vindt niet of nauwelijks besmetting plaats. Het is onredelijk om #horeca dicht te houden. Gun ondernemers en alle mensen in Nederland morgen deze Hemelvaartsdag! Oproep aan het kabinet: maak vanavond nog bekend dat MORGEN de terrassen en strandtenten open kunnen! #FVD https://t.co/i2H9stEwOK reageer retweet
We roddelen hier niet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:40 schreef onlogisch het volgende:
Baudet en zijn volgelingen zijn de aardse zuurstof niet waard.
En Nouri dan? Of telt zuurstof uit een tankje niet?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:40 schreef onlogisch het volgende:
Overigens heb ik ooit een soortgelijke opmerking gemaakt en toen gaf jij me een note. (zie #595)quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:40 schreef onlogisch het volgende:
@Muskusboktor57 is het hier onherroepelijk mee eens, denk ik.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:40 schreef onlogisch het volgende:
Als je een mention toevoegt via een edit krijgen mensen daar geen mention van.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
@:Muskusboktor57 is het hier onherroepelijk mee eens, denk ik.
Ik liet me gaan. Ik heb mezelf een note gegevenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overigens heb ik ooit een soortgelijke opmerking gemaakt en toen gaf jij me een note. (zie #595)
Derhalve vind ik deze post zeer hypocriet.
Doe daar wat aan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je een mention toevoegt via een edit krijgen mensen daar geen mention van.
Ik had liever gehad dat je mijn note had verwijderd (waardoor ik weer mooi op 600 zou uitkomen)quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik liet me gaan. Ik heb mezelf een note gegeven
Ga je het ook nog schoonspuiten?quote:
Ik vind een (permanente) ban hier meer passend.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik liet me gaan. Ik heb mezelf een note gegeven
Bepaal jij niet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet het maar gewoon in één keer goed voortaan.
Pics?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja man. Morgen weer in de blote reet zonnen in de tuin.
Vergeet je geen pics te sturen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja man. Morgen weer in de blote reet zonnen in de tuin.
Dankzij mijn uitstekende dieet ziet user @Jojoortje eruit om door een ringetje te halen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:49 schreef Buitendam het volgende:
Twee kinderen gekregen en een jarenlange relatie toch? Bwoah, dat zal geen reet meer zijn waar ik pics van wil zien.
Tweede ring voetbalstadion-ringetje?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dankzij mijn uitstekende dieet ziet user @:jojoortje eruit om door een ringetje te halen.
True. Nog steeds blij mee overigens.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dankzij mijn uitstekende dieet ziet user @:jojoortje eruit om door een ringetje te halen.
Blij dat je 8 juno weer volledig kan werken?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
True. Nog steeds blij mee overigens.
Ik zal nog eens keer iets aardigs voor je doen op Twitter!quote:
Jij bent een typische Geert stemmerquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:40 schreef onlogisch het volgende:
Hemeltje.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij bent een typische Geert stemmer
Ik werk nu ook volledig.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blij dat je 8 juno weer volledig kan werken?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij bent een typische Geert stemmer
Hoe gaat nu de bepaling of kinderen overgaan of niet? Dat wordt toch erg lastig nu ze zoveel gemist hebben? Natuurlijk laat je ze niet allemaal een jaar overdoen maar er zijn kinderen die daar toch wel voor in aanmerking gaan komen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik werk nu ook volledig.![]()
Maar dat ik iedereen in de klas heb straks is wel fijn.
In principe heeft jojo gelijk. Met haar nieuwe nick heeft ze nog geen tieten gepost.quote:
temptation, ex on the beachquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een jaar gratis Videoland. Ik heb nu de serie en docu Mocro maffia gezien en ik ben wel uitgekeken op dat Videoland. Zijn er dingen die de moeite waard zijn op dat medium?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In principe heeft jojo gelijk. Met haar nieuwe nick heeft ze nog geen tieten gepost.
Jonestownquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een jaar gratis Videoland. Ik heb nu de serie en docu Mocro maffia gezien en ik ben wel uitgekeken op dat Videoland. Zijn er dingen die de moeite waard zijn op dat medium?
Ik kijk nu The Wire.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef onlogisch het volgende:
Als dat speelt, dan vooral in de groepen 1 t/m 4. Die ouders konden nu mooi zien hoe lastig hun kind het heeft met bepaalde vakken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat nu de bepaling of kinderen overgaan of niet? Dat wordt toch erg lastig nu ze zoveel gemist hebben? Natuurlijk laat je ze niet allemaal een jaar overdoen maar er zijn kinderen die daar toch wel voor in aanmerking gaan komen?
expeditie robinsonquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat soort beeldbuisvervuiling mijd ik dus graag.
Als je zoontje het van zijn vader heeft is het misschien niet zo erg om een jaartje over te doen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat nu de bepaling of kinderen overgaan of niet? Dat wordt toch erg lastig nu ze zoveel gemist hebben? Natuurlijk laat je ze niet allemaal een jaar overdoen maar er zijn kinderen die daar toch wel voor in aanmerking gaan komen?
Probeer dit maar niet meer.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je zoontje het van zijn vader heeft is het misschien niet zo erg om een jaartje over te doen.
Waarom?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
Maar heb nu wel een kind in de klas die heb ik dus sinds maart niet meer gezien en blijft tot de zomervakantie thuis.
Postnatale abortus.quote:
Dit was mijn tweede keuze.quote:
weet je al wie ik benquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
Maar heb nu wel een kind in de klas die heb ik dus sinds maart niet meer gezien en blijft tot de zomervakantie thuis.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
DOE NIET ZO INTERESSANT
@:JOJOORTJE HET IS CHARMED_ANGEL
Ga gtst kijken,quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:06 schreef onlogisch het volgende:
Er staat echt geen kut op dat hele Videoland.
Op Disney+ ook niet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb prime video, op zich beter dan videoland en disneyquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op Disney+ ook niet.
Daarom noem ik het gekscherend Disney-
@:caland check deze grap
Wat kijk je op prime c_a?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb prime video, op zich beter dan videoland en disney
ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een van de weinigen vrouwen hier die ik trek.
Uh, oké.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een van de weinigen vrouwen hier die ik trek.
12 van vond ik wel leuk. En Judas. En Mr. Mercedes. En Baantjergoden. (en The Wire)quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:06 schreef onlogisch het volgende:
Graag een review. Ik heb deze ook nog nooit gezien namelijk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:11 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga nu The Wire kijken.
Ik heb deze serie nog nooit gezien.
Volgens @Caland en @GGMM één van de betere series. We gaan het meemaken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Graag een review. Ik heb deze ook nog nooit gezien namelijk.
eens 12..... was goedquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
12 van vond ik wel leuk. En Judas. En Mr. Mercedes. En Baantjergoden. (en The Wire)
Veel plezier maat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:11 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga nu The Wire kijken.
Ik heb deze serie nog nooit gezien.
echt?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel plezier maat.
Ik ga niks spoileren omdat dit mijn lievelingsserie is.
Oh god ik weet nu al waar dit heengaat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens @:Caland en @:GGMM één van de betere series. We gaan het meemaken.
Ik heb mr. Mercedes gelezen. (dan weet je dat)quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
12 van vond ik wel leuk. En Judas. En Mr. Mercedes. En Baantjergoden. (en The Wire)
Ik ook.(net als vrijwel alles van SK, laatste boek is ook goed. @Elan vindt dit ook)quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb mr. Mercedes gelezen. (dan weet je dat)
3/10quote:
De punchline was beter minder slecht als je had gezegd OMG DE BLUE BAND STAAT TE SPELENquote:
Het instituut?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook.(net als vrijwel alles van SK, laatste boek is ook goed. @:elan vindt dit ook)
Die staat klaar op de e-reader. (eerst een ander boek uitlezen)quote:
Ja, maar ik vermoed dat je hem nu maakte omdat je hoopte dat dat weer zou gebeuren.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
Vorige keer ging je vrijwillig drie dagen offline na mijn grap @:GGMM
Welke ben je nu in bezig? Ik lees nu 1984. Ben wel blij dat de bieb weer open is hier.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die staat klaar op de e-reader. (eerst een ander boek uitlezen)
Tegenvaller idd.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar ik vermoed dat je hem nu maakte omdat je hoopte dat dat weer zou gebeuren.
Nou ik zal je leren.
Waar ben je nu met The Wire?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke ben je nu in bezig? Ik lees nu 1984. Ben wel blij dat de bieb weer open is hier.
De stilte van de witte stad. Godenboek.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke ben je nu in bezig? Ik lees nu 1984. Ben wel blij dat de bieb weer open is hier.
Leuke reviewquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Overigens heb ik seizoen 1 van Better Call Saul uit. Uitstekende serie. 8/10 tot nu toe.
Heb een tijdje geleden seizoen 1 gezien maar nu bij het begin begonnen omdat mijn vriendin die nog niet had gezien.quote:
Ik ben bezig gegaan met SE01 EP01.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Overigens heb ik seizoen 1 van Better Call Saul uit. Uitstekende serie. 8/10 tot nu toe.
Bedanktquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke review
Ik vond seizoen 1 het minst, dus als jij dit ook vindt ga je een bijzonder leuke tijd krijgen!
Veel plezier ouwe reus. Jimmy is een baas.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben bezig gegaan met SE01 EP01.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |