Dan kunnen we zelfs @onlogisch voordragen hahaha!quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:17 schreef fetX het volgende:
Hugo de Jonge![]()
Een havo diploma, geen vervolgstudie, niet meer dan dat. Het kan dus.
wtf.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan kunnen we zelfs @:Onlogisch voordragen hahaha!
Gebbetje ouwe reusquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wtf.
@:Anneloos en ik gaan samen wel naar Hawaii
Snap ik ook niet. OmtzigtGOATquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:23 schreef fetX het volgende:
Wat heeft de Jonge in godsnaam waarom je hem zou prefereren boven het duo Omtzigt & Wopke?
Serieus?quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:17 schreef fetX het volgende:
Hugo de Jonge![]()
Meen je ditquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:17 schreef fetX het volgende:
Hugo de Jonge![]()
God heeft het zo gewild.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)nen/hugo-de-jonge/cv
Pics.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb net uitstekend zitten schijten.
Ik sta er niet eens van te kijken. Wat een proleet is die gast.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap ook niet waaromquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik sta er niet eens van te kijken. Wat een proleet is die gast.
twitter:jesseklaver twitterde op woensdag 15-07-2020 om 12:26:57Gefeliciteerd! @hugodejonge
Na een spannende strijd, een mooie overwinning. Van grote politieke betekenis bovendien. Een kabinet over rechts is hiermee uitgesloten. Ik kijk uit naar onze samenwerking. reageer retweet
inb4 coalitie VVD, PVV, FVD, SGPquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:30 schreef JanCees het volgende:
twitter:jesseklaver twitterde op woensdag 15-07-2020 om 12:26:57Gefeliciteerd! @:hugodejonge
Na een spannende strijd, een mooie overwinning. Van grote politieke betekenis bovendien. Een kabinet over rechts is hiermee uitgesloten. Ik kijk uit naar onze samenwerking. reageer retweet
hugo wil een immigrantenquotum tochquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:30 schreef JanCees het volgende:
twitter:jesseklaver twitterde op woensdag 15-07-2020 om 12:26:57Gefeliciteerd! @:hugodejonge
elan, dven en ik zaten op dezelfde school als de jongequote:Op woensdag 15 juli 2020 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, hij kan blijkbaar wel goed inlikken en vriendjes maken. Soms een leugentje daarvoor, moet kunnen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom
1999: Leraar Basisonderwijs, Ichthus Hogeschool (Rotterdam)
2004: Schoolleider Primair Onderwijs, Octaaf P.C. Academie voor Schoolmanagement (Zwolle)
bij opleiding staat. Dat zijn gewoon functies die hij heeft gehad.
VVD 80 zetelsquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VVD wordt zo groot die hebben gepeupel als PVV en FVD niet nodig.
Ruttegod
Jammer dat die andere niet geslaagd zijn in het leven en er slechts één het licht heeft gezien...quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
elan, dven en ik zaten op dezelfde middelbare school als de jonge
wat een talentenfabriek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VVDGodenquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VVD wordt zo groot die hebben gepeupel als PVV en FVD niet nodig.
Ruttegod
quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat die andere niet geslaagd zijn in het leven en er slechts één het licht heeft gezien...er zat ook een fokker een leerjaar onder mij, ben alleen zijn naam vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!GODEN
dat valt alleszins mee hoorquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik durf Danny niet meer een mention te geven. Die gast zit dicht bij een meltdown.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:30 schreef JanCees het volgende:
hugo die glibbert zo weer naar rechts hoor als het moetquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
Een kabinet over rechts is uitgesloten.
[ afbeelding ]
Het wordt hoogtijd dat de VVD het alleen voor het zeggen krijgt maat.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
Een kabinet over rechts is uitgesloten.
[ afbeelding ]
hoogtijd??quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt hoogtijd dat de VVD het alleen voor het zeggen krijgt maat.
Rutte naar de 80+ zetels.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
hoogtijdquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
hoogtijd
Het begrip hoogtijd heeft 2 verschillende betekenissen: 1) periode of dag waarin een belangrijk godsdienstig feest wordt gevierd; periode met een religieus feest; feestelijke tijd in een godsdienst 2) periode waarin iets als het meest succesrijk geldt in enig opzicht of gepaard gaat met zijn grootste ontwikkeling of invloed; meest succesvolle periode voor iets; bloeitijd
[..]
hoogtijd
Het begrip hoogtijd heeft 2 verschillende betekenissen: 1) periode of dag waarin een belangrijk godsdienstig feest wordt gevierd; periode met een religieus feest; feestelijke tijd in een godsdienst 2) periode waarin iets als het meest succesrijk geldt in enig opzicht of gepaard gaat met zijn grootste ontwikkeling of invloed; meest succesvolle periode voor iets; bloeitijd
Hahahahahahaquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
hoogtijd
Mokerdebiel.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Moderator @:onlogisch doet een @:Elan.
behalve Rutte is ook allemaal troep daarquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klaas Dijkhof lijkt nog wel redelijkquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
behalve Rutte is ook allemaal troep daar
[..]
hoogtijd
twitter:realist_amber twitterde op dinsdag 14-07-2020 om 22:49:23Uw minister van Volksgezondheid.
VINDT U DIT NOG NORMAAL? https://t.co/9bcykD4py7 reageer retweet
quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:10 schreef Zipportal het volgende:
Letterlijk een zeug.twitter:realist_amber twitterde op dinsdag 14-07-2020 om 22:49:23Uw minister van Volksgezondheid.
VINDT U DIT NOG NORMAAL? https://t.co/9bcykD4py7 reageer retweet
Hebben deze agenten goed gehandeld?twitter:Jodelieho twitterde op dinsdag 14-07-2020 om 20:53:44Dame (🍷👙) crasht haar auto in Spanje en wordt aangehouden. Maar hé.. die politie he, dat knietje, dat KAN TOCH NIET?! #morgennaardeDam #WhiteLiveMatters #Akwasi https://t.co/gAFyirSuUo reageer retweet
Kan primaquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:24 schreef Nober het volgende:
Hebben deze agenten goed gehandeld?twitter:Jodelieho twitterde op dinsdag 14-07-2020 om 20:53:44Dame (🍷👙) crasht haar auto in Spanje en wordt aangehouden. Maar hé.. die politie he, dat knietje, dat KAN TOCH NIET?! #morgennaardeDam #WhiteLiveMatters #Akwasi https://t.co/gAFyirSuUo reageer retweet
Mwoah. Zitten nog wel een paar goede tussen hoor. Staan wellicht (nog) niet heel hoog. Maar voor zo’n grote partij is het te weinig, eens.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
behalve Rutte is ook allemaal troep daar
ik stem er wel op maar meer als tegenstem tegen gekkies als Baudet en Wilders of Klaver dan dat ik het nu zozeer met hun eens ben, al is Rutte wel goed in z'n vak, zo glad als een paling in een emmer snot.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Zitten nog wel een paar goede tussen hoor. Staan wellicht (nog) niet heel hoog. Maar voor zo’n grote partij is het te weinig, eens.
Wat flauw en oppervlakkig zeg, om iemand alleen maar te beoordelen op zijn schoenen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
CDA
Heb je de kans een goede politicus te kiezen, kies je voor Hugo "De schoen" De Jonge
Wat een faalpartij.
Eensquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat flauw en oppervlakkig zeg, om iemand alleen maar te beoordelen op zijn schoenen.
Kan je op twitter wel even boos reageren? Anders heb ik twee keer voor niks een reactie getypt.quote:
Oh sorry, net te laat deze post. Moment.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan je op twitter wel even boos reageren? Anders heb ik twee keer voor niks een reactie getypt.
wat is een goed politicus? Hij is een goed 2e kamerlid, of hij andere aspecten van het vak beheerst is nog maar de vraag, integer lijkt hij me wel.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
CDA
Heb je de kans een goede politicus te kiezen, kies je voor Hugo "De schoen" De Jonge
Wat een faalpartij.
integer is al meer dan de restquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is een goed politicus? Hij is een goed 2e kamerlid, of hij andere aspecten van het vak beheerst is nog maar de vraag, integer lijkt hij me wel.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh sorry, net te laat deze post. Moment.
Nouja goed 2e kamerlid dan, ik ben niet zo moeilijkquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is een goed politicus? Hij is een goed 2e kamerlid, of hij andere aspecten van het vak beheerst is nog maar de vraag, integer lijkt hij me wel.
Lijkt me juist veel meer een lijsttrekker ipv Omtzigtquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
CDA
Wat een faalpartij.
Scrummie is een FVDerquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me juist veel meer een lijsttrekker ipv Omtzigt
eensquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar dat is makkelijker als je aan die kant zit ipv de uitvoerende
Als liegen en bedriegen daar een goede kwaliteit voor is, ja eens.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij vindt dat 'ipv' daar handig staat?
Hoe kan je dat denken je hebt het toch zelf getypt?quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Ik dacht dat er itt stond
verveel je je weer ofzoquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij vindt dat 'ipv' daar handig staat?
Vervelen niet echt. Maar ik heb inderdaad niet zoveel te doen. Beetje ontspannen, morgen dagje werken en dan weekend. Jij dan?quote:
Mooi woordquote:
Nee, Baudet luisterde niet naar mij toen ik zei wanneer hij nog 1 keer die Els zou retweeten. Dus hij is een stem op forum kwijt.quote:
Oh je stemt nu op Hiddema?quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, Baudet luisterde niet naar mij toen ik zei wanneer hij nog 1 keer die Els zou retweeten. Dus hij is een stem op forum kwijt.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie sinds tijden weer een goede reden om op Baudet te stemmen.
Nee.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh je stemt nu op Hiddema?
@:lenny_leonard check deze grap
Ja, erg leuk dit.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh je stemt nu op Hiddema?
@:lenny_leonard check deze grap
Wat gekquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, Baudet luisterde niet naar mij
bizarquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe note is uit
Het wordt NIET gewaardeerd dat ik tegen racisme ben.
FOK
wie is Els?quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, Baudet luisterde niet naar mij toen ik zei wanneer hij nog 1 keer die Els zou retweeten. Dus hij is een stem op forum kwijt.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:56 schreef 3rr0r het volgende:
'29-jarige Laura zag de Duitse Rambo langslopen'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie ben jijquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Grappig, want ik hoorde je moeder niet klagen gisteravond.
Is dat je tennis 'pre-workout' maaltijd?quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tijd voor koffie en een kanjerstroopwafel.
Ik tennis vandaag niet, dus nee. Morgen weer een wedstrijd. Dus wellicht dat je dan een link kunt leggen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat je tennis 'pre-workout' maaltijd?
Wow rustigquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik tennis vandaag niet, dus nee. Morgen weer een wedstrijd. Dus wellicht dat je dan een link kunt leggen.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Danny heeft ook voor jou een knopje gemaakt.
Alsof jij daar naar luisterde.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stopt na morgen met zijn dagelijkse radio column op Radio 1
Don't shoot the messenger!quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Grappig, want ik hoorde je moeder niet klagen gisteravond.
Mad.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik tennis vandaag niet, dus nee. Morgen weer een wedstrijd. Dus wellicht dat je dan een link kunt leggen.
Lekker maat.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
gjquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook voor je tennisspullen gj je naar de Blokker.
Blokker hedde in huus. @:de_kraam
gequote:Op woensdag 15 juli 2020 15:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook voor je tennisspullen ge je naar de Blokker.
Blokker hedde in huus. @:de_kraam
Aanzetten in settingsquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:52 schreef Charrell het volgende:
Waar is de smiley balk gebleven via mobiel, even serieus..
Lazer op, dom wijf.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:52 schreef Charrell het volgende:
Ga weg, feeks.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:52 schreef Charrell het volgende:
Leuk plaatjesitem!quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gespannen sfeertje hier.
Hierbij een leuk plaatje om jullie op te vrolijken.
[ afbeelding ]
Back to the future.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gespannen sfeertje hier.
Hierbij een leuk plaatje om jullie op te vrolijken.
[ afbeelding ]
heyquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:52 schreef Charrell het volgende:
Oh.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:03 schreef Tjacka het volgende:
@:pumpalov heet weer dven
Dit even ter info
Oud nieuws.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:03 schreef Tjacka het volgende:
Dit even ter info
quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:03 schreef Tjacka het volgende:
Dit even ter info
Hij is met zijn oude naam niet grappiger gewordenquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je nog meer leuke nieuwtjes?
Hier roddelen we niet. @Dvenquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij is met zijn oude naam niet grappiger geworden
VBL / Het grote Mohammed Kudus topic! #1: Kudos voor deze aankoop!
Erg hard moeten lachen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij is met zijn oude naam niet grappiger geworden
VBL / Het grote Mohammed Kudus topic! #1: Kudos voor deze aankoop!
quote:
Jezus wat een humor.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg hard moeten lachen.
Wilde eigenlijk die post van Stijn zetten, maar kon hem niet vinden.
Ben je al zwanger?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:13 schreef Charrell het volgende:
[..]
Haai! Zit je al in onze Discord?
Grapje, whaddup bitch?
Deze?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg hard moeten lachen.
Wilde eigenlijk die post van Stijn zetten, maar kon hem niet vinden.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
OMG EEN TYPFOUT![]()
![]()
![]()
WAT EEN BLUNDER HAHAHAHAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee nog niet.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:13 schreef Charrell het volgende:
[..]
Haai! Zit je al in onze Discord?
Grapje, whaddup bitch?
Zoveel vragen!quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee nog niet.
mag ik je snap
en ja goed met jou
waarom ben je weer terug
haha vrouwelijke versie van @Drizzt en @Elan dusquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:17 schreef Charrell het volgende:
[..]
Zoveel vragen!
Goed, rustig. Heb geen Snap en Discord meer.
Ook geen werk.![]()
Had zin om eens even terug te kijken hier.
Hoezo geen werk?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:17 schreef Charrell het volgende:
[..]
Zoveel vragen!
Goed, rustig. Heb geen Snap en Discord meer.
Ook geen werk.![]()
Had zin om eens even terug te kijken hier.
kon ik jou maar serieus nemenquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:19 schreef Charrell het volgende:
Zonder blauw en zonder alles iets te serieus te nemen.
Misschien had je je werk iets serieuzer kunnen nemen. (of je baas)quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:19 schreef Charrell het volgende:
Zonder blauw en zonder alles iets te serieus te nemen.
Erg goed. Wel getrouwd?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:15 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nog niet! Hoe is het met die van jullie?
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kon ik jou maar serieus nemen
hahahaha
Coronacrisis.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo geen werk?
Kom je hier lotgenoten zoeken?
@:drizzt
@:elan
Gecoronariseerd dus. Erg jammer. Maargoed, je bent getrouwd dus wat kan jou het schelen?quote:
ja was inderdaad in het nieuws dat de verstandelijke beperkten wss hun baan zouden verliezenquote:
Precies, ben toch binnen nu he.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gecoronariseerd dus. Erg jammer. Maargoed, je bent getrouwd dus wat kan jou het schelen?
Gewoon geld van man opmaken, ja toch?
Ik heb een dochter.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:22 schreef Charrell het volgende:
[..]
Goedzo, is het nou een jongen of een meisje?
Jep! Gelukkig vorig jaar al.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja was inderdaad in het nieuws dat de verstandelijke beperkten wss hun baan zouden verliezen
Hij is bij jou wel aan het goede adres met je driedaagse werkweek.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo geen werk?
Kom je hier lotgenoten zoeken?
@:drizzt
@:elan
wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is bij jou wel aan het goede adres met je driedaagse werkweek.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
wat voor werk doe jij eigenlijk?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een dochter.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat je meteen zwanger zou worden. Waar wacht je op? Lekker huismoeder worden, ja toch?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Vakkenvuller bij je moeder op de slaapkamer.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Kun je lang 'wachtte'.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:28 schreef Charrell het volgende:
[..]!!
Planning was om eerst nog een bucketlist-reis te maken door Amerika, maar daar kom ik liever dit jaar + 2021 helemaal niet meer.
Daar wachtte we op.
Madquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Vakkenvuller bij je moeder op de slaapkamer.
Wachttequote:Op woensdag 15 juli 2020 16:28 schreef Charrell het volgende:
[..]!!
Planning was om eerst nog een bucketlist-reis te maken door Amerika, maar daar kom ik liever dit jaar + 2021 helemaal niet meer.
Daar wachtte we op.
Verwijderd!quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Wachtte![]()
![]()
Waarom post je niet gewoon onder je eigen account??
Heeft ze op anoniem gedaan omdat ze een mentale breakdown kreegquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Wachtte![]()
![]()
Waarom post je niet gewoon onder je eigen account??
Ik zal je nog 's een vraag stellen uit interesse, walgelijke zwakzinnige.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Vakkenvuller bij je moeder op de slaapkamer.
Je weet toch wel dat elan al maanden werkeloos thuis zit?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zal je nog 's een vraag stellen uit interesse, walgelijke zwakzinnige.
Nee, geen idee. Dat is dan knap vervelend voor @Elanquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat elan al maanden werkeloos thuis zit?
Ga ik ook een maandje doen in septemberquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:32 schreef Elan het volgende:
@:Tjacka jij kan beter ook WW gaan pakken want je jaagt je collega's toch alleen maar tegen zich in het harnas.
@:Frutsel
Ik heb wrs al langer een vast contract dan jij totaal in je leven gewerkt hebt maat.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat elan al maanden werkeloos thuis zit?
Nog dikker gewordenquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:34 schreef Charrell het volgende:
Jullie last gehad van de crisis qua gezondheid/financieel?
Familieleden verloren oid.
Nee totaal niet.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:34 schreef Charrell het volgende:
Jullie last gehad van de crisis qua gezondheid/financieel?
Familieleden verloren oid.
Oquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb wrs al langer een vast contract dan jij totaal in je leven gewerkt hebt maat.
Zo. Hallo zegquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zal je nog 's een vraag stellen uit interesse, walgelijke zwakzinnige.
101.4 kg maatquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog wel gezellig dik? Of viesdik?
195 cm maatquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet super, maar iig beter dan dat stompje van @:drizzt
Ok boomerquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb wrs al langer een vast contract dan jij totaal in je leven gewerkt hebt maat.
haat je mijquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:50 schreef Charrell het volgende:
Heb je iets van Tellsell gekocht ja? Jankees?
Doublepainquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:52 schreef Charrell het volgende:
Is Saint er nog? Wie is er allemaal op Anoniem gegaan eigenlijk?!
Saind?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:52 schreef Charrell het volgende:
Is Saint er nog? Wie is er allemaal op Anoniem gegaan eigenlijk?!
Nog nieuwe naaktfoto's naar Drizzt gestuurd? Erg teleurstellend dat we maar één keer iets van hem hebben ontvangen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Caland
Flikkersquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog nieuwe naaktfoto's naar Drizzt gestuurd? Erg teleurstellend dat we maar één keer iets van hem hebben ontvangen.
Heb jij maar één keer foto's gekregen?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog nieuwe naaktfoto's naar Drizzt gestuurd? Erg teleurstellend dat we maar één keer iets van hem hebben ontvangen.
Best for last.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, en nu krijgen we jou er ook nog eens voor in de plaats terug .
quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
geen 1418SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Caland![]()
Eén keer van Drizzt ja.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb jij maar één keer foto's gekregen?
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
Blijkbaar niet debielquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heeft ze op anoniem gedaan omdat ze een mentale breakdown kreeg
Lekker hoor.quote:
Je kan ook gewoon 1x per jaar gaan hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:39 schreef Zipportal het volgende:
Terug van de tandarts. Niks aan de hand.
Halfjaarlijkse controle afgehandeld.
WLM.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:39 schreef Zipportal het volgende:
WLM.
Moet jij weten.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon 1x per jaar gaan hoor.
WLM.
WLM.
WLM.
Wim Hordijk?quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:39 schreef Zipportal het volgende:
WLM.
Wim Hordijk is een kut tandarts en tevens oplichter Wim Hordijk verkoopt tevens kinderpornoquote:
Watquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wim Hordijk is een kut tandarts en tevens oplichter Wim Hordijk verkoopt tevens kinderporno
Ik kan toch niet letterlijk elke meme kennen, JanCees?quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Deze meme niet kennen
Schaam je diep
Neequote:Op woensdag 15 juli 2020 18:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan toch niet letterlijk elke meme kennen, JanCees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |