Dan kunnen we zelfs @onlogisch voordragen hahaha!quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:17 schreef fetX het volgende:
Hugo de Jonge![]()
Een havo diploma, geen vervolgstudie, niet meer dan dat. Het kan dus.
wtf.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan kunnen we zelfs @:Onlogisch voordragen hahaha!
Gebbetje ouwe reusquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wtf.
@:Anneloos en ik gaan samen wel naar Hawaii
Snap ik ook niet. OmtzigtGOATquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:23 schreef fetX het volgende:
Wat heeft de Jonge in godsnaam waarom je hem zou prefereren boven het duo Omtzigt & Wopke?
Serieus?quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:17 schreef fetX het volgende:
Hugo de Jonge![]()
Meen je ditquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:17 schreef fetX het volgende:
Hugo de Jonge![]()
God heeft het zo gewild.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)nen/hugo-de-jonge/cv
Pics.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb net uitstekend zitten schijten.
Ik sta er niet eens van te kijken. Wat een proleet is die gast.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap ook niet waaromquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik sta er niet eens van te kijken. Wat een proleet is die gast.
twitter:jesseklaver twitterde op woensdag 15-07-2020 om 12:26:57Gefeliciteerd! @hugodejonge
Na een spannende strijd, een mooie overwinning. Van grote politieke betekenis bovendien. Een kabinet over rechts is hiermee uitgesloten. Ik kijk uit naar onze samenwerking. reageer retweet
inb4 coalitie VVD, PVV, FVD, SGPquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:30 schreef JanCees het volgende:
twitter:jesseklaver twitterde op woensdag 15-07-2020 om 12:26:57Gefeliciteerd! @:hugodejonge
Na een spannende strijd, een mooie overwinning. Van grote politieke betekenis bovendien. Een kabinet over rechts is hiermee uitgesloten. Ik kijk uit naar onze samenwerking. reageer retweet
hugo wil een immigrantenquotum tochquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:30 schreef JanCees het volgende:
twitter:jesseklaver twitterde op woensdag 15-07-2020 om 12:26:57Gefeliciteerd! @:hugodejonge
elan, dven en ik zaten op dezelfde school als de jongequote:Op woensdag 15 juli 2020 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, hij kan blijkbaar wel goed inlikken en vriendjes maken. Soms een leugentje daarvoor, moet kunnen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom
1999: Leraar Basisonderwijs, Ichthus Hogeschool (Rotterdam)
2004: Schoolleider Primair Onderwijs, Octaaf P.C. Academie voor Schoolmanagement (Zwolle)
bij opleiding staat. Dat zijn gewoon functies die hij heeft gehad.
VVD 80 zetelsquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VVD wordt zo groot die hebben gepeupel als PVV en FVD niet nodig.
Ruttegod
Jammer dat die andere niet geslaagd zijn in het leven en er slechts één het licht heeft gezien...quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
elan, dven en ik zaten op dezelfde middelbare school als de jonge
wat een talentenfabriek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VVDGodenquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VVD wordt zo groot die hebben gepeupel als PVV en FVD niet nodig.
Ruttegod
quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat die andere niet geslaagd zijn in het leven en er slechts één het licht heeft gezien...er zat ook een fokker een leerjaar onder mij, ben alleen zijn naam vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!GODEN
dat valt alleszins mee hoorquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik durf Danny niet meer een mention te geven. Die gast zit dicht bij een meltdown.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:30 schreef JanCees het volgende:
hugo die glibbert zo weer naar rechts hoor als het moetquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
Een kabinet over rechts is uitgesloten.
[ afbeelding ]
Het wordt hoogtijd dat de VVD het alleen voor het zeggen krijgt maat.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
Een kabinet over rechts is uitgesloten.
[ afbeelding ]
hoogtijd??quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt hoogtijd dat de VVD het alleen voor het zeggen krijgt maat.
Rutte naar de 80+ zetels.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt hoogtijd dat de VVD het alleen voor het zeggen krijgt maat.
hoogtijdquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
hoogtijd
Het begrip hoogtijd heeft 2 verschillende betekenissen: 1) periode of dag waarin een belangrijk godsdienstig feest wordt gevierd; periode met een religieus feest; feestelijke tijd in een godsdienst 2) periode waarin iets als het meest succesrijk geldt in enig opzicht of gepaard gaat met zijn grootste ontwikkeling of invloed; meest succesvolle periode voor iets; bloeitijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |