Lees mijn bericht nog even aub voordat je gaatquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke ik ben weg
ik ben weer genoeg voor lul gezet
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij het een post van tjacka is.
Alhoewel je maximaal 3 woorden moeilijk een tekst kan noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]Nee, ik vind het gewoon grappig om de draak met jou te steken omdat ik weer dat je een zeer zelfverzekerde jongen bent die daar verder geen last van heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij zand heeft schoongespoten. Het zal waarschijnlijk gaan om zijn oprit.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij zand heeft schoongespoten. Het zal waarschijnlijk gaan om zijn oprit.
Dit doet mij goed, bedankt dat je dit nog even zegt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Ouija grap van GGMM gelezen.
Gelachen. 8,5/10.
Dit was geen bijster slimme opmerking van vriend maxi-.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij zand heeft schoongespoten. Het zal waarschijnlijk gaan om zijn oprit.
Moet ik dit echt uitleggen?quote:
Wel godverdomme.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee laat maar, ik denk niet dat het interessant genoeg is.
Mn avondquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel godverdomme.
Kan ik mn avond weer anders invullen.
Vroeger had ik erg problemen op sociaal vlak met @Lange_Lans . Sinds kort zijn wij vrienden. Ik ben dus niet in #teammaximusquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:14 schreef GGMM het volgende:
Oei, dit belooft een nieuwe discussie tussen @:maxi-mus en @:lange_lans
Ik hou dit topic goed in de gaten!
Verzoek gehonoreerd.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aangepast.
Ik zou het waarderen als je jouw post ook aanpast, zodat er zo min mogelijk mensen achter dit foutje komen.
@onlogischquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel godverdomme.
Kan ik me avond weer anders invullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |