Tweede ring voetbalstadion-ringetje?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dankzij mijn uitstekende dieet ziet user @:jojoortje eruit om door een ringetje te halen.
True. Nog steeds blij mee overigens.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dankzij mijn uitstekende dieet ziet user @:jojoortje eruit om door een ringetje te halen.
Blij dat je 8 juno weer volledig kan werken?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
True. Nog steeds blij mee overigens.
Ik zal nog eens keer iets aardigs voor je doen op Twitter!quote:
Jij bent een typische Geert stemmerquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:40 schreef onlogisch het volgende:
Baudet en zijn volgelingen zijn de aardse zuurstof niet waard.
Hemeltje.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij bent een typische Geert stemmer
Ik werk nu ook volledig.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blij dat je 8 juno weer volledig kan werken?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij bent een typische Geert stemmer
Hoe gaat nu de bepaling of kinderen overgaan of niet? Dat wordt toch erg lastig nu ze zoveel gemist hebben? Natuurlijk laat je ze niet allemaal een jaar overdoen maar er zijn kinderen die daar toch wel voor in aanmerking gaan komen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik werk nu ook volledig.![]()
Maar dat ik iedereen in de klas heb straks is wel fijn.
In principe heeft jojo gelijk. Met haar nieuwe nick heeft ze nog geen tieten gepost.quote:
temptation, ex on the beachquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een jaar gratis Videoland. Ik heb nu de serie en docu Mocro maffia gezien en ik ben wel uitgekeken op dat Videoland. Zijn er dingen die de moeite waard zijn op dat medium?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In principe heeft jojo gelijk. Met haar nieuwe nick heeft ze nog geen tieten gepost.
Jonestownquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een jaar gratis Videoland. Ik heb nu de serie en docu Mocro maffia gezien en ik ben wel uitgekeken op dat Videoland. Zijn er dingen die de moeite waard zijn op dat medium?
Ik kijk nu The Wire.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef onlogisch het volgende:
Als dat speelt, dan vooral in de groepen 1 t/m 4. Die ouders konden nu mooi zien hoe lastig hun kind het heeft met bepaalde vakken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat nu de bepaling of kinderen overgaan of niet? Dat wordt toch erg lastig nu ze zoveel gemist hebben? Natuurlijk laat je ze niet allemaal een jaar overdoen maar er zijn kinderen die daar toch wel voor in aanmerking gaan komen?
expeditie robinsonquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat soort beeldbuisvervuiling mijd ik dus graag.
Als je zoontje het van zijn vader heeft is het misschien niet zo erg om een jaartje over te doen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat nu de bepaling of kinderen overgaan of niet? Dat wordt toch erg lastig nu ze zoveel gemist hebben? Natuurlijk laat je ze niet allemaal een jaar overdoen maar er zijn kinderen die daar toch wel voor in aanmerking gaan komen?
Probeer dit maar niet meer.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je zoontje het van zijn vader heeft is het misschien niet zo erg om een jaartje over te doen.
Waarom?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
Maar heb nu wel een kind in de klas die heb ik dus sinds maart niet meer gezien en blijft tot de zomervakantie thuis.
Postnatale abortus.quote:
Dit was mijn tweede keuze.quote:
weet je al wie ik benquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
Maar heb nu wel een kind in de klas die heb ik dus sinds maart niet meer gezien en blijft tot de zomervakantie thuis.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
DOE NIET ZO INTERESSANT
@:JOJOORTJE HET IS CHARMED_ANGEL
Ga gtst kijken,quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:06 schreef onlogisch het volgende:
Er staat echt geen kut op dat hele Videoland.
Op Disney+ ook niet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:06 schreef onlogisch het volgende:
Er staat echt geen kut op dat hele Videoland.
Ik heb prime video, op zich beter dan videoland en disneyquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op Disney+ ook niet.
Daarom noem ik het gekscherend Disney-
@:caland check deze grap
Wat kijk je op prime c_a?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb prime video, op zich beter dan videoland en disney
ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een van de weinigen vrouwen hier die ik trek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |