Deze SC kan wel een type Omar als mod gebruiken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan The Wire niet meer vinden op Videoland. Ik ben witheet nu. Oh, op de laptop wel.![]()
We hebben onlogisch al tochquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze SC kan wel een type Omar als mod gebruiken.
MickGOAT.twitter:mickvanwely twitterde op woensdag 20-05-2020 om 16:51:35Benieuwd welke talkshow erin slaagt om de burgemeester van Haarlemmermeer of de Schiphol-baas nav dit ontluisterende rapport aan tafel te krijgen. Dit is natuurlijk het nieuws van de week. Of wordt het toch weer Ab?
https://t.co/vX7ZCxYkJz via @telegraaf reageer retweet
@onlogisch roddelen doe je maar ergens anders.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hebben onlogisch al toch
(hiermee bedoel ik dat onlogisch een homo is)
rodeelenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
@:onlogisch rodeelen doe je maar ergens anders.
(Prima grap wel)
roodelenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
@:onlogisch roodelen doe je maar ergens anders.
(Prima grap wel)
Ik ga morgen straten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou zo veel voegen heb ik ook weer niet hoor, dat ik er een kuub in kwijt kan
Dus nu zijn jullie dikke maatjes?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Onlogisch is mijn maatje.![]()
Die kerel is wel dik geworden. Kanonnen zeg.
Geef je nu een 7 omdat ik jouw grapje niet leuk vond of vind je het gewoon niet meer waard dan een 7?quote:
Oh nee dat was ik vergeten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geef je nu een 7 omdat ik jouw grapje niet leuk vond of vind je het gewoon niet meer waard dan een 7?
Wees gewoon blij met die 7.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geef je nu een 7 omdat ik jouw grapje niet leuk vond of vind je het gewoon niet meer waard dan een 7?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Onlogisch is mijn maatje.![]()
Die kerel is wel dik geworden. Kanonnen zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |