is Arie gay?quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dennis zegt dat Arie Boomsma mannen afwerkt achter benzinestations.
Nee dat is gewoon een hobbyquote:
Man, man, man.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:58 schreef Zipportal het volgende:
@:klaasweetalles
KlaasGod is vrij allen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:Caland
@:Fetx
@:Wereldgozer
@#ANONIEM
Oh nee tochquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:58 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
@#ANONIEM
Lok je mij nu gewoon naar VBL SC?quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:52 schreef Nikonlover het volgende:
@:Paul Met je avatar hoor je hier thuis
quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:58 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
@#ANONIEM
staat nog steeds een streep door z'n naamquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:58 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
@#ANONIEM
Denk trouwens dat @GurneyIsBestOke hier ook erg 'blij' mee is.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:58 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
@#ANONIEM
Met dank aan GGMM.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
staat nog steeds een streep door z'n naam
Ik durf Danny niet meer een mention te geven. Die gast zit dicht bij een meltdown.quote:
#schuldvandeusersquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik durf Danny niet meer een mention te geven. Die gast zit dicht bij een meltdown.
Zonet niet, nu wel weer.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
staat nog steeds een streep door z'n naam
@Dannyquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik durf Danny niet meer een mention te geven. Die gast zit dicht bij een meltdown.
Dichtbij?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan mention ik nog een paar namen..quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We halen er een ervaringsdeskundige bij met bans van een jaar.
@:zipportal
Laat me met rust.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan mention ik nog een paar namen..
@:GGMM
Laat @GGMM met rust.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan mention ik nog een paar namen..
@:GGMM
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:58 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
@#ANONIEM
Rot op met je frontpage.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:15 schreef Paul het volgende:
Ik volg dit even voor eventueel een nieuw frontpageberichtje (you never know)
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
Goed om te zien dat, net als bij mij, vakantie een helende werking heeft voor Scrummie.
Heb je in de tussentijd nog lollige, gekke, spannende, interessante of sexy plaatjesitems voor me?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:15 schreef Paul het volgende:
Ik volg dit even voor eventueel een nieuw frontpageberichtje (you never know)
Zo is dat vriend.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Vakantie of geen vakantie, je moet mensen wel de waarheid blijven zeggen toch.
Wat een onzin domme debiel. Heb je weer tienertjes aan je deur gehad?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Donder jij ook maar op. Elke SC waar jij post gaat langzaam naar de verdoemenis he.
Zoek hulpquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)-veiligheidswet.html
EN WAT DOEN WIJ ALS EU OF NEDERLAND? HELEMAAL NIETS!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een onzin domme debiel. Heb je weer tienertjes aan je deur gehad?
Terecht. Applegoden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:27 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/tech/eu(...)ng-betalen~a7a10b3b/
@:Scrummie2.1
Ik ga niet kijken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:36 schreef Elan het volgende:
@:Tjacka even op zijn plaats gezet in het weertopic
Er is een post verdwenenquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:36 schreef Elan het volgende:
@:Tjacka even op zijn plaats gezet in het weertopic
Ohquote:
@Aldusquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die constant met allemaal weersvoorspellingen bezig zijn hebben een klein piemeltje.
@dick_laurentquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die constant met allemaal weersvoorspellingen bezig zijn hebben een klein piemeltje.
Ik zou kogelwerende ramen nemen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk trouwens dat @:gurneyisbestoke hier ook erg 'blij' mee is.
Het was altijd twee weken lachen en daarna wordt het ontzettend irritant.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:49 schreef Elan het volgende:
Klaas was altijd wel lachen, snap niet hoe je die man oprecht kunt haten.
https://frontpage.fok.nl/(...)laapmutsje-nsfw.htmlquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je in de tussentijd nog lollige, gekke, spannende, interessante of sexy plaatjesitems voor me?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:54 schreef Paul het volgende:
[..]
https://frontpage.fok.nl/(...)laapmutsje-nsfw.html
quote:
Goed filmpje. Nu kan ik naar bed, om eeeeh, te slapen natuurlijk.
Staat nog steeds een streep door zijn naam hoorquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:58 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
@#ANONIEM
Kan jou dat schelen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:11 schreef JanCees het volgende:
ik twijfel over tosti's maar dan gaat GGMM weer zaniken
Bedankt makker!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |