Wat een triest leven heb je dan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:32 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt. Game of Thrones komt toch in mijn top 5 van series.
Dus.
Dat ben ik ook, ik ben gewoon nieuwsgierig naar de achterliggende gedachte.quote:
Dan is het goed.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, ik ben gewoon nieuwsgierig naar de achterliggende gedachte.![]()
Ik moest er net even aan denken toen ik op twitter zat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:33 schreef onlogisch het volgende:
Ik twijfel welke sukkel goedgeloviger is.
@:AFCNiels of @:GGMM
Die 2 verkoop je nog een kuub zand in de woestijn.
Ze twijfelen nog bij Van Dale om "Scrummie" toe te voegen aan het woord "naïef".quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:33 schreef onlogisch het volgende:
Hoewel, je hebt ook nog user @:Scrummie2.1
Dan moeten ze het eerst weghalen bij 'mongool'.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ze twijfelen nog bij Van Dale om "Scrummie" toe te voegen aan het woord "naïef".
Die vindt al vrij snel dat je in een graf moet zakken cq. "Opkankeren" dus dat gaat snel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:33 schreef onlogisch het volgende:
Hoewel, je hebt ook nog user @:Scrummie2.1
En verwijzen naar Ritualsquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moeten ze het eerst weghalen bij 'mongool'.
GOEIE GENADE ZEGquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haha! Goeie!quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wedden dat er bij hem thuis iets kapot gegooid is?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jeetje Scrummie, ik had een gifje klaar staan maar deze reactie niet verwacht.
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jeetje Scrummie, ik had een gifje klaar staan maar deze reactie niet verwacht.
Ik gok een lamp.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wedden dat er bij hem thuis iets kapot gegooid is?
Nee, dit kan niet.twitter:thierrybaudet twitterde op woensdag 20-05-2020 om 17:45:28Buiten vindt niet of nauwelijks besmetting plaats. Het is onredelijk om #horeca dicht te houden. Gun ondernemers en alle mensen in Nederland morgen deze Hemelvaartsdag! Oproep aan het kabinet: maak vanavond nog bekend dat MORGEN de terrassen en strandtenten open kunnen! #FVD https://t.co/i2H9stEwOK reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |